Eenhoofdig gezag

Ik heb op intuïtie voor mw Bissumbhar gekozen en ben meer dan tevreden met mijn keuze. Dankuwel namens mijn zoon.

Fijn en respectvol geholpen

Begripvolle en professionele advocaat.

• Betrokkenheid

Ja perfect goede communicatie en ik voelde echt op m’n gemak

• Betrokkenheid

De begeleiding van mw Bissumbhar heb ik als professioneel ervaren

Mw Bissumbhar, was begripvol en luisterde goed. Daardoor heb ik passend en deskundig advies gekregen.

vertrouwen en behulpzaam

Stonden gelijk voor me klaar, leggen alles duidelijk uit. Ze heeft me echt goed geholpen.

• Betrokkenheid

Mr. A.S Bissumbhar heeft mij zeer goed bijgestaan. Eindelijk iemand die mij geloofde en na mijn verhaal wilde luisteren. Ondanks dat me zaak gesloten is kan ik haar nog steeds om advies vragen. In een omschrijving top advocate!

Heel goed en duidelijk!

Mevrouw mr. Bissumbhar is zzer kundig in het geven van de advies en begeleiding die ik nodig had in mijn zaak. Op een geruststellende wijze weet ze uit te leggen wat de kansen zijn en waar de mogelijkheden zitten. Ook is ze eerlijk als het er niet goed uitziet, maar weet daar wel nog het beste van te maken.

Een top advocate.

De aandacht en uitleg die onze advocate gaf was echt hartstikke goed geen enkele vraag was teveel.

• Betrokkenheid

Ben zeer tevreden over mijn advocaat!

De advocaat heeft mij heel goed geholpen en bijgestaan. Goede communicatie en sterk tijdens rechtzaken, heeft geleid tot een positieve uitspraak van de rechter!

snel, accuraat, vakbekwaam

ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en ben perfect geholpen met het gewenst resultaat. zeker aan te raden!

• Betrokkenheid

Bekwaam, verstaat haar vak voor Strafrecht

Mevrouw Bissumbhar heeft onze zoon uitstekend bijgestaan. Altijd bereikbaar zowel telefonisch of via whatsapp wanneer wij een vraag hebben. Belt altijd netjes terug. Een prettige en rustige dame die ook ons op ons gemak stelde.

Goede ervaring

De stappen van het proces waren goed uitgelegd en begeleid.

Als Goed ervaren

• Betrokkenheid

Echt goed ervaring gewoon goed prestatie, goed aangeboden horen .

Ervaring met mijn advocaat

Mijn ervaring als u cliënte en u als mijn advocaat is zeer prettig om mee te werken en communiceren als advocaat is fijn ik ben zeer te vreden als u als mijn advocaat het werken aan behandelende zaken doet goed prettig ervaring staat mij altijd bij steun haar of zijn cliënten is altijd eerlijk en oprecht ik ben trots dat ik u als cliënt mag zijn en dat u mij goed steunt stimuleert en altijd klaar staat voor zijn cliënten ik heb hier bij zeer prettige ervaring met deze Topper als Advocaat ik bedank u zeer voor het hardwerken aan behandelende prive zaken .

• Betrokkenheid

Super geholpen door deze advocaat.

Dan heb je ineens een rechtzaak aan je broek. Nog nooit eerder met justitie in aanraking geweest. Dan is het super fijn als je bijgestaan wordt door een advocaat met verstand van zaken. Ik ben perfect door mevrouw Bissumbhar geholpen.

Toeslagen affaire

Mw Bissumbar heeft mij goed ondersteunt tijdens deze proces. Wist de juiste woorden en ving mij op waar ik wilde opgeven. Door mw Bissumbar ging alles ook nog eens in sneltrein tempo. Deze dame is een toppertje en ben haar zeer dankbaar.

Ik ben uitstekend geholpen met m8jn scheiding

• Betrokkenheid

Goede rechtshulp met oog voor detail.

Had best een flink probleem, dreigde mijn rijbewijs kwijt te raken. Heb in goed overleg een strategie bepaald. Zij heeft ook een fout bij het openbaar ministerie geconstateerd waardoor er vrijspraak volgde. Uiteraard ben ik zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Zeer goed in lastige tijd

Goed inzicht in situaties, duidelijke uitleg in wat wel en niet te doen en wat de mogelijkheden zijn. Altijd goed bereikbaar. Fijn in de omgang.

• Betrokkenheid

Zeer kundig en goed geholpen

Mr. Bissumbar heeft ons zeer goed geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden in ons geval. Uit haar adviezen bleek dat zij heel goed wist op welke wijze zij ons kon helpen.

• Betrokkenheid

Zij heeft mij op prettige en deskundige wijze geholpen met goed resultaat af te sluiten.

Ze geeft goede adviezen en haar rijke ervaring is duidelijk merkbaar.

• Betrokkenheid

Advocate Bissumbhar heeft zich volledig voor me ingezet en me voortdurend gerust gesteld me hoop gegeven op een goeie afloop, wat uiteindelijk ook is uitgekomen. Ik zou haar aan iedereen aanraden.

Perfect geholpen

Deze advocaat heeft mij erg goed geholpen. Heel veel rust gegeven. Altijd bereikbaar. Ik hoef de gevangenis niet in. De eerste ontmoeting was al fijn. Dat ze er is, is al genoeg.

Prima ervaring

2 jaar dure echtscheiding waar ze veel geduld en begrip had.

Over Advocaatscore.nl