Kundig, pittig, empathisch en doelgericht! Zeer tevreden.

Zeer tevreden, in een moeilijke situatie, toch voor beide partijen naar de beste oplossing gewerkt.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Competent, thorough and personalized.

Not only competent in handling my case, but also personally supporting and caring in an emotionally difficult negotiation process over 4 months. Thank you!

• Geholpen door: Anja van Dijck

Saray Kehrens is altijd super goed voorbereid, op de hoogte, zeervakbekwaam en betrokken

Zie boven

• Geholpen door: Saray Kehrens

accuraat op de zaak blijven en niets op het beloop laten. en afspraak terugbellen nakomen

er werd vaak beloofd om die dag terug gebeld te worden maar dit gebeurde bijna nooit en moest ik er zelf weer achteraan gaan. te weinig kracht kunnen geven om de zaak naar mijn kant te draaien. Feller op de zaak zijn om alles er uit te halen die een goed advocaat betaamd.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Aangenaam contact en constructief meedenkend

Aangenaam contact, duidelijk overleg en constructief meedenkend

• Geholpen door: Saray Kehrens

goed geholpen in een rollercoaster waar ik geen ervaring mee had, goede deskundigheid.

Uitstekend ,

Mvr A. Snoeks Zet zich 100% in voor haar client. Ik ben haar dankbaar voor al het werk dat ze voor mij heeft verzet!

• Geholpen door: Anja Snoeks

Mijn juiste keuze: ondersteuning door Kehrens-Snoeks bij afhandelen nalatenschap

De gevoelens van het verlies van mijn dierbare broer en het afhandelen van de nalatenschap, met alle rechten en plichten, is niet altijd naar behoren verlopen. Ik besefte dat ik hierbij hulp nodig had en ben gaan Googlen. Na het lezen van de info op www.kehrens-snoeks.nl kreeg ik hoop, een gevoel van: "Ik sta er niet alleen voor." Mijn ervaring is er, aan Saray Kehrens, advocaat/mediator, heb je voor de afhandeling van een nalatenschap: 1) Goede communicatie 2) Juiste perspectief 3) Vakkundige ondersteuning 4) Handelen vanuit rechtvaardigheid

Betrokken advocaat

Ik had een afspraak met Anja van Dijck vanwege mijn ontslag na 20 jaar dienstverband bij mijn werkgever. Ze is heel fijn, betrokken en geïnteresseerd en neemt alle tijd voor je. Ook komt ze heel deskundig over.

Betrokken en transparant

Mijn advocaat is direct vanaf het begin helder geweest over wat de mogelijkheden waren en waar ik rekening mee moest houden in de uitspraak van de rechter. Verwachtingsmanagement heeft mij enorm geholpen in het traject. Daarnaast was mijn advocaat of de secretaresse altijd bereikbaar voor overleg of advies en werden afspraken keurig nagekomen. Mijn advocaat had aandacht voor de kleine dingen, zoals een kaartje of een berichtje op momenten die er toe deden, waardoor er een heel fijn contact was, van begin tot eind van het traject. Dank je wel!

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goed geholpen in moeilijke tijden

Ik ervaar het kantoor als zeer prettig. Er is rekening gehouden met emotionele aspecten die in mijn zaak naar voren kwamen. Er is naar mijn mening goed gezocht naar oplossingen. Mvg

Erg goed geholpen

Anja heeft mij er goed door een moeilijke tijd heen geholpen en de juiste keuzes voor mij gemaakt! Met haar kennis heeft zij het voor mij tot een goed einde gebracht! Ik ben haar erg dankbaar.

Geweldig geholpen.

Ik ben geweldig geholpen bij mijn scheiding. Professioneel zonder enige afstand.

uitmuntenend

goed overleg, ervaring en volle inzet. Samen met uw cliënt hebben wij de samenwerking als prettig ervaren. Tevens een ervaren persoon.

Super geholpen

Snelle reacties, persoonlijke benadering. Resultaat behaald zoals we voor ogen hadden.

• Geholpen door: Anja Snoeks

een onvoorstelbare inzet en geweldig in meedenken

Ik had totaal geen ervaring met advocaten en mediators maar de hulp van Kehrens Snoeks is gewoon geweldig geweest.

Betrokken professional

Anja van Dijck heeft me begeleid bij de beëindiging van >20 jarig dienstverband. De te verwachten juridische professionaliteit werd gecombineerd met een duidelijke strategie en sterke onderhandeling.

• Geholpen door: Anja van Dijck

tevreden over advocaat, teleurgesteld in recht

Ik kan alleen maar positief zijn over dit advocatenkantoor. Warm begripvol en deskundig met duidelijkheid omtrent wat je kan en mag verwachten.

Persoonlijk, betrokken en kundig

Zeer positief!

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

S Kehrens treedt kordaat op als het moet en ze gaat in eerste instantie vanuit een positieve visie

Saray heeft mij uitstekend geadviseerd. Helaas verliep het proces anders dan dat wij ons van tevoren hadden voorgesteld. Ze heeft zeker haar juridische kennis paraat en weet echt waar ze over heeft. Zeer deskundig.

duidelijk en begrijpbaar, menselijk

goede intro uitleg goed tijd voor vragen goed.

Zeer professioneel en kritisch

Het blijven communiceren was voor mij een erg prettige ervaring, geen vraag was teveel . Alles is perfect verlopen en alles is zeer kritisch bekeken.

Laagdrempelig en professioneel

Het was een zeer prettige ervaring. Toch spannend wanneer je een advocatenkantoor binnen moet stappen. Maar deze leek al snel laagdrempelig, heel vriendelijk en professioneel. In het gesprek met de advocate ervaarde ik rust en aandacht, maar tegelijkertijd met de nodige actie om mijn kosten zo laag mogelijk te houden. Verder eerlijke duidelijke taal en goede uitleg. Ik vertrok met een vertrouwd gevoel.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Uitstekende hulp met oprechte aandacht!

Hulp die geboden werd op het gebied van arbeidsrecht was uitstekend. Vanaf de intake tot advies en veelal persoonlijk toegelicht hetzij op kantoor dan wel telefonisch. Adequaat en betrokken!

• Geholpen door: Anja van Dijck

proffesioneel en doelgericht met een luisterend oor naar de klant

Saray als een fijne advocaat mogen ervaren, zowel in de gesprekken als in de communicatie in alles. Met een passend advies en doelgericht heeft Saray de zaak mogen en kunnen behartigen. Professioneel, kundig en het mensengevoel wat in Saray zit, dat is gewoon niet in woorden uit te drukken. Zoiets moet je gewoon ervaren hebben, Saray raden wij dan ook zeer zeker bij iedereen aan. Kan goed zaken onderzoeken, analyseren, onderbouwen en voortdragen aan de rechter, is goed voorbereid en bereid jouw als klant goed voor op de zitting die komen gaat.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!