Ms Brech was one of the best, if not the best professional person I have never met

Ms Brech was always there for me 100% through some tough times, she was knowledgeable, prompt and reassuring, she did a great job with my case, thank you Majory ! you really helped me and my family to close the chapter on this incident, I highly recommend Majory Brech

goed advies en kundig

goed geholpen met goed advies

Heel prettig

Ik vind Marjorie een goede advocaat

• Betrokkenheid

Steeds scherp en helder in de communicatie en effectief in de aanpak.

Kan ik zonder enige terughoudendheid aanbevelen. Accurate, actuele en parate kennis! Doorziet feilloos wat er gebeurt. Dossiers altijd op orde. Zorgvuldige planning die altijd gehaald wordt.

• Betrokkenheid

Erg fijne en terzake aanpak

Voor het hoger beroep heb ik de hulp van Brech Familierecht gevraagd en gekregen. Dat dit via de rechtsbijstand moest vond ze geen probleem. Achteraf gezien heb ik spijt dat ik haar niet meteen als mijn advocaat had. Dat had mij waarschijnlijk veel problemen en een hoger beroep gescheeld. Er is niet op de persoon gespeeld, maar erg op de inhoud en naar mijn wensen voor een betere zorgverdeling gehandeld. Mevr. Brech heeft mij tijdens de zitting voortreffelijk weten te vertegenwoordigen. De meeste communicatie ging via de mail. Ik zou haar voor iedereen met familieproblemen zeker aanraden!

Deskundig, scherp en doeltreffend

Met Majory het doel bereikt wat ik wilde, mede door haar zeer deskundig inzicht het direct handelen, haar betrokkenheid, de adviezen en door goede wederzijds communicatie en haar heldere uitleg als ik de "taal" niet begreep haar doortastende scherpe blik in de zaak waarbij haar niets ontgaat geeft vertrouwen en hebben de zaak met een zeer positief resultaat afgesloten.

• Betrokkenheid

betrokken, duidelijk, helder en weet goed wat haalbaar is met duidelijke en heldere verwoording.

Mevrouw Brech heeft mij ruim 6 jaar lang begeleid. Elk jaar kon zij kort en bondig de essentie halen uit mijn verhaal. Ter zitting gaf ze telkens een goede onderbouwing van de eis op basis van het verhaal dat ik had gedaan. Tussen de ex-partner en mij waren er perioden van veel spanning, ondanks dat wist mevrouw Brech mij goed te begrijpen, alles samen te vatten en goed te verwoorden bij de rechtbank. Na de laatste zitting ben ik nog bezig met de door mij aangevraagde gezinsvoogd en daarbij komende hulpverleners in een niet meer vrijblijvend traject met mijn ex-partner. Met als doel verder uitbouwen van een goede regeling voor de kleine met de verkregen uitspraken van de rechtbank. Wanneer het nodig is zal ik zeker bij mevrouw Brech aankloppen met mijn hulpvraag.

empathische en meedenkende advocate

Ik kan deze advocate -van harte- aanbevelen op het gebied van familierecht

• Betrokkenheid

uitstekend, ik had niets beter kunnen hopen

Het is een heel positieve ervaring geweest in een onplezierige situatie, waarin ik geen betere hulp had kunnen vragen. Mw. Brech heeft zich uitermate professioneel opgesteld en was altijd goed bereikbaar en vriendelijk. Zij heeft me wat voor mij een ingewikkeld juridisch probleem helder en duidelijk uitgelegd. Ik ben haar heel dankbaar voor haar geduld en begrip. Het was een geruststellende gedachte dat mijn zaak in goede handen was. Ik zou haar absoluut aanraden!

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de hulp.

Ik kwam bij mevrouw Brech terecht toen ik dacht dat mijn zaak verloren was. De advocaat die bij de eerste zitting aanwezig was geweest had er een potje van gemaakt. Mevrouw Brech gaf mij haar eerlijke mening en zorgde er gelijk voor dat het nodige geregeld werd. Naast haar deskundigheid is ze heel goed te bereiken, zowel telefonisch als per mail. Tijdens de zittingen stond ze mij zeer goed bij en ook bij de voorbereidingen van de zittingen gaat ze nauwkeurig te werk. Ik ben haar zeer dankbaar voor haar ondersteuning.

• Betrokkenheid

Professioneel, terzake, realistisch. Goed voorbereid.

Een verademing !

• Betrokkenheid

Mw. Brech is een prima advocaat

Ik heb helaas de afgelopen jaren meerdere keren een beroep moeten doen op Mw. Brech. Zij heeft me alle keren heel fijn terzijde gestaan. Mw. Brech is kundig, reageert snel op vragen of opmerkingen en is plezierig in de omgang. Tijdens rechtszaken stelde zij mij op mijn gemak en gaf mij vertrouwen. Indien ik weer een advocaat nodig heb zal dat zonder twijfel Mw. Brech zijn.

• Betrokkenheid

Uitstekend, van begin tot het eind.

Ik heb ondanks de situatie waarin ik verkeerde een uitstekende advocaat aan me zijde gehad, en dat voelde heel goed. Ik hoefde me geen enkel moment zorgen te maken, omdat ik wist dat Majory het goed zal doen. Ze is altijd heel duidelijk en realistisch geweest in haar uitspraken in en buiten de rechtszaak. En uiteindelijk is het allemaal goed afgelopen, en daar ben ik Majory zo onwijs dankbaar voor. Dus nogmaals, mijn ervaring is uitstekend geweest!

Topper!

Mr Brecht is een zeer goede advocaat die weet wat ze doet, duidelijk communiceerd en met je meedenkt.

• Betrokkenheid

Mevrouw Brech is zeer deskundig en op een prettige zakelijke manier betrokken. Ik zou haar zeker aanbevelen!

Zakelijk betrokken. Sterk op inhoud@

• Geholpen door: Majory Brech

Mevrouw brech is heel erg gespecialiseerd in haar werk en heeft mij van begin tot einde geholpen. Communicatie was zo goed en snel. Ik raad haar zeker aan. Ik heb na 2 jaar mijn zaak gewonnen.

• Geholpen door: Majory Brech

Ik ben tijdens mijn scheiding heel goed en fijn geholpen door mvr. Brech. Ik heb haast niks hoeven doen. Al mijn vragen werden heel duidelijk beantwoordt en kreeg ook heel goed advies. Alles wat geregeld moest worden werd meteen gedaan. Ben heel blij dat ik mvr. Brech had als mijn advocaat.

• Geholpen door: Majory Brech

Zeer toegankelijk, deskundig en efficiënt. Een aanbeveling: nog meer inzichtelijk maken van de juridisch inhoudelijke aspecten, het doel en het proces naar dat doel.

• Geholpen door: Majory Brech

Ik ben zeer kundig geholpen in een hele lastige scheiding. Zowel met de regeling voor de kinderen als financieel. Heel hartelijk dank mevrouw Brech

• Geholpen door: Majory Brech

Ik heb de samenwerking met mevrouw Brech als heel prettig en constructief ervaren. Ze is kundig en betrokken. Heeft alle zaken op tijd op orde. Haar pleidooi is goed doordacht en goed onderbouwd. Een heel fijne maar zeker ook professionele advocate.

• Geholpen door: Majory Brech

Altijd een eerlijk advies!

Over Advocaatscore.nl