Een bijzonder deskundige, betrokken raadsman.

Erwin is zeer ervaren op (met name) het gebied van het arbeidsrecht. Zowel werkgevers als werknemers zijn bij hem aan het juiste -vakkundige- adres. Daar komt nog bij dat Erwin met je meedenkt, een laagdrempelige uitstraling heeft en voor alles het belang van zijn cliënten voorop stelt. Ik dank hem hartelijk voor de prettige samenwerking en het behaalde resultaat en ik raad hem absoluut aan bij iedereen die een raadsman voor advies en/of een procedure zoekt.

• Betrokkenheid

Er ontstond een vertrouwensvolle samenwerking met dhr. van Os

Tot nu toe heb ik in mijn 84-jarige leven mijn eigen boontjes gedopt. Het was dus wel even wennen om deze voor mij belangrijke zaak uit handen te geven. Al gauw merkte ik echter, dat dhr. E. van Os eerlijk en betrouwbaar was. Soms waren we het oneens, maar meestal bleek, dat hij het uiteindelijk toch bij het rechte eind had. In augustus 2023 heeft deze samenwerking en de vakkennis van dhr. van Os tot een voor mij zeer goed resultaat in mijn zaak geleid.

• Betrokkenheid

Erg duidelijk en neemt je stap voor stap mee in proces.

Mijn ervaring met Erwin was erg prettig. Hij nam alle tijd om de situatie door te nemen en was erg duidelijk met zijn uitleg over mijn positie en de te nemen stappen. Was altijd telefonisch bereikbaar om de ontwikkelingen door te nemen en gaf dan ook gelijk weer advies. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en raad Erwin voor iedereen aan die in een vervelende situatie met zijn werkgever is gekomen.

Deskundig, betrokken en vriendelijk

De heer Van Os is vanaf het eerste moment van contact betrokken en geïnteresseerd. Wij hadden (voor de 2e keer) op zeer korte termijn zijn hulp en advies nodig en daar maakte hij, hoewel hij erg druk was, meteen tijd voor. We waarderen zijn manier van communiceren zeer: helder, doortastend en altijd correct. Ook nu is "onze zaak" naar volle tevredenheid afgehandeld.

• Betrokkenheid

Meester van Os heeft mij enorm geholpen en is zeer bekwaam en zette zich volledig in voor mijn belangen.

Geweldige advocaat!

Mijn ervaring met Erwin van OS was exact wat ik zocht. Inzake een ingebrekestelling tot betalen van een factuur, heeft Erwin snel, accuraat en effectief gehandeld. Heel gemakkelijk te bereiken, en heeft spoedig werk gemaakt dat deze zaak binnen een week was opgelost. Als je een advocaat nodig hebt, zit je hier op de juiste plaats. Zonder Erwin was mijn conflict niet zo snel opgelost.

• Betrokkenheid

Eerlijk, oprecht en duidelijk.

Inzake een arbeidsrecht dossier voor mijn cliënt heeft dhr. van Os ons ondersteund om een hoofdstuk zo spoedig mogelijk en naar volle tevredenheid te sluiten. Dhr. van Os is eerlijk in het waarschijnlijk haalbare resultaat en daarbij komende kosten. Het advies en werkzaamheden van dhr. van Os zijn volledig transparant wat naast een wenselijk resultaat en een duidelijk pad vooral een betrouwbaar gevoel geeft. Naast de zakelijke en juridische kant merk je dat dhr. van Os vooral met een vriendelijk hart voor de cliënt werkt en zo het best mogelijke resultaat nastreeft.

• Betrokkenheid

Goede en goed emphatische advocaat

Mijn ervaringen met Erwin van OS zijn zeer goed. Vooral het nalopen en afdwingen van afspraken zijn zeer positief en hij laat geen tijd verloren gaan. In één woord prima en omgang met client is zeer positief.

Professioneel en vriendelijk

Erwin heeft mij bijgestaan in een kwestie mbt beëindiging van mijn arbeidsovereenkomst. Na een eerste persoonlijke kennismaking bij Erwin op kantoor hebben we voornamelijk contact onderhouden via telefoon en email waarbij er prettig en vlot werd geschakeld. Het gehele traject heeft wat langer geduurd dan ik vooraf had gehoopt waarbij de moed mij soms aardig in de schoenen zakte (dit lag niet aan Erwin). Hij gaf mij de tijd wanneer nodig, ook als de druk aan de andere kant werd opgevoerd. Tijdens dit proces heeft hij me meermaals geadviseerd ‘er nog een nachtje over te slapen’, wat altijd een goed advies bleek. Zijn vriendelijke, begripvolle en deskundige benadering maakte voor mij de samenwerking heel plezierig. Ik hoop Erwin in de toekomst niet veel vaker nodig te hebben, maar weet hem zeker te vinden mocht het nog eens zo uitkomen en zou hem van harte aanbevelen!

• Betrokkenheid

Ik ben adequaat geholpen, prettig contact, betrokken maar toch zakelijk.

Goed bereikbaar en reageert snel.

Doeltreffend

Erwin helpt op een menselijke manier. Hij probeert de partijen juist op één lijn te krijgen in plaats van ze tegenover elkaar te laten komen. Hij houdt in het oog wat reëel is en wanneer het niet zinvol is om ‘verder te strijden’.

