Hele fijne begeleiding

Petra heeft mij geholpen in mijn proces. Zij heeft ten eerste de juiste kennis, weet verwachtingen goed te managen maar heeft zeker ook oog voor jou als mens. Zij geeft je t gevoel dat ze er voor jou is! Ik heb de ‘samenwerking’ met haar als heel prettig ervaren, ik zou r zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Handvatten gekregen waar ik zo naar op zoek was

Petra heeft mij enorm geholpen door handvatten aan te reiken om beter te kunnen communiceren met mijn ex-partner. Maar het heeft er ook voor gezorgd dat ik in mijn eigen ontwikkelings- / helingsproces inzichten heb gekregen en nieuwe stappen heb kunnen maken en nog aan het maken ben. Door de expertise van Petra ben weer in control van mijn eigen gedachtes en emoties gekomen. Dit heeft zo veel rust in mijn leven gegeven waardoor ik nu niet alleen de handvatten toe pas in mijn rol als ouder versus de andere ouder, maar deze handvatten ook toe pas naar andere relaties/situaties in werk en prive'.

• Betrokkenheid

Keuring netjes begeleid !

Wat een goede begeleiding in mijn scheidingsproces zoveel geduld en alles op mijn tijd en keurig geregeld !

• Betrokkenheid

Super fijn, professioneel en snel geholpen.

We zijn goed geïnformeerd over de mogelijkheden en de zaken waar we aan moesten denken. Er wordt rustig overlegd, alles kanten worden bekeken en de uitkomst bepaal je zelf maar met de hulp die we gekregen hebben zijn we tot een goede overeenkomst gekomen.

Prima!

Goede en vriendelijke benadering. Er wordt tot het laatst meegedacht.

Prima geholpen

Mr. Den Hollander heeft met ons meegedacht en ook zeker gewaarborgd dat er geen stappen werden gezet waar wij nog niet aan toe zouden zijn. Ze luistert goed en is integer.

zeer tevreden

Prettige sfeer om te communiceren over moeilijk/pijnlijk onderwerp, deskundig en vriendelijk

Goed tot uitstekend

Een ter zake kundige mediator, integer en volstrekt onpartijdig. De mediator heeft gevoel en betrokkenheid laten zien tijdens het proces. De balans qua emoties en de zakelijke aspecten uitstekend aangevoeld en zo ook het mediation proces begeleidt.

We zijn uitstekend geholpen

Tijdens het gehele proces, zijn mijn ex-vrouw en ik uitstekend geholpen. Alle was duidelijk en overzichtelijk.

• Betrokkenheid

Prettige, deskundige begeleiding in een moeilijke tijd

De scheiding is zeer vlot en in goede harmonie afgewikkeld. Er was ruim aandacht voor de emoties naast de juridische aspecten en de communicatie verliep soepel.

Weet alles van pacht

Hoop ellende meegemaakt met de pachtkamer in Middelburg Bijloo heeft het tij weten te keren weet werkelijk alles van pacht weet precies hoe de hazen lopen. Bijloo heeft net zo veel verstand van pacht als Cruif van voetbal

• Betrokkenheid

Echte mediator kiest geen party geeft goede adviezen.

Petra is zakelijk wat wij echt nodig hadden. Ze gaf ons de juiste adviezen en is duidelijk. Nogmaals bedankt dat je ons zo goed heb geholpen. Ik ben persoonlijk heel blij dat we op 5 mei (Bevrijdingsdag) hebben getekend en dat de officiële scheidingsdatum 23 juni is (mijn verjaardag). Na 7 jaar er overgedaan te hebben is dit wel speciaal.

• Betrokkenheid

Aandacht voor de zakelijke kant maar ook, en eerst voor de emotionele.

Rust en deskundigheid, meedenken zijn de steekwoorden die het proces typeerden.

• Betrokkenheid

Petra heeft ons goed geholpen op een manier die bij ons past.

Goede begeleiding bij onze scheiding en uitleg van het proces. Een fijne, rustige gesprekspartner met oog voor beide partijen.

Excellente ondersteuning

Naast haar professionaliteit geeft Petra den Hollander het menselijke aspect ook de plaats die het verdient.

Goede en duidelijke begeleiding

Goede begeleiding in het hele proces. Snelle reactie op vragen of onduidelijkheden. Vriendelijk en meelevend. Dringt niks op en geeft goede uitleg over het alles. Heb het als positief ervaren ondanks dat het geen fijn proces is.

• Betrokkenheid

Rustige begeleiding, zakelijk maar betrokken

Op zich als een goede begeleiding ervaren, maar soms had ik wel wat meer actieve betrokkenheid gezien met wat meer initiatief om met beide partijen om tafel te gaan en zelf te zien of alles goed verloopt bij partijen onderling.

Netjes en goed geholpen.

Goed samen begeleid volgens de gang van de wettelijke eisen.

• Betrokkenheid

Een uitstekende laagdrempelige, betrokken en deskundige advocaat.

Petra den Hollander heeft mij zeer deskundig en vasthoudend door een taaie zaak heen geholpen. Ze is zeer betrokken en heel duidelijk in haar communicatie. Dankzij haar inzet heeft dit geleid tot een heel mooi resultaat. Dankjewel.

• Betrokkenheid

Goede en deskundige begeleiding in het scheidingsproces

De begeleiding heb ik als deskundig en pretttig ervaren. Ook was er veel aandacht voor alle emoties die erbij kwamen kijken en hebben daarvoor tips gekregen. Ook de aandacht voor onze dochter was erg fijn.

Positieve ervaring

Fijne vorm van communicatie en sfeer. Heeft ons prima geholpen en geïnformeerd. Dik tevreden.

• Betrokkenheid

Zij heeft haar best gedaan ondanks zo'n lastige ex dat ik heb.

Heel goed,kan niet anders zeggen!

Vriendelijk en kundig geholpen

Wij zijn vriendelijk en goed geholpen door Mevr. Den Hollander. De zaak was snel geregeld.

Uitstekende begeleiding

Petra den Hollander is deskundig en vaardig en heeft ons uitstekend begeleid waardoor wij er goed uit zijn gekomen.

• Betrokkenheid

Kundig, correct, persoonlijk en menselijk!

Ik heb mevrouw den Hollander ervaren als een zeer kundig en betrokken advocate. Zij weet goed om op een persoonlijke en professionele manier tot de kern te komen waardoor er relatief weinig tijd nodig was om de zaken te regelen. Ook is het prettig dat mevrouw den Hollander zonder oordeel de zaken behartigt waardoor beide partijen hun verhaal konden doen zonder veroordeeld te worden.

Over Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander

Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander is gespecialiseerd in het familierecht (vFAS) en in mediation (familie- en arbeidsrecht - MfN). Naast de juridische aspecten van een zaak is er ook altijd aandacht voor de emoties die spelen bij een conflict en worden er indien nodig handvatten aangereikt om de communicatie tussen de partijen te verbeteren. Het streven is altijd om een juridisch conflict in overleg, dus buiten de rechter om, op een respectvolle en duurzame manier op te lossen.

Over Advocaatscore.nl