Een erg fijne ervaring!

Ik heb een hele fijne ervaring overgehouden aan Advocaten van Nu en Ton Hendriks. Ik voelde mij gehoord en er werd geluisterd naar mijn gevoel. Een advocaat die recht door zee is en daarnaast echt het beste voor heeft mijn zijn client. De verschillende scenario's en mogelijkheden die er waren zijn doorgenomen zodat ik altijd goed geïnformeerd ben door Advocaten van Nu. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik een weloverwogen beslissing heb kunnen nemen en mijn zaak tot een goed einde is gekomen.

Perfect geholpen

Snelle opvolging, deskundig advies en mate name de specifieke kennis op het gebied van ontslagrecht voor statutair directeurs functies kwam goed van pas

• Geholpen door: Ton Hendriks

David Lagarrigue van Advocaten van Nu is een absolute topadvocaar!

Bij mijn eerste ontmoeting met David van Advocaten van Nu kreeg ik al een goede indruk wat mij te wachten stond. Namelijk een uitstekende advocaat die zijn uiterste best gaat doen om de belangen van cliënt te behartigen. Mijn verwachtingen werden hierbij ook waargemaakt. David is meedenkend, stelt de cliënt de vragen die meerwaarde heeft voor de zaak in kwestie. Verder is hij zeer behulpzaam en heeft overduidelijk veel kennis en expertise in het vak. Kortom, David Lagarrigue van Advocaten van Nu is een absolute topadvocaat.

Dank!

Een ongelofelijke steun in de rug. Deskundig, professioneel, no-nonsense, oplossingsgericht, specialistisch en zeer kundig. Kortom David, je bent een held! Dank voor alle hulp!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Menselijke en doeltreffende ondersteuning bij ontslag!

Ton praat gewone mensentaal. Maakt juridische taal begrijpelijk. Blijft altijd reëel. Haalt eruit wat er in zit Grote dank!

• Geholpen door: Ton Hendriks

snel en vakkundig geholpen.

ivm een re-organizatie en aanverwant ontslag, de VSO laten controleren. de nodige stukken opgestuurd, die daarop kritisch zijn bekeken in mijn belang. tijdens een gesprek (Teams) uitleg en advies gekregen (uiteraard de nodige juridische termen die ik even moest plaatsen/begrijpen). al met al snel en vakkundig afgerond.

Persoonlijk en Professionele ondersteuning. Heel blij mee

In een lastig en emotioneel dossier (voor mij persoonlijk) hebben Ton Hendriks en Jadeene Janssen met hun team mij op een professionele deskundige, maar ook persoonlijke wijze, ondersteund. Altijd bereikbaar, goede opvolging, duidelijk advies maar nog belangrijker een voor mij goed eindresultaat door het vasthouden aan de gekozen strategie. Hierin werd op een juiste wijze rekening gehouden met mijn eigen mening en eigen wensen in combinatie met hun stevige advies rol naar mij toe. Om in een "exit - traject" te komen waar je zelf niet voor hebt gekozen en waar emoties een grote factor zijn is het zeker heel zinvol om met kennisdeskundige te werken. Dat geeft vertrouwen en rust in je hoofd in dit soort trajecten.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Korte lijnen en goede sparringpartner

Mijn ervaring is dat er zeer korte lijnen zijn. Ton is een goede sparringpartner om the plan the campagne goed mee uit te stippelen. Wat ga je doen, welke reactie geef je, etc. Om uiteindelijk het plan verder tot uitvoering te brengen. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat die ik met behulp van Ton heb kunnen behalen.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Professionele insteek, geweldige know-how en adviserend

Advocaten van Nu is een professioneel advocatenkantoor waar hun specialisme een waarheid wordt. Het luisterend door, doorvragen, kritisch op de overal situatie, maar ook adviserend wat andere mogelijkheden zijn! Daarnaast geeft Advocaten van Nu niet op en blijft aan de "onderhandelingstafel"! Zeer professioneel, warme en prettige advocaten, know-how die erg ver gaat en resultaat gedreven.

Ik voelde me gesteund

Goede ervaring met Ton Hendriks van Advocaten van Nu. Hij luisterde goed, gaf passend advies waar we ook over konden discussiëren en had ook oog voor de menselijke kant: wat het met je doet als je een rechtszaak moet aanspannen. Er was over en weer vertrouwen en ik voelde me gesteund

• Geholpen door: Ton Hendriks

Gedreven en zeer bekwamen advocaten

Advocaten van nu, de naam zegt het ook, zijn voor mij ook echt de Advocaten van nu. Daarmee bedoel ik dat zij in alle facetten zeer gedreven zijn en met hun tijd meegaan. Zij hebben mij stap voor stap begeleid naar een goed resultaat. Ik kan iedereen hen aanbevelen omdat wat zij ook beloeven, ook doen. Zij hebben mijn letselschade op een zeer professionele wijze afgehandeld. Wat een doorzettingmorgen en wilskracht. Niet alleen de werkwijze maar ook het menselijkheid siert hen. Voor iedereen die een goede advocaat nodig heeft, Advocaten van Nu is voor u!

• Geholpen door: Jadeena Janssen

Betrokken, deskundig, inlevend en snel handelen

Ik had contact gezocht met dit kantoor en ik kreeg meteen een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die mijn documenten door zou sturen naar Ton Hendriks. Omdat het radboud een datum limiet had vastgesteld werd alles snel geregeld. Ik zou Ton Hendriks weer aanbevelen aan een ander

• Geholpen door: Ton Hendriks

Hoge mate van betrokkenheid en zeer laagdrempelig.

