Zeer deskundige en prettige ondersteuning

Bas Vorstermans heeft mij op een deskundige en prettige wijze bijgestaan. Hij denkt goed mee en brengt daarbij zijn grondige arbeidsrechtelijke kennis van het onderwijs in. De communicatie met mij was helder en prettig. Het heeft mij erg geholpen dat hij de communicatie met de andere partij van mij heeft overgenomen. Hij heeft dit op een respectvolle en effectieve wijze gedaan met een uitkomst naar tevredenheid.

• Geholpen door: B. Vorstermans

Zeer kundig en betrokken advies

Ik heb Willem (Lindeboom) ervaren als een zeer deskundig en vriendelijk persoon. De laagdrempeligheid in het contact gecombineerd met heldere toelichting gaf mij goede richting. Aangezien Willem voor werkgevers werkt kon hij mij (werknemer) de verschillende perspectieven voorspiegelen en voorzien van advies. Ondanks de onvoorspelbaarheid van de situatie was Willem in staat mee te manoeuvreren en passende oplossingen aan te dragen. De kracht van Willem is dat hij betrokken was en is als mens, naar mijn persoonlijke situatie. En daarnaast ook heel scherp kon neerleggen wat de beste stappen waren om te doorlopen in het proces. Deskundigheid, duidelijkheid en aftasten van de situatie passen Willem goed. Ik zou iedereen hem aanbevelen.

• Geholpen door: W. Lindeboom

Deskundig, prettig, professioneel, snel en op de zaak toegespitst advies

Mr. Brussee heeft mij op uitstekende wijze ondersteund in een lastige zaak met mijn werkgever. Nadat ik in eerste instantie door mijn rechtsbijstandsverzekeraar slecht werd geholpen heeft mr. Brussee de zaak snel, deskundig en in een bijzonder prettige samenwerking opgepakt. Begrip en meelevend in mijn situatie, realistisch met betrekking tot de mogelijkheden, heldere communicatie, concreet, altijd bereikbaar, op de juiste momenten druk gezet op de tegenpartij en altijd snel schakelend. Uitstekend geholpen met een zeer goed resultaat.

Professioneel en goed advies

Een kennis adviseerde mij over de heer Lindeboom en dit was een goed advies! De heer Lindeboom is een professional die luistert en de juiste vragen stelt waardoor hij een goed beeld van de situatie krijgt. Hierdoor wist hij ook al vrij snel een eerste richting te geven betreft hoe om te gaan met de situatie. Nadat hij het dossier had gelezen kon hij met een passend advies komen. De uitkomst was het gewenste resultaat!

• Geholpen door: W. Lindeboom

Uitstekende advocaat met verstand van zaken die luistert naar de klant

Goede advocaat, no-nonsense, concreet met verstand van zaken. Heeft ons uitstekend geholpen met een zeer goed resultaat.

• Geholpen door: W. Brussee

Goede ondersteuning en duidelijke communicatie.

Meneer Lindeboom heeft mij uitstekend ondersteunt. Hij kon zich kritisch en realistisch opstellen. Communiceerde helder en gaf mij inzicht in wat de mogelijkheden waren. Een fijne samenwerking!

Fijn geholpen

Erg fijn geholpen. Snelle reacties, hoefde nooit lang te wachten op antwoord. Zowel via de mail als telefonisch.

Supersnel en vakkundig advies

Mijn situatie was niet direct heel duidelijk, maar ik vond het belangrijk om de onfortuinlijke situatie die was ontstaan zo goed mogelijk tot een acceptabele oplossing te brengen. Dit was even zoeken, en ik kreeg iedere keer binnen 1 of 2 werkdagen reactie, vaak zelfs al direct na mijn vraag. De deskundigheid van Willem is groot, en hij heeft voor mij niet alleen een goede zakelijke deal kunnen sluiten, maar ook de relatie met de werkgever redelijk kunnen houden. Het hele proces is bovendien snel en in een prettige werksfeer afgerond. Ik ben hem zeer erkentelijk!

• Geholpen door: W. Lindeboom

Prettige samenwerking, korte lijnen en deskundig advies

Ik heb altijd heel prettig met Marion Scholtes samengewerkt. Ze geeft een goed onderbouwd juridisch advies en denkt altijd mee in het belang van de organisatie en de specifieke vraag.

Snelle en complete ondersteuning

Het liefst had ik geen juridisch advies en juridische steun nodig gehad, maar als het dan toch moet, graag op deze manier. Ik ben snel en goed ondersteund door dhr. Lindeboom in een conflict met mijn werkgever. Hij is een aanpakker, communicatief sterk, heeft verstand van zaken en heeft mij geholpen om tot een goede overeenkomst te komen.

Deskundige voortreffelijke advisering!

Willem Lindeboom heeft mij uitstekend geholpen. De advisering en inschatting is uitstekend en realistisch. De al jarenlange bekendheid met Willem en zijn kantoorgenoten maakte het contact ook laagdrempelig. Willem weet zich in korte tijd een beeld te vormen van de casus. Met zijn decennialange ervaring en pragmatische instelling, maar ook meelevendheid in en aandacht voor de omstandigheden, heeft hij een resultaat bereikt waarover ik zeer tevreden ben. Daarbij is Brussee Lindeboom Advocaten in mijn optiek het toonaangevende kantoor ten aanzien van het specialisme onderwijsrecht. Alle lof en waardering voor Willem en zijn kantoorgenoten!

