Goede ervaring, deskundig advies en afwikkeling

In deze ging het om een werkgever-werknemer dispuut. Ik kreeg goed advies en werkzaamheden werden doortastent en accuraat uitgevoerd. Ik ben zonder meer tevreden met mijn ervaring met dit advocaten kantoor.

Kundig, snel en persoonlijk

Via een kennis ben ik in contact gekomen met Maaike Wetting. Het eerste telefonische contact was erg prettig. Ik voelde me gehoord en mijn vertrouwen op een goede afloop groeide. Vervolgens heeft Maaike het traject snel en kundig begeleid. Ze hield de vinger aan de pols en de druk erop bij de andere partij. Mede hierdoor is het proces voorspoedig verlopen met een goed resultaat voor beide partijen. Het gaf me de rust en ruimte die ik op dat moment zo hard nodig had.

• Betrokkenheid

Mw. M. Wetting heeft mijn probleem uitstekend opgelost!!

Mw. M. Wettting heeft heel snel en goed het contact met mijn werkgever opgenomen wat geresulteerd heeft in een heel goede uitkomst voor mij. Ik heb weer rust en bedank haar hiervoor.

Deskundig en betrokken advies

Fijn dat meegedacht werd over een specifieke casus. Maaike verdiepte zich goed in de kwestie, en kwam met goed onderbouwde adviezen. Dat wekte veel vertrouwen.

• Betrokkenheid

Een fijn en betrokken aanspreekpunt in een moeilijke tijd.

Door een burn-out en daarbij ook een lichamelijk probleem ben ik in een moeilijke situatie bij mijn werkgever terecht gekomen. Bij Maaike Wetting heb ik een luisterend oor gevonden, die mij gestimuleerd heeft om vol te houden met het verzuim- en re-integratietraject en met raad en daad heeft bijgestaan. Uiteindelijk hebben haar werkzaamheden tot een voor mij aanvaardbare oplossing geleid. Maaike je bent top, hartelijk dank voor al je goede zorgen!

• Betrokkenheid

Prima geholpen, deskundig en betrokken

Altijd voldoende tijd en aandacht voor de vragen, meedenkend

• Betrokkenheid

Ik heb me heel veilig gevoeld bij alle adviezen

Ik heb me heel veilig gevoeld bij alle adviezen en bij de Rechtbank was het perfect om weinig te zeggen dan wat juist was.

• Betrokkenheid

Vanuit betrokkenheid en deskundigheid een hele fijne ervaring

Lorien heeft mij exact gegeven wat ik nodig had. Met de juiste betrokkenheid en deskundigheid heeft ze me goed geadviseerd en ervoor gezorgd dat ik de juiste afspraken heb kunnen maken. Ik ben zeer dankbaar voor de goede werkzaamheden.

Professional and caring

I was in a very difficult situation with my employer while suffering from a distress at home. Maaike Wetting studied thoroughly my case and understood what I had to go through psychologically and financially. She explained the laws to me in details with specific examples, and also proposed various suggestions so that I could benefit the most out of the situation. I really appreciated what the firm has done with my case and wish them a lot of success.

Prima afhandeling

Duidelijke afspraken en goed advies gekregen.

• Betrokkenheid

Zowel op juridisch als emotioneel gebied precies de juiste en passende ondersteuning gekregen.

Ik heb de samenwerking met Mw. M. Wetting als zeer positief ervaren. Er is altijd sprake geweest van een juiste balans t.a.v. juridische en wettelijke kaders en mogelijkheden als aandacht voor de emotionele spanning die de zaak met zich meebracht. Maaike wist altijd de balans terug te brengen in het kijken naar de casus vanuit haar professionele deskundigheid en het rekening houden met mijn wensen en emoties. Ik ben dankbaar voor alle steun en adviezen die deze zaak tot een voor mij goed eindresultaat hebben geleid. Maaike is een ervaren, deskundige, maar vooral persoonsgerichte adviseur voor mij geweest.

