Zeer goede en adequate ondersteuning

(Soms dagelijks) goede informatievoorziening, snelle communicatie en duidelijke uitleg bij het stellen van vragen en het analyseren van een situatie of probleem. Problemen uit de dagelijkse praktijk worden opgepakt en er wordt bekeken of de Zorgmakelaar hierbij kan ondersteunen of actie op kan ondernemen richting de zorgverzekeraars.

Snel en deskundig.

Op een vraag per mail over spécialité versus generiek werd ik binnen een uur gebeld. Ik kreeg helder uitgelegd wat mijn juridische positie is en ik kreeg bruikbare tips hoe ik deze casus aan kon vliegen. Inmiddels is deze casus naar tevredenheid van de patiënt en van de apotheek opgelost.

Betrokken, deskundig en snel

Sinds ruim een jaar werken we veel samen met Eldermans Geerts advocaten. In het specifiek op het gebied van arbeidsrecht. Het adviseren van een duurzame oplossing waarbij het credo: spend money like it's your own, hoog in het vaandel staat. Snelheid staat hoog in het vaandel zonder daarbij af te doen aan de inhoud.

• Geholpen door: Erwin Zondervan

Zeer adequate juridische hulp

Advocaten met de juiste kennis van de materie. Zij weten hoe de hazen lopen in de gezondheidszorg en spelen daar zeer gericht op in met een duidelijk einddoel wat dan ook snel verwezenlijkt wordt.

• Geholpen door: Daniël Post

Ik ben fantastisch geholpen door Eldermans Geerts advocaten.

Ik ben zeer goed geholpen door Eldermans Geerts advocaten. Ik ben altijd zeer snel teruggebeld en/of gemaild. Het was erg fijn dat ik een vaste contactpersoon had, zodat ik mijn verhaal maar één keer hoefde te vertellen. Zowel de deskundigheid als de betrokkenheid van de medewerkster van Eldermans Geerts advocaten was groot. Ik heb uitstekende adviezen gekregen. Ik heb veel vertrouwen in Eldermans Geerts advocaten.

snelle reactie en vriendelijk

Prettig

• Geholpen door: Claudia Zwetsloot

• Geholpen door: Karik van Berloo

Zeer bekwaam en op de hoogte van de rare markt binnen de gezondheidszorg. De heer van Berloo is erg prettig in de omgang en zijn adviezen/inzichten zijn voor mij persoonlijk goud waard.

• Geholpen door: Karik van Berloo

Naar aanleiding van een vordering van een zorgverzekering contact gezocht met mijn zorgmakelaar Eldermans Geerts. Ik werd meteen doorverbonden met dhr van Berloo, die een aantal tips gaf voor het schrijven van een bezwaarbrief. Voordat ik de brief verzond, heeft hij er ook nog kritisch naar gekeken en waar nodig aangevuld. Het bezwaar werd gegrond verklaard en daar heeft zijn input zeker aan bijgedragen. Dank voor de snelle, praktische hulp!

• Geholpen door: Karik van Berloo

Zeer ervaren en betrokken professional. Inzet op basis van mogelijkheden en onze keuze wens gedaan Zeer tevreden met uitleg om goede keuze te maken. Rustige en professionele uitstraling

• Geholpen door: Erwin Zondervan

Zeer kundig en betrokken kantoor. Goede kennis van de mondzorg. Kan het iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Daniël Post

Overleg rond materieel controle. Prettig en doeltreffend.

• Geholpen door: Karik van Berloo

door een juridische fusie van beide apotheken was ik de AGB code van de Maarnse Apotheek kwijt. De heer van Berloo heeft dat gelukkig snel weer kunnen corrigeren. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die een dergelijk probleem begrijpen, de heer van Berloo is er een van.

• Geholpen door: Karik van Berloo

In zake een materiele controle door een zorgverzekeraar ben ik bijgestaan door de heer Mr K. van Berloo. Aangezien de wet- en regelgeving, evenals de controleplannen van verzekeraars, complexe materie betreft, heb ik een beroep gedaan op de specifieke expertise op dit gebied van de heer van Berloo. De betrokkenheid en vakkundigheid waren bijzonder goed. Dit heeft geleid tot een vlotte afhandeling van deze kwestie.

• Geholpen door: Karik van Berloo

Prima ondersteuning op een gebied, waar deze mensen zeer kundig zijn.

• Geholpen door: Daniël Post

To the point ; Deskundig en helder; "Je kunt op hem bouwen"!

• Geholpen door: Karik van Berloo

duidelijke taal, maakt juridische zaken praktisch

Over Eldermans Geerts advocaten

Eldermans|Geerts is een advocatenkantoor met de focus op zorg. Onze advocaten en juristen zijn gespecialiseerd in het gezondheidsrecht en de gezondheidszorg. Wij richten ons op alle zaken waar zorgaanbieders mee te maken krijgen. Van contractering tot controles, van bedrijfsoverdrachten en fusies tot ontvlechting en van het op de achtergrond adviseren over het tot stand brengen van een samenwerkingsverband tot procederen in hoogste instantie. Ook hebben wij kennis van arbeidsrecht, ondernemingsrecht, aanbestedingsrecht. Wij helpen zorgaanbieders en brancheverenigingen in de eerste en tweede lijn, van apotheken tot zorginstellingen of ziekenhuizen.