Echt zeer professioneel en je wordt behandeld als een mens en niet een nummer.

Ik had eerder contact met een slachtofferadvocaat, maar ik kreeg het gevoel dat ik niet serieus genomen werd. Door mijn heftige zaak wilde ik de aangifte eigenlijk weer intrekken, maar doordat Tim echt naar mijn verhaal luisterde en mij gelijk gaf hoe alles ging, voelde ik mij weer versterkt. Er werd steeds kordaat gehandeld waar nodig en Tim nam het echt voor mij op wat ook heeft geresulteerd dat mijn schadevergoeding in mijn ogen echt goed heeft uitgepakt, mede door het harde werk van Farber advocaten.

Heel professioneel

Ik ben door de heer Zwaanswijk bijzonder goed bijgestaan: proactief, zeer deskundig, flexibel en klantgericht. Mijn dank is groot.

Persoonlijk en Deskundige bijstand

Ik had een strafzaak en ik ben bij Tim Farber Advocaten kantoor gekomen door mond op mond reclame. Erg goed geholpen duidelijk advies en goede bijstand gehad. Mijn strafzaak is dankzij de heer Farber geseponeerd! Mijn dank is ook groot en kan zijn kantoor zeker aanbevelen.

Deskundig en Juridisch

Dhr Farber heeft mijn zaak behartigd bij mijn strafzaak. Ben altijd uitstekend en professioneel geholpen. Op tijd op de hoogte gesteld worden van de stand van zaken. En is specialistisch in strafrecht en weet de feiten goed te benoemen. Ik ben deze advocaat dankbaar en ook zeer tevreden. Deze advocaat zou ik aan iedereen adviseren.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Blij dat ik voor deze advocaten kantoor heb gekozen!

Dhr Faber heeft mij goed gesteund tijdens deze moeilijke en emotionele zaak. Hij is professioneel en legt alle vakjargon duidelijk uit. Hele vriendelijke en begripvolle advocaat. Ik raad hem zeker aan. Een dikke 10!

Deskundig en betrokken

Ik kan het niet beter omschrijven als Farber Zwaanswijk het zelf doet. Ben erg tevreden over de manier waarop Tim Farber mij heeft bijgestaan.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Je bent hier geen nummer

Mw. Conradi- vermeulen is een zeer professionele advocaat die zegt waar het op staat, zich niet van de wijs laat brengen en zich goed voorbereid zodat ze weet waar ze het over heeft.

• Geholpen door: A.H.H. (Hermeline) Conradi-Vermeulen

Een goede afloop dankzij mr. Zwaanswijk

mr. Zwaanswijk heeft mij bijgestaan tijdens een dreigend ontslag. Hierin heeft hij in korte tijd de case eigen gemaakt en kwam met goede voorstellen welke route gevolgd diende te worden waardoor ik mijn baan niet kwijtraakte. Hierin bleef mr. Zwaanswijk tijdens het proces op een prettige, duidelijke en snelle manier communiceren, zowel naar mij als naar de wederpartij. Ik raad mr. Zwaanswijk daarom zeker aan bij juridische conflicten op het gebied van arbeidsrecht.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Zeer Deskundig en cliënt gerichte bijstand en advies , bijstand op meerdere juridische vlakken met altijd het resultaat op 1 !! ongeacht de situatie of omstandigheden

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Kundig, helder, no nonsens, en bereikbaar

Tijdens een langdurig arbeidsgeschil ouderwets goed bijgestaan in deze vluchtige tijden, tot achter de komma en afspraak was ook afspraak. Zelfs tijdens de welverdiende vakantie van Mr C.P. Zwaanswijk wist zijn vervanger OOK van de hoed en de rand. Welke advocaat bied er in deze vluchtige tijden nog een serieus luisterend oor en neemt ook de tijd voor vragen in heldere en duidelijke communicatie? Behulpzame en vriendelijke secretaresses. Ben zeer content en kan dit kantoor op zeker aanbevelen. Nu nog in de eindfase, maar allen alvast dank voor de getoonde inzet!

