Professioneel en oplossingsgericht

Na een moeizame strijd, heeft Q-advocaten ons eerst heel goed geadviseerd om even te wachten. Daarna hebben zij voor elkaar gekregen dat we alsnog betaald kregen

• Geholpen door: dhr. mr. C.H. Bijvank

Ongelofelijk en zeldzaam goed!

Ben grootste fan van dit kantoor! Vanaf t eerste moment werd ik volledig ontlast en vochten en wonnen alles voor mij. Vriendelijk, super efficiënt en professioneel. Waren er maar meer van dit soort advocaten( kantoren). Echte aanrader!

Hele goede advocaat

Heel professioneel en staat altijd voor Je Klaar met vragen.

Kan niet beter!

Bijvank heeft zowel mij als mijn partner geholpen met een zaak tegen het uwv van n mijn vorige baan. Man met veel geduld en legt alles goed uit. Snel bereikbaar en komt altijd z’n afspraken na.

Highly recommend

Professional approach, timely respond, overall very reliable and supportive. English communication is excellent. Proactive advices always arrive before I ask. And always ask client's approval for messages.

Deskundig en flexibel

Prima ervaring met mr. C.H. Bijvank. Ik had op korte termijn advies nodig over een vaststellingsovereenkomst en er is toen snel geschakeld. Ik had de volgende dag een helder en goed advies. Ik heb aan de hand van het advies ook nog even telefonisch contact gehad en toen heb ik ook een prima uitleg gekregen.

Zeer goede gedegen Advocate

Snelle afhandeling. Goede communicatie. Zeer goed resultaat in mijn geval. Een 10 klinkt gek maar heeft ze helemaal verdient.

Advocaten van topniveau

De advocaten werkzaam bij Q-Advocaten zijn echt geweldig. Tijdens een/het proces waar een ieder met zijn probleem een moeilijk periode begaat zijn de advocaten bij Q-advocaten een luisterend oor dat niet alleen ja knikt en snel het wilt afhandelen maar ook eens meedenkt met je! Daarbij de kennis ook zo bezit om positief resultaat te behalen!

• Geholpen door: N.v.t.

Ik heb deze lange weg, fijn en prettig ervaring.

Ik heb de stress en onrust van deze rechtzaak uit handen kunnen geven en was gerust dat alles goed zou komen.

Zeer ervaren, goede verstandhouding

Eerlijk en oprechte uitvoering

Duidelijk, eerlijk en vriendelijk

Legt goed uit. geeft aan wat mijn opties zijn. laat mij ten alle tijden weten wat hij meebezig was. Top service en met resultaat. Al had ik geen goeie uitkomst, service was goed. Jammer dat jullie geen rechtzaken doen tegen DUO

Echt een aanrader

beste advocaten

perfect geholpen

Top ervaring

Mevrouw Cheung was mijn tweede advocaat omdat ik bij de eerste toch een slecht gevoel had. Mevrouw Cheung nam mij en de zaak vanaf dag 1 erg serieus en heeft echt voor mij geknokt. Met vragen kon ik ook altijd bellen of via de mail reageerde ze meteen. Uiteindelijk hebben wij de zaak gewonnen en ik kon niet voor een betere uitkomst wensen!

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Zeer prettig, kundig en persoonlijk contact

Mijn zaak werd behandeld door Mr. Cheung. Ik heb het contact met haar als zeer prettig ervaren. Zij heeft mij goed advies gegeven.

Zeker een aanrader!!

Wij hebben Q Advocaten gevonden op internet , aan de hand van meerdere rechtszaken. We zijn geholpen door de heer Scheermeijer, die met heel veel kennis onze zaak heeft gewonnen. Het wordt heel goed uitgelegd wat de verwachte kosten zijn , zodat je niet voor een verassing komt te staan. Heel veel vriendelijkheid en geduld ten opzichte naar ons toe , heeft ons door de vervelende maanden heen geholpen. Wij raden Q Advocaten zeker aan !!

Professionals

Uitstekende begeleiding, vakkundig, snel, accuraat en fair.

• Geholpen door: dhr. mr. C.H. Bijvank

Ik ben heel erg goed geholpen

Mijn ervaring is dat ik altijd snel antwoord kreeg. Dat is voor mij belangrijk. Verder werd ik altijd heel rustig te woord gestaan. Dat is ook erg prettig in een stressvolle situatie. Hopelijk gebeurt het nooit meer, maar als ik nog een arbeidsconflict heb zal ik zeker weer met mijn probleem naar Q-advocaten gaan.

• Geholpen door: dhr. mr. C.H. Bijvank

Goedemiddag de heer Scheermeijer ben zo blij met het resultaat u heeft hardt u best gedaan. Ik wens u een hele fijne dag. Groetjes meneer Hasan Tekin.

De ervaring van de Meester

Mr.Bijvank heeft voor mij in nog geen halve dag tijd alles geregeld. ik ben u dan ook bijzonder dankbaar! Met vriendelijke groet Renate

• Geholpen door: dhr. mr. C.H. Bijvank

I don't know what to write heer

alles was goed en snel

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: dhr. mr. C.H. Bijvank

Onze advocaat heeft alle moeite gedaan om ons te helpen en met succes.

De heer Scheermeijer heeft ons vakkundig begeleid en zich 100% ingezet voor onze zaak. Op momenten dat wij twijfelden aan een goede afloop zette hij door wat uiteindelijk resulteerde in een positieve uitkomst. Alle lof voor deze advocaat. Onze hartelijke dank, Fam. de Weerdt.

Professioneel en adequaat

Ik ben op een professionele wijze bijgestaan in mijn conflict met de werkgever. Behalve de goede adviezen is er ook heel doelgericht gehandeld wat heeft geleid tot een bijzonder bevredigende oplossing. Waarvoor ik nog steeds dankbaar ben.

• Geholpen door: dhr. mr. C.H. Bijvank

Netjes, correct, behulpzaam en vriendelijk.

Ik ben keurig geholpen. En Advocature taal wordt uitgelegd.

Snelle afhandeling

Een fijne samenwerking, een vlotte afhandeling van de zaak, goede communicatie

Over Advocaatscore.nl