Fantastische advocate met veel doorzettingsvermogen.

Mevrouw Bissumbhar was mijn advocate tijdens mijn scheiding en ze heeft me fantastisch daarbij geholpen. Goede adviezen en er alles uit kunnen slepen wat mogelijk was.

Positieve ervaring

Ik voelde mij enorm gesteund en gehoord. U heeft gestreden voor mijn zoon zijn belangen. U was altijd goed bereikbaar en heeft mij altijd helpende adviezen gegeven. Ik zal u zeer zeker aanbevelen andere die uw hulp goed kunnen gebruiken

Betrouwbare en professionele service

Vanaf het eerste consult voelde ik me gehoord en begrepen. Mevrouw Bissumbhar nam de tijd om mijn zaak grondig te bespreken en gaf mij goede uitleg. Ik voelde mij erg gesteund en de communicatie was helder en de procedure werd op een begrijpelijke manier uitgelegd. Dit zorgde ervoor dat ik precies wist waar ik aan toe was en welke stappen er ondernomen werden of ik zelf moest ondernemen. Alle afspraken werden nauwkeurig nagekomen. Ik kan vol vertrouwen zeggen dat mijn ervaring uitstekend was. Nogmaals dank voor alles wat u voor mij heeft gedaan!

Super goed.

Een luisterd oor. Duidelijk uitleg. Kon mijn verhaal goed kwijt. Anjana heeft mij tijdens dit proces goed begeleidt. Ik zou zo weer bij jou aankloppen.

Hoogwaardige kennis en vakmanschap

Ik ben door mevrouw Bissumbhar bijgestaan in de toeslagenaffaire. Mijn dossier werd nauw in de gaten gehouden. Als de termijnen verstreken , dan werd ik direct geïnformeerd over die volgende stap wat plaats moest vinden. Heldere, duidelijke maar vooral open communicatie. Ook gaat zij voor u tot het uiterste. Daarom ook aanbevolen aan familie en kennissen. Nogmaals bedankt!

• Betrokkenheid

Een uitstekende advocaat die spreekt in duidelijke taal

Anjana is een fijne advocate. Ze legt situaties goed uit en neemt je mee in de stappen die ze uitvoert. Ook heeft ze een fijne menselijke aanpak, wat erg geruststellend is. Ze is goed voorbereid en komt afspraken altijd na.

• Betrokkenheid

Ik ben goed ontvangen en mij is alles duidelijk uitgelegd. De opties en de risico's bij de keuzes die je maakt werden ook duidelijk besproken.

Uitstekend geholpen

Mevrouw Bissumbhar heeft mij goed begeleid in het proces, ze nam de tijd om alles goed uit te leggen zodat het ook helder en duidelijk was.

Voelde mij gehoord

Fijne rustige betrokken advocaat.

Helemaal uitstekend!!!

Ik ben heel erg tevreden met mevrouw Bissumbhar. Ik heb een hele fijne ervaring gehad met haar. Ik kan haar aan een ieder aanbevelen omdat ze altijd heel goed bereikbaar is. Haar communicatie is helemaal top! Daarentegen gaat ze heel goed aan de slag met hetgeen waar je haar voor nodig hebt. Ze geeft heel goed advies en is enorm betrokken bij de zaak wat voor jouw als persoon afgehandeld moet worden.

Zeer behulpzaam

Mw Bissumbhar heeft ervoor gezorgd dat ik snel een afspraak heb gekregen voor een herbeoordeling kinderopvangtoeslag.

Eenhoofdig gezag

Ik heb op intuïtie voor mw Bissumbhar gekozen en ben meer dan tevreden met mijn keuze. Dankuwel namens mijn zoon.

Fijn en respectvol geholpen

Begripvolle en professionele advocaat.

• Betrokkenheid

Ja perfect goede communicatie en ik voelde echt op m’n gemak

• Betrokkenheid

De begeleiding van mw Bissumbhar heb ik als professioneel ervaren

Mw Bissumbhar, was begripvol en luisterde goed. Daardoor heb ik passend en deskundig advies gekregen.

vertrouwen en behulpzaam

Stonden gelijk voor me klaar, leggen alles duidelijk uit. Ze heeft me echt goed geholpen.

• Betrokkenheid

Mr. A.S Bissumbhar heeft mij zeer goed bijgestaan. Eindelijk iemand die mij geloofde en na mijn verhaal wilde luisteren. Ondanks dat me zaak gesloten is kan ik haar nog steeds om advies vragen. In een omschrijving top advocate!

Heel goed en duidelijk!

Mevrouw mr. Bissumbhar is zzer kundig in het geven van de advies en begeleiding die ik nodig had in mijn zaak. Op een geruststellende wijze weet ze uit te leggen wat de kansen zijn en waar de mogelijkheden zitten. Ook is ze eerlijk als het er niet goed uitziet, maar weet daar wel nog het beste van te maken.

Een top advocate.

De aandacht en uitleg die onze advocate gaf was echt hartstikke goed geen enkele vraag was teveel.

• Betrokkenheid

Ben zeer tevreden over mijn advocaat!

De advocaat heeft mij heel goed geholpen en bijgestaan. Goede communicatie en sterk tijdens rechtzaken, heeft geleid tot een positieve uitspraak van de rechter!

snel, accuraat, vakbekwaam

ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en ben perfect geholpen met het gewenst resultaat. zeker aan te raden!

• Betrokkenheid

Bekwaam, verstaat haar vak voor Strafrecht

Mevrouw Bissumbhar heeft onze zoon uitstekend bijgestaan. Altijd bereikbaar zowel telefonisch of via whatsapp wanneer wij een vraag hebben. Belt altijd netjes terug. Een prettige en rustige dame die ook ons op ons gemak stelde.

Goede ervaring

De stappen van het proces waren goed uitgelegd en begeleid.

Als Goed ervaren

• Betrokkenheid

Echt goed ervaring gewoon goed prestatie, goed aangeboden horen .

Transistorstraat 31

1322 CK Almere