zeer professioneel, altijd meedenkend en goed onderbouwd advies

Ik kan altijd bij Maatwerk Advocaten terecht, ze maken tijd als je haast hebt, prioriteren samen met de klant en zorgen dat er een goed advies ligt. Ze leggen het ook nog eens in begrijpelijke taal uit en nemen je werk uit handen als dat nodig is, maar laten de verantwoordelijkheid keurig bij de opdrachtgever. Ze overrulen je nooit, maar luisteren en leggen het heel goed uit, zodat je snapt wat logisch is. Het zijn deskundige en fijne mensen om mee te werken!

• Geholpen door: Diederik Maat

duidelijk en helder in de uitleg

Na eigenlijk een hopeloze zaak hebben wij het toch gewonnen. Diederik heeft ons super goed bij gestaan.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer goed en bekwaam geholpen

Voor onze Stichting Goed Gevoel heeft Maatwerk Advocaten ons helemaal uit de brand geholpen. Zeer goed werk geleverd, no nonsense, strikt en duidelijk. Is hij het er niet mee eens, dan geeft hij dat aan bij de rechter. Goed advies, geslepen en heeft veel geduld. Ik raad Diederik Maat zeker aan bij geschillen. Door van te voren een vaste prijs af te spreken wisten wij ook precies wat onze kosten zouden zijn.

Aandelen

In een complexe en emotioneel beladen familieconflict rond aandelen, heeft Diederik Maat van Maatwerk Advocaten een doorslaggevende rol gespeeld. Zijn benadering was niet alleen deskundig, maar ook opmerkelijk empathisch. Vanaf het eerste consult was het duidelijk dat Maat een diepgaande kennis heeft van het ondernemingsrecht en de nuances begrijpt die familiezaken met zich meebrengen. Hij stelde een strategie voor die zowel robuust als ethisch was, met oog voor de lange termijn en de familiaire verhoudingen. Diederik Maat en zijn team hebben zich ingezet om de beste oplossing te bereiken, zowel in de rechtbank als in onderhandelingen. Wat mij bijzonder aansprak, was hun proactieve communicatie en de bereidheid om elk facet van de zaak in klare taal uit te leggen. Maatwerk Advocaten heeft niet alleen aangetoond expertise in huis te hebben, maar ook het vermogen om deze toe te passen in een menselijke context. Dit maakt hen tot een unieke partner in delicate juridische aangelegenheden. Voor wie op zoek is naar een advocaat die zowel vakbekwaam als begaan is, kan ik Diederik Maat en zijn kantoor zonder voorbehoud aanbevelen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Maatwerk Advocaten is een uitstekend kantoor om alles betreft arbeidsrecht te regelen.

Deskundig Advocaten kantoor.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Dat er adequaat wordt gehandeld op alle terreinen van een advocatenkantoor.

Vlotte en correcte behandeling door de advocaat van cliënt en de zaak.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer goed geholpen en aandacht voor details

Ik ben heel erg geholpen door Jolande de Nooij. Zij heeft mij zeer professioneel te woord gestaan en begeleiding geboden. Met haar hulp heb ik een vervelende situatie weten op te lossen. Heel veel lof voor de professionele dienstverlening!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Een goede begeleiding bij een zware beleving

Tijdens een periode waarin ik in een vervelende situatie terecht ben gekomen ben ik op een fijne manier met persoonlijke aandacht begeleid. Er was aandacht voor hoe je je op dat moment voelt, er werd meegedacht wat te doen en waar je recht op hebt. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en reageren snel en accuraat.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Een positieve ervaring in een negatieve situatie

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening, Jolande de Nooij heeft mij in een negatieve situatie prima ondersteund. Door haar fijne en persoonlijke manier van communiceren, duidelijke taal en heldere uitleg heeft ze mij goed begeleid in mijn proces. Door ruimte te geven aan de emotie, echt te luisteren naar mijn ideeën en gedachten en haar professionele input is Jolande een waardevolle sparring-partner voor mij geweest, waardoor ik de zaken helder op een rijtje bleef houden.

Persoonlijk en snel

Jolande heeft mij op een kundige en plezierige manier geholpen. Ze denkt echt met je mee en zet haar netwerk in wanneer nodig. Verbluffend hoe snel zij snapt hoe de vork in de steel zit. Communicatie is altijd snel en duidelijk.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Duidelijke uitleg naar de mogelijkheden op basis van de stukken

Prettige samenwerking met een duidelijke insteek.

Zeer goed en deskundig.

Het was erg prettig om met de heer Maat samen te werken.

