Marianne is zeer professioneel en tevens persoonlijk, zeer prettige samenwerking.

Heeft mij in mijn hypotheek verdeling uiterst goed begeleid.

• Betrokkenheid

Marianne heeft mij enorm goed en fijn geholpen.

Ze neemt de tijd te begrijpen, waar ik echt mee geholpen zou zijn, ook al ligt de oplossing niet voor de hand. Ze is flexibel en staat klaar als t nodig is

• Betrokkenheid

zeer persoonlijk en heeft ons echt geholpen dit voor beide netjes te regelen

Marianne heeft onze zeer persoonlijk geholpen en heeft voor ons beide als op de juiste manier verwoord en uiteindelijk verwerkt in een vaststelling overeenkomst. Hier door is alles verlopen zoals we beide graag wilde.

prettig contact

We zijn zeer goed begeleid door Marianne Peeters. Marianne is professioneel en zeer kundig. Tijdens het proces van de scheiding heeft ze ons beiden goed begeleid en behartigde beide belangen. Dat ging op een prettige manier.

Betrokken, efficiënt en professioneel

Marianne heeft ons zorgvuldig begeleid in de mediation en zo hebben we kunnen komen tot een goed echtscheidingsconvenant met afspraken waar we beiden mee in kunnen stemmen. En dat is veel waard in een turbulente periode als deze.

Vertrouwd

Luisterend oor en denkt mee

• Betrokkenheid

excellente, duidelijke en juridisch prima advies gehad

Prettige samenwerking, goede en duidelijke advisering,

Meer dan tevreden.

Mijn ervaring met Marianne is zeer positief. Na een aantal kennismakingsgesprekken met andere advocaten, werd voor mij als snel duidelijk dat ik graag wilde dat zij mij zou bijstaan. Ze sprong er uit door haar betrokken houding en persoonlijke benadering, maar vooral ook vanwege het feit dat je aan alles merkt dat ze kennis van zaken heeft. Ze is snel, alert en scherp. Ze heeft mij in een langdurend slepende kwestie na mijn scheiding erg goed bijgestaan met een bevredigend resultaat. Een proces voeren tegen je ex partner heb ik als zeer emotioneel ervaren en het voelde goed dit aan Marianne toe te vertrouwen. Ze heeft zich echt vastgebeten in het dossier. Was zeer goed op de hoogte, kundig, betrokken en creatief, maar zeker ook gewoon reëel. Het is fijn dat ze goed bereikbaar is en snel reageert. Ik zou haar zeker aanraden.

Geweldig fijne juridische ondersteuning

Mijn rots in de branding tijdens een lastige echtscheiding. Elke keer de juiste stappen besproken en uitgevoerd, wat uiteindelijk geleid heeft tot een goede afwikkeling ondanks niet meewerken van van tegenpartij. Financieel ook zeer redelijk.

Uitgebreid geïnformeerd, vlotte afhandeling

Hoewel we de afspraken voor het echtscheidingsconvenant al grotendeels voor ogen en besproken hadden, zorgde Marianne voor heldere informatie, duidelijke uiteenzetting en hield ze de vaart erin. Fijn dat ze meedacht vanuit beider oogpunt en zorg heeft gedragen voor een vlotte afhandeling van onze echtscheiding.

Snel en duidelijk

Mijn (ex) vrouw en ik hadden e.e.a. Goed voorbereid en wilde na een mooi huwelijk een passende scheiding (zonder zout in de wonden) als basis voor de rest van ons leven met onze kinderen. Marianne heeft dat goed begrepen, ons snel en zakelijk geadviseerd bij de formele afhandeling en de te verwachten gevolgen van onze wensen.

• Betrokkenheid

Marianne heeft mij juridisch goed ondersteund in een moeilijke periode

Marianne denkt met je mee, geeft de juiste begeleiding en zoekt naar oplossingen die haalbaar zijn. Ik heb een goed gevoel bij haar. Indien nodig zal ik weer een beroep op haar doen.

• Betrokkenheid

Wij zijn zeer tevreden over al het contact en diensten van Peeters Familierecht

Goede service, snelle reacties, erg fijn contact.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, betrokken, professioneel, deskundig en snel

Marianne heeft mij heel goed geholpen. Altijd heel snel en duidelijk in haar reacties

• Betrokkenheid

Goed geholpen en deskundig advies

Top advocaat!

Ik hoop dat niemand in de situatie komt dat er een advocaat nodig is maar als het dan wel zover is, zou ik Marianne zeker aanraden! Ze is betrokken, doortastend, professioneel en oprecht. Ze heeft een scherp oog voor detail en gaat voor de eerlijkheid in het proces. De communicatie verloopt snel en met korte lijnen wat heel prettig is. Op treffende wijze weet ze de zaken zowel op papier als in woorden te communiceren. Super tevreden en dankbaar over hoe ze het proces begeleid heeft.

