Een advocate en steun in zware tijden

Voor mij en mijn kinderen heeft zij gestreden. Een groot hart en steun op onverwachte momenten

• Betrokkenheid

Heel eerlijk en open.Weet waar over ze praat. geen geen beloftes die ze niet waar kan maken Zeer fijne samenwerking.

Top advocaat!

Zeer kundig en heel betrokken ook is de zaak gesloten blijft ze betrokken. De klant is zeker geen nummer. Ik zou iedereen deze advocaat aanbevelen.

• Betrokkenheid

Ze heeft echt mij geholpen

Ik had help nodig en mevrow bussumbhar heeft help gebonden

• Betrokkenheid

Ik voelde mij goed begrepen en gehoord.

Het was prettig om advies en tips te ontvangen. Afspraken werden keurig nagekomen. Ik werd ook altijd terug gebelt. Al met al een zeer prettige ervaring .

Zeer positief en accuraat

Mijn rijbewijs was ik in principe 2 maanden kwijt, maar door het snel handelen van Mr. Bisumbhar kreeg ik mijn rijbewijs binnen 10 dagen terug. Complimenten…!!!

• Betrokkenheid

Ze hebben me uitstekend geholpen! En ze waren ook goed bereikbaar altijd. Zeker voor herhaling vatbaar, als ik een advocaat nodig heb

Goede advocaat

Mevrouw Bissumbhar heeft mij goed bijgestaan. Dit was mijn eerste aanraking met justitie en ze heeft mij stap voor stap hierin begeleid. Voelde me meteen op me gemak bij haar en dat is ook belangrijk.

• Betrokkenheid

Service is grondig, zorgvuldig, accuraat en scherp

Mijn ervaring met Mr. A.S. Bissumbhar is 100% positief. Ze heeft me bijgestaan in een familie-rechtelijke procedure. Hierin heeft ze grondig en doortastend opgetreden. Ze heeft de nodige ervaring op dit gebied, ze is heel duidelijk naar de klant wat deze wel en niet kan verwachten, hoe het traject verloopt en geeft een reeele inschatting van de mogelijke uitkomst van de procedure. Ze communiceerde en itereerde frequent met mij, o.a. over aan te leveren stukken, opdat we beiden op één lijn bleven. Voor de zitting kon ze goed inschatten wat mijn houding en inbreng moest zijn, daarbij rekening houdend met zowel mijn eigen wensen als het belang van de zaak.

Goed betrokken!

Uitstekend!

Top advocaat

Mr. Bissumbhar is een advocaat die zich voor 100% inzet voor haar klanten. Ze is zeer prettig in de omgang en professioneel. Ook denkt ze mee en is ze altijd bereikbaar. Top!!

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Top!!

Ondanks het kortdag was, werd ik toch geholpen door mw Bissumbhar. Profesioneel, snel, effectief, respectvolle bejegening, zorgzaam, goede communicatie zijn de woorden die mijn ervaring omschrijft. Ze weet waarover ze het heeft. Zeker een aanraader!

• Betrokkenheid

Advocaat bissumbhar heeft mij bijgestaan en geholpen met alles! Was tevreden met mijn advocaat

Betrokken, professioneel, discreet.

Mevrouw Bissumbhar is kundig op meerdere gebieden. Ze komt met tactische oplossingen en kan goed haar woord doen in de rechtszaal.

• Betrokkenheid

Ik heb een positieve ervaring

Mijn ervaring met A.S.Bissumbhar heb ik heel prettig en veilig ervaren. Heb meerdere malen duidelijke contact gehad met mevrouw en mw. Bereide me goed voor wat me te wachten kon staan. Wat ik heel fijn vond is dat mw. een dag na de zitting nog heeft gebeld alleen om vragen hoe het gaat en hoe ik me voel. Ik waardeerde dit enorm en ik ben mw. Heel dankbaar voor haar hulp en ondersteuning!

100% inzet

Mrs Bissumbhat heeft een luisterend, geeft advies, heeft een warm hart maar zet zich ook 100% in door haar eerlijkheid.

Doelgericht

Mw. Bissumbhar is zeer betrokken waardoor zij heel doelgericht werkt. Zij is goed bereikbaar en geeft advies en uitleg over de gang van zaken en de te volgen strategie. Haar inzet is echt 100%. Ik ben ook zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Ik had mij geen betere advocaat kunnen wensen!

Mevr Bissumbhar is oprecht, eerlijk en denkt te allen tijde in belang van het kind. Goed contact, hele fijne communicatie. Netjes, behulpzaam en uiterst vriendelijk. Heel vertrouwd! Mocht het ooit nog nodig zijn, staat mevr Bissumbhar nog altijd in mijn favorietenlijst! Heel heel heeeeel erg dankbaar!!

Super advocaat!

Mevr Bissumbhar is een eerlijke advocaat. Ze heeft veel geduld en is duidelijk in haar woorden en haar handelingen. Ze weet precies wat je moet doen als je in een onverwachte situatie terecht komt. Heel erg blij met haar goede service! Ga zo door!

• Betrokkenheid

Het heeft lang geduurd maar we hebben het toch bereikt het duurde twee. Jaar ze had veel geduld met em

Doelgericht

Mijn ervaring met mevrouw Bissumbhar kan ik in het kort omschrijven als “zeer prettig”. Doordat ze goed meedacht kreeg ik steeds meer vertrouwen in mijn zaak. Ze heeft met haar ervaring mij weten gerust te stellen als zowel het uiterste eruit weten te halen. Kortom zeker een aanrader.

Erg positief

Een advocaat uitzoeken en een zaak aangaan voor iets wat je het meest dierbaars is. Is een grote stap. Mevrouw Bissumbhar helpt je hier goed bij. Ze luisterd naar je wensen en gezien haar ervaring kan ze je goed adviseren en bijstaan. Daarbij zorgt ze dat je niet door emoties wordt geleid maar dat je het tot de feiten beperkt. Ben erg tevreden met haar hulp

Mevrouw zet zich meer dan 100% in voor haar cliënten

Mevrouw nam mijn dossier over van haar collega, dat is niet niks want ze kon mij niet eens en moest in eventjes tijd mij gaan verdedigen. Ondanks haar tijd erg kort was kroop ze door het stof en in die zelfde week viel ze gelijk met de deur in huis in een persoonlijk gesprek, en zei eerlijk en oprecht; dat wat de rechter heeft opgesteld kan ik weinig aan veranderen maar toen ik mevrouw uitlegde dat dit juist de bedoeling was waren haar oren gespitst en gaf mij duidelijk alle ruimten tijd in mijn eigen verhaal. Mevrouw gaf mij alle steun die ik nodig had zowel voor de zitting, tijdens de zitting en heel mooi van mevrouw zeker ook na de zitting. En nee niet alleen de uitkomst van de rechtbank maar ook veel later even een klein berichtje met de vraag hoe het met mij ging. Dat wordt op heden nog steeds gewaardeerd.

Goede advies en bijgestaan ,

Best lawyer

This lawyer is able to help you with criminal and family cases(divorce,children).She is very good in justice law and has many years of experience.Easy to talk to and have attentive manner to cases.High great energy to fight for your case. Her work is excellent!

Transistorstraat 31

1322 CK Almere