Samenwerking op basis van vertrouwen

Ik heb de samenwerking als zeer collegiaal en betrouwbaar gezien. Heldere stijl van werken met mooie balans in het afwegen van alle bij de zaak betrokken partijen.

Uitmuntend

UItstekende inschatting van datgene wat we nodig hadden. De balans is door Noortje gevonden om met een realistische blik het maximaal haalbare uit de situatie te halen.

Professioneel en doortastende aanpak

Ik heb Noortje Ogg laten weten dat ik in enkele dagen meer professionaliteit heb mogen ervaren dan in de maanden voor haar second opinion!

Goed en snel geholpen

Heel fijn contact gehad en goed geholpen. Goede bereikbaarheid Alleen de inschatting van de uren viel tegen achteraf was het toch meer, ondanks dat er geen grote tegenvallers waren

Meedenkend, professioneel, menselijk

Zaak is super opgepakt. Alles moest in zeer korte tijd geregeld worden en dit is door Noortje ontzettend goed gedaan. Alle vragen en dergelijke werden zodra het kon beantwoord en we hebben vanaf het begin met goed vertrouwen met haar samengewerkt.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Overweldigend de moeite die wordt genomen

Alles tot in detail verzorgt en duidelijk. Ook de afhandeling en de manier waarop je geholpen en benaderd wordt is perfect en uiterst professioneel. Ik heb met mevrouw Ogg een uiterst goede en fijne samenwerking gehad en veel goede ervaringen mogen delen ondanks dat de uitkomst tot op heden nog op zich laat wachten. Ik vertrouw in het verloop van rechtheid.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben bijgestaan.

De communicatie met mevrouw Cox verliep uitstekend. Ze heeft me heel goed bijgestaan en ik had het gevoel dat ze oprecht betrokken was bij mijn situatie.

Deskundige hulp gekregen.

Ik ben op een goede professionele hulp geholpen

Jij bent een top advocaat Sara Cox. Ik jan je bij iedereen aanbevelen,

Sara nogmaals bedankt voor al t goeden. Super meid. Met vriendelijke groet., Mia Gijbels.

Fijne samenwerking

Het is prettig samenwerken met Mw. mr. N.C. (Noortje) Ogg.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Door de Corona-problematiek heb ik een consult via Zoom gehad. Prettig gesprek met duidelijke antwoorden op mijn vragen. Een aanrader!

Deskundig, betrouwbaar, professionele advocaat

Advocaat mevr OGG, heeft onze zaak door haar deskundigheid, snel opgelost. Daar zijn we haar dankbaar voor.

Procedure hdv bank

Respect hulpzaam waardering

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Netjes geholpen door een kundig persoon

Een luisterend oor met goede tips en uitleg.

Betrouwbaar, transparant en punctueel

Ik ben op een betrouwbare, transparante en punctuele manier bijgestaan

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Wij hebben twee keer ondersteuning gehad van Mr Sara Cox. Zij heeft zeer goed werk geleverd. Mocht het nogmaals zo zijn dat ik een advocaat nodig heb wil ik graag weer ondersteund worden door Ons Advocaten Mr Sara Cox

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Ik ben met respect gehoord en ben geholpen de rust in mij terug te vinden!

De drempelvrees is na ons eerste bezoek meteen verdwenen en ik werd meteen gerustgesteld dat ik niets op tafel legde wat te belachelijk was om te gaan onderzoeken. De onrust die ik al een paar jaar had werd omgezet in rust en dankbaarheid dat er eindelijk naar mij, ons, geluisterd werd. Ook al zou deze zaak misschien niet positief eindigen toch waren we blij ons probleem op tafel gelegd te hebben. Hartelijk dank voor de professionele, maar zeker ook persoonlijke behandeling van onze voor mij onpersoonlijke en verdrietig makende behandeling bij mijn overstap naar een WIA uitkering!

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Snel, accuraat en betrokken.

Noortje Ogg heeft mij heel goed bij gestaan. Ik ben erg tevreden met haar werkwijze. Professioneel, pakt door, niet meer overleg dan noodzakelijk, betrokken. Top!

persoonlijk en betrokken

Met uitstekende service met oog voor mijn persoonlijke situatie, goede communicatie en proactief optreden ben ik vakkundig bijgestaan door noortje Ogg van Ons Advocaten.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Ons Advocaten is een goede organisatie met deskundige mensen in dienst.

Mijn ervaring met ons Advocaten bureau is als volgt samen te vatten, zij zijn deskundigen ieder op zijn eigen terrein die een probleem van hun cliënten serieus bezien en met zorg en deskundigheid behandelen. Of dit probleem gunstig ofwel ongunstig uitvalt voor de cliënt, zij doen hun uiterste best om je zo goed als mogelijk is te helpen. Daarbij wordt je door hen tijdig geïnformeerd over bijzonderheden en/of vragen die van belang zijn bij het behandelen van iedere zaak.

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

prettige en constructieve samenwerking met goed resultaat

De gesprekken waren altijd prettig ,open en constructief. Ook wederzijdse aanvullingen waren altijd bespreekbaar. Goede kennis van zaken en voortvarend in de aanpak. Voldoende snelheid in de gang van zaken. Met respect voor de tegenpartij. Kortom:uitermate tevreden over de samenwerking en het bereikte eindresultaat.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

De open, eerlijke en kordate wijze van communiceren is mij bijzonder goed bevallen.

Zoals hierboven al aangegeven was de manier waarop jij het probleem met Wooninc. tegemoet trad zakelijk, adequaat en eerlijk. To the point.

Professioneel, prettig en constructief

Noortje Ogg heeft ons goed geholpen in een geschil waarbij de nodige onderhandelingsvaardigheden werden gevraagd en waarbij de zaak gaandeweg van aard veranderde.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Bijzonder communicatief, snel, scherp!

Noortje is bijzonder communicatief, het is een genoegen met haar een strategie te ontwikkelen en met haar samen te werken. Ze is snel, pro-actief en erg betrokken .

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Eerlijk advies, snelle actie, goede begeleiding, doel behaald : )

Zeer vriendelijke, betrokken en tegelijkertijd zakelijke benadering (erg fijne werkbare mix) Je weet meteen waar je aan toe bent t.a.v. je vraag! Alles wordt duidelijk gecommuniceerd en er wordt snel actie ondernomen. De lijnen zijn kort en doeltreffend. Ik kan het iedereen aanbevelen, een juridisch vraagstuk bij 'Ons Advocaten' voor te leggen!