Doelgericht en erg betrokken

Mr. Zwaanswijk is een erg betrokken, deskundig en ervaren advocaat in arbeidsconflicten/geschillen. Hij is erg open en realistisch en zeker aan te raden wanneer u een conflict of geschil heeft met werkgever.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Uitstekende service en contact.

Mijn ervaring met Dhr. Hoek was uitstekend. Hij was overal te bereiken en reageerde snel via de email. Hij leeft echt met je situatie mee. Gaf uiteraard goed advies wat ik wel moest doen en niet. Kortom een aanrader

Zeer tevreden!

De heer Zwaanswijk is een vriendelijk en terzake kundig persoon, sterk betrokken bij je zaak.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Ben zeer tevreden over de wijzen waarom Tim Farber mij bijgestaan heeft over mijn zaak. Hij gaf me vertrouwen en heeft me zeer positief bijgestaan. Zeer deskundig en ook goed bereikbaar. Hij belt altijd terug of laat een bericht achter. Kortom het is de moeite waard geweest, tijdens mijn eerste gesprek gaf hij al vertrouwen. Mocht iemand mij vragen of ik een goede of een betrouwbare advocaat ken, dan zal ik Farber zeker adviseren!

Goede Advocaat

Erg goede ervaringen heeft mij geholpen.Geeft goed advies en heeft veel verstand het rechtsysteem. Ik kan iedereen aanraden.

correct. zeer deskundig.

Goede duidelijke communicatie. pro actief meedenken en zeer kundig. zeker een aanrader !

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Bijzonder tevreden met de juridische hulp.

Na een bijtincident, waarbij mijn hond werd aangevallen door twee honden, heb ik hulp gevraagd aan zwaanswijk@fzadvocaten.nl. Daardoor is alles naar mijn tevredenheid opgelost.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Ik maak al jaren gebruik van Tim zijn diensten en heb hem vaak nodig gehad.Dit ivm mijn werk als horeca beveiliger. En ik heb nog geen zijn zaak verloren.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeker een aanrader als u op zoek bent naar een goede advocaat. Weet waar hij het over heeft. Ik weet bij wie ik terecht moet mocht ik in de toekomst een advocaat nodig hebben.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Zeer professioneel en duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ze nemen de tijd voor je. En het belangrijkste, ze hebben alles op de puntjes voorbereid.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Absolute topadvocaat. Zeer deskundig, oprecht en fijn om mee te werken. Ik kan Tim Farber van harte aanbevelen.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Top geholpen. Zeer deskundig en betrokken.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Hermeline heeft mij niet alleen voorzien van degelijk juridisch advies. Ook heeft zij mij bijgestaan in een emotioneel lastige periode. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

• Geholpen door: A.H.H. (Hermeline) Conradi-Vermeulen

hart en verstand op de juiste plek!

• Geholpen door: J. (Jan) Hoek

Het was voor mij best wel een zware en spannende periode. Jan Hoek was erg fijn als advocaat. Hij stelde me gerust en gaf me vertrouwen in de zaak. Ik ben erg tevreden met mijn keuze om hem als advocaat te nemen.

Over Farber Zwaanswijk Advocaten

“Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. Ons doel is dat u gelijk krijgt.” Farber Zwaanswijk Advocaten laat zich het beste omschrijven als doortastend en doelgericht. Het kantoor is opgericht op basis van goede samenwerkingservaring tussen de oprichters, mr. T. Farber (advocaat en docent aan de Universiteit Leiden) en mr. C.P. Zwaanswijk (advocaat). Korte lijnen, helder communiceren en passie voor het juridische vak zijn onze kernwaarden. Dit resulteert in een scherpe en energieke aanpak van uw zaak, waarbij wij als geen ander weten hoe belangrijk het is dat u elke stap kunt volgen.