• Betrokkenheid

Ben super goed geholpen ben blij dat ik Marianne had

Mijn ervaringen. Super professionele hulp gehad Gedaan wat ze zei Alles netjes volgens afspraak Doel behaald met succes TOP ADVOCAAT Ook de manier van aanpak stond ik perplex van wat een super met ben dankbaar dat je me met succes help kunnen en willen helpen. Nogmaal superbedankt. En als ik in de toekomst ooit nog een advocaat nodig heb ben jij zeker de enige die mij MAG HELPEN. Bedankt, Met vriendelijke groet Leslie

• Betrokkenheid

fijn om Marianne aan je zijde te hebben in deze lastige fase in je leven

Marianne is deskundig, professioneel, geeft persoonlijk advies en is hierin eerlijk en oprecht. Haar betrokkenheid geeft een goed gevoel. Marianne nogmaals super bedankt voor hulp. Absoluut een aanrader!!

• Betrokkenheid

Advocaat waar je op kan vertrouwen!

Mevr. Peeters heeft mij bijgestaan tijdens een lange en moeizame scheiding. Tijdens zo’n scheiding is het belangrijk dat je een advocaat vind waar je op kan vertrouwen. Dankzij haar inzet was het mogelijk om de juiste doelstellingen te behalen. Mevr. Peeters weet wat ze doet, is goed bereikbaar, denkt mee en neemt de tijd voor je als het nodig is. Zeker bij complexe scheidingen raad ik Peeters Familierecht aan!

• Betrokkenheid

Peeters Familierecht heeft ons heel goed bijgestaan, daadkrachtig.

Mevr. M. Peeters is uiterst precies en professioneel, met kennis van zaken, zij heeft ons bijgestaan met een gecompliceerde scheiding en een ongewenste bewindvoering. Het is inmiddels afgewikkeld en wij kunnen weer verder met ons leven. Koen en Ton

In één woord ; gewéldig

Je gaat meestal naar een advocaat als het water je aan de lippen staat , zowel emotioneel als financieel. Ik heb een gesprekje gehad per tel en had gelijk het idee dat ik de juiste persoon/ advocaat aan de lijn had. En idd , ik had geen betere kunnen treffen , Marianne Peters is eerlijk over de kosten ( die je nu éénmaal hebt) en verder heeft ze ontzettend goed werk verricht voor mij en als persoon ook zo fantastisch, kortom ; als je iemand nodig hebt die voor je wil vechten,als je daar zelf de puf niet meer voor hebt , dan moet hoe bij Peters Familierecht zijn .

• Betrokkenheid

Betrokken, deskundig en reageert snel

Marianne heeft mij met succes verdedigd in een zaak rondom vervangende toestemming verhuizing voor mijn zoontje. Ze is betrokken, deskundig en komt gemaakte afspraken goed na. Zelfs buiten kantoortijden vond ik vaak nog gehoor.

• Betrokkenheid

Marianne hielp ons uitstekend in de gehele afronding van het geheel.

Marianne is professioneel in haar aanpak naar ons toe geweest en daar waar nodig toonde ze begrip. Ze wist goed de vaart er bij ons te houden en zowel in de gesprekken alsmede in de gespreksverslagen werd ons duidelijk wat wij moesten doen. Afspraken werden nagekomen. Bij verkeerde aannames van een van ons wist Marianne helder weer te geven waarom iets niet klopte en hoe het wel moest.

• Betrokkenheid

Persoonsgerichte aanpak en begeleiding in een verdrietig hoofdstuk

Marianne heeft mij in ongeveer 1,5 jaar door mijn scheiding heen geloodst. Zij heeft hierbij haar zakelijke en persoonlijke kwaliteiten ingezet. Zij was merkbaar ervaren en deskundig, betrokken en bood een luisterend oor, maar was ook duidelijk en eerlijk op de momenten dat mijn emotionele beleving niet ter zake deed. Hoewel het formeel afronden van een scheiding een zakelijk traject is, heeft haar waardevolle begeleiding hierin juist ook bijgedragen aan het verwerken van de scheiding en het loslaten van emoties. Op het moment dat de scheiding was afgerond, zette ik er ook mentaal een streep onder.

• Betrokkenheid

Zeer goed en deskundig advocatenkantoor

Marianne Peeters is een betrokken en deskundige advocaat die heel goed mijn belangen behartigd heeft en steeds het einddoel voor ogen hield en daar stevig en strategisch op ingezet heeft. Prettig in de communicatie, goede adviezen en zeer sterke dossierkennis. Hele fijne samenwerking tussen advocaat - cliënt ervaren.

Over Advocaatscore.nl