No-nonsense, pragmatisch, snel en duidelijk

Zeer goede ervaring omdat de situatie en scenario's snel inzichtelijk gemaakt worden en tevens het advies goed is.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goed geholpen met het uit elkaar gaan.

Positief

• Geholpen door: Saray Kehrens

Voelde me gehoord en werd goed omgegaan met mijn emoties. Daarnaast werd er heel goed meegedacht en ben perfect geholpen!

Prettig en professioneel

Mevrouw Kehrens heeft me een professionele, doeltreffende en menselijke begeleiding gegeven met oog voor alle betrokkenen.

Uitstekend!!!

Ik ben SUPER geholpen tijdens 2,5 jaar ellende. Vriendelijk, correct en behulpzaam, én met de nodige vakkennis. De volgende keer wéér........

• Geholpen door: Saray Kehrens

Deskundig, betrokken, helder en snel

Saray heeft mij uitstekend geholpen in een nare nasleep van een echtscheiding. Ze toonde zich betrokken, juridisch vaardig en was voor mij een steun in en buiten de rechtszaal. Zij is duidelijk en brengt daarbij een prettige dosis humor in. Zeer bedankt Saray!

professionele en betrokken mediator

Wij hadden contact gezocht met Saray Kehrens voor het begeleiden van onze echtscheidingsprocedure. Saray is een betrokken en professionele advocaat/mediator die in de echtscheiding ons deskundig heeft bijgestaan. Zij is duidelijk en heeft zich onafhankelijk opgesteld gedurende onze sessies. Ik zou zeggen "streng maar rechtvaardig met af en toe een vleugje humor"; ondanks de emotie die natuurlijk een echtscheiding met zich meebrengt. Een top advocaat/mediator, chapeau!

Fijne jurist

Vriendelijk en accuraat. Tijdens een lastige case ben ik juridisch goed bijgestaan door mevrouw van Dijck. Ze is vakbekwaam, betrokken en reëel in wat wel en niet kan. Kantoor is ook altijd telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk.

Heel prettige samenwerking.

Goed geholpen met de situatie. Goed geluisterd naar mijn verhaal. Fijne adviezen gedurende de samenwerking.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Professioneel, onpartijdig, meedenkend, vlot.

Meerdere malen contact gehad en dingen geregeld hier. Het is altijd goed en correct verlopen. Heel geduldig en weten alles in duidelijke, begrijpelijke taal uit te leggen ook. Gewoonweg top! Zeker n aanrader.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Heeft veel kennis en ervaring om alles in goede banen te leiden.

Zeker een aanwinst geweest in het scheidingsproces.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Professionele en prettige begeleiding bij een lastig traject met een gewenst eind resultaat.

De manier waarop mevrouw van Dijck mij heeft bijgestaan in dit traject heb ik even professioneel als prettig ervaren. Iemand die naast je staat met raad en daad meeneemt door dit proces. Waarbij de client altijd centraal staat en er oog is voor het persoonlijk aspect. Dit heb ik zéér gewaardeerd en als steun ervaren in een traject waar ik, gelukkig, geen ervaring had. Dan is het prettig dat iemand je stap voor stap meeneemt en uiteindelijk het hoogst haalbare weet te realiseren.

Top.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Prettige en deskundige “samenwerking”

Ik heb het contact als prettig en ongedwongen ervaren. Alleen jammer dat we niet in cc meegenomen zijn met de mails naar Gemeente Eindhoven en pensioenfonds PFZW om op de hoogte te blijven van de voortgang.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Deskundig

Door Saray zijn wij erg deskundig en goed geholpen. Er waren wat onduidelijkheden die snel werden verduidelijkt en alles werd op een goede manier uitgelegd. Ook als we hier extra vragen over hadden. Saray voelt, naar mijn mening, erg goed aan wat er bij de klanten speelt en gaat hier goed mee om. Ondanks de vervelende situatie, zijn wij door haar altijd goed geholpen.

Een warm welkom.

