Prettige en deskundige “samenwerking”

Ik heb het contact als prettig en ongedwongen ervaren. Alleen jammer dat we niet in cc meegenomen zijn met de mails naar Gemeente Eindhoven en pensioenfonds PFZW om op de hoogte te blijven van de voortgang.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Deskundig

Door Saray zijn wij erg deskundig en goed geholpen. Er waren wat onduidelijkheden die snel werden verduidelijkt en alles werd op een goede manier uitgelegd. Ook als we hier extra vragen over hadden. Saray voelt, naar mijn mening, erg goed aan wat er bij de klanten speelt en gaat hier goed mee om. Ondanks de vervelende situatie, zijn wij door haar altijd goed geholpen.

Een warm welkom.

De reden om een advocaat in handen te moeten nemen is vaak niet leuk maar als je dan zo warm ontvangen wordt dan maakt dat al veel goed. Ze stellen je gerust en geven eerlijk antwoord op al je vragen. Als je het niet meer alleen kan neem gewoon contact op, je gaat hier zoveel sterker weg!

Enorm betrokken en deskundig

Wat ben ik dankbaar dat Anja op mijn pad kwam, toen ik juridische hulp nodig had. Het eerste contact met Anja was voor een vrijblijvend consult. Dit vond telefonisch plaats, waarbij ik haar de situatie uitlegde. Anja liet mij rustig mijn verhaal doen. Ik voelde direct haar liefde voor het vak en haar compassie voor de mens. Daadkrachtig voorzag zij mij van een eerste advies. Zij gaf aan wat op de korte termijn de mogelijkheden waren. Op het moment dat ik daadwerkelijk juridische begeleiding nodig had, voelde het heel logisch om Anja weer te contacten. Anja heeft een zeer scherpe blik en ziet niets over het hoofd. Door haar gestructureerde manier van werken, zorgt zij ervoor dat het juridische stuk perfect in elkaar zit. In de onderhandeling was Anja kort op de bal en erg vasthoudend. Vanuit een krachtige samenwerking heeft dit geleid tot een heel mooi resultaat, waar ik erg blij mee ben. De kosten voor juridisch advies tellen snel op. Echter doet Anja alleen wat nodig is, waardoor de kosten enigszins binnen de perken blijven. Dank je wel Anja voor je toewijding. Dat je voor heel veel andere cliënten ook het verschil zult maken.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Goed en vakkundig geholpen tegen faire prijs

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg van mogelijkheden en vervolgstappen, eerlijk advies Geen overbodige actie's die alleen maar geld kosten.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Great help and support, fantastisch!

Saray heeft mij tijdens een moeilijk scheiding echt goed geholpen met advies. Ik voelde gehoord, gesteund en ik kreeg uitstekend advies. Later, was er weer een discussie ontstaan rondom de scheiding, zij heeft mij weer geholpen. Thanks voor je steun en help!!

Zeer betrokken en deskundig

Heel fijn begeleid en ondersteunt door Anja Snoeks. Heel het traject met een lastige situatie van mijn ex partner deskundig en zeer betrokken geholpen. Communicatie heel prettig ervaren en meteen bereikbaar als het nodig is. Een goede afsluiting

laagdrempelig open en duidelijk

Fijne open communicatie gekregen bij onze eerste ervaring. Geen toeters en bellen maar duidelijk advies op een begrijpelijk niveau. We kregen snel een gevoel van vertrouwen en begrip dus zeker aan te raden!

• Geholpen door: Saray Kehrens

mijn ervaring is uiterst positief

Ondanks de uiteraard minder fijne omstandigheden uitstekend bijgestaan door saray , en ik noem haar hier bij haar voornaam en niet bij titel omdat ze erg betrokken en vriendelijk in de omgang is . Aan de andere kant is ze ook uiterst professioneel , maakt vooraf duidelijke afspraken en weet echt wel waar ze het over heeft zodat ze ook de juiste adviezen en inschattingen vooraf geven en maken kan . Ik zou haar zeker aanbevelen bij eenieder die bijstand nodig heeft en mocht ik in de toekomst zelf nog juridische hulp nodig hebben zou ze in elk geval mijn eerste keus zijn .

