Vriendelijk, betrokken en deskundig.

Wat me opviel was de doelgerichtheid, het snelle scheiden van hoofd en bijzaken en het ontwerpen van een goede logische structuur.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Uitstekende samenwerking met realistisch resultaat.

Juridische casus liep al enkele jaren. Uiteindelijk samen met ONS advocaten deskundig afgehandeld waarbij onze input juridisch goed gewogen werd om te komen tot een gedegen inhoudelijk en evenwichtig verweer.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Secuur, deskundig en helder in de communicatie.

We zijn heel tevreden over de kwaliteit, communicatie en de dienstverlening van Ons Advocaten.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Erg professioneel en toch persoonlijk, oprecht.

Meerdere keren contact gehad en steeds weer open en eerlijk in het advies. eet behulpzaam en meedenkend naar mogelijke oplossingen.

Kan niet beter.

Alles verliep goed. Het probleem dat ik niet aangegaan ben is met Booking.com zelf qua verblijfplaats. Ik wist dat dit moeilijk zou zijn en heb dat voor granted genomen. Door hun eigen systeem van boeken had ik geen bewijs van annulering. Misschien kan daar wat verbetering in plaatsvinden? Ik weet het niet maar het klopt niet. Uiteraard ben ik blij met de betaling van de niet gereserveerde tickets maar het kostte me toch ongeveer 350 euro. Niet alleen dat maar ik weet dat dit nog steeds zo door zal gaan. Misschien kan daar iets aan gedaan worden in samenwerking met 'jullie systeem'. Dit is geen kritiek maar een aanbeveling. Ik weet ook niet of dit iets is dat met jullie te maken heeft; iets oplevert. Groet en veel dank

fijn en warm kantoor

Mijn ervaring is dat deze mensen verstand van zaken hebben , Enorm prettig in de omgang zijn . En erg vriendelijk .

Super tevreden

Erg tevreden over de gang van zaken.

Enthousiaste inlevende jurist

Er wordt goed geluisterd en helder gecommuniceerd hoe zaken aangepakt kunnen worden. Formeel wordt de overeenkomst tussen jurist en klant goed dicht getimmerd. Prima, dan kan dat achteraf niet leiden tot onenigheid.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Mijn ervaring is een snel, communicatief en efficiënt, deskundige advocaat

Zeer tevreden over het advies en deskundigheid van de advocaat echt geweldig,

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Ondanks we Noortje nodig hadden toch heel goed geholpen bedankt nog hiervoor

Super geholpen

Mijn verhaal kunnen beschrijven en heb een goede en correcte handeling gekregen hoe ik te werk moet gaan en hoe ik het moet oppakken en dat heeft een super resultaat opgeleverd.

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Zeer goed advies waarin breed gekeken

Het advies van mr. Ogg kan ik omschrijven als zeer deskundig en waarbij er niet vanuit een richting is gekeken naar de oplossing, maar juist ook naar bredere aspecten van de casus. Mr. Ogg komt rustig en to-the-point over waarbij ook eerlijke feedback wordt gegeven. Voor een eventuele volgende zaak zal ik Ons Advocaten zeker benaderen.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Prima juridische analyse, scherp en met prima resultaat.

Mw. mr. Sara Cox was in staat om snel een analyse te maken van de juridische vragen die ik stelde en haalde daarbij terecht een aantal punten en issues naar boven die ik zelf niet eerder had opgemerkt. Daardoor ontstond een afgewogen analyse waaruit weer concrete acties volgden. Door goed overleg met de "wederpartij" is daardoor het juridische dilemma snel opgelost.

Uitstekend kantoor.

Zeer deskundig en cliëntvriendelijk.

Ik ben zeer positief betreffende de aanpak van Mw. Cox

Het was zeer prettig met Mevrouw Cox samen te werken. Ze nam alle tijd, was deskundig en altijd bereikbaar, telefonisch en/of per e-mail. Ik voelde me veilig.

Altijd heel goed geholpen

Ik ben altijd heel goed geholpen en mijn schoonzus ook. Alles werd altijd heel duidelijk uitgelegd als ik iets niet snapte. Ben ook heel blij met het resultaat. Kon altijd kontakt met u opnemen. Bedankt voor alles.

Resultaat geboekt

Goede duidelijke , snelle communicatie.

Adequate dienstverlening

Prettige samenwerking

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Perfecte communicatie, vakkundige hulp, professionele inzet en daadkrachtige werkmoraal

Wij zijn uitstekend geholpen door ONSADVOCATEN. Door het hele traject werden wij steeds op de hoogte gehouden met vakkundige uitleg op een manier die ook begrijpelijk was voor ‘niet-juristen’. Verder was er ook goed overleg over de komenden stappen en mogelijke uitkomsten, zodat wij voor ons gevoel, bewuste keuzes konden maken. Wij voelden dat ze betrokken waren bij onze zaak en onze belangen sterk gerepresenteerd hebben. Wij kunnen ONSADVOCATEN zeker aanbevelen.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Vakkundig juridisch advies van harde werkers!

De afhandeling van onze zaak verliep zeer goed. Over alle belangrijke zaken werd goed gecommuniceerd en ik kon rustig slapen, wetende dat mijn juridische probleem in handen was van professionals.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Geweldig, ontzettend vriendelijk te woord gestaan.

Op dit moment heb ik de juridische hulp niet nodig mocht de situatie veranderen neem ik direct weer contact met ONS Advocaten.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

snel en ter zake kundig advies

Het is prettig samenwerken met Noortje. Ze kan zaken snel oppakken, geeft heldere adviezen en afspraken na.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Accuraat en snel ter zake

Noortje heeft effectief een doorbraak geforceerd in een langlopende aannemersgeschil. Een snelle en doortastende zakelijke aanpak.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Samenwerking op basis van vertrouwen

Ik heb de samenwerking als zeer collegiaal en betrouwbaar gezien. Heldere stijl van werken met mooie balans in het afwegen van alle bij de zaak betrokken partijen.

Uitmuntend

UItstekende inschatting van datgene wat we nodig hadden. De balans is door Noortje gevonden om met een realistische blik het maximaal haalbare uit de situatie te halen.