Ervaring en creativiteit leiden tot een maximaal resultaat

Roel is een ervaren advocaat die je snel op je gemak kan laten voelen en maximaal met je meedenkt. Hij staat open voor input en feedback en weet dat samen met zijn jarenlange ervaring tot een juiste strategie te kneden en die, niet onbelangrijk, (succesvol) tot uitvoer te brengen.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

heldere communicatie, deskundig advies en effectieve oplossingen.

Roel & Ahmed zijn vastberaden en hebben mij op uitstekende wijze bijgestaan. Roel hanteert geen traditionele 9-tot-5 mentaliteit en is bereid om buiten reguliere kantoortijden met je mee te denken. Hij geeft eerlijk advies over de haalbaarheid van zaken en streeft altijd naar constructieve oplossingen.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Betrouwbaar, energiek en bevlogen advocaten

Ik ken Kop Advocaten al jaren en we doen gezamenlijk al veel verschillende dingen. Roel staat altijd voor ons klaar om ons te helpen bij ieder juridisch vraagstuk. Belangrijkste voor ons is dat het laagdrempelig is en niet zo officieel als het normaliter verloopt met advocaten. Roel doet dit op een zeer menselijke manier.

betrouwbare en prettige advocaat

korte lijnen en goed en transparant advies. daarnaast een prettig kantoor zonder grote poespas.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Oprecht betrokken en deskundig.

Toegewijd

Roel zet zich in voor het beste resultaat voor zijn klanten. Toegewijd en deskundig.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Desired result in a prompt and effective way keeping client informed of progress at all times

Roel has a very perosonlized way to interact with his clients while dealing with business end in a very formal manner. His knowledge of labour law is very vast and he can really bring the argument to fruitful and rightful conclusion in the smoothest possible way.

Zeer deskundig en betrokken

Het kantoor is zeer betrokken en deskundig. Enorm fijn bijgestaan door meester Roel Kop en collega's.

Betrokken professionals

Ondanks een moeilijk proces constant oog gehad voor de menselijke kant van het verhaal.

• Geholpen door: Daniëlle (D.F.) de Hamer

Top begeleiding en deskundig advies

Betrokken, deskundige advocaat met juiste spirit.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Gerust gesteld en geweldig geholpen

Voor het moment dat ik contact opnam met Kop Advocaten maakte ik mijzelf enorme zorgen over de situatie waar ik tegen mijn zin en toedoen in was beland. Ze hebben mij niet alleen geholpen om het beste uit de zaak te halen, maar ze hebben mij ook gerust gesteld en deskundig door het proces heen genomen.

• Geholpen door: Daniëlle (D.F.) de Hamer

Fijn kantoor! Ze nemen je zorgen weg!

Al enkele jaren ken ik Kop Advocaten en ze hebben mij een aantal keer erg fijn bijgestaan. Zeker een aanrader als je met arbeidsrechtelijke kwesties zit! Ga zo door!

Snel en perfect geholpen

Ik was al meer dan een jaar aan het corresponderen over een aan mij onterecht opgelegde claim. Uiteindelijk heb ik hiervoor contact gezocht met Roel Kop, hij heeft alle correspondentie bestudeerd en direct actie ondernomen waardoor de claim door de eisende partij in no time als afgehandeld beschouwd werd en het dossier daarmee afgesloten.

Daadkrachtig, kundig en persoonlijk

Nadat mijn werkgever mij wegens economische redenen wilde ontslaan heeft Roel mij bijgestaan om een schikking te treffen die het best was voor beide partijen. Roel heeft de zaak daadkrachtig en kundig begeleid binnen het kader, maar vooral ook met empathie, betrouwbaarheid en integriteit. Ik kan Roel van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Kop Advocaten heeft mijn verwachtingen overtroffen met hun duidelijke en overzichtelijke aanpak. Het team was niet alleen professioneel, maar ook vriendelijk en behulpzaam. De juridische ondersteuning die ik ontving was van hoge kwaliteit, en ik waardeer de transparantie waarmee ze mijn zaak hebben behandeld. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare juridische dienstverlening!

Toppo

Informeel in de basis, strak op kwaliteit en resultaat als professie!

• Geholpen door: Ahmed (A.) Achouitar

Waardevolle en plezierige communicatie, kortom Roel Kop staat volstrekt klaar voor zijn cliënt.

Bij mijn eerste fysieke contact op het kantoor in Nijmegen was er een ontspannen en vriendelijk onthaal, wat voor mij erg vertrouwd overkwam. Het is buitengewoon plezierig evenals concreet om met Roel Kop de informatie te delen en de adviezen die hieruit voortvloeien. Hierdoor ging ik met een gerust hart, met de benodigde informatie die ik vanuit het gesprek heb vernomen, weer naar huis. De voortgezette persoonlijke contact mede via e-mail, geeft je echt het oprechte gevoel dat Roel Kop er altijd voor je is en met name staat in de functie van advocaat. Ik ben uitermate te spreken over zijn passie, communicatie, werkwijze en toenadering naar mij als cliënt.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Dankjewel voor jullie goede hulp.

Deskundig, realistisch en menselijk

• Geholpen door: Daniëlle (D.F.) de Hamer

Zeer vakkundig geholpen door Danielle de Hamer!!!

Ik ben fantastisch geholpen door Danielle de Hamer, die mij met raad en daad bij heeft gestaan in een voor mij emotioneel moeilijke tijd bij het afscheid nemen van mijn, inmiddels ex-, werkgever. Het uiteindelijk resultaat had ik zelf nooit kunnen uitonderhandelen en zelfs de juridische kosten zijn verhaald op de werkgever. Kortom ben ik heel tevreden over het verloop van dit traject en de communicatie met Danielle verliep altijd soepel. Haar manier van communiceren was altijd correct en prettig. Mevrouw de Hamer heeft kennis van zaken en weet processen helder uit te leggen. Ik zou Danielle de Hamer van KOP Advocaten zeker aanbevelen!

Betrokken

Erg persoonlijke benadering. Enorm goed bereikbaar per WhatsApp

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Betrokken, deskundig en scherp!

Mijn ervaring met Kop Advocaten en met Roel Kop persoonlijk, is zeer positief. Met name de betrokkenheid en professionaliteit waardeer ik zeer. Ook bij de meer gecompliceerde zaken raad ik Kop Advocaten zeker aan!

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

kop advocatuur dat voor je door het vuur gaat!

Ik had en heb een complexe zaak, Roel heeft direct met mij een afspraak ingepland om kennis te maken en voor een vrijblijvend gesprek. Geeft eerlijk advies en gaat voor je door het vuur! Leeft ook oprecht met je mee en probeert je de moed in te praten als het mentaal wat zwaar wordt voor je.

Vakkundige mensen

Prettige communicatie en vakkundige mensen.

Professioneel, gepassioneerd, resultaatgericht

Het is fijn samenwerken met Roel, die op juridisch correcte wijze gecombineerd met creativiteit en passie tot een goed resultaat komt.

Over Advocaatscore.nl