• Geholpen door: Saray Kehrens

Ik ben zeer tevreden betreft de deskundige hulp die ik heb gekregen van Saray.

Zeer deskundig/goede en snelle communicatie/ sociaal betrokken.

Fijne mensen

Voelde me meteen op mijn gemak en merkte dat ze erg goed haar best deed om mee te denken voelde meteen vertrouwd.

• Geholpen door: Saray Kehrens

geweldige juridische kennis met een goede service

Goed bijgestaan is een familiezaak en goed bijgestaan en met een goede afloop!

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Hele fijne en professionele begeleiding

Wij zijn ontzettend fijn en kundig bijgestaan in ons proces! Juridische zaken werden duidelijk en in begrijpelijke taal uitgelegd. Hoewel de situatie verdrietig was hebben wij een goed gevoel overgehouden aan dit stukje van het proces doordat er ook ruimte was voor emoties.

Duidelijk, eerlijk en onpartijdig

Ik heb saray ervaren als eerlijk, duidelijk en onpartijdig. Prettig in haar gesprek met respect voor de ander.

Saray Kehrens is een TOP Advocaat

Saray Kehrens is een TOP Advocaat die zeer deskundig en betrokken is, en met je mee denkt staat altijd voor je klaar is zeer professioneel duidelijke uitleg en een goed luisterend en vriendelijke Advocaat. Ze zoekt alles uit tot in de puntjes en gaat tot het uiterste om het doel te halen, het contract en de wijze waarop Saray Kehrens mij heeft geholpen Super, Geweldig, TOP we hadden meteen een vertrouwelijke band samen, Ze reageert snel op je mailtje en als je belt, je merkt goed dat ze heel véél ervaring heeft ze verschaft goede informatie en brengt je op de hoogte zodat je weet waar je aan toe bent, Saray Kehrens heeft mij voor 100% naar genoegen bijgestaan en tot een goed eind resultaat gebracht. Saray Kehrens is zeker aan te bevelen ze is een TOP Advocaat.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Zeer behulpzaam en ze is er voor je

Het contact en de wijze waarop Anja mij heeft geholpen met mijn juridish vraagstuk is zeer goed, omdat ze alle aspecten die van belang konden zijn naar voren bracht. Ik kijk terug op een prettige samenwerking en de hulp die ik kreeg. Bedankt!

• Geholpen door: Anja van Dijck

Fijn contact, doen hun best.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Super goed te woord gestaan

Goede servis duidelijke uitleg . Dank voor een luisterend oor . En jullie tijd .

Ben super tevreden .

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn zaak.De vasthoudendheid en zeer alerte aanpak was erg prettig.

Goede begeleiding

Wij zijn goed begeleid tijdens ons traject en alles is goed geregeld en ging allemaal vrij snel.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Zeer prettig informatief gesprek gehad waarbij goed geluisterd werd, en ook ruimschoots de tijd werd genomen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Snelle reacties en heel vriendelijk

Enige tijd geleden gebruik moeten maken van diensten van advocaten Kehrens en Snoeks. Toen alles naar alle tevredenheid geregeld! Nu wederom advies nodig en dit is weer snel en naar alle tevredenheid geregeld. Ik ben zeer te spreken over de snelle en goede reacties. Dankjewel daarvoor!

• Geholpen door: Anja Snoeks

Mijn ervaring met Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators was heel goed.

Mijn ervaring met Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators was heel goed. Ik kan geen minpunten benoemen!

Heel fijn!

Ik werd netjes terug gebeld op het moment dat er iemand niet beschikbaar was. Er werd goed naar me geluisterd en meegedacht met het probleem wat ik had. Na wat uitzoek werk werd ik terug gebeld met een goed advies waarmee ik verder kon. Absoluut een aanrader!

• Geholpen door: Anja van Dijck

Ze stralen vertrouwen uit belangen worden serieus genomen

Ik heb een hele fijne ervaring met mevrouw Kehrens gehad. Er wordt naar je geluisterd, je belangen worden serieus genomen, waardoor je meteen een vertrouwensband opbouwt.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!

Over Advocaatscore.nl