Fijne ervaring gehad met juiste advies op maat.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Ik heb een uitstekend ervaring.

Ik heb een hele fijne ervaring met solstad advocaten (Mvr Barendregt). Alles was altijd duidelijk volgens de afspraak. Ik werd altijd op de hoogte gehouden waar ik aan toe was.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Uitstekend geholpen in medische fout./letselschade zaak aanrijding

Ben uitstekend geholpen door Mevr Barendregt. Ben als voetganger aangereden en ben ook nog slachtoffer geweest van een medische fout . De Medische fout is na wens afgewikkelt Hoop dat de volgende letselschade zaak ook goed wordt afgewikkelt. Heb er alle vertrouwen in. Mevr .Barendregt is ook zeker aangeraden ze reageert super snel .Houd je overal op de hoogte en heeft mij top bijgestaan beter heb ik het niet kunnen wensen . Hartelijk dank voor u hulp en op na de volgende letselschade zaak.

Klant vriendelijk

Mijn ervaring is/was , we kregen veel aandacht om deze zaak in goede orde te krijgen.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Goede hulp bij mijn zaak.

Goede hulp

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Vakkundige en persoonlijke letselschade advocaat.

In een strijd van 4 jaar met de wederpartij ben ik ontzettend goed bijgestaan door Solstad Advocaten. Voor mij een vriendelijke en betrokken advocate die het onderste uit de kan heeft gehaald. Bedankt voor uw hulp en dienstverlening.

Zeer goed.

Sinds 2018 werd ik geholpen door solstad advocaten na een verkeersongeval. Ik ben zeker zeer dankbaar voor de eindresultaat en jullie inzet en hulp en natuurlijk alle werk. Jullie hebben overal bijgestaan en het beste uitgehaald Ik kan voor iedereen jullie aanraden. Hartelijk dank voor jullie inzet en werk. Ik ben zeker zeer dankbaar voor

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

1ste periode matig met medewerker Solstad, na 2de periode zeer goed met andere medewerkster.

1ste periode matig met medewerker van Solstad. Meneer reageerde niet of niet snel op mijn emails. Dan belde ik vervolgens, maar kon meneer niet spreken. Receptie stuurde meneer dan een terugbel verzoek, maar ook dan werd ik geregeld niet teruggebeld. Of deed meneer een belofte voor een bepaalde datum mij te bellen, maar gebeurde het ook niet. En als ik met meneer sprak, vond ik de communicatie niet altijd duidelijk. Verder had ik het gevoel dat onze zaak voor meneer geen prioriteit had en onderaan de stapel lag, meneer het ook heel druk had. Nadat ik een klacht hierover bracht, werd de zaak door een andere medewerker overgenomen. Een zeer betrokken, adequate dame. Op moment ik belde of een email stuurde, ontving ik geregeld dezelfde dag nog een reactie. Ik voelde dat mevrouw onze zaak goed inzichtelijk had en er actief mee bezig was. De letselschade is uiteindelijk door mevrouw naar alle tevredenheid opgepakt en afgehandeld. De onderstaande antwoorden (beoordelingen) baseer ik dan ook op de 2de periode; met mevrouw.

Fijne ervaring

Solstad letselschade advocaten is erg klantgericht en denkt goed mee met de klant. Je wordt voorzien van voldoende informatie over je lopende zaak en krijgt daarnaast gericht advies, wat ik als zeer prettig heb ervaren.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Solstad Advocaten goede service!

Solstad Advocaten hebben ons goed geholpen nadat we naar de grond zijn geslagen door de verdachten. De definitieve uitspraak van de rechtzaak was uiteindelijk minder maar dit is niet Solstad zijn schuld! Zij hebben ons door een process van bijna 3 jaar (door de staat!) bij gestaan en updates gegeven over het gehele process. Alleen de Nederlandse staat zal criminelen eerder helpen dan slachtoffers helaas!

Betrouwbaar, professioneel, duidelijk.

