Kundige scherpe advocaat die erg betrokken is bij ons bedrijf en degene die hij juridisch moet bijstaan.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

mr Farber was erg deskundig en vooral betrokken bij mij en mijn zaak. Ik kwam in een nare situatie terecht en had geen enkel verstand van het rechtssysteem.mr Farber heeft mij vanaf dag 1 bijgestaan met zijn advies en ook op het sociale vlak erg gesteund en dankzij hem, zijn vastberadenheid en ervaring een nare situatie naar een positief einde kunnen brengen.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Ik kan Tim al een hele lange tijd en heb Guido door hem leren kennen. Tim heeft mijn ooit geholpen in een zaak waarbij hij mij zeer snel heeft geholpen en deskundig advies heeft gegeven. Ik ben zeer blij met hun en probeer waar nodig is hun naam door te geven.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

De heer Farber, Heeft zich heel erg verdiept in deze zaak, wegens hij ook kennis heeft van de beveiliging/wereld van veilligheid. Heel erg bedank voor het winnen van deze zaak!!! Gr, Sev

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Top advocaat! erg betrokken en uiterst professioneel

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

echt top geholpen in mijn zaak. super duidelijk en alles in goed overleg. zeer sterk voorkomen. zeker een aanrader.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

De heer T. Farber heeft mij bij een civiele zaak en strafrechtelijke zaak geholpen beide met een goede afloop. Comunicatief, deskundigheid en advies uitstekend. Zeker een aanrader!!!

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeer professionele afhandeling en zeer goed bereikbaar geen wachttijd

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Guido is een betrokken, efficiënte (arbeidsrecht)advocaat. Hij heeft mij uitstekend begeleid en geadviseerd. Puntje van kritiek: kleine slordigheid in vaststellingsovereenkomst er tot 2x toe zelf uit moeten halen (telling van de voorwaarden).

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

korte lijnen, snelle reacties, zeer accuraat

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

vanaf het 1ste contact met meneer Hoek had ik er een goed gevoel over mijn zaak tot een goed einde te brengen. Persoonlijk heb ik zo mijn twijfels gehad of ik er goed aan zou doen om het tot een rechtzaak te laten komen zelfs terwijl ik van mijzelf wist dat ik in mijn recht zou staan. Meneer Hoek heeft mij geadviseerd dit door te zetten en dat het wel goed zou gaan komen en had daar eigenlijk geen twijfel over. Voor de rest hebben we voldoende gecommuniceerd en ben ik zeer tevreden over zijn werkwijze.

• Geholpen door: J. (Jan) Hoek

alles goed voor elkaar

Over Farber Zwaanswijk Advocaten

“Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. Ons doel is dat u gelijk krijgt.” Farber Zwaanswijk Advocaten laat zich het beste omschrijven als doortastend en doelgericht. Het kantoor is opgericht op basis van goede samenwerkingservaring tussen de oprichters, mr. T. Farber (advocaat en docent aan de Universiteit Leiden) en mr. C.P. Zwaanswijk (advocaat). Korte lijnen, helder communiceren en passie voor het juridische vak zijn onze kernwaarden. Dit resulteert in een scherpe en energieke aanpak van uw zaak, waarbij wij als geen ander weten hoe belangrijk het is dat u elke stap kunt volgen.