Goed geholpen

Ik heb een hele goede advocaat gehad, alleen jammer dat mijn ex zo dwarsboomt

• Geholpen door: Danique Linders

Professionele begeleiding en steun wanneer je het hebt.

Ik heb in een vervelende scheidingssituatie in Mr. Blok een kundige sparringpartner gevonden, die goed beslagen ten ijs komt en je bijstaat, wanneer anderen dat niet kunnen. Hierbij verliest hij de menselijke maat niet en helpt hij jou, in de brei van regelingen, rechten en plichten, het overzicht te houden. Ik heb de persoonlijke begeleiding als zeer prettig ervaren in een waardeloze fase van mijn leven. Afspraken waren helder en werden prima nagekomen. Ik heb veel aan zijn hulp en steun gehad. Een aanrader.

Denkt mee met klant

Wat voor ons een uitzichtloze situatie bleek, was door inbreng van AXius 180 graden omgedraaid. Een zeer tevreden klant

• Geholpen door: Mandy van Schaik Martinet

Down to earth en professioneel

Zeer intensief en langdurig samengewerkt aan een voor ons zeer emotionele zaak met veel tegenslagen. Robert en Danique denken goed mee, luisteren en maken daar vervolgens een professioneel geheel van. Gelukkig hebben we dit traject na twee jaar met hun hulp positief kunnen afsluiten.

• Geholpen door: Danique Linders

Professioneel, gedegen, meewerkend, waar voor je geld

De keuze om tijdens het traject te switchen naar Axius advocaten in het algemeen en naar Mr J Blok in het bijzonder is mij goed bevallen. Ter zake zeer kundig op zowel inhoudelijke als emotionele gronden. De goede overlegstructuur, gekoppeld aan daadkracht, helpt ook oeverloos getouwtrek voorkomen. Uitstekend kantoor, met een geweldige advocaat

Snel en zorgvuldig

Ze neemt alle taken van je over en voert deze aandachtig en zorgvuldig uit. Zeer tevreden.

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Ontzettend professioneel en kundig geholpen

Een conflict is nooit leuk en daarom is het fijn om geadviseerd te worden door iemand die niet alleen kundig is, maar ook emphatisch. Mr. Claudelle Schimmel-Blom was dit alles. Meer dan lof!

super geholpen

Hele goede ervaring met goede Advocaat Zij helpt is betrokken en legt uit tot je alles begrijpt. Super!

Echt voortreffelijk!!

Top service geleverd door Danique Linders. Geen gehaast en gedoe, maar vooral meedenken en goede adviezen afgegeven. Telefonisch altijd bereikbaar en ook dan wordt de tijd voor je genomen. Top! Dank Danique!

• Geholpen door: Danique Linders

Eerlijk over mogelijkheden met zeer persoonlijke aanpak

Mijn a-typische dossier werd met zorgvuldigheid, geduld, inlevingsvermogen en professionaliteit behandeld. Ik heb op basis van heldere uitleg en inschatting van kansen vanuit dhr. Blok altijd een weloverwogen keuze kunnen maken en het dossier op die manier goed kunnen afsluiten. Mijn dank is groot!

• Geholpen door: Job Blok

Fijne en snelle samenwerking. Korte lijntjes. Oplossingsgericht en anticiperend. Aanrader!

• Geholpen door: Job Blok

Snelle en adequate dienstverlening en ook inhoudelijk prima in orde.

• Geholpen door: Robert Beukhof

Zeer prettige en duidelijke communicatie en kundig advies.

Met mr. Linders had ik een goede en heldere communicatie. Advies werd direct gevolgd door actie en/of reactie.

goed geholpen

De door mij aangeleverde stukken zijn blijkbaar goed bestudeerd door de heer Beukhof. Helaas kon hij geen voor mij positief resultaat geven, maar ik heb goede uitleg gekregen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Robert Beukhof

Zeer prettig, kundig en snel!

• Geholpen door: Job Blok

Daadkrachtige hulp, advies & ondersteuning op het moment dat ik het heel hard nodig had!

Op het moment dat ik het echt niet meer wist, na maandenlang hulpverlening- trof ik Danique Linders. Ze luisterde naar m’n verhaal en direct besloot ik haar als m’n advocaat te nemen. Geen moment spijt gehad van deze beslissing. Ze heeft het voor me opgenomen op een moment in m’n leven dat ik het zelf niet meer kon. Met haar medeleven, intelligentie maar vooral haar manier van ‘aanpakken’ overwon ik mn strijd en won zij m’n hart!

• Geholpen door: Danique Linders

Een heel constructief en gemoedelijk traject onder leiding van Job Blok

Door Job heel kundig en daadkrachtig begeleid bij het opstellen van het convenant. Hij luistert goed en heeft ons op weg geholpen bij een aantal lastig te maken keuzes. Heldere communicatie, binnen de mogelijkheden de vaart goed in het traject gehouden.

• Geholpen door: Job Blok

Een vriendelijk meedenkend deskundige mediator

Scheiden is voor niemand leuk, maar als het dan echt niet anders kan is de heer Blok zeker een aanrader.. Wij zijn beiden bijgestaan met onze vragen. Er word meegedacht,meegeleefd, is begripvol. Op zijn tijd even een goede dosis humor.. Een vriendelijke deskundige man die zowel ons als onze dochter door de scheiding heeft geholpen.. Een bedankje aan de heer blok en zijn secretaresse voor de goede diensten is dan ook zeker op zijn plaats

• Geholpen door: Job Blok

Expertise waar je op kunt bouwen

Op een prettige manier hebben ze mij door mijn ontslagprocedure geholpen. Door Robert kreeg ik weer het vertrouwen en hebben we de zaak uiteindelijk naar mijn wens voltooid. Zonder hen was dat niet gelukt.

• Geholpen door: Robert Beukhof

Iets positiefs in een negatieve tijd!

Iets positiefs in een negatieve tijd! Job is altijd helder en duidelijk geweest in zijn advies, heeft altijd goed meegedacht. Deskundige advocaat. Hij was goed bereikbaar, ondanks soms grote drukte. Al met al een team effort!! Top!! Bij deze, mijn complimenten aan jou, Job, dank je wel voor je hulp!! Ook Jolanda bedankt als secretaresse.

• Geholpen door: Job Blok

Deskundigheid tot in de details

Claudelle is deskundig en denk mee, ze neemt alles aspecten die er zijn en zorgt dat alles gedekt is zodat er geen verrassingen komen. Ze werkt snel, en efficient

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Ik kwam binnen met mijn vader en wij werden goed opgevangen. Het eerste gesprek was heel duidelijk en er werd meteen actie tegen de tegenpartij genomen. Ben heel tevreden hoe het allemaal gegaan is en verlopen. Dankjewel

ik ben prima geholpen

vriendelijke, adequaat en helder.

• Geholpen door: Bertine van den Heuvel-van Dijk

Ik ben er uitstekend geholpen

De heer blok heeft mij aan alle kanten geholpen en ook oplossingen aan gedragen. We hebben een uitstekende samen werkingen gehad. Nogmaals bedankt heer Blok.

• Geholpen door: Job Blok

Prima communicatie en erg professioneel!

Ik ben geadviseerd door Danique Linders. Haar kwaliteiten zou ik willen omschrijven als zeer deskundig, betrokken, spreekt duidelijke en te begrijpen taal, geduldig en professioneel. Alles wat ik behandeld wilde zien is ook zo op papier gekomen. Van A tot Z top!!