De reden om een advocaat in handen te moeten nemen is vaak niet leuk maar als je dan zo warm ontvangen wordt dan maakt dat al veel goed. Ze stellen je gerust en geven eerlijk antwoord op al je vragen. Als je het niet meer alleen kan neem gewoon contact op, je gaat hier zoveel sterker weg!

Enorm betrokken en deskundig

Wat ben ik dankbaar dat Anja op mijn pad kwam, toen ik juridische hulp nodig had. Het eerste contact met Anja was voor een vrijblijvend consult. Dit vond telefonisch plaats, waarbij ik haar de situatie uitlegde. Anja liet mij rustig mijn verhaal doen. Ik voelde direct haar liefde voor het vak en haar compassie voor de mens. Daadkrachtig voorzag zij mij van een eerste advies. Zij gaf aan wat op de korte termijn de mogelijkheden waren. Op het moment dat ik daadwerkelijk juridische begeleiding nodig had, voelde het heel logisch om Anja weer te contacten. Anja heeft een zeer scherpe blik en ziet niets over het hoofd. Door haar gestructureerde manier van werken, zorgt zij ervoor dat het juridische stuk perfect in elkaar zit. In de onderhandeling was Anja kort op de bal en erg vasthoudend. Vanuit een krachtige samenwerking heeft dit geleid tot een heel mooi resultaat, waar ik erg blij mee ben. De kosten voor juridisch advies tellen snel op. Echter doet Anja alleen wat nodig is, waardoor de kosten enigszins binnen de perken blijven. Dank je wel Anja voor je toewijding. Dat je voor heel veel andere cliënten ook het verschil zult maken.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Goed en vakkundig geholpen tegen faire prijs

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg van mogelijkheden en vervolgstappen, eerlijk advies Geen overbodige actie's die alleen maar geld kosten.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Great help and support, fantastisch!

Saray heeft mij tijdens een moeilijk scheiding echt goed geholpen met advies. Ik voelde gehoord, gesteund en ik kreeg uitstekend advies. Later, was er weer een discussie ontstaan rondom de scheiding, zij heeft mij weer geholpen. Thanks voor je steun en help!!

Zeer betrokken en deskundig

Heel fijn begeleid en ondersteunt door Anja Snoeks. Heel het traject met een lastige situatie van mijn ex partner deskundig en zeer betrokken geholpen. Communicatie heel prettig ervaren en meteen bereikbaar als het nodig is. Een goede afsluiting

laagdrempelig open en duidelijk

Fijne open communicatie gekregen bij onze eerste ervaring. Geen toeters en bellen maar duidelijk advies op een begrijpelijk niveau. We kregen snel een gevoel van vertrouwen en begrip dus zeker aan te raden!

• Geholpen door: Saray Kehrens

mijn ervaring is uiterst positief

Ondanks de uiteraard minder fijne omstandigheden uitstekend bijgestaan door saray , en ik noem haar hier bij haar voornaam en niet bij titel omdat ze erg betrokken en vriendelijk in de omgang is . Aan de andere kant is ze ook uiterst professioneel , maakt vooraf duidelijke afspraken en weet echt wel waar ze het over heeft zodat ze ook de juiste adviezen en inschattingen vooraf geven en maken kan . Ik zou haar zeker aanbevelen bij eenieder die bijstand nodig heeft en mocht ik in de toekomst zelf nog juridische hulp nodig hebben zou ze in elk geval mijn eerste keus zijn .

• Geholpen door: Saray Kehrens

Ik ben zeer tevreden betreft de deskundige hulp die ik heb gekregen van Saray.

Zeer deskundig/goede en snelle communicatie/ sociaal betrokken.

Fijne mensen

Voelde me meteen op mijn gemak en merkte dat ze erg goed haar best deed om mee te denken voelde meteen vertrouwd.

• Geholpen door: Saray Kehrens

geweldige juridische kennis met een goede service

Goed bijgestaan is een familiezaak en goed bijgestaan en met een goede afloop!

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Oranjestraat 13

5682 CA Best

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!

Over Advocaatscore.nl