Professioneel, persoonlijk, duidelijk

Mijn ervaring met Maaike Wetting was een prettige, zakelijke, duidelijke. Kundig, duidelijk en strak in haar werk.

Vriendelijk en snelle reactie

Prettige samenwerking met Lorien

Prima, maar erg prijzig

De prijs-kwaliteit verhouding kan beter. De advisering was prima, maar bleek uiteindelijk ruim twee keer duurder dan vooraf verwacht. De facturatie verliep stroef.

Deskundige advocaat

Maaike Wetting is een heel betrokken en deskundige advocaat. Ze gaf ons altijd advies waar het nodig was, en de communicatie verliep uitstekend. We waren / zijn zeer tevreden.

erg goed geholpen

Ik leerde Maaike kennen via het Prinses Maxima Centrum in Utrecht. Ze heeft mij erg goed geholpen met de zaak die ik op dat moment had. Maaike heeft een goed oog voor de zaak en zal je zeker het juiste advies geven. Dit doordat ze de zaak vanuit meerder kanten bekijkt. Door de korte lijnen binnen het bedrijf is ze goed bereikbaar en komt haar afspraken erg goed na. Dit zorgt ervoor dat er snelheid blijft zitten in de voortgang van de zaak.

• Betrokkenheid

Good, fast and appropriate answer

I contacted Wetting & DeRoode to evaluate a contract where I was having some questions. The feedback was very fast, with good points to improve in the contract and it was definitely very helpful.

Goede en zakelijke advisering

De zaak werd op een bepaald moment ronduit onplezierig; er werd op de man gespeeld en een deel van onze vereniging werd tegen het bestuur opgezet. Maaike slaagde er steeds weer in om de problematiek terug te brengen in heldere keuzes. D.w.z. haar advies was juridisch van aard; de overige dilemma's (wat ben je bereid om als bestuur nog te accepteren, hoe ga je om met de achterban etc.) liet ze voor onze rekening. Prima samenwerking waarvoor dank.

Fijne samenwerking

Maaike is erg meegaand en bewaakt het overzicht bij lichte paniek.

• Betrokkenheid

Goede, deskundige en plezierige dienstverlening.

Goede, deskundige en plezierige dienstverlening.

Vertrouwen in haar vakkennis

In een vervelende situatie had ik behoefte aan een deskundige die achter me stond. De samenwerking liep effectief. Daarnaast was er aandacht voor mijn welzijn. Die combinatie van een efficiënte professional en een persoonlijke noot was erg prettig.

• Betrokkenheid

Deskundig, hier wordt je goed bijgestaan

Ik had een conflict met mijn werkgever, Maaike heeft mij goed geholpen overal bij betrokken en goed geadviseerd! Het is tot een goed einde gekomen.

• Betrokkenheid

Prettig contact, pragmatisch en doortastend

Het contact met Maaike is zakelijk doch persoonlijk en ervaar ik als zeer prettig. Naast betaalde juridisch dienstverlening wordt er ook gezorgd dat je eigen kennis op een basisniveau kunt onderhouden. Dit is een zeer prettige bijkomstigheid, zeker wanneer je zoals ik, juridisch niet goed onderlegt bent. Hier weet Maaike overigens goed mee om te gaan. Startend met een inventarisatie (goede vragen: luisteren, samenvatten en doorvragen) gevolgd door analyse en een voorstel en een gezamenlijk plan van aanpak en dat allemaal in een korte tijd. Haar aanpak werkt voor mij dan ook zeer fijn en kan Wetting en de Roode dan ook van harte aanbevelen.

Vakkundig en goed advies

Fijn en vakkundig advies met een uitstekend resultaat

Buitengewoon goed!

Wat een geluk dat ik bij Wetting & De Roode Advocaten terecht kwam. Ik ben Maaike Wetting niet alleen dankbaar voor haar grote deskundigheid maar ook voor haar humane en betrokken manier van bijstaan.

Over Advocaatscore.nl