Hele goede ervaringen met dit kantoor!

Erg goed bijgestaan door mr. Bekooij! Mr. Bekooij is een deskundige advocaat die telkens met goed advies kwam. De communicatie verliep heel soepel. De werkwijze van mr. Bekooij is erg professioneel, hetgeen mij veel vertrouwen heeft gegeven. Met vragen en/of opmerkingen kon ik altijd bij haar terecht! Kortom, een zeer deskundige advocaat die ook nog eens erg prettig in de omgang is en zich volledig inzet voor de belangen van haar cliënten. Zeker een aanrader!

Gewoon top

Eerlijk en duidelijk,,luisterd altijd,ik vind haar top, ik raad haar zeker aan

Onwijs goed

Heel veel geduld en begrip! Leef met je mee in de situatie en geef heel goede advies! Is het waard

Great help

I have recieved quick and effecient help. The communication was always clear, and Siska den Hartogh paid full attention to my case. This also helped to ease my mind during the process, and the final results could not have been any better.

• Geholpen door: S.K. (Siska) den Hartogh

Een uitstekende professionele advocaten kantoor

Een advocatenkantoor die heel goed weet hoe je zaken moet voorbereiden en uit moet werken Met 0-1 achter staan en met 3-1 winnen geweldig

Prima afgehandeld. .

Duidelijke teruggave van de mogelijkheden. Realistische afspraken. Goede dossierkennis. Bereikbaar voor vragen over de zaak en hartelijk contact

Top vakkundig

Top kan niet beter

Adequaat en doeltreffende advocaat

Het contact met Oscar was vriendelijk en geïnteresseerd en ik vond dat een plezierige ervaring. Dat leidde dan ook tot een positief resultaat.

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Siska den Hartogh is een top advocaat!

Mr. den Hartogh heeft onze zaak fantastisch behartigt. Wij waren beide EVR geregistreerd. Door Siska haar expertise, doortastendheid en inzet is deze registratie uiteindelijk met een schikking per direct verwijdert. We raden het kantoor Farber & Zwaanswijk in het algemeen en mr. den Hartogh in het bijzonder dan ook van harte aan! De communicatie was altijd zeer snel, punctueel en persoonlijk. Siska adviseerde ons vanuit gedegen juridische kennis en met actuele ervaringen in dit soort zaken. We konden blind op haar adviezen varen en ze vertelde precies wat de mogelijke scenario’s en uitkomsten voor ons zouden zijn.

Een prettige ervaring

Prettige samenwerking

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Professionele, gedreven, empathisch en was er helemaal voor mij.

Ik was in het begin best bang over mijn situatie maar dankzij zijn ondersteuning, en vooral zijn begrip was ik op het einde tot rust gesteld. Zijn advies was super behulpzaam en nooit was ik in twijfel over zijn vaardigheden. Gedurende het hele process waren mijn rechten zijn top prioriteiten.

Snel, vakkundig, geen gedoe

Ik ben door dhr Zwaanswijk uitstekend geholpen. Het advies was goed en op een aantal momenten moest er snel gehandeld worden. Dat was ook geen probleem.

Deskundig

Tim, is behalve een professional op al zijn vakgebieden ook een mensen mens. Heel realistisch maar toch geeft hij je dit zijn rust een gevoel dat evt. Stress wegneemt. Ik kreeg echt het gevoel, Tim is aan mijn zijde er word mij onrecht aangedaan en het komt goed, want Tim heeft op zoveel gebieden ervaring en kennis. Verder kan hij goed luisteren en houdt je op de hoogte. Komt afspraak altijd na.

Correct en doelgericht geholpen

Door goede inschatting van mijn positie het juiste advies gekregen en daardoor geen tijdrekkende procedure en nodeloze kosten.

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Mr. Kuit, zeer bekwaam en prettig om mee samen te werken!

