Top!!

Ondanks het kortdag was, werd ik toch geholpen door mw Bissumbhar. Profesioneel, snel, effectief, respectvolle bejegening, zorgzaam, goede communicatie zijn de woorden die mijn ervaring omschrijft. Ze weet waarover ze het heeft. Zeker een aanraader!

• Betrokkenheid

Advocaat bissumbhar heeft mij bijgestaan en geholpen met alles! Was tevreden met mijn advocaat

Betrokken, professioneel, discreet.

Mevrouw Bissumbhar is kundig op meerdere gebieden. Ze komt met tactische oplossingen en kan goed haar woord doen in de rechtszaal.

• Betrokkenheid

Ik heb een positieve ervaring

Mijn ervaring met A.S.Bissumbhar heb ik heel prettig en veilig ervaren. Heb meerdere malen duidelijke contact gehad met mevrouw en mw. Bereide me goed voor wat me te wachten kon staan. Wat ik heel fijn vond is dat mw. een dag na de zitting nog heeft gebeld alleen om vragen hoe het gaat en hoe ik me voel. Ik waardeerde dit enorm en ik ben mw. Heel dankbaar voor haar hulp en ondersteuning!

100% inzet

Mrs Bissumbhat heeft een luisterend, geeft advies, heeft een warm hart maar zet zich ook 100% in door haar eerlijkheid.

Doelgericht

Mw. Bissumbhar is zeer betrokken waardoor zij heel doelgericht werkt. Zij is goed bereikbaar en geeft advies en uitleg over de gang van zaken en de te volgen strategie. Haar inzet is echt 100%. Ik ben ook zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Ik had mij geen betere advocaat kunnen wensen!

Mevr Bissumbhar is oprecht, eerlijk en denkt te allen tijde in belang van het kind. Goed contact, hele fijne communicatie. Netjes, behulpzaam en uiterst vriendelijk. Heel vertrouwd! Mocht het ooit nog nodig zijn, staat mevr Bissumbhar nog altijd in mijn favorietenlijst! Heel heel heeeeel erg dankbaar!!

Super advocaat!

Mevr Bissumbhar is een eerlijke advocaat. Ze heeft veel geduld en is duidelijk in haar woorden en haar handelingen. Ze weet precies wat je moet doen als je in een onverwachte situatie terecht komt. Heel erg blij met haar goede service! Ga zo door!

• Betrokkenheid

Het heeft lang geduurd maar we hebben het toch bereikt het duurde twee. Jaar ze had veel geduld met em

Doelgericht

Mijn ervaring met mevrouw Bissumbhar kan ik in het kort omschrijven als “zeer prettig”. Doordat ze goed meedacht kreeg ik steeds meer vertrouwen in mijn zaak. Ze heeft met haar ervaring mij weten gerust te stellen als zowel het uiterste eruit weten te halen. Kortom zeker een aanrader.

Erg positief

Een advocaat uitzoeken en een zaak aangaan voor iets wat je het meest dierbaars is. Is een grote stap. Mevrouw Bissumbhar helpt je hier goed bij. Ze luisterd naar je wensen en gezien haar ervaring kan ze je goed adviseren en bijstaan. Daarbij zorgt ze dat je niet door emoties wordt geleid maar dat je het tot de feiten beperkt. Ben erg tevreden met haar hulp

Mevrouw zet zich meer dan 100% in voor haar cliënten

Mevrouw nam mijn dossier over van haar collega, dat is niet niks want ze kon mij niet eens en moest in eventjes tijd mij gaan verdedigen. Ondanks haar tijd erg kort was kroop ze door het stof en in die zelfde week viel ze gelijk met de deur in huis in een persoonlijk gesprek, en zei eerlijk en oprecht; dat wat de rechter heeft opgesteld kan ik weinig aan veranderen maar toen ik mevrouw uitlegde dat dit juist de bedoeling was waren haar oren gespitst en gaf mij duidelijk alle ruimten tijd in mijn eigen verhaal. Mevrouw gaf mij alle steun die ik nodig had zowel voor de zitting, tijdens de zitting en heel mooi van mevrouw zeker ook na de zitting. En nee niet alleen de uitkomst van de rechtbank maar ook veel later even een klein berichtje met de vraag hoe het met mij ging. Dat wordt op heden nog steeds gewaardeerd.

Goede advies en bijgestaan ,

Best lawyer

This lawyer is able to help you with criminal and family cases(divorce,children).She is very good in justice law and has many years of experience.Easy to talk to and have attentive manner to cases.High great energy to fight for your case. Her work is excellent!

• Betrokkenheid

Hee goed vrouw slim vrouw

• Betrokkenheid

Super goede betrokken advocaat.

Super advocaat!!! Is heel betrokken, communiceert goed en duidelijk,en reageert snel op je vragen. Je heb echt het gevoel dat je het samen doet, en dat je er niet alleen voor staat, legt alles goed en duidelijk uit heeft echt kennis van zaken . Als je mevr Bissumbhar telefonisch spreekt is ze altijd vriendelijk en neemt rustig de tijd voor je. Ik zal haar dan ook iedereen aanraden deze advocaat krijgt van mij een 10++ echt super tevreden en mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben ga ik zeker bij haar terug.

• Betrokkenheid

Goede begeleiding en hart voor de zaak!

Ik ben door mevrouw bissumbhar zeer goed geholpen.Je wordt altijd keurig netjes terug gebeld/gemaild.Afspraken worden ook nagekomen.Alles gaat in overleg.Ze geeft je het gevoel dat ze achter je staat waardoor je je niet alleen voelt .

Vlot geholpen

Goede communicatie met meester Bissumbhar. Ze begreep mij. En nam ook de tijd voor mij. Ze heeft mij goed begeleid tijdens mijn proces

• Betrokkenheid

Ik ben enorm goed geholpen!

Via het juridisch loket werd ik doorverwezen naar Anjana, zij heeft mij altijd goed te woord gestaan, liet mij ook altijd mijn verhaal doen en heeft alles netjes en goed geregeld. Ik vond alles enorm spannend maar ze legde mij alles goed uit en zorge ervoor dat ik mij kon voorbereiden op het geen wat mij te wachten stond. Dankzij haar heb ik het resultaat wat ik wilde behaald.

• Betrokkenheid

Fijne advocate die goed betrokken is bij haar cliënten.

Mevrouw Bissumbhar is een advocate die nauw betrokken is bij haar cliënten. Ze is fijn in de omgang en luistert goed naar haar cliënten. Daarbij gaat zij laagdrempelig te werk waardoor zij makkelijk te benaderen is zowel voor de cliënt als voor betrokken hulpverleners.

Zekerheidsgevoel sinds het begin

Ben heel blij met de resultaten die behaald zijn met de diensten van Mw. Bissumbhar.

Betrokken en deskundig

mr. A .S. Bisumbhar is zeer toegankelijk, betrokken en meedenkend en weet op taktvolle manier de regie te behouden. Zij tempert de mogelijk te optimistische verwachtingen op de uitspraak van het geding.

TOP

Veel geleerd in mijn proces! Goede uitleg van zaken!

Top werk

Advocaten Mrs bissumbhar is een top advocaat met liefde voor haar vak en heeft mij alle aandacht geven doordacht en met tomeloze inzet , geen telefoontje of bespreking te veel .als ik ooit weer een advocaat nodig heb bel ik haar als eerste

• Betrokkenheid

Geruststellende maar bovenal proffesioneler houding

Jesses van zaken, sturend en goede balans tussen advies en sturing.

Over Advocaatscore.nl