Geweldige advocaat.

Hij is zeer correct en houd zich prima aan zijn afspraken

Heel goed

Ik ben heel tevreden dat de heer Jörg In t Ven heeft mijn vertegenwoordigt tijdens mijn conflicten. Ik heb veel vertrouwen in deskundikhed naar dat van de tweede keer mijn zakken zijn met positieve afloop beëindigt. Vat bij de andere advocaten heeft niet gelukt de heer Jörg In t Ven met zijn betrokkenheid heeft voor mekaar gekregen. Chapeau.

• Betrokkenheid

Zeer kundig kantoor en fijn in de samenwerking

Erg professioneel en duidelijk in communicatie. Met de juiste mentaliteit om cliënten een optimale dienstverlening te bieden.

goed en vakkundig

• Betrokkenheid

Het juiste kantoor op het juiste moment.

Er wordt naar je geluisterd, meegedacht en samen wordt besloten welke stappen ondernomen gaan worden. De zaak werd zeer snel en bevredigend afgesloten. Top!

uitstekend

altijd klaar staan voor de klant

• Betrokkenheid

Zoekt u een goede advocaat voor advies of een gerechtelijke procedure?

Kies voor Advocatenkantoor In 't Ven uit Kerkarde :) Hartelijk bedankt Lovely Perfume Store B.V. www.Lovely-Perfume-Store.com

Heel goed.

Ik ben heel erg tevreden op de correcte manier hoe u de zaak heeft aangepakt heeft en afgewerkt

Fijn deskundig advies

Een mooi eerlijk advies gegeven En de verdere stappen waren goed Geregeld

helder en deskundig

hert juridisch advies was helder en deskundig met grote betrokkenheid.

Snel en goed geholpen

Goede bereikbaarheid Duidelijk advies Kosten in verhouding tot de opbrengsten van de zaak

meteen goed handelen

dhr van het ven laat niets aan het toeval over meteen aktie ondernemen en zorgen voor een perfecte afloop

Super service

vriendelijk en zeer bereid om je te helpen. blijft betrokken ook na het voorval.

top

Duidelijke en heldere uitleg. Uitstekende communicatie. Concreet en to the point. Meedenkend en inlevend. Kan geen enkel negatief punt noemen omdat die er gewoon niet zijn. Kortom TOP

• Betrokkenheid

Zeer kundig kantoor met prima communicatie

De heer in ’t Ven heeft voor mij op een zeer professionele manier een financieel probleem opgelost welke ik had met een niet betalende klant van mijn kantoor. De communicatie gedurende het gehele proces was zodanig dat ik van elke stap tijdig op de hoogte was, en dat ontbrak op menig kantoor waarmee ik in het verleden wel eens zaken heb gedaan. Ook in de rechtszitting heeft de heer in ’t Ven zich een zeer kundig advocaat getoond die ik met een gerust hart aan ieder bedrijf (en/of particulier, al heb ik daar nog geen ervaring mee) durf aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Professioneel, goed, onderbouwd advies de wij als werkgever begrijpen en kunnen gebruiken.

Van het advocatenkantoor krijgen wij altijd snel antwoord op juridische vragen of lopende dossier. De antwoorden van de advocaat zijn op z'n manier goed juridisch onderbouwd dat het voor ons als werkgever duidelijk, helder en begrijpelijk is.

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen tijdens traject.

• Betrokkenheid

Heeft mij zeer goed geholpen . Ben zeer tevreden over de advocaat Jörg in 't Ven.

• Geholpen door: Jörg In 't Ven

persoonlijk en zeer vertrouwelijk altyd voor een gesprek klaar zeer goed advies

alleen maar goeds

• Geholpen door: Jörg In 't Ven

Ik ben dankbaar dat Advocaat In 't Ven mijn zaak tegen een verzekeringsmaatschappij heeft aangenomen. Hij was gedetailleerd in het uitleggen van het proces en het afwegen van de kansen op succes. Te allen tijde werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang van de zaak. Hij heeft mijn verliezen met succes teruggevorderd. Ik had een goede verstandhouding met Advocaat In 't Ven die ik ten zeerste aan beveel.

Zeer positief

• Geholpen door: Jörg In 't Ven

De Heer In 't Ven heeft mij uitstekend geholpen met mijn aanklacht en ik raad hem aan bij mensen die in een lastige situatie zitten