Betrouwbaar, transparant en punctueel

Ik ben op een betrouwbare, transparante en punctuele manier bijgestaan

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Wij hebben twee keer ondersteuning gehad van Mr Sara Cox. Zij heeft zeer goed werk geleverd. Mocht het nogmaals zo zijn dat ik een advocaat nodig heb wil ik graag weer ondersteund worden door Ons Advocaten Mr Sara Cox

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Ik ben met respect gehoord en ben geholpen de rust in mij terug te vinden!

De drempelvrees is na ons eerste bezoek meteen verdwenen en ik werd meteen gerustgesteld dat ik niets op tafel legde wat te belachelijk was om te gaan onderzoeken. De onrust die ik al een paar jaar had werd omgezet in rust en dankbaarheid dat er eindelijk naar mij, ons, geluisterd werd. Ook al zou deze zaak misschien niet positief eindigen toch waren we blij ons probleem op tafel gelegd te hebben. Hartelijk dank voor de professionele, maar zeker ook persoonlijke behandeling van onze voor mij onpersoonlijke en verdrietig makende behandeling bij mijn overstap naar een WIA uitkering!

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Snel, accuraat en betrokken.

Noortje Ogg heeft mij heel goed bij gestaan. Ik ben erg tevreden met haar werkwijze. Professioneel, pakt door, niet meer overleg dan noodzakelijk, betrokken. Top!

persoonlijk en betrokken

Met uitstekende service met oog voor mijn persoonlijke situatie, goede communicatie en proactief optreden ben ik vakkundig bijgestaan door noortje Ogg van Ons Advocaten.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Ons Advocaten is een goede organisatie met deskundige mensen in dienst.

Mijn ervaring met ons Advocaten bureau is als volgt samen te vatten, zij zijn deskundigen ieder op zijn eigen terrein die een probleem van hun cliënten serieus bezien en met zorg en deskundigheid behandelen. Of dit probleem gunstig ofwel ongunstig uitvalt voor de cliënt, zij doen hun uiterste best om je zo goed als mogelijk is te helpen. Daarbij wordt je door hen tijdig geïnformeerd over bijzonderheden en/of vragen die van belang zijn bij het behandelen van iedere zaak.

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

prettige en constructieve samenwerking met goed resultaat

De gesprekken waren altijd prettig ,open en constructief. Ook wederzijdse aanvullingen waren altijd bespreekbaar. Goede kennis van zaken en voortvarend in de aanpak. Voldoende snelheid in de gang van zaken. Met respect voor de tegenpartij. Kortom:uitermate tevreden over de samenwerking en het bereikte eindresultaat.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

De open, eerlijke en kordate wijze van communiceren is mij bijzonder goed bevallen.

Zoals hierboven al aangegeven was de manier waarop jij het probleem met Wooninc. tegemoet trad zakelijk, adequaat en eerlijk. To the point.

Professioneel, prettig en constructief

Noortje Ogg heeft ons goed geholpen in een geschil waarbij de nodige onderhandelingsvaardigheden werden gevraagd en waarbij de zaak gaandeweg van aard veranderde.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Bijzonder communicatief, snel, scherp!

Noortje is bijzonder communicatief, het is een genoegen met haar een strategie te ontwikkelen en met haar samen te werken. Ze is snel, pro-actief en erg betrokken .

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Eerlijk advies, snelle actie, goede begeleiding, doel behaald : )

Zeer vriendelijke, betrokken en tegelijkertijd zakelijke benadering (erg fijne werkbare mix) Je weet meteen waar je aan toe bent t.a.v. je vraag! Alles wordt duidelijk gecommuniceerd en er wordt snel actie ondernomen. De lijnen zijn kort en doeltreffend. Ik kan het iedereen aanbevelen, een juridisch vraagstuk bij 'Ons Advocaten' voor te leggen!

Gewoon goed

Zeer goed geholpen

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Uitermate deskundig, to-the-point, heel prettige samenwerking

Noortje Ogg heeft ons – in een helaas langdurig proces – uitermate deskundig bijgestaan. Zij is een heel prettige persoonlijkheid, to-the-point, en heel duidelijk in haar communicatie. Zij heeft oog voor de noden van aan de ene kant de onderhanden zaak en de andere kant de behoeften van de cliënten. Is zakelijk, maar ook betrokken: een uitstekende combinatie! Daarmee heeft zij ons door een vervelend proces heengeloodst. Kortom: een heel plezierige samenwerking met in ons geval uiteindelijk een goed resultaat!

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Goede vriendelijke uitleg en goed verdiept in de zaak en zaak relaxed overlegd en besproken.

Op een prettige manier de zaak behandeld waarbij ik echt het idee had dat we beide voor hetzelfde doel streden en uiteindelijk ook behaald hebben. Noortje, nogmaals bedankt voor je inzet.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

accuraat en to the point. Snekheid ook top.

Staat hierboven al in een notendop

zeer kundig, alert, attent, plezierig in omgang. Een absolute AANRADER

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

De advocaat was kundig, vriendelijk en communicatief. Dat was prettig omdat het traject voor ons onbekend was.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

100% resultaat. Punctueel en van begin tot eind betrokken. Altijd het gevoel gehad dat het Noortjes persoonlijk doel was dan wel alsof ze er persoonlijk belang bij had/ of zelf ‘slachtoffer’ was.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Hele goede advocaat.erg deskundig.en hele prettige samenwerking.

Alles was goed

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Ik ben er heel blij mee en zal in toekomst altijd met ONS Advocaten willen werken.

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Was een hele verademing toen het dossier is overgedragen van arag naar ons advocaten, meteen werd er actie ondernomen en gecommuniceerd. Pluim voor Noortje