zoals altijd weer top geholpen!

Ik ga altijd naar Roest Crollius De Jong wanneer ik een situatie heb waarbij juridische bijstand gewenst is. Ook dit keer ben ik weer uitstekend geholpen. Aanrader!

• Geholpen door: Leen de Jong

Goede, to-the-point advisering bij een nieuw arbeidscontract

Uitstekend meegedacht, tips gegeven en zekerheid verschaft bij een nieuwe, Engelstalige arbeidsovereenkomst. Snel en direct, to-the-point. Heeft mij geholpen om met vertrouwen een nieuwe stap te zetten.

• Geholpen door: Tonco Roest Crollius

Goed kantoor. Weten waar ze het over hebben

Prettig en deskundig

• Geholpen door: Tonco Roest Crollius

Zeer deskundige en snelle hulp

Zeer doortastende hulp met fantastische uitkomst

Uitstekende dienst

Heel profesionele Meester,doet wat hij zegt.wel heel druk,maar doet t uitstekend

• Geholpen door: Tonco Roest Crollius

Snelle, persoonlijke en professionele behandeling

Fijn om zo snel geholpen te worden met deskundig advies en vanuit een professionele en betrokken houding. Vriendelijke en laagdrempelige benadering altijd heel fijn.

Prima ervaring.

Goed ontvangen, duidelijke uitleg. Goede begeleiding met de zitting. Kreeg het gevoel dat de deskundigheid aanwezig was.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door dhr Crollius. Alles wordt vooraf goed besproken en dat allemaal voor een realisatie prijs.

Prima. Kort en daadkrachtig

Kort en daadkrachtige aanpak.

• Geholpen door: Leen de Jong

Nadat wij er helaas niet zelf uitkwamen met de andere partij hulp ingeschakeld van Leen de Jong. En wat heeft dat goed uitgepakt. Communicatie ging super goed en kregen daarnaast ook goede adviezen met hoe we het verder moeten gaan doen. De uitkomst was heel fijn en wij zijn zeer tevreden.

Professioneel, deskundig

Mijn scheidingszaak heeft lang geduurd, maar het resultaat is er naar. Vanaf dag één heeft Leen de Jong mij ondersteund en in de zaak geloofd. Hij heeft mij steeds opnieuw van deskundig advies voorzien en mij geweldig ondersteund. Uiteindelijk heeft de rechter mij in het gelijk gesteld en heeft het recht gezegevierd. Ook het secretariaat van Roest Crollius-De Jong werkt accuraat en professioneel. Ik beveel dit kantoor van harte aan!

• Geholpen door: Leen de Jong

Zeer goede begeleiding ontvangen.

Het is niet leuk om naar een advocaat te moeten stappen om een geschil op te lossen. Het begrip hiervoor, maar vooral ook alle duidelijke informatie die wij ontvingen was heel fijn. Zodra er correspondentie werd ontvangen of er iets in gang gezet moest worden, werden wij meteen op de hoogte gesteld. De korte lijntjes en het zeer vriendelijke contact waren voor ons zeer fijn.

• Geholpen door: Leen de Jong

Meneer de jong heeft mij echt aan alle kanten geholpen .en bijgestaan.

Geruststelling

Uitleg, geen dwang, maar eerlijke uiteenzetting van hoe of wat incl de consequenties.

Uitstekende dienstverlening

Fijne ervaring, heel erg betrokken kantoor is zeker aan te bevelen. Mocht je ooit een raadsman nodig hebben dan zijn ze van alle markten thuis en verstaan hun vak!

Kreeg duidelijke begeleiding

Van advocaat Leen de Jong heb ik duidelijke en goede begeleiding gehad.

Prima resultaat en begeleiding

Het eerste advies gaf veel vertrouwen. Er was een goede aanpak van de zaak met als resultaat dat het recht gehaald kon worden. Het proces gestart met MR Rolle. Als zij afwezig was goed waar genomen en na haar vertrek goed overgenomen door MR de jong.

Simply the greatest and most professional service!

Thank you very much for your help, everything was clear and nice.

Thank you very much for your help

Thank you very much for your help

Fijn geholpen!

Altijd goed bereikbaar voor vragen etc. Kundig in zijn werk en de betrokkenheid was erg fijn. Mocht ik Leen nog eens nodig hebben zal ik zeker weer contact opnemen!

helemaal top

Onze advocate was Sylvana de Groot, dankzij haar super goede inzet en vasthoudendheid heeft ze gezorgd dat het voor ons positief is afgewikkeld, na ruim 1,5 jaar in conclaaf te hebben gezeten met de leverancier die ons aan het lijntje bleef houden. Niets anders dan lof. Bedankt nogmaals.

• Geholpen door: Sylvana de Groot

Fijne ervaring

Juiste advies Goed te bereiken Fijne communicatie

• Geholpen door: Rowan van Vliet

Behulpzaam, kritisch en realistisch

Toen ik ten einde raad was contacteerde ik Roest Crollius De Jong Advocaten of ik langs kon komen bij hun inloopspreekuur. Na een kort gesprek wist ik meteen waar ik aan toe was en werd ik vanaf dat moment bijgestaan door Mevrouw de Groot. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Mevrouw de Groot heeft grondig onderzoek verricht en keek met een kritische houding naar de zaak. Ze was realistisch waardoor ik de juiste verwachtingen heb gehad. Ze gaf me ook het gevoel dat ze betrokken was en oprecht het beste met me voor had.

• Geholpen door: Sylvana de Groot

Snel handelen en staan paraat

Een zeer positieve ervaring. Reageren/schakelen snel en zetten zich voor de volle 100% voor je in.

Over Advocaatscore.nl