Geruststellende maar bovenal proffesioneler houding

Jesses van zaken, sturend en goede balans tussen advies en sturing.

• Betrokkenheid

Professionaliteit, deskundig en zeer betrokken!

Vorig jaar april nam ik contact op met mevr. Bissumbhar om mij bij te staan in een zaak rondom de omgangsregeling en kinderalimentatie. Iets waarvan ik had gedacht nooit contact voor nodig te hebben, dat was toch zo geregeld allemaal?! Het was voor mij dus allemaal heel nieuw maar vooral ontzettend spannend. Want hoe vind je een goeie advocaat en vooral in de Coronatijd waar fysiek contact op dit moment nauwelijks mogelijk is. Maar mevr. Bissumbhar heeft meer dan het tegendeel bewezen. Het eerste gesprek voelde meteen vertrouwd, veilig en fijn. Mevr. Bissumbhar was duidelijk en heeft mij van a-z. uitgelegd wat er moest gebeuren. Zenuwachtig en ergens angstig voor wat er allemaal ging komen, werd de zaak in gang gezet. Het werd een complexe zaak. Mijn emoties liepen regelmatig hoog op en mijn geduld werd enorm op de proef gesteld. "Waar ben ik in beland"? Deze vraag stelde ik mijzelf keer op keer. Maar elke keer was daar ook mevr. Bissumbhar, die op elk moment van de dag telefonisch voor mij klaar stond, mij adviseerde, mij gerust stelde maar vooral ook in het belang van mijn kinderen met mij meedacht. Uiteindelijk kwam het in november tot een rechtszitting, waar ook mijn dochter gehoord moest worden door de kinderrechter. Ondanks de vele emoties voelde ik mij sterk tijdens de zitting, waar mevr. Bissumhar mij wederom op een professionele en zeer deskundige wijze, heeft bijgestaan. Mijn geduld werd wederom op de proef gesteld, door het wachten op de uitspraak maar ze zeggen, "geduld is een schone zaak" en dat blijkt. Vorige week belde mevr. Bissumbhar mij op met heel goed nieuws. Ik was in mijn gelijk gesteld, en dus de zaak gewonnen! Een prachtige uitspraak, en ik ben ervan overtuigd dat mij dat met niemand anders gelukt was, dan met mevr. Bissumbhar. Mijn dank is zo enorm groot! En beveel haar daarom aan een ieder aan!

Prettig.

Goede communicatie door er professioneel om werd gegaan met de vragen die ik had.

Daadkrachtig en ontzettend verzorgend

De betiteling zal ik omschrijven. Zij is in de puntjes verzorgend belt hoe druk zij het ook heeft altijd om te vragen hoe het met je gaat. Dat is zo belangrijk, in mijn geval mijn scheiding waar altijd wel emoties bij heeft komen kijken en ik altijd rustig van haar word. Daadkrachtig bedoel ik dat zij orde op zaken stelt ik hoefde mij niet druk te maken, door de emoties nam zij mij alles uit handen en wist mij alle informatie te geven die nodig waren en voor mij echt wel veel heeft gedaan. Kortom een topadvocaat!!

Goed ervaring

Top advocaat puur zakelijk en weet wat ze doet informeert je goed zodat je op de hoogte bent van stand van zaken altijd goed berijdbaar en dat is erg fijn

Zeer goede eerste ervaring

Ik ben super tevreden met de service en vooral hoe mijn zaak is opgelost in zeer korte termijn.

Vrijspraak

Door mevrouw Bissumbaar heb ik mij rijbewijs kunnen houden met verdachte rijden onderinvloed .voor die zaak ben ik gewoon vrijgesproken .inplaats van 9 maanden rijontzegging en 1000 euro boeten

• Betrokkenheid

U bent een echte doorzetter. Ik voelde mij gesteund en serieus genomen. Ik kon altijd bij u terecht met vragen. U gaf altijd eerlijk advies in het belang van mijn dochter.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met mr a.s Bissumbhar was heel fijn

Mijn evarring met Mw mr a.s Bissumbhar heb ik als heel prettig beschouwd, ze heeft mij heel goed bijgestaan bij mijn zaak en heeft alles tot de bodem uitgezocht waar door ik alles gewonnen heb. Ze is open en eerlijk naar haar cliënt toe en verteld je duidelijk waar je aan toe benen wat je kunt verwachten. Ik zou Mw mr a.s Bissumbhar zeer zeker aanbevelen als advocaat u zult een hele fijne zeer hardwerkende advocaat in handen hebben ze is erg betrokken bij haar cliënt. Ze is ook een hele fijne advocaat in de omgang met haar cliënt een praatje tussen de zaken door is ook altijd wel eventjes fijn heb ik zelf ervaren en dat vond ik ook fijn aan Mw mr a.s Bissumbhar. Nogmaals een zeer deskundige betrokken en goede advocaat om aan te raden voor u zaak.

