Zeer goed advies waarin breed gekeken

Het advies van mr. Ogg kan ik omschrijven als zeer deskundig en waarbij er niet vanuit een richting is gekeken naar de oplossing, maar juist ook naar bredere aspecten van de casus. Mr. Ogg komt rustig en to-the-point over waarbij ook eerlijke feedback wordt gegeven. Voor een eventuele volgende zaak zal ik Ons Advocaten zeker benaderen.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Prima juridische analyse, scherp en met prima resultaat.

Mw. mr. Sara Cox was in staat om snel een analyse te maken van de juridische vragen die ik stelde en haalde daarbij terecht een aantal punten en issues naar boven die ik zelf niet eerder had opgemerkt. Daardoor ontstond een afgewogen analyse waaruit weer concrete acties volgden. Door goed overleg met de "wederpartij" is daardoor het juridische dilemma snel opgelost.

Uitstekend kantoor.

Zeer deskundig en cliëntvriendelijk.

Ik ben zeer positief betreffende de aanpak van Mw. Cox

Het was zeer prettig met Mevrouw Cox samen te werken. Ze nam alle tijd, was deskundig en altijd bereikbaar, telefonisch en/of per e-mail. Ik voelde me veilig.

Altijd heel goed geholpen

Ik ben altijd heel goed geholpen en mijn schoonzus ook. Alles werd altijd heel duidelijk uitgelegd als ik iets niet snapte. Ben ook heel blij met het resultaat. Kon altijd kontakt met u opnemen. Bedankt voor alles.

Resultaat geboekt

Goede duidelijke , snelle communicatie.

Adequate dienstverlening

Prettige samenwerking

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Perfecte communicatie, vakkundige hulp, professionele inzet en daadkrachtige werkmoraal

Wij zijn uitstekend geholpen door ONSADVOCATEN. Door het hele traject werden wij steeds op de hoogte gehouden met vakkundige uitleg op een manier die ook begrijpelijk was voor ‘niet-juristen’. Verder was er ook goed overleg over de komenden stappen en mogelijke uitkomsten, zodat wij voor ons gevoel, bewuste keuzes konden maken. Wij voelden dat ze betrokken waren bij onze zaak en onze belangen sterk gerepresenteerd hebben. Wij kunnen ONSADVOCATEN zeker aanbevelen.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Vakkundig juridisch advies van harde werkers!

De afhandeling van onze zaak verliep zeer goed. Over alle belangrijke zaken werd goed gecommuniceerd en ik kon rustig slapen, wetende dat mijn juridische probleem in handen was van professionals.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Geweldig, ontzettend vriendelijk te woord gestaan.

Op dit moment heb ik de juridische hulp niet nodig mocht de situatie veranderen neem ik direct weer contact met ONS Advocaten.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

snel en ter zake kundig advies

Het is prettig samenwerken met Noortje. Ze kan zaken snel oppakken, geeft heldere adviezen en afspraken na.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Accuraat en snel ter zake

Noortje heeft effectief een doorbraak geforceerd in een langlopende aannemersgeschil. Een snelle en doortastende zakelijke aanpak.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Samenwerking op basis van vertrouwen

Ik heb de samenwerking als zeer collegiaal en betrouwbaar gezien. Heldere stijl van werken met mooie balans in het afwegen van alle bij de zaak betrokken partijen.

Uitmuntend

UItstekende inschatting van datgene wat we nodig hadden. De balans is door Noortje gevonden om met een realistische blik het maximaal haalbare uit de situatie te halen.

Professioneel en doortastende aanpak

Ik heb Noortje Ogg laten weten dat ik in enkele dagen meer professionaliteit heb mogen ervaren dan in de maanden voor haar second opinion!

Goed en snel geholpen

Heel fijn contact gehad en goed geholpen. Goede bereikbaarheid Alleen de inschatting van de uren viel tegen achteraf was het toch meer, ondanks dat er geen grote tegenvallers waren

Meedenkend, professioneel, menselijk

Zaak is super opgepakt. Alles moest in zeer korte tijd geregeld worden en dit is door Noortje ontzettend goed gedaan. Alle vragen en dergelijke werden zodra het kon beantwoord en we hebben vanaf het begin met goed vertrouwen met haar samengewerkt.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Overweldigend de moeite die wordt genomen

Alles tot in detail verzorgt en duidelijk. Ook de afhandeling en de manier waarop je geholpen en benaderd wordt is perfect en uiterst professioneel. Ik heb met mevrouw Ogg een uiterst goede en fijne samenwerking gehad en veel goede ervaringen mogen delen ondanks dat de uitkomst tot op heden nog op zich laat wachten. Ik vertrouw in het verloop van rechtheid.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben bijgestaan.

De communicatie met mevrouw Cox verliep uitstekend. Ze heeft me heel goed bijgestaan en ik had het gevoel dat ze oprecht betrokken was bij mijn situatie.

Deskundige hulp gekregen.

Ik ben op een goede professionele hulp geholpen

Jij bent een top advocaat Sara Cox. Ik jan je bij iedereen aanbevelen,

Sara nogmaals bedankt voor al t goeden. Super meid. Met vriendelijke groet., Mia Gijbels.

Fijne samenwerking

Het is prettig samenwerken met Mw. mr. N.C. (Noortje) Ogg.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Door de Corona-problematiek heb ik een consult via Zoom gehad. Prettig gesprek met duidelijke antwoorden op mijn vragen. Een aanrader!

Deskundig, betrouwbaar, professionele advocaat

Advocaat mevr OGG, heeft onze zaak door haar deskundigheid, snel opgelost. Daar zijn we haar dankbaar voor.

Procedure hdv bank

Respect hulpzaam waardering