Uitmuntende advocatenkantoor die met oprecht achter zijn cliënt staat !!!

Wij zijn super tevreden met advocaat Meester J. Rensen zij heeft erg goed vertegenwoordigd. Ze was altijd gauw bereikbaar en gaf gauw een reactie terug. Advocaat die der volledig inzet voor de belangen van haar cliënt. Zeker een aanbeveling.

• Geholpen door: J.N. (Jelisa) Rensen

Alles was helder en duidelijk

Ik ben erg tevreden sinds het eerste telefoontje die ik had met Oscar Kuit. Ik kon mijn zorgen uiten en hij nam deze zorgen weg. Onze zoon had een advocaat nodig en Oscar nam de tijd om alles rustig uit te leggen zodat alles duidelijk was en je niet verkeerd kon interpreteren. Hij gaat zeer goed met kinderen om, en onze zoon heeft veel vertrouwen in hem. Feit dat hij voor je klaar staat en harder zijn best doet is heel fijn. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Je bent in goede handen bij hem. Hij heeft de best mogelijke “deal” eruit gehaald. Zijn pleidooi was fantastisch. Ik hoop dat ik hem nooit meer nodig zal hebben, mocht dit toch zo zijn dan zullen wij hem direct weer contacten. Ik raad hem zeker aan!

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Door een bizarre wending van het recht, van slachtoffer naar verdachte, kwam ik bij Farber & Zwaanshoek Advocaten terecht. Ik heb toen gesproken met Tim Farber en in, voor mij, moeilijke tijd was hij een (professionele) bron van steun en expertise waarin het recht heeft mogen zegen vieren. Alle lof voor Tim Farber die dit heeft weten te bewerkstelligen.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Uitstekend geholpen

Voelde me echt in veilige handen. Ben professioneel geholpen met veel betrokkenheid. Absoluut pluspunt vond ik het rechtstreekse contact met de advocaat en de snelle responstijd.

• Geholpen door: J.N. (Jelisa) Rensen

Jaa de beste advocaat ooit

Ik had een zaak waar ik al jaren meezat zonder enige oplossing en ze heeft voor me de zaak in 2 maanden al gewonnen dus ben ontzettend blij met hun

Zeer goede advocaat

De uitslag van de rechtbank was ronduit teleurstellend, maar de inzet van de advocaat was uitstekend

• Geholpen door: J.N. (Jelisa) Rensen

Een goede, ervaren en hardwerkende advocaat

• Geholpen door: J.N. (Jelisa) Rensen

Ik ben erg tevreden over de professionele houding van mijn advocaat

Meester J. Rensen heeft mij erg goed vertegenwoordigd, zij heeft mij het gevoel gegeven dat ik echt gehoord ben en daarmee de zaak met goede afloop afgesloten.

• Geholpen door: J.N. (Jelisa) Rensen

Zeer menselijk, empathisch en professioneel

Meneer Kuit heeft mij enorm geholpen door gedetailleerd door alle processen heen te gaan. Hierdoor wist ik precies wat ik moest verwachten en konden we hier beter op inspelen. Meneer heeft in al het contact mij respectvol behandeld, waarbij hij zeer professioneel heeft gehandeld zowel richting mij als in de rechtbank

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Ik ben zeer zorgvuldig en altijd snel geholpen Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk met een uitstekend resultaat Ik raad advocaat Oscar Kuit aan

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Ik had mij geen betere advocaat kunnen wensen.

Voor een zaak aangaande mijn zoon van 15 hadden wij Oscar Kuit als advocaat. Wat een fantastische man is dit! Niet alleen heel sterk in zijn vak, duidelijk een zeer ervaren advocaat, maar ook oprecht een hele prettige man in de omgang met mijn zoon, stelde hem gerust en moedigde hem op een rustige maar duidelijke manier aan. Oscar zet zich volledig in en laat geen enkel woord ongezegd, zeer alert en direct inspringend als hij een kans ziet om nog iets toe te voegen of verdieping aan te gaan. Mijn dank is groot en mijn zoon en ik zijn blij dat we deze man als advocaat hadden. Mvg mevrouw G

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Uitermate deskundig, prettig en betrokken

Mr Zwaanswijk heeft mij op een uitermate deskundige, betrokken en zeer prettige wijze door een zeer langdurig, slopend conflict met mijn werkgever geholpen en er voor mij het allerbeste uitgesleept. Ik hoop dit nooit meer mee te maken maar indien het wederom zou gebeuren weet ik absoluut de weg naar Farber Zwaanswijk opnieuw te vinden.

Perfectie

Een geweldige advocaat die zijn vak goed begrijpt en zijn clienten goed informeert en geruststeld betreft de wet en gang van zaken. Mocht er ooit iets zijn is Guido Zwaanswijk de 1ste persoon die ik bel

Top advocaat

Een hele lieve en goede advocaat die alles tot in detail met je bespreekt en precies verteld wat je kan verwachten en haar best doet om je op een zo goed mogelijke manier te verdedigen.

• Geholpen door: J.N. (Jelisa) Rensen

Top Advocaat zeker een aanraden!