• Betrokkenheid

Mijn man vroeg echtscheiding aan

In de moeilijkste periode in mijn leven heb ik een Advocaat ontmoet die mij heeft bijgestaan .... Op het moment dat het even niet te dragen was had zij oog voor mij en vroeg; "Gaat het" en vroeg mij om dichter bij haar aan te schuiven.... klasse......

Communicatieve adviesie vol

Super communicatieve en heel veel betrokken geef graag advies

• Betrokkenheid

Een zeer deskundige advocate die heel goed is in haar vakgebied!

Ik heb mr. Mevr Bissumbhar leren kennen in een echtscheidingszaak van mijn schoonzuster. Dit traject heeft ruim een jaar geduurd. Wat ik heel goed van mr. Mevr Bissumbhar vond is dat ze naast haar grote/actuele kennis van haar vakgebied ook het totaal beeld van haar client goed en nauwkeurig in de gaten hield opdat haar client niet de dupe zou worden gezien de heftige emoties die zich afspeelden rondom deze zaak. Mr. Mevr Bissumbhar heeft een directe en heldere manier van communiceren wat heel prettig is. Daarnaast zit ze heel kort op de bal en weet exact wat er gedaan moet worden. Het is altijd prettig om met een vakvrouw te werken waar je op kunt vertrouwen!!

Advocaat

Mijn advocaat is een van super advocaat welke had ooit gehad

• Betrokkenheid

Geen betere advocaat kunnen wensen

Mijn ervaring met mevrouw Bisshumbhar is uitstekend ik kon geen betere advocaat wensen die zo betrokken was bij alles die tijd maakt op het moment dat je er niet uit komt je adviseert waarbij het nodig is en altijd het positieve in jou naar boven halen om door te gaan je doelen te bereiken. Met mevrouw bisshumbhar heb ik hele fijne ervaring mee gehad en super begeleiding, ik Heb echt geen betere advocaat dan mevrouw bisshumbhar kunnen wensen en raad ik iedereen aan. Toppp advocaat!!!

Goed gedaan

• Betrokkenheid

Altijd bij de zaak betrokken heel attent ik raad om contact te maken als u wat hebt met betreft justitie

Heel erg tevreden

Een goed advocaat , met veel ervaring.

• Betrokkenheid

Ik klopte aan bij het kantoor en werd ten eerste warm ontvangen. Mw stelde me gerust en zei dat alles goed kwam. Mijn eerste zonnetje na maanden. En inderdaad binnen enkele maanden kwam alles goed. Heel erg bedankt mw Bissumbhar😘

Recht door zee

Meedenkend, kennis en kunde en is recht toe recht aan. Wat mij een geruststellend gevoel gaf. Communicatie was uitstekend. Ik had/heb niks te klagen want alles is uitstekend afgehandeld.

• Advies N.v.t.

Aangenaam, professioneel en klantgericht

Dankzij hulp van mevrouw Bissumbhar heb ik een duidelijker beeld verkregen van de situatie en hoe deze op effectieve wijze op te lossen. Door middel van haar adequate en juridische begeleiding zijn wij allen tot een goed resultaat gekomen. Ik wil mevrouw Bissumbhar middels dit bericht nogmaals bedanken voor haar juridisch adviezen en betrokkenheid inzake het geschil.

Top geregeld allemaal

Top verkeers overtreding

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ze is heel erg behulpzaam heel zakelijk maar zeker ook betrokken. Zij geeft goed advies en werkt netjes geeft handvatten waar nodig. Ben zeer tevreden over mevrouw Bissumnhar.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Mijn ervaring is geheel positief. Er was gelijk een klik tussen advocaat en client. Ik vond het erg prettig qua omgang tussen advocaat en client. Ze was tijdens de rechtzaak qua communicatie naar mij heel duidelijk. Ik zou haar zekers bij iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik was redelijk laat met het zoeken van een advocaat. Ondanks dat ben ik zeer kundig geholpen,en is de rechtzaak in mijn voordeel afgesloten. We kunnen haar altijd bellen,en worden direct terug gebeld als het even niet uit komt. Al met al ben ik dik tevreden.

Over Advocaatscore.nl