Ik heb een zeer prettig samenwerking gehad met mr. Kuit. Zijn betrokkenheid, rust en zeer deskundig advies hebben mij veel steun en ondersteuning geboden in mijn kwestie. Ik heb dit gedurende de betreffende periode als heel prettig ervaren. Ik ben hem dan ook zeer dankbaar.

Goed, fijne advocaat

Goed, rechtlijnig en man van zijn woord!!

Voortreffelijk

Prettig persoon en zeer deskundige advocaat die duidelijk, helder, vlot en daadkrachtig communiceert, overlegt en goed tot uitvoering brengt met het gewenste resultaat als gevolg.

Vriendelijk, professioneel en effectief

Het was prettig werken met mevrouw Siska den Hartogh. Ze gaf zeer nuttig advies, stelde me op mijn gemak en bracht de zaak tot een succes.

Zeer positieve ervaring

Enorm goed bijgestaan door mevrouw den Hartogh, ruim denkend en zoekend naar oplossingen

Gewoon top

J Bekooi is echt een aanrader, luisterd en is eerlijk,zonder haar had ik de zaak nooit gewonnen,,bedankt

• Geholpen door: J.M. (Jacqueline) Bekooij

Siska den Hartogh is een topper.

In een "relatief kleine" zaak, met mogelijk enorme grote gevolgen, zonder te weten hoe een rechtszitting werkt, is soms een bepaald persoon naast je genoeg om je een gevoel te geven dat je de zaak al "gewonnen hebt", voordat deze uberhaupt begonnen is. Siska was voor mij zo'n iemand. In de tweetal keren dat ik haar zag, voelde het alsof ik haar al jaren kende. Ze heeft me enorme kracht gegeven. Naast dat ze professioneel en krachtig is, is ze bovenal betrokken, warm en zeer zichzelf. Bedankt voor alles, je hebt me enorm geholpen een donker hoofdstuk in mijn leven af te sluiten. Ik wens je alle goeds en wanneer, daar ik uiteraard hoop van niet, ik weer een advocate nodig heb, weet ik en jullie te vinden. Dikke 5 sterren

Professioneel

Vakkundig en weet waar hij over spreekt. Een aan te raden advocaat.

Zeer tevreden!

Ik wil meester Kuit nogmaals heel erg bedanken! Hij heeft de zaak heel goed gedaan, mij altijd goed van alles op de hoogte gehouden, goed geinformeerd en uiteindelijk met positief resultaat!

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Guido Zwaanswijk is zonder twijfel een aanrader

Guido Zwaanswijk heeft mij perfect ondersteund in een lastige en langdurige arbeidsrechtzaak. Hij is zeer kundig en professioneel, wat tijdens het hele proces veel vertrouwen heeft gegeven. Hij denkt mee en/of neemt het voortouw op zowel inhoudelijk als strategisch gebied. Zijn werkwijze is zakelijk met een persoonlijke insteek, en snelle reacties. De omgang met Guido was altijd prettig met waar nodig ook aandacht voor de emotionele aspecten. Al met al vind ik dat Guido mijn belangen zeer goed heeft behartigd – ik ben tevreden met het resultaat.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Soms heb je niets te willen.

Voor een familielid zocht ik een strafrechtadvocaat. Gelukkig kwam ik uit bij de heer Kuit van Farber Zwaanswijk Advocaten. Helder, zakelijk, to the point en vriendelijk. Bedankt voor de bijstand.

Over Farber Zwaanswijk Advocaten

“Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. Ons doel is dat u gelijk krijgt.” Farber Zwaanswijk Advocaten laat zich het beste omschrijven als doortastend en doelgericht. Het kantoor is opgericht op basis van goede samenwerkingservaring tussen de oprichters, mr. T. Farber (advocaat en docent aan de Universiteit Leiden) en mr. C.P. Zwaanswijk (advocaat). Korte lijnen, helder communiceren en passie voor het juridische vak zijn onze kernwaarden. Dit resulteert in een scherpe en energieke aanpak van uw zaak, waarbij wij als geen ander weten hoe belangrijk het is dat u elke stap kunt volgen.

Over Advocaatscore.nl