Mevr Cheung,is voor mij het allerbeste. Zij is een top advocaat heb altijd vertrouwen gehad in haar. En niet te vergeten is meneer Bijvank net zo belangrijk voor mijn zaak geweest. Meneer Bijvank heeft mij altijd telefonisch goed geholpen en was goed bij mijn zaak betrokken. Super bedankt meneer Bijvank.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Zeer gastvrij ontvangen.en een zeer aandachtig luisterend oor

Zeer gastvrij ontvangen en een goed luisterend oor..zeer gedreven in wat zij voor mij konden betekenen .super aktief en zeer betrokken.dank daarvoor mr cheung

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Mijn aanvraag voor een bijstandsuitkering werd afgewezen door de gemeente Rotterdam. De hele procedure duurde lang (ongeveer vijf maanden), maar met de medewerking van Mr. Scheermeijer werd het uiteindelijk verleend.

A very good experience!

Mrs Cheung was helpful and prompt during the whole process, she advised me well and constantly kept me informed of the progress of my case. I am happy with the outcome and definitely recommend her services to everyone in need of strong representation!

He

Ik ben goed geholpen, zeker tot mijn tevredenheid, kan iedereen aanraden deze advocaten te raad plegen. Bedankt voor alles.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Ze nemen je echt serieus

Vanaf de eerste dag was dhr Bijvank en mvr Cheung heel betrokken en verantwoordelijk. Comunicatie altijd goed en snel. Ik ben hartstikke blij met beide advocaten en heel dankbaar.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

De advocaat die heel aandachtig luistert en adequaat helpt

Aantal maanden terug ben ik bij me. Cheung geweest voor een zaak. Ze luistert naar je heel goed, neemt tijd voor je, geeft duidelijke adviezen, ze neemt met je contact voordat ze een stap neemt mbt je zaak. Ze geeft je ruimte en kans om over een beslissing na te denken. Ze geeft kort en bondig advies. Je hoeft haar niet te bellen. Ze is zo geïnteresseerd met je zaak, ze neemt zelf met je contact op. Wat een geweldige team! Wat een goede advocaat! Mijn enorme dank aan me. Cheung!

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Ik advieseer Qadvocaten aan.

Top ervaring

Goed geholpen en bijgestaan in de situatie waar ik in verkeerde. Echte aanrader

Heel goed

Heel goede ervaringen

Zeer tevreden.

Ik heb goede ervaring met q advocaten gehad. Ze doen goed hun best voor de client en zijn zeer betrokken komen afspaken goed na.

• Geholpen door: dhr. mr. S.C. Scheermeijer

Hij heeft de zaak goed afgerond.

Ik ben tevreden.

sehr positief

was bang maar mr Cheung bracht me snell in een ontspannen sfeer. steeds weer als er vertragingen waren door mijn ex had zij op mij een rustige uitstraling komt wel goed en zo was het ook.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Direct actie ondernomen toen ik mijn probleem bij u voorlegde als nieuwe client. Elke keer snel contact en goed bereikbaar als ik vragen had m.b.t. mijn dossier.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Houden goed rekening met hun cliënt.

Er werd meteen aan de bel getrokken, luisterde goed naar je verhaal. Daarbij werd er ook rekening gehouden met emoties. Ondanks ik een paar communicatie problemen had werd die al snel opgelost met mail contact. Werd netje op de hoogte gesteld aantekeningen werden gekopieerd zo dat je in de rechtzaak goed kon mee volgen. Voor de rechtzaak nodigde q advocaten mij uit om de zaak door te nemen. Ondanks ik zeer zenuwachtig was, probeerde ze me nog tot rust te stellen. Enigste wat ik kan zeggen is super hoe ze met je om gaan en alles op alles zetten om de zaak te winnen. Zeker een aanrader voor andere. Met vriendelijke groet, CJM Scheepers

Professioneel en zeer nuttig

Ik heb aan Q Advocaten gevraagd in een geschil bepaalde zaken voor mij te controleren en met hen mogelijke strategieen doorgenomen. Eventuele valkuilen hebben zij duidelijk aan mij kenbaar gemaakt maar er was ook ruimte voor mijn eigen ideeen en overwegingen. Op basis van hun advies heb ik in het geschil een overwicht kunnen krijgen en het naar mijn tevredenheid kunnen oplossen. Heb wel vaker gebruik gemaakt van hun diensten en zal indien nodig dat ook in de toekomst blijven doen.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Professioneel, uitstekend en betrokken.

Mijn ervaring met Q advocaten is geweldig. Zij hebben fantastisch werk geleverd. Ik had geen idee wat ik moest doen met de zaken die bezig waren en dankzij Q advocaten kreeg ik veel rust in mijn hoofd en zij helpen je alleen niet, maar zij begeleiden je door alles. Het was een leerzame en rustgevende ervaring. Door de betrokkenheid leer je veel en kan je door met je eigen werk.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Was goed dat de advocate gelijk actie neem

Het is goed

• Geholpen door: dhr. mr. S.C. Scheermeijer

Prima, kordaat en correct afgehandeld.

Uitstekend, indien nodig maak ik zeker gebruik van jullie diensten.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Zeer doel gericht en vriendelijk .

Ik ben goed geholpen uit een nijpende situatie te komen en adem ruimte gaf. Het is een bekwaam kantoor

Top Advocatenkantoor

top advocaten!

ik heb ervaring met de heer van der Ende en mevr. cheung en ze gaan echt heel ver om hun cliehten hun recht te behalen. ik heb diverse mensen uit Zoetermeer doorgestuurd. Ze zijn zeer vakkundig en sociaal. ik ben hun zeer dankbaar!

• Geholpen door: dhr. mr. J. van den Ende

Zeer behulpzaam en professioneel

Communicatie tussen mijn advocaat ging altijd goed er werd van alles vooraf op de hoogte gehouden. Indien ik vragen had kon ik altijd bellen of mailen, en werd hetzelfde dag nog teruggebeld of gemaild. Ik zal Q advocaten zeker aanraden! Voor vertrouwen, inzicht en proffesionaliteit bent u bij het juiste adres!

Oprecht

Oprecht betrokken bij hun cliënten goede comnicati Frederik zegers

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

behandeling en uitleg duidelijk zeer goed geholpen

goed advies ,duidelijk en goed uitgelegd en besproken