Komen afspraken na

Zeer positief, open en meedenkend

Duidelijk concreet en doelgericht

Ondanks enige discussies een fijne samenwerking en goed resultaat!

Betrokken en ervaren advocaten

Mevrouw Mr. Britt Robijns heeft mij op een zeer deskundige wijze bijgestaan. Alles werd goed en snel geregeld. Mijn dank hiervoor.

• Geholpen door: mw. mr. B.A.L.H. Robijns

Fijne advocaat en gaat voor zijn klanten

Top goede man

Heel fijn man die je echt goed helpt

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Snelle, slagvaardige en professionele aanpak

Goede begeleiding en professionele reactie naar de tegenpartij waardoor een goede positie werd opgebouwd. Hierdoor is uiteindelijk de vergoeding van de werkgever op een veel hoger niveau uitgekomen dan de tegenpartij aanvankelijk heeft aangeboden. Goede samenwerking met het opstellen van het verweerschrift en reacties naar de tegenpartij.

Goed en snel geregeld

Niet betrouwbaar

Documenten werden niet doorgestuurd. Toen kreeg ik ze van mijn vrouw. Ze belden me niet terug of pas nadat ik het meerdere keren had gevraagd. Schikkingen waren niet altijd transparant.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Zeer tevreden over de deskundige aanpak en persoonlijke benadering

Mevrouw Robijns van Quattro advocaten heeft ons onlangs juridisch bijgestaan. Wij zijn zeer tevreden over haar deskundigheid, professionaliteit, transparantie en mensgerichtheid in haar aanpak. Wij kunnen haar zeer zeker aanbevelen.

Persoonlijk betrokken

Je word behandeld als mens en niet als nummer of dossier persoonlijk betrokken en super uitleg als je iets moet weten word je meteen of binnen dag geholpen

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Wij hebben quattro advocaten als zeer professioneel ervaren. Ze doen erg hun best om de zaken op een correcte manier te behartigen. Ook het ondersteunend personeel is erg vriendelijk in je te woord staan...en evt vragen te beantwoorden. Onze dank hiervoor.

Een topadvocaat

Na een jaar lang in een vechtscheiding te hebben gezeten waarin ik me scheel heb betaald aan een advocaten kantoor uit Venlo die helemaal niks bereikt of gedaan hebben en bijna alles dreigde kwijt te raken zag ik het allemaal niet meer zitten.Ik heb een noodkreet via een advocaten bemiddelaars website geplaatst en Mr.haas heeft direct contact met mij opgenomen en na uitleg zonder twijfelen de zaak en daarmee de puinzooi van de andere advocaat overgenomen.Binnen 6 maanden heeft meneer Haas met de volle aandacht en inzet voor mij de zaak op de meest positieve manier voor mij afgesloten.Ik ben meneer Haas,Sharon en zijn hele team eeuwig dankbaar want ik heb mijn leven weer terug en kan doorgaan met mijn leven.Als je een advocaat zoekt die met persoonlijke aandacht voor jou aan het vechten gaat in de rechtbank is dit de man en het team waar je moet zijn.Mijn eeuwige dank ,ik heb mijn leven weer terug.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Ik heb me gehoord gevoeld

Zeer prettig contact.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

zeer goed voorbereid kort geding gevoerd

Mr. Britt Robijns heeft ons op zeer prettige en deskundige wijze bijgestaan bij een geschil. Het kort geding dat volgde is zeer goed inhoudelijk met ons voorbesproken en naar grote tevredenheid afgerond!

• Geholpen door: mw. mr. B.A.L.H. Robijns

Hele duidelijke en overzichtelijke aanpak.

Zie boven.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Betrokken en ervaren advocaten.