Punctueel; Professioneel;

Geweldige advocate en ondersteuning

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Jacqueline Bekooij en haar toegewijde team. Als slachtoffer van een zedenmisdrijf ben ik dankbaar voor de professionele begeleiding en steun die ik van haar heb ontvangen. Jacqueline Bekooij heeft zich op een bewonderenswaardige manier ingezet om mijn zaak met de juiste gevoeligheid te behandelen. Haar toewijding aan mijn welzijn was duidelijk merkbaar, en ze behandelde me altijd met het grootste respect. Het is niet eenvoudig om door een dergelijke moeilijke periode te gaan, maar dankzij haar empathie en vastberadenheid voelde ik me gesteund en gehoord. Wat me het meest raakte, was haar vermogen om me te helpen mijn stem te vinden in een situatie die hartverscheurend en verdrietig was. Ze ging verder dan alleen juridische bijstand; ze stond aan mijn zijde als een baken van kracht en moed. Haar team deelde dezelfde toewijding en samenwerkingsgeest, wat het proces draaglijker maakte. Ondanks de pijnlijke aard van de zaak, heb ik geen spijt van mijn beslissing om dit proces aan te gaan, en dat is grotendeels te danken aan Jacqueline Bekooij en haar team. Ik zou haar zonder aarzeling 100% aanraden aan iedereen die op zoek is naar een geweldige advocate die niet alleen juridische expertise biedt, maar ook begrijpt hoe belangrijk het is om met respect en gevoeligheid met slachtoffers om te gaan. Dank je wel, Jacqueline Bekooij, voor je buitengewone inzet en steun in mijn reis naar gerechtigheid. Jij en je team hebben een blijvende positieve impact op mijn leven gehad.

Heel professioneel

Nogmaals bedankt voor alles! Ik ben blij met de uitkomst.

Uitgebreide FIOD-fraudezaak vrijgesproken en gecompenseerd

Ik heb Tim Farber ingeschakeld tijdens een uitgebreide boeken controle waarbij mijn rol veranderde naar die van hoofdverdachte in een grote FIOD-fraudezaak. Tim is betrouwbaar en denkt goed mee. Met zijn hulp hebben we na negen jaar strijd ons gelijk gekregen en ben ik vrijgesproken en door de Staat gecompenseerd. Onze samenwerking, gekenmerkt door doorzettingsvermogen en vastberadenheid, heeft geleid tot een waardevolle en langdurige relatie. Deze zaak, onterecht lang aangehouden door de overheid, heeft mij laten zien hoe belangrijk een goede advocaat als Tim is in complexe juridische situaties. Bedankt Tim!

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeer professioneel kantoor met hart voor het vak

Dhr Oscar Kuijt heeft mij perfect bijgestaan, bewondering voor zijn directe en heldere aanpak. Je weet snel waar je aan toe bent, dingen worden niet mooier gemaakt dan ze zijn, hier hou ik van. Communicatie snel en effectief.

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Klasse en ik kom terug voor toekomstige zaken

Als eigenaar van bedrijf X in Rotterdam werd ik plotseling overvallen door een trouwe personeelslid waar een conflict mee ontstond en ik in paniek raakte. Toen ik bij Guido terecht kwam werd er gelijk meegedacht in oplossingen en kwam ik erachter wat je allemaal wel niet kan doen als je een arbeidsconflict hebt. De zaak werd spoedig en snel opgelost en ik ben uitstekend geholpen. Zoals gezegd voor toekomstige onverwachte zaken met betrekking tot personeel kom ik zeker hier snel weer terug.

Goede medewerking, vriendelijk en professioneel

Goede medewerking, vriendelijk en professioneel

• Geholpen door: J.N. (Jelisa) Rensen

Niet alleen kundig maar ook betrokken

Ik ben in al mijn zaken altijd goed en kundig geholpen en ook vanuit een betrokken gevoel. Echt heel erg bedankt, Jacqueline!

Top ervaring!

Goed geholpen en bijgestaan. Zeker een aanrader. Eerder door meneer G. Zwaanswijk en nu mevrouw J. Rensen. Goed advies gehad, en erg betrokken. Sterk en professioneel in het verweer!

Zeer positief!

mr. Bekooij (Jacqueline) heeft mij bij een aantal zaken, in zowel strafrecht als familierecht, erg kundig bijgestaan. Ze is persoonlijk betrokken, communiceert snel en helder en ze heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel. Ook is ze prettig in de omgang en heeft ze mij in persoonlijk lastige zaken erg op mijn gemak gesteld. Ze is echt een topper. Ik zou mr. Bekooij zeker aanraden!

• Geholpen door: J.M. (Jacqueline) Bekooij

Hele goede ervaringen met dit kantoor!

Erg goed bijgestaan door mr. Bekooij! Mr. Bekooij is een deskundige advocaat die telkens met goed advies kwam. De communicatie verliep heel soepel. De werkwijze van mr. Bekooij is erg professioneel, hetgeen mij veel vertrouwen heeft gegeven. Met vragen en/of opmerkingen kon ik altijd bij haar terecht! Kortom, een zeer deskundige advocaat die ook nog eens erg prettig in de omgang is en zich volledig inzet voor de belangen van haar cliënten. Zeker een aanrader!

Over Farber Zwaanswijk Advocaten

“Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. Ons doel is dat u gelijk krijgt.” Farber Zwaanswijk Advocaten laat zich het beste omschrijven als doortastend en doelgericht. Het kantoor is opgericht op basis van goede samenwerkingservaring tussen de oprichters, mr. T. Farber (advocaat en docent aan de Universiteit Leiden) en mr. C.P. Zwaanswijk (advocaat). Korte lijnen, helder communiceren en passie voor het juridische vak zijn onze kernwaarden. Dit resulteert in een scherpe en energieke aanpak van uw zaak, waarbij wij als geen ander weten hoe belangrijk het is dat u elke stap kunt volgen.

Over Advocaatscore.nl