Zeer professionele kennis van zaken

Uitstekende begeleiding

• Geholpen door: Lex Geerts

Prettige advocaat met oog voor de mens achter het probleem

Goede duidelijke begeleiding

• Geholpen door: Lex Geerts

topteam,gaan tot het bittere einde maar ook eerlijk advies als het niet haalbaar is!

jarenlang mij bijgestaan tegenover de veel te machtige zorgverzekeraars!

Snel eerlijk deskundig advies

Uiteindelijk als nieuwe zorgaanbieder de voorlopige afwijzing zorgkantoor om weten te zetten in een overeenkomst. Enorm positief nieuws voor ons kleinschalige woonzorginitiatief. Een snelle heldere analyse en krachtige aanpak door een team van mensen heeft dit resultaat mogelijk gemaakt. Enorm bedank!

• Geholpen door: Daniël Post

Zeer deskundig advies op maat

Gezien de ruime ervaring in de openbare farmacie hebben wij zeer deskundig advies ontvangen, waardoor de casus erg soepel is afgehandeld.

• Geholpen door: Karik van Berloo

super deskundig, enorm gedreven en eerlijk omtrent je kansen!

Je heb niks aan een advocaat die alleen aan zijn eigen belang denkt, bij Eldermans & Geerts is dat totaal niet het geval, zij stellen de klant centraal en hebben supergoede juristen in dienst die ieder hun eigen specialisatie hebben, bovendien laagdrempelig en weten waar ze het over hebben. Bovendien zijn vele van de collega's (heb er zo'n 5 mogen leren kennen) zeer gedreven en geven niet op, BIJ ONS MET MAXIMAAL RESULTAAT. Een verademing dit kantoor in juridisch Nederland !

• Geholpen door: Lex Geerts

Doortastend, oprecht, eerlijk en meelevend!

Mijn ervaring betreft een vrijblijvend adviesgesprek met Dhr. Duijzings. In de ochtend een mail gestuurd en s'middags al telefonisch contact. Mijn complexe verhaal werd door de heer Duijzings snel geanalyseerd en samengevat. Er werd alle tijd genomen en ik weet nu waar ik sta. Nogmaals mijn hartelijke dank, A Voets

• Geholpen door: Joep Duijzings

Zeer professioneel, ervaren, betrokken

Bij de afwikkeling van een arbeidsconflict ben ik zeer kundig, betrokken en professioneel begeleid. Daarbij was er voldoende ruimte voor eigen inbreng, maar werd ik gelukkig ook aan de hand genomen in dit voor mij onbekende traject. Het contact was altijd plezierig, correct en tijdig. De organisatie van het kantoor is uitstekend voor zover ik het heb ervaren.

• Geholpen door: Claudia Zwetsloot

Zeer goede en adequate ondersteuning

(Soms dagelijks) goede informatievoorziening, snelle communicatie en duidelijke uitleg bij het stellen van vragen en het analyseren van een situatie of probleem. Problemen uit de dagelijkse praktijk worden opgepakt en er wordt bekeken of de Zorgmakelaar hierbij kan ondersteunen of actie op kan ondernemen richting de zorgverzekeraars.

Snel en deskundig.

Op een vraag per mail over spécialité versus generiek werd ik binnen een uur gebeld. Ik kreeg helder uitgelegd wat mijn juridische positie is en ik kreeg bruikbare tips hoe ik deze casus aan kon vliegen. Inmiddels is deze casus naar tevredenheid van de patiënt en van de apotheek opgelost.

Betrokken, deskundig en snel

Sinds ruim een jaar werken we veel samen met Eldermans Geerts advocaten. In het specifiek op het gebied van arbeidsrecht. Het adviseren van een duurzame oplossing waarbij het credo: spend money like it's your own, hoog in het vaandel staat. Snelheid staat hoog in het vaandel zonder daarbij af te doen aan de inhoud.