Super geholpen

We zijn heel fijn en goed geholpen. Korte lijntjes en verliep heel vlot. Alles overzichtelijk en duidelijk. Helemaal blij!!

• Betrokkenheid

Ervaren inzake Europarcs, professioneel en vakkundig!

De heer Erwin van Os heeft mij voorzien van goed juridisch advies en communicatie richting wederpartij. Ik ben zeer tevreden over zijn aanpak en nazorg. Spreekt duidelijke taal en communiceert zeer prettig.

• Betrokkenheid

Hele behulpzame vriendelijke en bekwame advocaat

Erwin van Os heeft mij goed bijgestaan en me gerustgesteld en heeft kennis van zaken. Hij luistert goed en neemt je serieus. Ik ben zeer blij geweest met zijn hulp en ook belangrijk ik kon hem altijd bereiken als ik vragen had.

Deskundig - goed advies

Deskundig advies gekregen van Erwin Erwin is deskundig, betrokken, goede luisteraar en reikt diverse opties aan waardoor jezelf regie kan houden in het proces.

• Betrokkenheid

Kordaatte hulp wanneer de nood hoog is

Mr van Oss heeft me direct op een zeer prettige manier geholpen. Dit gaf een fijn en veilig gevoel op het moment dat je dat nodig hebt. Het gevoel dat je er niet alleen voor staat. Nuchter, duidelijk, betrokken, kordaat en vriendelijk.

• Betrokkenheid

Zeer fijne advocaat die goed en deskundig advies geeft

In verband met een geschil met Europarcs hebben wij contact opgenomen met Erwin van Os. Wij konden op korte termijn met hem afspreken en hij heeft in een persoonlijk gesprek de tijd genomen om de achtergrond en alle details van de situatie tot zich te nemen. Hij legt de juridische aspecten van de zaak duidelijk uit, laat je goed weten waar je aan toe bent en wat de verschillende scenario's zijn. Erwin heeft ons veel zorgen ontnomen door continu te ondersteunen en te adviseren in al onze communicatie met Europarcs en dit deels voor ons te doen. De samenwerking hierin ervoeren wij als erg prettig. Erwin kwam steeds snel met deskundig, juridisch advies, waarbij de te nemen stappen in goed overleg en afstemming verliepen en hij altijd de achtergrond en overweging bij alle stappen duidelijk uitlegde. Uiteindelijk was de uitkomst van de zaak boven verwachting goed, dus wij waren erg blij en zeer tevreden met de ontvangen hulp en advies!

Redder in nood

Bovenstaande klinkt misschien overdreven, maar dat is het niet. Mijn vrouw en ik hebben contact opgenomen met meneer van Os met een ontzettend dringend probleem. Dezelfde dag nog heeft hij ons geholpen door een zeer doeltreffende brief naar de andere partij te sturen. Hierdoor is alles goedgekomen.

• Betrokkenheid

prima tevreden met het resultaat

Prettige werkwijze en goed resultaat behaald. Om voor de 10 te gaan, zijn er nog verbeterpuntjes zoals bondigheid en consequent handelen.

Begrepen en ontzorgt worden

Erwin van Os Advocatuur heeft ons geweldig geholpen. We konden na telefonisch kontakt al snel terecht met onze juridische kwestie. Er is duidelijk uitgelegd wat de vervolgstappen zijn, en een indicatie van de startup-kosten. Erwin communiceert duidelijk en kan heel goed structuur aanbrengen in de uitleg van onze juridische kwestie, hierna heeft Erwin de zaak voortvarend opgepakt. Erwin heeft ons gaandeweg de ontwikkelingen in de zaak aan de hand meegenomen met diverse go-no go momenten zodat je de regie volledig in de hand houdt en tegelijkertijd toch ook volledig ontzorgd wordt. Het mooie is dat wij de zaak hebben kunnen schikken zonder tussenkomst van de rechter, zodat een lange procedure met misschien wel slapeloze nachten ons bespaard is gebleven.

Fijn en snel contact

Erwin staat bij ons bekend als een meedenkende advocaat. Hij overziet het probleem en kan het vanuit verschillende petspectieven benaderen. Doet wat hij zegt

• Betrokkenheid

Hele goede begeleiding en het juiste advies

Mijnheer van Os is heel deskundig en weet goed waar over hij praat

Betrokken en goede advocaat

Erwin heeft mij goed ondersteunt en begeleid bij een lastig traject met mijn werkgever. Alles werd nauwkeurig gelezen en teruggekoppeld naar mij. Zeker als het een onrustige periode is en jezelf niet altijd weet wat te doen heeft hij ook de adviserende rol op zich genomen. Ik was tevreden. Het enige lastige is dat de tarieven van een advocaat, niet perse Erwin van Os, dusdanig zijn dat ik me oprecht afvraag wie in Nederland hier gebruik van kan maken. Je moet wel uitzicht hebben op een goede afloop van je zaak.

Goed en adequaat advies.

Heldere formuleringen met betrekking tot vraagstelling.

• Betrokkenheid

Het persoonlijke kontakt heb ik als zeer prettig ervaren.

Prettig, meedenkend, flexibel, scherp dat is de heer van Os ten voete uit.

Over Advocaatscore.nl