Zeer betrouwbaar en professioneel!

Ondanks dat je niet voor niets een advocaat nodig hebt, vaak in verdrietige omstandigheden heb ik deze periode en de begeleiding die ik van Danique heb gehad als zeer prettig ervaren. Ze is een ontzettend lief mens, zeer betrokken in haar werk en liefdevol!

Vakmanschap is Meesterschap

Wat ben ik blij dat ik een advocaat als Mr.J.J.Blok in de armen heb genomen. Hij is zeer kundig en weet wat die doet. Mr.J.J.Blok is zeer anticiperend naar de tegenpartij en wat vooral heel fijn is, hij denkt met je mee hij is betrokken en komt altijd met een professioneel en deskundig advies. Hij praat de realiteit hij verdraaid niks hij is assertief. Hij is duidelijk in zijn taal. Daarnaast wat heel fijn is, hij is altijd zeer goed bereikbaar. Communicatie is echt heel belangrijk binnen een scheiding in mijn geval dan. Ik heb geen moment getwijfeld. Het is ook een hele flexibele advocaten kantoor met alles, ik heb er alleen maar lof voor! Bedankt voor alles nogmaals.

• Geholpen door: Job Blok

Van A tot Z goed geregeld.

Hoe fijn is het als je eindelijk een luisterend oor krijgt en het gevoel dat iemand je serieus neemt. Dat is heel fijn kan ik zeggen. Job heeft ons ontzettend goed geholpen en goede adviezen gegeven. Het was een lange en soms hele zware weg maar uiteindelijk met een voor ons onverwacht goed einde. Professioneel, menselijk, vriendelijk, strijdlustig en vooral behulpzaam met een luisterend oor.

Deskundig en betrokken

Vanaf het eerste adviesgesprek tot en met de definitieve vaststellingsovereenkomst een uitstekende samenwerking gehad met Danique. Duidelijk in zowel de mogelijkheden als de onmogelijkheden. Actief in het in beweging krijgen van de tegenpartij. Kortom een kantoor en een advocate om aan te bevelen.

• Geholpen door: Danique Linders

Goed geholpen en ter zake kundig

Geholpen op het gebied van familierecht. Liep allemaal zeer voorspoedig en snel. Kan de advocate aanbevelen.

• Geholpen door: Danique Linders

snel, zakenkundig en correct.

Was zeer blij met professionele, juridische kijk op de zaak. En op de snelle, klantvriendelijke aanpak. Dank hiervoor.

• Geholpen door: Mandy van Schaik Martinet

Uitstekende advocaat, uitstekend resultaat.

Job heeft ons fantastisch geholpen bij onze zaak. Hij is zeer kundig en een fijne sparringpartner.

• Geholpen door: Job Blok

Betrokken, deskundig en betrouwbaar.

Tijdens het proces heeft Job zich bewezen als een betrouwbare deskundige.

• Geholpen door: Job Blok

Grote empathie, oprechte betrokkenheid en inzet in combinatie met ervaring en vakkennis

Is met warme empathie, oprechte betrokkenheid en grote ervaring de steun en toeverlaat geweest die ik zocht in dit voor mij emotioneel complexe traject. Bij een eventuele lacune in kennis wordt dit eerlijk aangegeven, waarbij dan in overleg extern advies is ingewonnen. Probeert altijd alle partijen in hun waarde te laten, in woord en geschrift, geeft complimenten waar nodig, dit alles om het proces in een positieve sfeer te laten verlopen. Verder heb ik zijn inzet als bovengemiddeld ervaren. Ik heb dit proces, een voor mij emotionele rollercoaster, uiteindelijk door mijn mediation advocaat, als zeer positief ervaren. Ik zou dan ook een ieder die zoekt naar een advocaat die gevoel heeft voor verhoudingen in wat rechtvaardig en billijk is, maar toch zijn primaire rol als jouw zaakwaarnemer sterk in het vizier houdt, graag aanraden.

Vriendelijk

Fijn geholpen door Danique die altijd goed naar je luisterd.en ze ziet je niet als een nummer zoals bij veel wel het geval is.ze neemt gelijk actie als er iets gedaan moet worden.mijn ervaring was super fijn

• Geholpen door: Danique Linders

Uitstekende advocaat, fantastisch resultaat.

Van begin tot eind fantastisch geholpen, uitmuntend jurist en sparringpartner.

Snel, zakenkundig en correct

Was zeer blij met de professionele, juridische kijk op de zaak. En op de snelle, klantvriendelijke aanpak. Dank hiervoor!

Over Advocaatscore.nl