Wij zijn door Quattro zeer goed door onze rechtszaak geloosd. Konden goed luisteren, samenvatten en de essentie uit ons verhaal halen. Waren zeer oplettend in de rechtszaal en speelden meteen in op opmerkingen van de tegenpartij. Konden zeer goed weerwoord geven. Wij waren meer dan tevreden met Roland Haas en Britt Robijns.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Zeer goed bijgestaan in een moeilijke IE-zaak

Mevrouw mr. Britt Robijns heeft mij zeer goed bijgestaan in een complexe zaak betreffende Intellectueel Eigendoms recht. Ze heeft zich verdiept in de kwestie en zich goed voorbereid. Tijdens de rechtszaak, die bestond uit een meervoudige kamer, wist ze goed haar "mannetje" te staan. Ook liet ze zich niet afschrikken door een team van Randstad advocaten van de tegenpartij. Nogmaals dank voor de zeer deskundige begeleiding.

• Geholpen door: mw. mr. B.A.L.H. Robijns

Ondanks de lang slepende procedure nooit het gevoel gehad dat ik dossier 7277 was maar een mens.

Prettige omgang ondanks moeilijke zaak, begrip en eerlijkheid stonden op nummer 1 !!

Geweldig goede professionele hulp

Beste, Binnen ons gezin hebben wij een aantal keren juridische hulp gehad van mevrouw Robijns. Op verschillende situaties met juridisch gezien uiteenlopende specialismen. In alle situaties kregen wij een eerlijk en deskundig advies en werden de zorgen uit handen genomen. Altijd gaf het een gewenst resultaat ongeacht de uitkomst. Mevrouw Robijns neemt zich alle tijd, zowel met het juridisch getouwtrek als met het contact met de cliënt. Al met al zorgt dit ervoor dat wij ons altijd comfortabel voelen en geen nachten wakker liggen. De betrokkenheid is ongekend, ze neemt zich alle tijd en vragen mogen en kunnen altijd met een snel respons als gevolg. Hier kunnen mensen in het algemeen en bedrijven in het bijzonder een voorbeeld aan nemen. Het advocaten kantoor kent een aantal advocaten met een breed scala aan juridische kennis (verschillende gebieden) en dit versterkt de onderlinge kennis. Eigenlijk is geen zaak te gek. Via dit bericht wil ik advocaten kantoor Quattro en mevrouw Robijns in het bijzonder enorm bedanken! Zit je in een de misère juridisch gezien? Bel dan Quattro

Zeer goede ervaring!

Quartto advocaten hebben mij heel goed geholpen. Zij zijn erg betrokken met je situatie en begeleiden je door het gehele proces. De samenwerking is als heel positief ervaren. Bedankt!

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Ondanks vakantie periode geholpen zoals het hoort

Mijn ervaring is gewoon weg prettig. Zelf geen verstand van juridische zaken, ze nemen de tijd voor uitleg en collega's die elkaar overnemen weten net zoveel van het onderwerp en de zaak af. Ze nemen de tijd en geven je een vertrouwd gevoel bij de adviezen en besluiten die genomen worden. Ik ben tevreden en kan zorgeloos verder met mijn carriere

• Geholpen door: mw. mr. B.A.L.H. Robijns

prettige eerste kennismaking met een advocatenkantoor en haar medewerkers

snelle beantwoording van mijn vragen. Goede tussenpersoon en reële afhandeling van mijn zaak

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Ondanks de situatie ben ik goed geholpen, ervaring was goed.

Goede rechts hulp

Een advocaat die duidelijk is en zeer strak is in uitleg. Die kordaat op treed en zich niet het vlees van de boterham laat stelen. Mij heeft hij zeer goed geholpen nogmaals bedankt voor de bijstand.

Alles is goed gegaan

Dat we goed tewoord zijn geweest

Over Quattro Advocaten

Quattro Advocaten is een deskundig en dynamisch kantoor gevestigd nabij het centrum van Heerlen. De naam “Quattro” staat voor de vier kernwaarden van onze dienstverlening: Onafhankelijkheid, Deskundigheid, Integriteit en Partijdigheid. Quattro Advocaten gelooft in de kracht van samenwerking met haar cliënten en haar netwerk van specialisten zoals fiscalisten en accountants om zo voor u het meest optimale resultaat te behalen. Wij ondersteunen zowel particulieren als ondernemers.

Over Advocaatscore.nl