Snel en persoonlijk

Ik werd op een prettige wijze geholpen. Duidelijk en laagdrempelig.

Adequaat geholpen!

Prettig in de omgang.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Goed advies en adequate ondersteuning

Ton bedankt voor je inzet en expertise om een lastige zaak tot een zeer goed einde te brengen!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Uitstekende service. Snel, bekwaam, professioneel en doeltreffend.

Zeer goede dienstverlening met advies op maat. Erg genoten van een uiterst plezierige samenwerking met geweldig resultaat. Kortom; TOP!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Vakkundige aanpak en nog even die extra stap nemen.

Via een kennis ben ik bij Advocaten van nu terechtgekomen. Vanaf het eerste moment had ik een goed gevoel over de aanpak en manier van werken. Ik heb David leren kennen als een bijzonder prettig, integer en vakkundig persoon die nog net even voor die laatste stap gaat. Ik zal zeker Advocaten van nu aanbevelen!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Ton, communiceert informeel, vriendelijk maar duidelijk. Doorloopt grondig de opties die er zijn om zo een goede keuze te kunnen maken. Hij staat open voor vragen, heeft persoonlijke interesse en neemt de tijd wat ik als prettig ervaren heb.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Correcte afhandeling en vriendelijke benadering.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is heel betrokken, begripvol en geduldig. Heeft ons een deskundig advies gegeven waar we echt iets aan hebben.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is gewoon onwijs goed in z'n vak. En dat niet alleen. Hij is sterk empatisch ontwikkeld en communiceert op prettige wijze. Ik wil geen andere advocaat dan Ton als het op dit rechtsgebied aankomt!
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Desirée heb ik ervaren als een vasthoudende advocaat. Werkgevers die denken werknemers makkelijk en goedkoop te kunnen lozen krijgen te maken met een gedreven advocaat die de beste deal regelt voor haar cliënt.
  • Geholpen door: Desirée Verlaan

In een situatie terechtkomen waar je niet in wil zitten is zeer vervelend. Daarom was het des te prettiger dat, in mijn geval Ton, er iemand is die je geruststelt, het juridische aspect op zich neemt, en je ook nog eens het gevoel geeft dat alles uiteindelijk goed komt. Wat ik persoonlijk enorm gewaardeerd heb is de duidelijke, informele communicatie en het feit dat Ton precies aanvoelde wanneer het nodig was om me even de spreekwoordelijke “schop onder de kont te geven”.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Zeer correct, kundig advies en begeleiding gehad van Ton Hendriks. Goed bereikbaar, snel handelen en goede beoordeling van de situatie en de mogelijkheden. Meer dan tevreden!
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Operationele ondersteuning en betrokken. Dit heeft mij goed geholpen in de procedure.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Fijn meedenken, open voor input, en een prettige persoon om mee samen te werken!
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is een zeer betrokken en sociaal vaardige advocaat. Hij hield mij goed op de hoogte van de voortgang van de zaak. De afwikkeling van de zaak is niet voorspoedig voor mij verlopen, dit had voornamelijk te maken met de onbetrouwbaarheid van mijn "oud" werkgever en niet zo zeer met de deskundigheid van Ton. Ton heeft mij op een professionele manier door een zeer moeilijke periode heen geholpen.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Enorm goede begeleiding toen er een conflict was ontstaan op mijn werk waardoor we uit elkaar moesten. Ton is zeer betrokken en een echte aanrader.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Een prettige communicatie en begrip voor de situatie
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Ik zat omhoog en NU/Ton was snel beschikbaar. Bijzonder betrokken, en de communicatie was optimaal ondanks het feit dat ik een groot deel van de gesprekken op negen uur tijdsverschild zat. Bijzondere mensen, zeker van mijn kant aanbevolen. (voor mij) Bijzonder detail, eerste gesprek moest op korte termijn ingelast worden en Ton en ik hebben na eerste half uur op kantoor verder gesproken al broodjes smerend aan de (gezellige) keukentafel. Tijd gecreëerd, zaken goed besproken, EN goed gelunched. Top resultaat dan later er nog bovenop.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Persoonlijke benadering, open communicatie, no-nonsens advies en deskundig op het gebied van arbeidsrecht.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Voor personeelszaken bij mijn klanten adviseer ik vooraf bij Ton Hendriks. Hij geeft vooraf een goede analyse in de haalbaarheid waarbij hij ook ingaat op de te verwachte kosten. Ons kantoor kan op deze wijze goed advies overleggen aan onze klanten waardoor zij een goede keuze kunnen maken.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Goed advies gekregen waarbij Ton ook ruimte liet voor mijn eigen inbreng
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Erg tevreden, Ton heeft mij goed geholpen en begeleid bij een conflict met een medewerker.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Prima bemiddeling en zeer deskundige aanpak.
  • Geholpen door: Ton Hendriks

Een ingewikkelde casus inzake personeelsrecht Onderwijs is zeer deskundig en adequaat opgepakt, zowel inhoudelijk als in de bijeenkomsten met de andere betrokken partijen. Goed voorbereid, snel tot de kern van de zaak en communicatief voortvarend zonder poespas of rekken van het tijdsproces. Kortom, een partij waar ik graag zaken aan voordraag en.. je krijgt waar voor je geld!

Over Advocaatscore

Over Advocaten van Nu