Vertrouwen vanaf eerste contact

David Lagarrigue is een goede luisteraar, snel van begrip en empathisch. Weet duidelijk waar hij het over heeft en bood mij vanaf dag 1 geruststelling en vertrouwen!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Duidelijk advies en ontzorgd door ondersteuning in lastig traject

Advocaten van nu, in de persoon van Ton Hendriks, hebben me goed geholpen bij het afscheid nemen van werkgever. Dit traject was nieuw voor me en riep veel vragen op. Ton heeft me duidelijk de opties uitgelegd en ondersteund in het doorlopen en naar tevredenheid afronden van deze pittige periode.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Korte lijntjes, snelle reacties, no nonsens. Ton heeft veel kennis van zaken en is prettig in de omgang. Gaat voor het beste resultaat.

Vriendelijk en deskundig.

Ik heb het zeer als prettig ervaren. Snelle handeling en vriendelijk.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Snel, goed inspelend op mijn wensen, goed in de communicatie

Ton/Advocaten van Nu begreep mijn wensen goed en speelde daar goed op in. Behoedde me ook voor een mogelijke overhaaste stap en behartigde op een prettige manier mijn belangen bij mijn werkgever.

Snelle en accurate opvolging

Na mijn eerste contact met Ton is alles snel en deskundig na volle tevredenheid afgehandeld. Voor mij was het zaak om dit goed en snel af te handelen.

Zeer bevredigend

N.a.v. een aanbod om bij het bedrijf te stoppen met werken is er een mooie VSO uitonderhandeld door Ton Hendriks. Ik ben er heel erg tevreden mee. Zo tevreden, dat diegenen die ook met een mogelijke uitstap te maken kregen ik hem ook van harte heb aanbevolen. Kortom: Top !!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Prettig contact met hoge mate van deskundigheid

Ton Hendriks was in staat om emotie van cliënt te scheiden van het doel. Geduldige uitleg, waarbij keuzes toegelicht werden met daaropvolgend zijn advies. De cliënt in zijn/haar waarde latend. Zeer actief, gedreven en realistisch, de termijnen en afspraken bewakend.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Mensgericht met kennis van zaken

Persoonlijke aanpak waarbij er écht met je wordt meegedacht voor het beste resultaat.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Een zeer goede professionele service!

Ik ben geweldig goed geholpen door David. Hij is professioneel en zeer gedreven! Ik besloot om met David een rechtzaak aan te spannen. Hij is duidelijk, en vooral zeer deskundig en hij geeft een vertrouwd gevoel dat alles goed komt. En inderdaad, het resultaat was precies zoals ik het had gewild. Hij denkt niet alleen mee, maar hij leeft ook echt met je mee. De communicatie was heel prettig, d.m.v. emails, bellen of zelfs via whatsapp. En bij afwezig van David, werd het goed overgenomen door de secretaresse en/of mede-collega advocaat. Kortom, ik heb een top ervaring gehad met dit advocatenkantoor. En ik zal hen zeker aanraden!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Vlotte en kundige begeleiding. Net wat ik nodig had!

In het verleden ben ik al eens eerder uitstekend juridisch geadviseerd en begeleid door Mr. Saskia Klingeman. Ook deze keer weer uiterst tevreden over haar betrokkenheid, strijdlust en deskundigheid.

• Geholpen door: Saskia Klingeman

Fantastisch

Heel goed geholpen.

• Geholpen door: David Lagarrigue

Ervaring met Advocaten van Nu is uitstekend door adequaat handelen en uitstekende communicatie!

Ervaring met Advocaten van Nu is uitstekend bevallen door het goed begrijpen van de casus gevolgd door adequaat handelen in combinatie met prettige en snelle communicatie.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Een persoonlijke benadering en goede begeleiding en adviezen die veel vertrouwen geeft

Ton Hendriks is een advocaat zonder poespas. Zeer betrokken en deskundig. In een lastige situatie bewaard hij de rust en het overzicht en weet met tact de situatie naar de belangen van mij als cliënt goed te behartigen. Eerlijk advies. Ook zaken die gevoelig liggen worden benoemd en op tafel gelegd zodat een goede afweging gemaakt kan worden. En dat alles met een positieve uitstraling en humor waar dat gepast is. Ik ben mer dan tevreden met de uitkomst van het traject dat we samen doorliepen

• Geholpen door: Ton Hendriks

Duidelijke, accurate en klantgerichte werkwijze.

Duidelijke, accurate en klantgerichte werkwijze.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Op zeer vakkundige wijze bijgestaan door David op een hele prettige manier!

David heeft mij zeer goed geholpen in het exit traject bij mij werk. Steeds goed met mij mee gedacht gedurende het proces met een heel goed eindresultaat. Het was prettig “samenwerken” en David was altijd goed bereikbaar en reageerde altijd snel.

Prefect

David en Desirée hebben mij zeer goed bijgestaan. 100% aan te raden om met Advocaten van Nu te werken.

Zowel persoonlijk als resultaatgericht

Als je een advocaat nodig hebt, dan is er iets niet goed. De heer Hendriks heeft mijn situatie opgelost met het best haalbare resultaat. Fantastisch! Maar waar ik helemaal blij mee was dat hij mij als persoon niet uit het oog verloor. Hij was zeer meelevend en oprecht geïnteresseerd. De combinatie van persoonlijk en het beste resultaat, maakt voor mij dat ik de heer Hendriks een 10 geef en hem iedereen aanraadt.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Goede en persoonlijke hulp.

prettig en professioneel

Ton had niet veel informatie nodig om toch snel een goed beeld te vormen van de situatie. Door zijn prettige manier van werken/communiceren krijgt hij veel voor elkaar. Waar misschien voor andere deuren gesloten blijven krijgt hij ze toch open :-)

• Geholpen door: Ton Hendriks

Met gedegen voorbereiding, snel resultaat geboekt.

Nog niet eerder, heb ik een conflict als dit met een werkgever gehad. Persoonlijk vond ik het allemaal nogal verwarrend en wilde het liefst zo snel als mogelijk, mezelf weer op mijn toekomst richten. Door familie, ben ik op advocatenvannu.nl gewezen. Al na de eerste afspraak, ging het snel. Er is een kort maar krachtig traject ingezet. De uitkomst is beter dan ik in eerste instantie had durven hopen. We zijn nu kleine maand verder, en alles is afgehandeld. Ik ben uiterst tevreden. Op zoek naar een nieuwe uitdaging én de negativiteit achter me gelaten.

• Geholpen door: Desirée Verlaan

Snel en persoonlijk

Ik werd op een prettige wijze geholpen. Duidelijk en laagdrempelig.

Adequaat geholpen!

Prettig in de omgang.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Goed advies en adequate ondersteuning

Ton bedankt voor je inzet en expertise om een lastige zaak tot een zeer goed einde te brengen!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Uitstekende service. Snel, bekwaam, professioneel en doeltreffend.

Zeer goede dienstverlening met advies op maat. Erg genoten van een uiterst plezierige samenwerking met geweldig resultaat. Kortom; TOP!