Had mij geen betere advocaat kunnen wensen!

Je hoopt nooit een advocaat nodig te hebben, maar als je dan moet kiezen, zit je bij Boeve aan het juiste adres. Karlijn heeft zelf de kennis en kunde in huis, goed overzicht en denkt op de lange termijn. Schakelt snel, is ad rem en ziet verbanden en linkjes. Is voor mij een baken van rust geweest in roerige tijden en heeft mij 2x succes opgeleverd, waar ik nog iedere dag profijt van heb.

• Geholpen door: Karlijn Broere

Wij waren in goede handen, positieve ervaring.

Anne-Dien is een zeer professionele, vriendelijke en humoristische vrouw. Een scheiding is nooit prettig, maar het gevoel dat we in goede handen waren en er geen belangrijke zaken over het hoofd werden gezien zijn goud waard in zo'n periode. Trouwen is simpel, maar bij een scheiding komt een boel kijken en dan is de hulp van een goede, betrouwbare en prettige professional heel fijn. Dankjewel!

Helder, duidelijk en professioneel

Voor mij was dit een nieuwe wereld. Ik ben goed voorgelicht door Karlijn Broere. Er werd duidelijk uitgelegd wat er ging komen en wat mogelijk de uitkomsten waren. Ook werd aangegeven wat er niet kon. Jammer, maar wel fijn dat ik van op aan kan dat er eerlijk wordt gecommuniceerd. Alles werd ook op tijd besproken en ingestuurd. Er werd snel geschakeld waar nodig. En als ik belde, werd ik dezelfde dag nog terug gebeld. Achteraf gezien is alles rondom de rechtzaken ook wel gelopen zoals voorspeld. Ik ben normaal gesproken heel scherp, maar ik heb geen verbeterpunten kunnen ontdekken. Heb het traject, voor zover kan met rechtzaken, als professioneel, prettig en ondersteunend ervaren. Een echte aanrader en heb dan ook al een aantal mensen op dit advocatenbureau gewezen. Overigens ben ik er zelf ook gekomen door iemand die zeer positief sprak over hun werk.

Uitstekende hulpverlening

Allereerst is goed geluisterd naar de situatieschets en mijn persoonlijke behoefte, waarna er vervolgens gekeken is naar de juridische mogelijkheden. Door e.e.a. tijdig in gang te zetten is het ook mogelijk geweest de juiste acties uit te zetten en goede bewijslast te verzamelen. Ik heb Boeve daarbij als zeer kundig ervaren, en heel prettig en snel in de communicatie. Daarmee is de casus ook tot een succesvol einde gebracht.

Supergoed geholpen.

Karlijn is een advocate met een hart. Denkt in oplossingen en neemt problemen uit handen. Kortom TOP

• Geholpen door: Karlijn Broere

Deskundige en prettige juridische dienstverlening

Wegens een privékwestie heb ik een advocate van Boeve familierecht & mediation ingeschakeld. Er werd snel contact opgenomen waarna een zorgvuldige intake volgde inclusief een advies over de slagingskansen. Karlijn en ik hebben fijn samengewerkt om de rechtszaak zo goed mogelijk voor te bereiden. De toon en samenwerking was steeds professioneel. De adviezen waren goed. Als client ben ik ook telkens tijdig en keurig op de hoogte gehouden. We hebben de rechtszaak uiteindelijk op beide punten gewonnen dus ik kan alleen maar tevreden terug kijken. En ik heb Karlijn ook aangegeven haar zeker weer in te schakelen mocht dat onverhoopt weer nodig zijn. Gewoon een goed advocatenkantoor!

• Geholpen door: Karlijn Broere

volhardend, doortastend en erg geduldig

Met engelengeduld hebben Anne-Dien en Karlijn mij door langslepende (v)echtscheiding geloodst. Denkend in oplossingen de zaak vlot getrokken en samen enkele lastige beslissingen moeten nemen om zaak uiteindelijk af te kunnen sluiten met, in mijn ogen, zo min mogelijk schade voor alle partijen. Al zal 'tegenpartij' dit zeker anders zien...

Heel erg tevreden !

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij jullie ! Ik ben echt heel erg tevreden !

• Geholpen door: Karlijn Broere

Deskundige begeleiding en goede samenwerking

De samenwerking met Karlijn was heel prettig. Karlijn is goed bereikbaar, blijft zakelijk en is toch ook betrokken. Ze is deskundig en geeft goede begeleiding en duidelijke adviezen en uitleg.

• Geholpen door: Karlijn Broere

Zeer deskundig en betrokken bijgestaan!

Tijdens mijn scheiding door verschillende tips in contact gekomen met Anne-Dien. Duidelijk en gestructureerd in haar communicatie en goed bereikbaar! Heb mij erg gesteund gevoeld door haar grondige aanpak en deskundigheid.

• Geholpen door: Anne-Dien Oosterhuis-Boeve

hele duidelijke persoonijke adviezen en begeleiding

Lastige scheiding prima doorgekomen onder begeleiding van mw Koetze.

