Een zeer kundig kantoor en voor mij een leerzaam ontslagtraject

Ik ben blij met Kop advocaten in zee gegaan te zijn. Met de geweldige en kundige hulp van Roel Kop ben ik nagenoeg uitgekomen op hetgeen ik in mijn eigen onderhandelingen niet voor elkaar gekregen heb. Dit was mijn eerste ervaring met een ontslag in al mijn werkzame jaren sinds 1995. Ik baalde enorm dat ik dit mee moest maken, vooral omdat ik het niet heb zien aankomen. Een volgende keer zullen alle alarmbellen gaan rinkelen als er een ad interim in mijn lijn binnenkomt. Na de hulp van Roel kijk ik er met een lach op terug. Ik zal Kop advocaten van harte aanbevelen binnen mijn netwerk. Roel, hartelijk dank voor je geweldige hulp en het mooie resultaat!

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

een warm bad, professioneel, deskundig en hartelijk

Mijn ontslag kwam als een donderslag (wat vermoedelijk vaker het geval is). Ik stond alleen en wist 'men wil van mij af'. Het was uitermate heilzaam om dan bij twee leuke mannen (Roel en Achmed) welkom te zijn en me echt gewenst te weten. Dat was eigenlijk al voldoende om me door deze tijd heen te helpen. Daarnaast hebben ze zich super ingezet voor mij, en hebben ze heel deskundig er een prima deal uit weten te halen.

Deskundig en betrokken.

Deskundig en betrokken. Blij met jullie advies.

• Geholpen door: Maida (M.) Sahman

Laagdrempelig, kwalitatief goede dienstverlening en zeer betrokken.

Ik heb recent helaas enkele keren gebruik moeten maken van de talenten van Roel en Maïda. Het kantoor is echt van alle markten thuis. Roel en Maïda zijn zeer betrokken en proberen te komen tot werkbare en praktische oplossingen, waarbij de menselijke aspecten niet uit het oog worden verloren.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Prima en vakkundig geholpen. De vraag die ik had werd uitvoerig beantwoord en kreeg een duidelijke uitleg. Vriendelijk te woord gestaan en hulp voor eventueel in de toekomst is aangeboden

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Marja (M.A.) Mertens LL.M.

Er word geluisterd en meegedacht!

Roel en zijn medewerkers hebben mij gedurende 4 jaar professioneel en effectief bijgestaan in een voor mij moeizame kwestie bij mijn werkgever. Ik ben Roel, Marja en overige medewerkers zeer dankbaar voor hun vriendelijkheid, steun en hun kordaat optreden waardoor deze zaak 'positief' is afgesloten.

• Geholpen door: N.v.t.

Deskundige ondersteuning met een lach

Gedreven professionals met een grote inzet om je juridisch bij te staan. Samen met een grote dosis humor gebeurt dit op een ontspannen wijze, terwijl je toch het gevoel houd dat de inhoud heel serieus wordt opgepakt. Prima werk!

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

een effeciente maar warme houding richiting mij

Het was een ongermakkelijke situatie voor mij zelf waar ik vertrouwen nodig had in dat het goed zou komen. Roel heeft mij begeleid door de procedure en gaf mij de zekerheid dat het goed ging komen. Het process duurde wat langer dan ik van te voren gehoopt had maar dankzij Kop Advocaten was de extra tijd zeker het resultaat waard! Ik hoop het nooit nodig te hebben maar als het zo is, dan zou ik terug gaan naar Kop Advocaten

Vernieuwend

Kop Advocaten gaf mij de spreekwoordelijke duw in de rug om voor mijzelf op te komen! Ze stonden voor me klaar wanneer dat nodig was! En met resultaat!

• Geholpen door: Maida (M.) Sahman

Goed duo,voelde als een warm bad.

Mijn ervaring met Roel en Achmed was uitermate goed.Hadden altijd tijd en luisterend oor.Toen mijn werkgever mij het mes op de keel plaatste hebben Roel en Ahmed mij door dik en dun gesteund,waarvoor nogmaals mijn dank.Ik kan het team Kopp dan ook voor iedereen aanraden

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Roel geeft vertrouwen en maakt dat ook waar

Roel Kop is een onconventionele advocaat. Van meet af aan geeft hij je het gevoel 100% voor je te gaan, om dat daarna ook 100% waar te maken. Ik heb even moeten wennen aan zijn stijl (bruisend, van de hak op de tak redenerend, creatief, zeer betrokken) maar heb me al snel in zeer vertrouwde handen gevoeld. Naast Roel werkte ook Marja Mertens aan mijn casus. Marja is meer bedachtzaam, punctueel en denkt doelgericht. Samen vormen ze een perfect complementair duo. Met het eindresultaat van ons proces ben ik helemaal tevreden.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Innovatieve en creatieve "out of the box' oplossingen.

