Wij hebben de ondersteuning van de advocate als zeer prettig ervaren, daar waar wij plotseling in een vreselijke situatie terechtkwamen. De omgang en communicatie was zeer persoonlijk en duidelijk. Wij werden goed meegenomen in wat er zou gaan gebeuren en wat ons te wachten stond en wat wij dan moesten doen. Het is voor ons afgelopen met een goed resultaat!
Ik ben goed bijgestaan door deze advocaat. Goede samenwerking, zelfs als het weekend was ging de advocaat met de zaak verder. Reageert snel op berichten en mails. Juridische kennis uitstekend. Maar weet ook de persoon goed te benaderen. Twee keer bijgestaan door deze advocaat. Met volle tevredenheid.
Heel fijn geholpen om de erkenning van mijn dochter te laten vernietigen. Het was een ingewikkelde zaak maar dankzij deze top vrouw de zaak gewonnen! Heel dankbaar door haar hebben wij ons leven weer terug !!
Ik voelde mij serieus genomen, communiceert helder, en reageert snel op vragen.
Een hele open en professionele advocaat Geduldig en legt goed uit waar je aan toe bent. Snel en direct
Mevrouw Bissumbhar is ontzettend bekwaam en professioneel, maar wat haar echt bijzonder maakt is haar warme, vriendelijke en geruststellende manier van werken. Je voelt je echt gehoord en op je gemak.
Wij zijn ontzettend tevreden over de begeleiding van mevrouw Bissumbhar. Zij heeft ons vanaf het begin tot het einde op een deskundige en betrokken manier geholpen. Ze nam altijd de tijd om alles duidelijk uit te leggen, dacht met ons mee en was goed bereikbaar voor vragen. Dankzij haar inzet en professionaliteit voelden wij ons gehoord en goed ondersteund gedurende het hele proces. Wij raden haar dan ook van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en deskundige advocaat.
Mevrouw Bissumbhar heeft mij voor een periode van 3 jaar geholpen. Ik heb haar meegemaakt als een persoon dat erg begaan was met mijn situatie. Begaan niet om mee te huilen maar een luisterend oor, zakelijk inzicht en op menselijk vlak meedenken. Mevrouw Bisselumbhar doet me denken aan een verhaal in de bijbel. Waar de Heere aan Petrus vraagt of hij wel van God houd. Na 3x deze vraag te hebben gesteld beantwoord Petrus nog een keer met ja Heere. En daarna zegt de Heere weid mijn lammetjes. Mevr. Bissumbhar heeft mij geweid en gehoed. Ik ben haar voor eeuwig dankbaar. Ik zou haar aan een ieder aanraden. Nononsens beleid ze gaat voor gerechtigheid.
Blij dat mw. A.S Bissumbhar ons heeft vertegenwoordigd. Zij is kundig, betrokken, betrouwbaar, vriendelijk , aangenaam om mee te praten en reageert snel.
Mw Bissumbhar, Heeft mij goed bijgestaan en heeft alle geduld Zij is gewoon een topadvocaat ben blij dat zij mij heeft geholpen en heeft bijgestaan Ik zou haar zeker aanraden als advocaat
Ik ben zeer tevreden en mijn belangen zijn goed behartigt. Zeer deskundig
De heldere en klantgerichte communicatie met empatische benadering sprak mij enorm aan. Ook de passie voor het vak om net een stapje extra te doen is bewonderingswaardig. Ik ben uitermate tevreden over de ondersteuning.
Ik ben ontzettend tevreden over de hulp die ik heb gekregen. Mr. Bissumbhar luisterde echt naar mijn verhaal, gaf duidelijk advies en heeft mij stap voor stap door het hele proces begeleid. Dankzij haar deskundigheid en betrokkenheid voelde ik me gehoord en gesteund. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en empathische advocaat .
Altijd goed bereikbaar . Communiceert heel goed.
Ik heb mijn ervaring met mr. Bissumbhar als zeer goed ervaren, zij neemt echt de tijd voor je, en geeft goede en kundige maar vooral eerlijke adviezen. Je voelt je door haar ook echt gehoord. Zij heeft mij goed voorbereid op mijn zaak betreft een omgangsregeling en mij hierin goed bijgestaan. Ik raad haar ten zeerste aan!
Mijn ervaring met mr. A.S. Bissumbhar van Roelofs & Drubbel Advocaten is zeer positief. Zij heeft mij bijgestaan in een familierechtelijke kwestie en onderscheidde zich door haar deskundigheid, duidelijkheid en betrokkenheid. De adviezen waren helder en praktisch toepasbaar, en ze dacht steeds oplossingsgericht mee. Dankzij haar professionele en empathische aanpak voelde ik mij goed begeleid tijdens het hele traject. Een advocaat die ik zeker kan aanbevelen.
Ze is een zeer kundige en behulpzame advocate die ons vol vertrouwen tegenover een dure tegenpartij liet staan, en ik was ontzettend blij dat zij mijn advocate was.
Ik heb een hele goede ervaring gehad en ze was heel aardig.
“Vanaf het begin voelde ik mij gehoord en gesteund. Mr. Bissumbhar nam de tijd om alles rustig uit te leggen en gaf mij vertrouwen in de aanpak. De communicatie was altijd duidelijk en vriendelijk, waardoor ik met een gerust gevoel mijn zaak kon volgen. Heel tevreden over de persoonlijke en professionele begeleiding.”
Mijn ervaring is zeer goed. Mevrouw Bissumbhar was een grote steun. Zeer deskundig, betrokken en komt afspraken altijd na!
Mevrouw Bissumbhar heb ik leren kennen als een vakvrouw de afgelopen 7 maanden heeft ze mij door het proces heen geloodst. Een vrouw met BALLEN zo gezegd . Ze verstaat haar vak heel goed . We hebben de zaak gewonnen .ik ben haar zeer dankbaar met het behaalde resultaat. Mevrouw Bissumbhar chappeau. U heeft echt een hart van goud ga vooral zo door
Ik heb het als uitstekend ervaren. Ze is heel erg behulzaam en heel duidelijk met alles.
Ik ben zeer tevreden over de diensten van mr. A.S bissumbar,ze is deskundig en heeft mij uitstekend geholpen met mijn juridische kwesties.Vanaf de eerste contact voelde ik mij serieus genomen en goed begeleid.Vooral de duidelijke heldere communicatie is erg fijn.
Mijn advokaat mr Bissumbhar was erg doortastend! Al vanaf de 1e ontmoeting was t een open en eerlijk gesprek waarbij ik mij zeer gehoord voelde. Ook gaf ze duidelijk aan wat mijn kansen waren. Ook in het gesprek wat we hadden met de belastingdienst stond ze mij op duidelijke en krachtige wijze bij! Al met al heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren en zal haar ook zeker aanbevelen!
Wij zijn heel erg geholpen met het advies van deze advocaat. Altijd bereikbaar en mede door onze advocaat een mooie uitspraak gekregen.
Transistorstraat 31
1322 CK Almere
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.