Sterk en deskundig

Meneer Sardjoe had me goed begeleid in mijn zaak voor omgang met mijn dochter. In een zaak met toch wel wat gevoelige en gênante details wist hij op goede orde te brengen. Hij is soms wel beetje moeilijk te bereiken maar je krijgt uiteindelijk geen onzin en de feiten recht op zee aan. Ik ben zeer tevreden met de behaalde resultaten.

• Betrokkenheid

Deskundig, kordaat en discreet. Must have advocaat voor alleenstaande vaders!

Alleenstaande vader van een prachtige dochter van bijna 2 jaar. Wat ben ik blij dat ik de overstap heb gedaan naar deze advocaat. (Dit had ik vanaf het begin al moeten hebben gedaan!) De heer Sardjoe werkt zeer deskundig, kordaat en discreet en weet exact waar hij het over heeft. De heer Sardjoe kijkt goed naar het totale plaatje en denkt goed mee met de vader zowel juridisch als financieel gezien. Na mijn overstap van mijn vorige advocaat naar dhr. Sardjoe, mag ik zeggen dat er duidelijk een verschil zit in de "advocaten wereld dat zich specialisten noemen in personen- en familierecht ". Ik voel mij door de heer Sardjoe gesteund, gehoord en ik word tevens goed voorbereid op de zaken die de heer Sardjoe ziet aankomen. Met nadruk op alleenstaande vaders die voor omgangsregeling en/of gezag "vechten" voor hun kind, raad ik de heer Sardjoe zeer sterk aan. De heer Sardjoe prikt door alle leugens, manipulaties en andere rare taferelen dat mijn ex voerde heen, zodat de rechter het ook inzag. De heer Sardjoe doet veel meer dan zijn werk als advocaat alleen, de heer Sardjoe geeft mij als vader, hoop en vertrouwen. Heer Sardjoe, dank u wel!

• Betrokkenheid

Gedegen en reëel advies - oog voor haalbaarheid van de zaak

• Geholpen door: mr. Drs. J.F.M. van Weegberg

Deze advocaat had ik vanaf het begin al als mijn advocaat moeten hebben, dan waren mij een hoop problemen gespaard gebleven. Zeer deskundig, kordaat en discreet en weet exact waar hij het over heeft. Een absolute aanrader!

• Geholpen door: mr. Drs. J.F.M. van Weegberg

Ondanks de verschrikelijk slechte uitspraken van zowel de rechtbank als het hof in Arnhem, denk ik dat de heer Wigman zijn uiterste best heeft gedaan om het beste resultaat te krijgen. De omstandigheden waren zeker in ons voordeel echter blijkt het eens te meer dat het vooringenomen inzicht van de rechtbank en het hof in het voordeel van een moeder is en niet in het voordeel van het kind. De heer Wigman is zeer betrokken en is uit zijn weg gegaan om mij en mijn zoon te helpen, zowel jurridisch als financieel. Dit is zeer gewardeerd.

• Geholpen door: mr. J.M. Wigman