Grote expertise & persoonlijke aandacht

Met grote expertise en veel persoonlijke aandacht werden al mijn vragen beantwoord en daarna goed uitgewerkt. Ik voelde me begrepen en zeer ondersteund in ook zeer moeilijke vraagstukken. De sfeer is altijd vriendelijk, er wordt snel en professioneel gehandeld, Maatwerk Advocaten zijn ten zeerste aan te raden voor iedereen, die vragen heeft over werksituaties, contracten en andere vragen binnen dit gehele werkgebied. Voor mensen in loondienst en ondernemers, voor iedereen!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Deskundig, fijn contact en goed bereikbaar

We hebben de ondersteuning bij ons zakelijk conflict als erg prettig ervaren. Diederik legt goed uit wat wel en niet kan en waar je juridisch staat. Hij communiceert duidelijk en op een prettige wijze. We hadden hierdoor het gevoel er niet meer alleen voor te staan.

• Geholpen door: Diederik Maat

Betrokken, deskundig advies, prettige samenwerking

Jolande de Nooij heeft mij bijgestaan. Door de korte lijnen, de goede en korte lijnen werken erg prettig. Daarnaast is ze zowel telefonisch als per mail erg goed bereikbaar. Wanneer het nodig is, schakelt Jolande met haar netwerk om er zo voor te zorgen dat alle zaken juridisch goed geregeld zijn. Daarnaast geeft ze tips en adviezen die waardevol zijn.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Zeer accuraat en "To the point"

Diederik Maat heb ik als zeer deskundig ervaren. Altijd focus op de kernpunten en niet afdwalen. Zeer prettig in de omgang en afspraken worden nauwgezet nagekomen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Heel goed geholpen door Jolande!

Aanrader

Betrokken, proactief en proffesioneel

De hulp en het advies heb ik als erg prettig ervaren en was terzake 100% deskundig. Er werd snel en volledig gereageerd op vragen en er was een hele goede bewaking van het proces. Dank voor de bijstand!

Korte lijnen, heldere communicatie

Jolande heeft ons vlot en goed geadviseerd en was ook goed bereikbaar.

kundig , betrokken en menselijk

Diederik is een erg kundig en betrokken advocaat die aandachtig te werk gaat en in de samenwerking ook de cliënt gefocust en alert houdt. Daarnaast verliest hij ook de menselijke kant niet uit het oog bij het zoeken naar een bevredigende uitkomst.

leuk kontakt

de zaak is goed afgehandeld en ook steeds in goed overleg

• Geholpen door: Diederik Maat

Uitstekend en zeer volledig in de communicatie

Na de intake werd snel duidelijk dat mvr. Mr. De Nooij zeer goed en snel kon inschatten wat de problematiek was. Al was de werkgever ernstig verwijtbaar heeft ze ook gewezen op de voordelen van een regeling in der minne en de risico’s van de gang naar de rechter. Tijdens de omgang en communicatie wist ze zeer kundig en accuraat te laveren tussen de verschillende belangen zonder die van mij uit het oog te verliezen. Ik heb haar doortastendheid, snelle respons, goede bereikbaarheid en uitvoerige e-mail toelichtingen op de stappen van het proces als een zeer prettig en als zeldzame kwaliteit ervaren. Telkens heb ik eigen regie gehad waarin voorzien van goed advies en kundig schrijven, wat ervoor gezorgd heeft dat je als cliënt zeker bent van de richting en grip hebt op de zaak. Ik kan mevrouw Mr. De Nooij iedereen aanraden die van doorpakken houdt en zekerheid wenst van kundig optreden.

Contact was zeer goed.

Het contact is als zeer prettig ervaren, en op alle mails en vragen werd adequaat gereageerd.

Voelde me erg begrepen

Ze denkt persoonlijk ook oprecht mee, legt ook goed uit wat waarom, Clarity. dus had zelf ook gevoel meer betrokken te zijn. En steun is kostbaar als je geen invloed hebt, en ze is gewoon een slimme leuke dame.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Ondersteuning als van een beste vriend

Al vanaf de eerste kennismaking tijdens het inloopspreekuur, riep Jolande de Nooij vertrouwen op. Haar gemakkelijke combinatie van stellige zakelijkheid en vriendelijke familiaire omgang, maakte de vervelende situatie waarbij ik professionele hulp nodig had een stuk prettiger. Gedurende de onderhandelingen met mijn werkgever, hebben we altijd op één lijn gezeten en het voelt achteraf werkelijk alsof we steeds samen hebben gestreden voor het beste resultaat. Ik ben heel tevreden.

Over Maatwerk Advocaten

Een Maatwerk Advocaat is er voor iedereen die vragen heeft op het gebied van het Arbeidsrecht, Ontslagrecht en Contractenrecht! Van MKB ondernemer tot particulier, van werkgever tot werknemer, ZZP-er, stichtingen, profit of non-profit organisaties. Wij denken graag met u mee en springen in de bres als het nodig is. Wij realiseren ons dat iedere zaak een eigen aanpak en Maatwerk vraagt. Maar het wiel hoeft niet elke keer opnieuw te worden uitgevonden. Dat is het voordeel van werken met een Maatwerk- specialist. Maatwerk Advocaten heeft zich gespecialiseerd in het Arbeidsrecht, Ontslagrecht en Contractenrecht en kan daardoor uw zaak snel doorgronden

Over Advocaatscore.nl