• Geholpen door: Erwin Zondervan

Zeer adequate juridische hulp

Advocaten met de juiste kennis van de materie. Zij weten hoe de hazen lopen in de gezondheidszorg en spelen daar zeer gericht op in met een duidelijk einddoel wat dan ook snel verwezenlijkt wordt.

• Geholpen door: Daniël Post

Ik ben fantastisch geholpen door Eldermans Geerts advocaten.

Ik ben zeer goed geholpen door Eldermans Geerts advocaten. Ik ben altijd zeer snel teruggebeld en/of gemaild. Het was erg fijn dat ik een vaste contactpersoon had, zodat ik mijn verhaal maar één keer hoefde te vertellen. Zowel de deskundigheid als de betrokkenheid van de medewerkster van Eldermans Geerts advocaten was groot. Ik heb uitstekende adviezen gekregen. Ik heb veel vertrouwen in Eldermans Geerts advocaten.

snelle reactie en vriendelijk

Prettig

• Geholpen door: Claudia Zwetsloot

• Geholpen door: Karik van Berloo

Zeer bekwaam en op de hoogte van de rare markt binnen de gezondheidszorg. De heer van Berloo is erg prettig in de omgang en zijn adviezen/inzichten zijn voor mij persoonlijk goud waard.

• Geholpen door: Karik van Berloo

Naar aanleiding van een vordering van een zorgverzekering contact gezocht met mijn zorgmakelaar Eldermans Geerts. Ik werd meteen doorverbonden met dhr van Berloo, die een aantal tips gaf voor het schrijven van een bezwaarbrief. Voordat ik de brief verzond, heeft hij er ook nog kritisch naar gekeken en waar nodig aangevuld. Het bezwaar werd gegrond verklaard en daar heeft zijn input zeker aan bijgedragen. Dank voor de snelle, praktische hulp!

• Geholpen door: Karik van Berloo

Zeer ervaren en betrokken professional. Inzet op basis van mogelijkheden en onze keuze wens gedaan Zeer tevreden met uitleg om goede keuze te maken. Rustige en professionele uitstraling

• Geholpen door: Erwin Zondervan

Zeer kundig en betrokken kantoor. Goede kennis van de mondzorg. Kan het iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Daniël Post

Overleg rond materieel controle. Prettig en doeltreffend.

• Geholpen door: Karik van Berloo

door een juridische fusie van beide apotheken was ik de AGB code van de Maarnse Apotheek kwijt. De heer van Berloo heeft dat gelukkig snel weer kunnen corrigeren. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die een dergelijk probleem begrijpen, de heer van Berloo is er een van.

• Geholpen door: Karik van Berloo

In zake een materiele controle door een zorgverzekeraar ben ik bijgestaan door de heer Mr K. van Berloo. Aangezien de wet- en regelgeving, evenals de controleplannen van verzekeraars, complexe materie betreft, heb ik een beroep gedaan op de specifieke expertise op dit gebied van de heer van Berloo. De betrokkenheid en vakkundigheid waren bijzonder goed. Dit heeft geleid tot een vlotte afhandeling van deze kwestie.

• Geholpen door: Karik van Berloo

Prima ondersteuning op een gebied, waar deze mensen zeer kundig zijn.

• Geholpen door: Daniël Post

To the point ; Deskundig en helder; "Je kunt op hem bouwen"!

Over Eldermans Geerts advocaten

Eldermans|Geerts is een advocatenkantoor met de focus op zorg. Onze advocaten en juristen zijn gespecialiseerd in het gezondheidsrecht en de gezondheidszorg. Wij richten ons op alle zaken waar zorgaanbieders mee te maken krijgen. Van contractering tot controles, van bedrijfsoverdrachten en fusies tot ontvlechting en van het op de achtergrond adviseren over het tot stand brengen van een samenwerkingsverband tot procederen in hoogste instantie. Ook hebben wij kennis van arbeidsrecht, ondernemingsrecht, aanbestedingsrecht. Wij helpen zorgaanbieders en brancheverenigingen in de eerste en tweede lijn, van apotheken tot zorginstellingen of ziekenhuizen.

Over Advocaatscore.nl