Uitstekend geholpen en heel duidelijk in de communicatie!

Heel blij dat ik geholpen ben door Chloe! Top Advocaat.

• Geholpen door: C.C.J. (Chloë) Diderich

Vakkundig. Duidelijk. Betrokken. Menselijk

Onze ervaring met de ondersteuning van Ingrid en haar team is echt heel erg goed. Vanaf het eerste moment voel je je ondersteund en dat is een hele opluchting gezien de situatie. Zeer heldere uitleg van het proces, de mogelijkheden en ook een 'als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik dit doen' advies (dat vergeten advocaten nog wel eens). Uitmuntende en zeer betrokken begeleiding en ondersteuning gedurende het gehele proces geeft rust, overzicht en ruimte om zelf ook goed na te blijven denken. Je hebt echt de ervaring dat ze in jouw hoek van de ring staan. Echt uitstekend.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Prima kantoor met hedendaagse kijk op complexe juridische vraagstukken

Bij De Zaak in Recht kun je bij aanvang van een traject de (financiële) kaders afspreken en dat geeft overzicht en dus rust. De kwaliteit in de aanpak van de casus had daar (in mijn geval) niet onder te lijden. Persoonlijk contact is ronduit goed en de zaken worden niet rooskleuriger voorgesteld dan ze zijn. Dik tevreden dus.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Zeer deskundig en goed advies. Erg betrokken.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Schot in de roos met Ingrid

Prettig in contact, zeer kundig, reeel en menselijk. Een zeer prettige ervaring. (Oh had ik Ingrid maar eerder ontmoet!)

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Op een nuchtere, deskundige en klantgerichte manier de weg naar een goed resultaat.

Ingrid laat het stoffige en formele imago van de rechtspraak volledig links liggen. In heldere bewoordingen laat ze zien dat ze het doel van de klant begrijpt en overneemt. Duidelijk de keuzes maken voor de beste ipv de snelste optie.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Dorrit was een goede advocaat die er voor gezorgd heeft dat de mediation goed verliep en daarna onze scheiding afrondde. Ik vond dat er soms veel tijd zat tussen de afspraken en je moet veel geduld hebben wat in een scheiding niet altijd wenselijk is. Bedankt voor alle tijd. Met vriendelijke groet Sabine

• Geholpen door: N.v.t.

Myn ervaring was heel goed met jullie Dankje voor de hulp aan my

Ik heb een hele goede ervaring met jullie gehad

Moeizaam communiceren

Ik ben via een online platform voor mijn scheiding hier terecht gekomen. Ingrid is een prettig persoon om je bij dit soort beladen zaken tegenover je te hebben. Echter door allerlei omstandigheden verliep het verwerken wat moeizamer en duurde langer dan verwacht. De communicatie hierover bleef helaas uit. Dat heb ik als erg vervelend ervaren.

Prettige communicatie en afstemming

Fijne manier van communicatie open en transparant. Geen koetjes en kalfjes. Snelle afwikkeling. En neemt je mee in het proces, stap voor stap.

Zeer professionele begeleiding.

Ik vond het erg prettig om op deze manier begeleiding te krijgen met dit moeilijke en vervelende proces.

prima service.

Prima Service

• Geholpen door: N.v.t.

Snel ter zake, goed bijgestaan

In een periode waarin er weinig positieve ervaringen zijn, zoals bij een scheiding, is het fijn om in ieder geval een deskundig persoon tegenover je te hebben die snel ter zake komt en zorgt dat het proces soepel verloopt.

• Betrokkenheid N.v.t.

Deskundig en klantgericht

Fijne samenwerking, aandacht voor de persoon, goede afhandeling. Denkt mee. Aanrader

Super tevreden

Ik ben super door mevr schröder geholpen Zij heeft mij letterlijk over al. In bij gestaan en en mij goeie adviezen gegeven we hadden bij onze 1e gesprek al goede klik en dat voelde al meteen vertrouwd ik zal haar aan iedereen aanbevelen.

Prettige en persoonlijke begeleiding

Soms was het proces mij niet helemaal duidelijk. Maar als ik daar vragen over had, dan werd daar iedere keer vriendelijk en persoonlijk uitleg over gegeven, waarna het weer duidelijk was hoe verder. Over het algemeen snelle en persoonlijke reacties en goed bereikbaar. Een fijne begeleiding in een intense periode.

Superfijn

Goede begeleiding

Goed!

Er wordt geluisterd en meegedacht

• Geholpen door: N.v.t.

De scheiding is netjes en goed afgehandeld.

Het was duidelijk dat de advocaat kennis en ervaring had. De communicatie was prettig. Ik ben tevreden met alle advies wat ik heb gekregen tijdens het scheidingsproces.

Prima ervaring

Ik vond soms dat get lang duurde, voor dat je antwoord kreeg op een vraag via de mail of uitelkaar.nl

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Een betrokken advocaat die ons goed geholpen heeft

Ik heb een goede ervaring gehad met Ingrid van den heuvel. Het enige negatieve punt is dat ik de communicatie soms wat laks vond.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Snel, goedkoop, duidelijk en goed contact

Via Google hier terecht gekomen. Wij wilde snel en goedkoop scheiden. Na het invullen van een plan ging alles in een sneltreinvaart. Contact onderling en met de externe partijen is goed. Binnen 7mnd officieel gescheiden, een aanrader als de partners op 1 lijn zitten!

• Geholpen door: N.v.t.

als verbeterpunt denk ik aan de directe telefonische bereikbaarheid

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Hele prettige en persoonlijke benadering

Wij hebben gebruik gemaakt van de zaak in recht via uitelkaar.nl Het was een klein beetje een hobbelige start, doordat er een communicatie verwarring was, maar dit is meer dan goed gemaakt. Het gesprek met Ingrid was een erg prettig gesprek. Hele fijne persoonlijke benadering. Oprechte interesse, heldere uitleg en Ingrid vroeg goed door naar afspraken en of alles goed duidelijk was. Zowel naar mij, als naar mijn ex partner. Ze nam alle tijd om zeker te weten dat alle afspraken voor beide goed geregeld zijn, en ieder zich goed bewust is eventuele consequenties. Ook toen er na ons gesprek wat moeilijkheden onstonden bij de gemeente, heeft ze ons perfect geholpen om dit allemaal duidelijk en rond te krijgen. Ingrid heeft duidelijk hart voor haar werk, en heeft zich 100% ingezet om het voor ons zo snel mogelijk rond te hebben.

Goede en duidelijk

Goede en duidelijk uitleg. Vondt het alleen jammer dat de afspraken een paar keer zijn verzet. Voor de rest de vragen die we hadden werden duidelijk beantwoord. Alleen jammer dat je niet telefonisch in contact kan komen met de advocaat.

Over Advocaatscore.nl