Een uitstekende laagdrempelige, betrokken en deskundige advocaat.

Petra den Hollander heeft mij zeer deskundig en vasthoudend door een taaie zaak heen geholpen. Ze is zeer betrokken en heel duidelijk in haar communicatie. Dankzij haar inzet heeft dit geleid tot een heel mooi resultaat. Dankjewel.

• Betrokkenheid

Goede en deskundige begeleiding in het scheidingsproces

De begeleiding heb ik als deskundig en pretttig ervaren. Ook was er veel aandacht voor alle emoties die erbij kwamen kijken en hebben daarvoor tips gekregen. Ook de aandacht voor onze dochter was erg fijn.

Positieve ervaring

Fijne vorm van communicatie en sfeer. Heeft ons prima geholpen en geïnformeerd. Dik tevreden.

• Betrokkenheid

Zij heeft haar best gedaan ondanks zo'n lastige ex dat ik heb.

Heel goed,kan niet anders zeggen!

Vriendelijk en kundig geholpen

Wij zijn vriendelijk en goed geholpen door Mevr. Den Hollander. De zaak was snel geregeld.

Uitstekende begeleiding

Petra den Hollander is deskundig en vaardig en heeft ons uitstekend begeleid waardoor wij er goed uit zijn gekomen.

• Betrokkenheid

Kundig, correct, persoonlijk en menselijk!

Ik heb mevrouw den Hollander ervaren als een zeer kundig en betrokken advocate. Zij weet goed om op een persoonlijke en professionele manier tot de kern te komen waardoor er relatief weinig tijd nodig was om de zaken te regelen. Ook is het prettig dat mevrouw den Hollander zonder oordeel de zaken behartigt waardoor beide partijen hun verhaal konden doen zonder veroordeeld te worden.

• Betrokkenheid

Heb aan mevrouw den hollander een goede advocate gehad. Ze luisterde naar mijn wensen en gaf een goed verweer en advies als dat nodig was. Kortom een advocaat die er voor mij heeft gestaan en heeft gevochten voor mijn wensen.

• Geholpen door: Petra den Hollander

Na 10 jaar nog steeds betrokken bij mijn zaak en zal haar aan iedereen aan bevelen door haar vriendelijke , menselijke handelen . In het belang van iedereen Top advocate

• Geholpen door: Petra den Hollander

je was zeer kundig en neutraal voor man en vrouw en je kan je goed in leven in man vrouw situatie en ook knap dat je zelf niet getrouwd bent maar wel in kan leven hoe dat gaat

• Geholpen door: Petra den Hollander

De gesprekken waren bijzonder prettig. Zowel ik als mijn ex vrouw werden beide gehoord en van deskundig advies voorzien.

• Geholpen door: Petra den Hollander

Zeer deskundig. En fijne manier van praten met elkaar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind het jammer dat er op schrift door een jurist de voornaam van mijn ex steeds weer incorrect werd opgeschreven, ondanks dat er in de reply door mijzelf de juiste benaming werd gehanteerd. Ook vind ik het zorgwekkend dat er niet de juiste hypotheeknummers in het convenant zijn gezet. Dit had ik zelf kunnen opmerken. Maar ben hier klaarblijkelijk niet helder genoeg voor geweest in deze emotionele omstandigheden. Ik vind het ook spijtig dat ik er zelf achter kom dat mijn naam niet tijdens de scheiding is aangepast naar mijn oorspronkelijke naam. Mijn ex en ik hebben de naam destijds van elkaar achter onze eigen naam aangenomen. En dat ik deze optie niet uitgelegd of aangeboden heb gekregen tijdens de gesprekken. Nu moet ik dit zelf gaan regelen terwijl het geregeld had kunnen zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede begeleiding en advisering je hoeft zelf niet veel te doen

• Geholpen door: Petra den Hollander

Mevrouw Den Hollander is een heel fijn mens in haar communicatie en benadering. Ze is helder en eerlijk over de mogelijkheden en of knelpunten waar ik voor zou komen te staan. Ik zou haar zeer zeker aanraden wanneer iemand in de zelfde situatie of erger terecht komt of gaat komen.

• Geholpen door: Petra den Hollander

Ben zeer te vrede hoe het is verlopen,mijn dank daar voor. Vriendelijk groeten , Thea Brosky

Over Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander

Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander is gespecialiseerd in het familierecht (vFAS) en in mediation (familie- en arbeidsrecht - MfN). Naast de juridische aspecten van een zaak is er ook altijd aandacht voor de emoties die spelen bij een conflict en worden er indien nodig handvatten aangereikt om de communicatie tussen de partijen te verbeteren. Het streven is altijd om een juridisch conflict in overleg, dus buiten de rechter om, op een respectvolle en duurzame manier op te lossen.