Na mijn kop-staart botsing wist ik niet wat mijn rechten waren. Ik ben terecht gekomen bij Solstad advocaten. Ik wil Mw Barendregt graag bedanken voor haar inzet en volharding om mij te helpen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles en bij vragen kon ik altijd contact opnemen. Ik ben zeer tevreden met de dienstverlening en ben u erg dankbaar! Ik zal u ook zeker aanbevelen mocht dat nodig zijn.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Veel afwezig en daardoor geen vervolg op afgesproken deadlines

Veel afwezig en daardoor werd er geen vervolg gegeven aan de deadlines van de tegenpartij.

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Het is geweldig je wordt niet als een nummertje behandeld, maar als je een familielid. Super fijne advocaat ervaring.

Fijn en goed geholpen.

Professioneel, kundig advies. Nooit te beroerd om zaken nog eens uit te leggen. Menselijke benadering. Overal heel fijn, goed en gesteund geholpen.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Goede advocaat gaan voor het beste.

Hele goeie en aardige advocate en receptioniste ook trouwens.

Extraordinary

All i can say is thank you. Professionally and humanly.

Goed geholpen

Goed geholpen. Soms was de communicatie wat traag, na het aangeven was dit wel verbeterd. Goed advies gekregen tijdens de zaak.

De zaak was succesvol

Full involvement of the advocaten Solstad Letselschade in the case. I could always count on the help of a lawyer, by phone - great contact and very helpful advice. The enormous knowledge and experience of the attorney Solstad Letselschade meant that I can sleep peacefully again. I recommend it with all my heart.

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Super geholpen door deze mensen.

Zoals hier boven aangegeven echt heel erg goed geholpen en geïnformeerd door de advocaten. Het eerste deel is nu afgerond en moet zeggen met groot succes. Nu op naar de tweede zaak en hopelijk met net zo veel succes als de eerste. Moet zeggen dat ik er veel vertrouwen in heb gezien hoe de advocaat altijd is voorbereid en mag wel zeggen tot in de puntjes. Beide advocaten mw.Mr Karel en mw.Mr P.Barendrecht zijn profs.

tevreden.

Ik heb goede ervaring bij solstad advocaten en tevreden.

Heel goed verzorgd!!!!

Onze zaak werd vakkundig behandeld en alleen maar positieve ervaringen te vemelden!

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

Betrouwbaar en zeer prettig advocatenkantoor

Nadat ik letsel had opgelopen, wist ik niet wat ik moest doen of wat mij te wachten stond. Het gaf mij erg veel stress. Na de nodige teleurstellende telefoontjes en starre houding van tegenpartij besloot ik hulp te vragen bij letselschade experts. Na wat research kwam ik bij Solstad Advocaten terecht. Ik kreeg een prettig en informatief gesprek met Me. Karel. Zij vertelde mij duidelijk wat zij voor mij konden betekenen en wat me eventueel te wachten stond. Tijdens afhandeling van de zaak ben ik keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en werd ik zeer goed geadviseerd. Ik zal dit kantoor absoluut aanraden omdat de advocaten erg betrokken zijn , zeer vriendelijk en bekwaam. Mijn zaak is naar volle tevredenheid afgehandeld en ik ben zeer blij dat ik mijn "sorres" bij het advocatenkantoor neer kon leggen zodat ik weer kon slapen zonder stress en zij voor mij opkwamen om de schade af te handelen. Mocht ik onverhoopt ooit weer in de problemen komen, zal ik zeker contact met dit kantoor opnemen!

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

Al duurde de zaak lang, jullie waren altijd bereikbaar

Ik ben tevreden hoe jullie te werk gaan. Voor mij was het tijd om alles af te sluiten omdat er anders geen eind aan komt. Gr. M. Janszen

Deskundigheid en betrokken!

Het team van Solstad advocaten hebben goed werk verricht. Daarnaast werken zij heel secuur en transparant. Ik ben blij dat ik mijn keuze gemaakt heb om een overstap te doen naar het team van soltad advocaten. Communicatie was top wat bij velen andere kantoren zeker ontbreekt en waar ze nog veel van kunnen leren van het team van Solstad advocaten!

Over Advocaatscore