Zeer teleurgesteld

Ik had het gevoel dat de advocaat me niet begreep en ik heb spijt van het resultaat. Ik weet dat het mijn keuze was, maar ik heb er spijt van. Ik heb het gevoel dat de advocaat niet de moeite nam om voor een beter resultaat te vechten en gewoon de zaak wilde afmaken.

• Geholpen door: N.v.t.

Met Marion samenwerken loopt heel prettig

Marion luistert goed, stelt verhelderingsvragen en komt spoedig met haar overdenkingen en overwegingen. Ze helpt ons in zorgvuldigheid en het inschatten van risico's. Zij schat in wanneer een dialoog nog kan helpen en doet desgewenst actief mee. Het VSO voorstel heeft zij concreet uitgewerkt, ook heeft zij het contact onderhouden met de advocaat, dat helpt en ontzorgt.

• Geholpen door: M.W.A. Scholtes

Marcel Dekker heeft mij uitstekend geholpen.

Het was prettig samenwerken met Marcel. Hij heeft mijn zaak uiterst zorgvuldig, vakkundig en met succes afgehandeld.

• Geholpen door: M.R.A. Dekker

Deskundige en uiterst prettige begeleiding

Door mr. W. Brussee ben ik op een uiterst prettige wijze begeleid in een afwegingsvraagstuk die ontstond na een probleem bij het volgen van een beroepsopleiding. Door de juiste afwegingen te maken is het gelukt een juiste strategie te bepalen die mij in staat stelde dit probleem zonder juridisch wapengekletter op te lossen. Ik kan nu zonder problemen verder.

Tevreden

Willem heeft snel, adequaat en kundig gehandeld. Hij was goed en snel bereikbaar. De lijnen waren kort en hij was erg betrokken. Zijn adviezen waren helpend en gaven mij het inzicht in het feit dat ik mijzelf te kort zou hebben gedaan. Dankbaar dus en ook mbt tot de nazorg. Willem kwam op de lijn mbt de afhandeling en vroeg hoe het mij verging. Kort samengevat erg tevreden en hem aangeraden aan mijn collega.

• Geholpen door: W. Lindeboom

Persoonlijk, discreet en deskundig.

Na een kort bericht werd snel alle tijd voor mij gemaakt. Zorgvuldig, bekwaam en duidelijk ervaren en ook nog met zorg voor mij als mens in deze situatie werd ik voorzien van advies en bijstand.

Erg prettig

Duidelijk, heldere communicatie, betrokken houding.

Zeer behulpzaam en professioneel

Marion heeft mijn zoon fantastisch begeleid. Met veel begrip en empathie voor zijn situatie heeft ze hem toch zijn eigen keuzes laten maken. Dit is echt belangrijk voor hem geweest. Hierdoor is de schade aan zijn zelfbeeld beperkt gebleven.

• Geholpen door: M.W.A. Scholtes

Willem heeft voor mij het verschil gemaakt!

De samenwerking heb ik als heel prettig ervaren in een voor mij lastige situatie. Het was fijn om te ervaren dat Willem voluit voor mijn belang ging. Deskundig en betrouwbaar. Kortom: van harte aanbevolen!

Doeltreffend

Willem werkt op een doeltreffende, zakelijk en prettige manier naar een gewenst eindresultaat en houdt de client goed op de hoogte van de vorderingen en de mogelijkheden.

• Geholpen door: W. Lindeboom

Zeer deskundige ondersteuning en goede inschatting van zaken.

In een rechtszaak inzake en geschil in personele zin heeft dhr. Brussee ons deskundig en met uitstekend resultaat ondersteund en begeleid.

• Geholpen door: W. Brussee

Professionele juridische ondersteuning voor de sector onderwijs, kundig en persoonlijk.

De heer Brussee heeft mij met zijn grote kennis van onderwijs en juridische zaken zeer goed geholpen en daarnaast veel oog gehad voor wat ik als client nodig had aan coaching om om te gaan met de emotionele impact van een juridisch conflict. Daarnaast ben ik zeer te spreken over zijn toon en behoud van decorum, zelfs op momenten waarbij het juridische getouwtrek soms de neiging geeft om dit uit het oog te verliezen. Al met al, zeer tevreden, met de ondersteuning en het resultaat.

• Geholpen door: W. Brussee

Goed advies en fijne ondersteuning

Ik waardeer de hulp die Willem Lindeboom mij heeft gegeven enorm. Door de goede (eerlijke) adviezen en fijne ondersteuning vanuit hem is mijn zaak positief afgesloten. Zeker een aanbeveling!

• Geholpen door: W. Lindeboom

Wij hebben meneer Brussee ervaren als een zeer betrokken advocaat met veel kennis en expertise.

Wilco Brussee heeft ons gedurende vier jaar juridisch ondersteund bij een complexe onderwijszaak. Hij zat destijds erg snel in de materie en toonde altijd veel initiatief. Het contact met hem hebben wij als aangenaam ervaren, wij hadden ons geen fijnere advocaat kunnen wensen.

Koninginnegracht 60 2514 AE Den haag

085-0520149