Uitspraak voor mijn zoon zijn rechtvaardig en mogelijk gemaakt door zijn advocaat

Een advocaat waar je op kan bouwen, en zorgt dat de uitspraak van de rechter ook past bij het geen wat de persoon mijn zoon in dit geval heeft gedaan! Klasse werk.

• Geholpen door: Robbert van Haneghem

Goede begeleiding en sterk in presentatie case

Robert heeft ons goed geholpen zowel qua ondersteuning als inhoudelijk. Aangevoerde argumenten hebben geleid tot een goede uitkomst voor mijn zaak. Robert bedankt.

Top ervaring

Zaak is goed opgenomen en goed behandeld zoals je verwacht van een advocaat, ben zeer tevreden over de werkzaamheden.

• Geholpen door: Robbert van Haneghem

Overal mee geholpen, goeie advocaat.

Daadkrachtig

Prettig en deskundig

Prettig en deskundig

• Geholpen door: Robbert van Haneghem

De ontspannen werkwijze en kundige verdediging zijn bepalend geweest voor het positieve resultaat.

Dit was mijn tweede ervaring met meester Pennings. In beide zaken heeft hij mij eerlijk en helder uitgelegd hoe het ervoor stond. Ik ben ervan overtuigd dat zijn kennis van zaken, heldere communicatie en zijn advies ervoor gezorgd hebben dat beide zaken tot een goed einde zijn gekomen. Meester Pennings neemt de tijd voor je, is eerlijk en ook erg betrokken en dat scheelt echt veel in zulke spannende situaties. Mocht je onverhoopt in een situatie terecht komen waarin je verdedigd moet worden, raad ik je aan Meester Pennings te bellen.

• Geholpen door: Michiel Pennings

Dankzij advocaat heer van Haneghem ben ik vrijgesproken! Mijn dank is meer dan groot! Ik beveel hem zeker aan

Top advocaat!

Vrijgesproken.

• Geholpen door: Robbert van Haneghem

Deze advocaat is gewoon in 1 woord de beste tot nu toe nooit vast hoeven zitten of wat dan ook top!!

Erg veel ervaring

Er wordt naar het individu gekeken en hier past dhr. Zich op aan.

• Geholpen door: Robbert van Haneghem

Top. Betrouwbaar en zet zich in voor zijn cliënt

4 maanden rijbewijs kwijt ! Dhr heeft een mooie klaagschrift geschreven om uiteindelijk bij de rechter mijn straf van 4 maanden rijbewijs invordering naar een maand ! Ik beveel dhr zeker aan !

• Geholpen door: Robbert van Haneghem

Kundig, professioneel en transparant.

Michiel heeft mij bijgestaan in een (voor mij dan) zeer complexe zaak. Ik kon voor al mijn vragen bij hem terecht en kreeg altijd een helder, eerlijk en duidelijk antwoordt terug. Michiel is een advocaat zonder hoogmoed, maar juist heel down to earth, super intelligent, kundig, professioneel en vooral heel erg eerlijk. Op die manier kon ik mij goed voorbereiden op mijn inhoudelijke zitting, en dat was precies wat ik nodig had. Na een eis van 9 jaar volgende er vrijspraak. Ik ben tot op heden nog steeds dankbaar dat Michiel mijn raadsman was. Voor een ieder die bijgestaan moet worden door een advocaat, kan ik volmondig, met volle 1000% overtuiging, Michiel Pennings aanbevelen.

• Geholpen door: Michiel Pennings

Een sterk ervarend advocaat !!

De naam zegt het al, ze zijn Meesters. Heel schappelijk, weet van direct aanpakken. Een duidelijk gevoel geven van vertrouwen en vooral rust aangeven, zodat het gerechtigheid op een juiste manier wordt aangevochten. Zelfs een vorm van aftersale service, je kan met alle vragen terecht, en ondanks zijn drukte, neemt hij echt de tijd om uw zo goed mogelijk en correct te antwoorden. Ben zeer trots op de heer Hanegem!! Echt een aanrader....

• Geholpen door: Robbert van Haneghem

Een hele goeie vriendelijke advocaat.

Hij heeft mijn zaak goed afgehandeld.

• Geholpen door: Michiel Pennings

Meneer Pennings is een fijne advocaat. Hij weet wat hij doet in een zaak en maakt zich hard. Communicatie is goed, antwoord altijd en hou je van alles goed op de hoogte.

Top advocaat

Ik heb M pennings al meer dan 3 jaar als advocaat en ben altijd tevreden geweest met goed resultaat ! Voor strafzaken ben je op het juiste adres bij M Pennings Rotterdam Gr kroon

Goede vertegenwoordiging! Top

Uitstekend!!

Meneer Pennings is heel transparant, eerlijk en duidelijk! Heeft mij goed geïnformeerd en het draaide bij hem niet gelijk om geld ! Wat andere advocaten wel doen…. Hij is ook makkelijk te bereiken. KORTOM EEN AANRADER. Bedankt..

• Geholpen door: Michiel Pennings

Juiste hulp gekregen, geholpen zover dat nodig was

Uitstekende service en behulpzaam

• Geholpen door: Michiel Pennings

Super goed en snel geholpen.

Heel fijn

Ik ben erg blij met de hulp die ik heb ontvangen. Michiel wist alles heel goed en heb me goed geadviseerd. Ben erg blij dat ik hem als advocaat heb genomen.

• Geholpen door: Michiel Pennings

Alles tot een goed einde gebracht

Geweldig geholpen, vriendelijke en meelevende service en alles tot een goed einde gebracht.

Over Advocaatscore.nl