Dossier is erg voortvarend opgepakt zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. Hierbij viel het op dat ook de bewaking van het dossier (zelfs tijdens vakantie) nauwgezet werd ingevuld. Hoge mate van professionaliteit.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Na het eerste contact, direct vertrouwen in uw Ton Hendriks. Zonder zijn accurate handelen, had ik nooit gestaan waar ik nu sta, Een goede ontslagvergoeding, maar vooral een verbetering van mijn gezondheid. (Burn-out). Ik zal zeker Ton en uw kantoor aan bevelen.

Fantastisch!

Fantastisch geholpen door Ton Hendriks. Hij is Vakkundig, pragmatisch, denkt mee, communiceert helder en legt de juiste stappenplan en strategie goed uit. Hij is flexibel en reageert snel op alle vragen. Uitstekende begeleiding.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Uitstekende kennis en begeleiding!

Uitstekend geholpen door Ton Hendriks, ondanks dat de zaak in een zeer kort tijdsbestek afspeelde heeft Ton voldoende tijd beschikbaar kunnen maken, inclusief de avonduren. Zeer flexibel, betrokken en deskundig!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Duidelijk, accuraat, bereikbaar en snel!

Ton was betrokken en goed bereikbaar. Zijn adviezen waren duidelijk en helder. Met name het tussentijds sparren heb ik als zeer waardevol ervaren.

Prima begeleiding

Ik ben goed, professioneel van advies voorzien. Ook toen het allemaal niet vlot liep ben ik daar in bijgestaan. Mijn dank daarvoor.

Amazing

Fantastische begeleiding, kennis, inzicht en nazorg

• Geholpen door: David Lagarrigue

professioneel, snel handelen, goed eerlijk advies, luisteren goed!

Mijn ervaring met de heer Ton Hendriks is echt uitermate goed geweest, door zijn goede luisteren begreep hij gelijk mijn verhaal en wist dit ook perfect op papier te zetten. Hij handelt snel, luistert goed en actie is super snel. Mocht ik hem ooit in de toekomst nodig hebben zal ik zeker weer met hem zo'n traject ingaan...... super ervaring! Astrid

• Geholpen door: Ton Hendriks

Goede mix van juridische deskundigheid en strategisch inzicht

Ton was op de juiste momenten van belang met de juiste adviezen. Hij combineerde juridisch deskundigheid met een goed uitgedachte strategie, met veel gevoel voor de relevante omstandigheden. Voelde ook goed aan wat de klant (met juridische kennis) zelf kon doen en wanneer zijn specialistische inbreng nodig was. Plezierig en betrokken samengewerkt. Zeer tevreden.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Snel, duidelijk en goede communicatie

Ik had Advocaten van Nu ingeschakeld omdat ik een arbeidsconflict met mijn werkgever had. Vanaf het eerste mail contact was er al snel een telefonisch contact. Wat ik erg goed en bijzonder vond was dat Ton (Advocaten van Nu) het verhaal wat ik vertelde in mijn woorden kon omzetten in tekst. Wat ik verder nog goed vond was dat ik de communicatie, via mail, deed met mijn bedrijf. De mail werd door Ton gemaakt. Uiteindelijk ben ik erg blij met het resultaat.

Pak van mijn hart

Ton heeft mij zeer goed bijgestaan in een privacy- en arbeidszaak onlangs. Ik heb hem ‘s avonds mogen bellen waarop jij zich direct beschikbaar stelde en meeging naar cruciale gesprekken. Hij dook meteen in de materie, was ondersteunend, snel, kwam op voor mijn belang en was hiervoor zakelijk naar de ander: een goede onderhandelaar. Hij wilde zelfs bereikbaar zijn tijdens zijn vakantie, zo betrokken. Niet onbelangrijk tijdens zo’n traject: Ton is ook vrolijk. Mocht ik weer hulp nodig hebben dan zou ik Ton wederom vragen om mij bij te staan. Ton dank je wel.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Professioneel, daadkrachtig, empathisch en reflectief.

Ton en collega's hebben mij ontzettend goed bijgestaan in mijn geschil. Ik heb het hele proces (analyse, inventarisatie van wensen, advies, onderhandeling en uiteindelijke resultaat) als erg professioneel ervaren. Wat ik erg waardeer is dat ze de menselijke verhoudingen op 1 zetten met oog voor de belangen van mijzelf maar ook van de wederpartij. Dit zorgt voor een gebalanceerd proces waarbij ik met Ton kon bespreken wat de kosten in energie en de opbrengsten zouden zijn. Ze stellen de juiste vragen en denken ontzettend goed mee. Op de juiste momenten zijn ze vasthoudend en daadkrachtig. Hun steun, raad en reflectie heeft geleid tot een oplossing waar ik blij mee ben en waardoor ik verder kan.

• Geholpen door: Ton Hendriks

professioneel, betrokken, eigen inbreng, goed resultaat

Het werken met Ton heb ik als prettig en professioneel ervaren. Ton was er als ik hem nodig had en hij gaf mij de ruimte om zelf mijn zaken zo veel mogelijk te regelen (hij fungeerde als ondersteuner op de achtergrond) en hij nam het geheel over op het door mij gewenste moment. De inbreng van Ton heb ik steeds gewaardeerd als professioneel, betrokken (ook bij mijn persoonlijk welzijn), terzake kundig en menselijk.

Over Advocaatscore.nl