• Geholpen door: Marline Koetze

Mw K Broere neemt alle tijd voor de zaak. Geeft duidelijk advies wat wel en niet haalbaar is. Mw K Broere behandeld je met respect en leeft zich in in de situatie. Reageert snel op de mails. Topadvocaat!

• Geholpen door: Karlijn Broere

Een hele fijne samenwerking.

Ik ben heel goed en fijn geholpen door Karlijn Broere. Er was vertrouwen en duidelijkheid tussen ons. Iemand die zeer deskundig is en mij goed uitleg kon geven in mijn zaak. Die ook positief is afgelopen. Mijn dank hiervoor.

• Geholpen door: Karlijn Broere

Ik heb de mediation / dienstverlening als zeer professioneel ervaren.

• Geholpen door: Anne-Dien Oosterhuis-Boeve

Goede keuze! Ben zo blij dat ik op deskundige en zeer prettige wijze ben bijgestaan.

Anne-dien heeft mij zo fijn bijgestaan tijdens mijn scheiding en recentelijk nog in een daaruit voortvloeiende procedure. Zij gaat op integere, zeer deskundige maar ook op een inlevende manier te werk. Daarnaast houdt ze de verschillende belangen zoals die van de kinderen in beeld geeft ze ook breder advies over aanverwante zaken. Maar weet ook, indien het niet in onderling overleg met beide partijen lukt om eruit te komen, (daar is medewerking van beide kanten voor nodig) op doortastende wijze door te pakken en tot boven verwachting goede resultaten te komen. En wat heel belangrijk was dat op momenten dat ik het echt niet meer zag zitten, veel stress had, zij de rust en het overzicht bewaarde en dit ook kon overbrengen op mij. En dat heb je ook nodig tijdens zulke ingrijpende gebeurtenissen in je leven. Ik kan haar met volledig vertrouwen aanbevelen.

Deskundig, betrouwbaar en integer

Zorgvuldig en rekening houdend met de familie belangen. Geschillen oplossen, als het kan buiten de rechter om maar ze gaat, in het belang van haar cliënt, een juridische procedure zeker niet uit de weg.

• Geholpen door: Anne-Dien Oosterhuis-Boeve

Karlijn is een zeer betrouwbare advocaat

Karlijn is een heel fijne advocaat; heel betrouwbaar en kundig. Zoekt dingen snel en goed uit, goed bereikbaar en zeer meedenkend en sociaal. Echt heel fijn!

• Geholpen door: N.v.t.

geweldig gedaan!

Fijn geholpen, accuraat, snel en kundig

professioneel en deskundig

zeer tot tevredenheid verrichte dienstverlening

Fijne samenwerking!

Al meerdere keren dankbaar gebruik gemaakt van de diensten van deze advocate. Ze is zeer kundig maar ook eerlijk en vriendelijk, waar nodig keihard en altijd met een goed resultaat de zaak afgesloten. Zeer tevreden dus!

Uitstekend!

Na mijn eerste contactverzoek kreeg dezelfde dag nog een telefoontje en was de intake al snel gepland. Daarna uitstekend geholpen. Karlijn gaat echt naast de cliënt staan en denkt mee op zoek naar de beste oplossing. Communicatie is voortreffelijk. Op een reactie hoef je niet lang te wachten. Al met al was mijn zaak heel snel en vakkundig geregeld, naar volle tevredenheid.

kordate, knowhow en laagdrempelig

Tijdens mijn rechtsgang heb ik mevrouw Oosterhuis-Boeve leren kennen als een zeer kordate vrouw met kennis van zaken. Niet praten maar poetsen! Luisterde naar mijn verhaal en wist dit om te zetten in een goed pleidooi. Stelde (uit ervaring) een te volgen traject voor wat wij hebben gevolgd. Iedere stap (ook achteruit) wist zij uit te leggen in heldere taal. Mevrouw Oosterhuis-Boeve is toegankelijk en empathisch. Ik kan haar iedereen aanbevelen !

• Geholpen door: Anne-Dien Oosterhuis-Boeve

Juridisch deskundig Meedenken Humor Snel schakelen Correct Onomwonden en direct in meningsuitingen Overziet de zaak snel Herkent kansen en bedreigingen Goed bereikbaar, ook buiten kantoortijden Zakelijk, doelgericht, concreet en met emotionele inleving Ondersteunende kantoormedewerkers correct en goed faciliterend Ik ben onervaren in gerechtelijke procedures en terugkijkend had het misschien iets minder voorzichtig gekund Nazorg prima Lef om zelf nek uit te steken Eerlijkheid (gelijk hebben) en redelijkheid (gelijk willen) goed in balans Kortom: prima en zeer aanbevelenswaardig en hoewel de zaak daarvoor te serieus was heb ik eigenlijk veel plezier gehad.

• Geholpen door: Anne-Dien Oosterhuis-Boeve

Mijn vraag werd direct goed behandeld.

Ervaring met mijn advocaat minder. Kreeg een 2_e persoon omdat de mijne met zwangerschapsverlof ging. Duurde soms weken dat ik eindelijk contact met haar kreeg. 2-e persoon was Sietske, slechte ervaring mee.

Deskung advies, prettige personality maar stevig geprijsd

Deskung advies, prettige personality maar stevig geprijsd