Een zeer betrokken kantoor die verder kijkt dan de standaard. Geen copy/paste oplossingen. Prettige en volwaardige gesprekspartners met een dosis humor.

Deskundig advies, zeer betrokken

Een zeer deskundig advocatenkantoor. Werkt nauwkeurig en komt afspraken na. Zeer betrokken.

Helder en direct!

Roel en Marja hebben m’n zaak voortvarend opgepakt en daarmee mijn zorgen uit handen genomen. Prettig en informeel in contact.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Prettig, vlot, professioneel geholpen.

Prettig, vlot, professioneel geholpen.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Snelle en up-to-the-point reactie op mijn vraag

Na ons telefonisch gesprek met de heer Roel Kop kreeg ik de up-to-the-point reactie van hem op mijn vraag binnen een uur. De reactie was heel nuttig en duidelijk zodat probleem was opgelost.

perfect advocaten kantoor

Ik heb goede gesprekken gehad ben goed ingelicht.

Snelle vakkundige afhandeling

Na ontslag van een werknemer, altijd een vervelende kwestie, is dit probleem snel en vakkundig opgelost. Fijne duidelijke samenwerking.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Optimaal resultaat door oprechte interesse in de mens achter de zaak

Wij hebben Roel Kop leren kennen als een kundig advocaat, die kijkt naar de mens achter de zaak. Dit heeft ons geholpen om het uiteindelijke beoogde resultaat te bewerkstelligen. Wij vonden het vooral heel fijn dat Roel altijd snel reageerde op SMS berichten of emails. En dat hij altijd zelf persoonlijk contact opnam om de voortgang te bespreken. In ons geval was het zeker ook fijn dat hij luisterde naar onze manier van aanpakken en daar vervolgens met zijn kennis een mooi compromis van maakte. En zijn favoriete uitspraak "je vangt meer vliegen met honig dan met azijn" siert zijn aanpak van een goede mediation. Wij raden Roel Kop zeker aan als je een advocaat zoekt om arbeidsgeschillen op een positieve manier op te lossen.

Gedreven en betrokken dienstverlening

Analytische, persoonlijke en pro-actieve aanpak, waarbij op elk facet van de zaak veel communicatie plaatsvindt. Prettig en informeel contact.

Beste Advocaat van Nederland

De heer Kop heeft mij bijgestaan ​​in zaken voor arbeidsrecht, en daarnaast deelgenomen aan hoorzittingen met Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC), GGD Klachten, Mediation, etc en we kwamen in alle zaken met positieve uitkomsten naar buiten. De heer Kop zorgt voor persoonlijke zorg en begeleidt zijn cliënt bij elke stap en zorgt ervoor dat ze zich concentreren op de belangrijkste elementen. Een regelmatige oefening die hij me liet doen om een ​​tijdlijn te maken van gebeurtenissen die worden onderbouwd met bewijsmateriaal / e-mails. Deze oefening heeft altijd mijn vertrouwen in elk van de gevallen vergroot. Bovendien doet de heer Kop altijd zijn best om ervoor te zorgen dat partijen niet naar de rechtbank gaan en aan minnelijke schikkingen werken volgens de Harvard-methode. Ik heb de heer Kop altijd aanbevolen en zal hij altijd aanbevelen aan mijn vrienden en ook aan kennissen.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Professioneel met een warme menselijke maat

Kop advocaten is een verademing, Begripvol, persoonlijk en meedenkend in jouw specifieke situatie. Meerdere advocaten in het kantoor dachten mee, zeer tevreden. Professioneel heel goed bijgestaan in hoogoplopend werk gerelateerde problematiek.

Al jaren lang ca vanaf 1995 onze advocaat in oa Arbeidsrecht

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Zeer begaand om zich voor de klant optimaal in te zetten .

Roel is een super gast, zeer begaan en ziet in een zaak een uitdaging om het beste er uit te halen. Hij en Marja zijn een heel goed team, ze vullen elkaar goed aan. Mijn eerste zaak hebben ze fantastisch gewonnen. Als ik nog eens een advocaat nodig heb zal ik ze zeker weer benaderen.

Super!

Belden meteen terug, goed en snel advies!