Kundig, kritisch en betrouwbaar

Raimond Dufour begeleidde mij bij de verkoop van mijn bedrijf. Het proces duurde meerdere maanden en was complex omdat er meerdere partijen bij betrokken waren. Raimond trapte op belangrijke momenten op de rem, stelde kritische vragen, legde andere partijen alternatieven voor en stond pal voor mijn belang.

Zeer deskundig en persoonlijk

Raimond staat mij regelmatig juridisch bij. Ik voel mij altijd enorm gesteund door zijn persoonlijke betrokkenheid, zijn kennis en zijn professionaliteit.

Zeer deskundig

Door mijn langdurige ervaring met Raimond ben ik gaan inzien hoe cruciaal het is om een deskundige jurist aan je zijde te hebben. In onbekende situaties is het essentieel iemand te hebben die de weg weet. Zonder uitgebreide ervaring denk je misschien dat elke jurist competent is, maar achteraf realiseer ik me hoe gelukkig ik ben met de keuze die ik heb gemaakt. Een deskundige jurist kan het verschil betekenen tussen een positieve uitkomst en een situatie die langdurige negatieve gevolgen heeft. Het is daarom zeer de moeite waard om zorgvuldig te kiezen voor een bekwame jurist, iets wat ik van harte aanbeveel op basis van mijn eigen ervaring.

Daadkrachtige heldere begeleiding

Wij hebben recentelijk, als corporate finance adviseurs, samen gewerkt met de advocaten van Coda Advocaten bij de verkoop van een middelgrote IT onderneming aan een private equity investeringsfonds. De juridische begeleiding door Coda Advocaten was daadkrachtig en helder, gericht op het binnen korte tijd tot stand komen van de transactie. De persoonlijke contacten met de advocaten van Coda Advocaten waren zeer prettig.

• Betrokkenheid

Mr. Russchen werd om een update gevraagd omtrent het intellectueel eigendoms recht

Mr. Russchen is zeer goed in staat complexe materie eenvoudig uit te leggen.

• Betrokkenheid

Fantastisch geholpen bij het internationaal registreren van ons beeldmerk.

Door de heldere communicatie en no-nonsense aanpak zijn we zeer soepel door het merkregistratie proces geleid.

Super en snel!

Van Maarten kan je altijd op aan!

fijne samenwerking

Erg fijn in de omgang.

• Betrokkenheid

super efficiënt en met gevoel!

super efficiënt en met gevoel!

• Betrokkenheid

Vriendelijk, geduldig en super professioneel!

We hadden te maken met een complexe bedrijfsverandering die bij alle partijen gevoelig lag. Het advies van Maarten was spot-on! Goed gevoel voor politieke verhoudingen, goed inhoudelijk advies en uiteindelijk een oplossing waar alle partijen zich goed in konden vinden. Top job!

• Betrokkenheid

Goede raad, prettige communicatie.

Maarten heeft met zijn expertise de ingewikkelde afronding van een zakelijke huurkoopovereenkomst tot een keurige afwikkeling gebracht. Prettige no-nonsens contact en goede afhandeling.

Zeer professioneel.

Maarten Russchen is zeer toegankelijk en goed bereikbaar. Hij is gespecialiseerd in IE-kwesties en is op de hoogte van de laatste jurisprudentie. Zijn communicatie is helder en to-the-point. Zijn analyses van de probleemstelling zijn helder en adequaat.

• Betrokkenheid

Geweldige ondersteuning voor mijzelf en mijn klanten. Altijd.

Maarten staat altijd klaar, met advies en raad en daad. Is pragmatisch efficiënt en ter zake kundig. En ook niet onbelangrijk is dat deze sympathieke zingende advocaat echt voor jouw belang gaat. Ook als dat betekent even niets doen!

• Betrokkenheid

Helderheid en communicatie vanuit rust

Meneer Russchen heeft mij zeer goed geholpen. Hij communiceert op een zeer prettige en rustige manier en hij zorgt voor helderheid/duidelijkheid zodat je precies weet welke stappen er worden doorlopen en waar je aan toe bent. Het was een prettige samenwerking.

Uitstekend in alle opzichten

Maarten Russchen is in alle opzichten een uitstekende advocaat. Op een bijzonder prettige manier weet hij zijn expertise en brede ervaring te combineren met oprechte interesse en betrokkenheid bij zijn cliënt. In de advocatuur is dat lang niet altijd meer zo vanzelfsprekend als dat het lijkt. Het was een genoegen om door hem te worden bijgestaan.

Vakkundig en professioneel

Maarten heeft ons meerdere malen vakkundig en doeltreffend geholpen met inbreuken op ons auteursrecht. Maarten heeft een no-nonsense aanpak, is prettig in de omgang en heeft verstand van zaken. Van harte aanbevolen.

• Betrokkenheid

Maarten heeft ons uitstekend bijgestaan in een IE zaak.

• Betrokkenheid

Doortastend, adequaat, volhardend en perfect in zijn vakgebied

In onze zaak waar wij samen als klein duimpje tegen het grote Siemens hebben gevochten heeft het recht gezegeviert dankzij de doortastendheid van Maarten Russchen. Adequaat de vinger op de zere plek leggend en volhardend in zijn bewijslast tot in de perfectie. Vastberaden tot het bittere eind in het geloof van onze democratische rechtstaat. Zo hoort het!

• Betrokkenheid

Flexibel, open visie, prettig in de omgang, deskundig. Al met al een fijne, betrokken, goede raadsman aan je zijde.

• Betrokkenheid

Maarten is een echte steun in ons bedrijf. Door zijn enorme praktijk ervaring kunnen wij met al onze autersrechtelijke vragen bij hem terecht. Doordat Maarten ook echt een ondernemer is, maakt het communiceren op dat vlak heel makkelijk.

Prettige en veelzijdige persoonlijkheid

• Betrokkenheid

Maarten Russchen heeft in een voor mij een uitzichtloze stressvolle situatie snel en vakkundig bijgestaan. Het geschil is binnen 2 maanden in mijn voordeel beslecht. Zijn deskundigheid, begrip en betrokkenheid gaven mij veel rust vertrouwen en kan nu mijn werkzaamheden weer voor 100% aanpakken.

Oude Fabriekstraat 14 3812NR Amersfoort

06 24529898