Uitstekende service en contact.

Mijn ervaring met Dhr. Hoek was uitstekend. Hij was overal te bereiken en reageerde snel via de email. Hij leeft echt met je situatie mee. Gaf uiteraard goed advies wat ik wel moest doen en niet. Kortom een aanrader

Zeer tevreden!

De heer Zwaanswijk is een vriendelijk en terzake kundig persoon, sterk betrokken bij je zaak.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Ben zeer tevreden over de wijzen waarom Tim Farber mij bijgestaan heeft over mijn zaak. Hij gaf me vertrouwen en heeft me zeer positief bijgestaan. Zeer deskundig en ook goed bereikbaar. Hij belt altijd terug of laat een bericht achter. Kortom het is de moeite waard geweest, tijdens mijn eerste gesprek gaf hij al vertrouwen. Mocht iemand mij vragen of ik een goede of een betrouwbare advocaat ken, dan zal ik Farber zeker adviseren!

Goede Advocaat

Erg goede ervaringen heeft mij geholpen.Geeft goed advies en heeft veel verstand het rechtsysteem. Ik kan iedereen aanraden.

correct. zeer deskundig.

Goede duidelijke communicatie. pro actief meedenken en zeer kundig. zeker een aanrader !

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Bijzonder tevreden met de juridische hulp.

Na een bijtincident, waarbij mijn hond werd aangevallen door twee honden, heb ik hulp gevraagd aan zwaanswijk@fzadvocaten.nl. Daardoor is alles naar mijn tevredenheid opgelost.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Ik maak al jaren gebruik van Tim zijn diensten en heb hem vaak nodig gehad.Dit ivm mijn werk als horeca beveiliger. En ik heb nog geen zijn zaak verloren.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeker een aanrader als u op zoek bent naar een goede advocaat. Weet waar hij het over heeft. Ik weet bij wie ik terecht moet mocht ik in de toekomst een advocaat nodig hebben.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeer professioneel en duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ze nemen de tijd voor je. En het belangrijkste, ze hebben alles op de puntjes voorbereid.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Absolute topadvocaat. Zeer deskundig, oprecht en fijn om mee te werken. Ik kan Tim Farber van harte aanbevelen.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Top geholpen. Zeer deskundig en betrokken.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Hermeline heeft mij niet alleen voorzien van degelijk juridisch advies. Ook heeft zij mij bijgestaan in een emotioneel lastige periode. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

• Geholpen door: A.H.H. (Hermeline) Conradi-Vermeulen

hart en verstand op de juiste plek!

• Geholpen door: J. (Jan) Hoek

Het was voor mij best wel een zware en spannende periode. Jan Hoek was erg fijn als advocaat. Hij stelde me gerust en gaf me vertrouwen in de zaak. Ik ben erg tevreden met mijn keuze om hem als advocaat te nemen.

• Geholpen door: J. (Jan) Hoek

Het gehele proces is, tot waar meneer Zwaanswijk inspraak had, goed verlopen. Communicatie en afspraken zijn altijd duidelijk geweest en er is juist advies aangeboden op het volledige proces. Ik ben erg tevreden!

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met Farber Zwaanswijk. Vooral met Guido Zwaanswijk. Naast het feit dat hij betrokken was bij mijn zaak, ben ik ook meerdere malen goed geadviseerd.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Ik ben heel blij met de bijstand die ik heb gekregen. De persoonlijke en deskundige aanpak was ver boven verwachting. Zeker een aanbeveling waard!

Top service !

• Geholpen door: J. (Jan) Hoek

Zakelijk en Privé ons goed geholpen

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Vanaf het begin was de communicatie heel goed. Hij was zeer betrokken en ongelofelijk deskundig. Ik kon ten alle tijden vragen stellen. De realiteit was belangrijk. geen beloftes die niet waargemaakt konden worden. In een woord; Geweldig

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Super goed bij gestaan in mijn zaak

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Fijne ervaring, goed betrokken, zeer behulpzaam en zeker een aanrader als je serieus genomen wil worden.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

De beste advocaat in Den Haag. Ben al door veel verschillende mensen bijgestaan maar heb nu de juiste man gevonden. Snel, goed en eerlijk.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

snel, to the point, deskundig

Over Farber Zwaanswijk Advocaten

“Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. Ons doel is dat u gelijk krijgt.” Farber Zwaanswijk Advocaten laat zich het beste omschrijven als doortastend en doelgericht. Het kantoor is opgericht op basis van goede samenwerkingservaring tussen de oprichters, mr. T. Farber (advocaat en docent aan de Universiteit Leiden) en mr. C.P. Zwaanswijk (advocaat). Korte lijnen, helder communiceren en passie voor het juridische vak zijn onze kernwaarden. Dit resulteert in een scherpe en energieke aanpak van uw zaak, waarbij wij als geen ander weten hoe belangrijk het is dat u elke stap kunt volgen.