Ben heel goed geholpen door mevrouw Linders

Nadat ik in een vervelende situatie was beland moest ik een advocaat inschakelen om een beter beeld te vormen over mijn situatie en eventuele hulp in de communicatie. Nadat ik tot in details mijn probleem heb voorgelegd heeft mevrouw Linders mij zelf de keuze gegeven om zelf of via haar de communicatie te doen met de andere partij. Door haar deskundigheid en adequaat handelen richting de notaris zijn wij eruit gekomen.

Super!

Ik heb het afgelopen jaar contact gehad met de heer Blok. De heer Blok is oprecht, geduldig en denkt zeer goed mee. Het contact verloopt was heel fijn. E-mails en telefoontjes werden snel beantwoord. De communicatie is duidelijk en er is altijd een overleg. Hij adviseert heel goed en duidelijk. Ik hoop niet dat ik nog gebruik hoef te maken van de heer Blok maar mocht het ooit toch nog een keer nodig zijn, dan weet ik waar ik terecht kan. Een ander belangrijk aspect: facturatie. Deze is duidelijk, een eerlijk. Ik heb ook hier nooit vragen of opmerkingen over gehad.

• Geholpen door: Job Blok

Mijn belangen zijn uitstekend behartigd in het gehele traject!

Job heeft mij ontzettend goed geholpen. Job is erg betrokken, heeft veel kennis van zaken, verdiept zich grondig in de kwestie en is realistisch. Met op de juiste momenten dat vleugje humor, maar ook even die bemoedigende woorden. Dank je, Job. Ik ben je erg dankbaar! Ook mijn dank aan de vriendelijke en behulpzame dames van het secretariaat!

Prettige samenwerking!

Ik heb de samenwerking met Danique als zeer prettig ervaren. Goede communicatie en ´korte lijntjes´ met elkaar over de inhoud. Tevreden resultaat naar tevredenheid van beide partijen.

• Geholpen door: Danique Linders

Goede inleving in situatie en heldere advisering

Na een korte uitleg over de voorliggende kwestie is Danique Linders binnen de overeengekomen termijn met een duidelijk advies gekomen waarmee de vraag helder beantwoord is.

• Geholpen door: Danique Linders

snelle en heldere communicatie met goede adviezen

Mijn ervaring met Axius is zeer goed. De adviezen zijn goed en worden in begrijpelijke taal uitgelegd. Ook de wens vanuit de cliënt worden hierin duidelijk gehoord en meegenomen. De communicatie kan hierdoor snel verlopen en wat ik als bijzonder prettig ervaar is dat ik constant van alles op de hoogte ben gehouden. De betrokkenheid en de interesse maken het wat mij betreft dan helemaal af.

• Geholpen door: Danique Linders

Eerlijk en open contact. Met goede begeleiding.

Danique heeft me goed geholpen. Zowel professioneel als persoonlijk advies gegeven. Elke vraag of situatie die er was is onderzocht en beantwoord. Bedankt.

Deskundige doortastende advokaat

Ik heb mijn contact met mijn advocaat als zeer positief ervaren. Goede inschatting van de zaak (tot in detail). Juiste manier van aanpak van de tegenpartij wat resulteerde in een voor ons bedrijf positieve afronding, een schikking.

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Ervaren advocaat met goede adviezen

Ondanks de moeilijke situatie waar ik mij in bevond goed geholpen en goede adviezen gekregen. Men was betrokken bij mijn persoonlijke situatie en hebben voor de meeste voorkomende situaties een passende oplossing bedacht met een voor mij zo gunstig mogelijke uitkomst.

Zeer grondige voorbereiding

Ik heb Robert Beukhof van Axius als zeer professioneel en grondig ervaren. De genomen voorbereiding en alle feiten die er juridisch toe doen heeft hij boven tafel gekregen. Tijdens de zitting begon de advocaat van de tegenpartij af en toe letterlijk stond te stotteren en hij de rechter meekreeg in zijn betoog. Hierdoor ontstond er een situatie waardoor er geschikt kon worden in ons voordeel.

• Geholpen door: Robert Beukhof

Net zoals de vorige keer dat Danique mij bijstond is ook deze keer weer uitstekend bevallen. Nu voor een andere zaak maar alles liep net zo soepel en vlot. Goed en fijn contact gehad.

Betrokken met objectief advies

Danique is betrokken en probeert een helder en objectief advies te geven. Fijne samenwerking en laagdrempelig.

Praktisch, empathisch en oplossingsgericht

Dat zijn wat mij betreft de sleutelwoorden voor wat betreft de aanpak van de problematiek door Axius advocaten & mediators.

• Geholpen door: Danique Linders

Open en eerlijk beeld geven

Fijne samenwerking met altijd een eerlijk beeld schetsen over de mogelijkheden.

• Geholpen door: Danique Linders

Duidelijke, adequate en professionele hulp

Mw. Linders en ik hebben elkaar niet fysiek ontmoet, toch had ik het gevoel dat er een "klik" was. Mw. Linders is betrouwbaar in haar werk. Vanuit een professionele houding blijft ze checken of de informatie van de tegenpartij echt klopt. Wat ik fijn vond is dat ze elk positief resultaat, hoe klein ook, benoemde.

• Geholpen door: Danique Linders

Een zeer kundige advocaat bij een prettig advocatenkantoor. Ik ben erg blij!

Mijn ervaringen met advocaat Job Blok zijn zeer positief. Job Blok is een erg ervaren advocaat en is kundig. Job Blok verstaat zijn vak uiterst goed. Ik heb/had voor mijn moeizame scheiding geen andere advocaat willen wensen. In de rechtszaal voelde ik mij echt sterk met J Blok aan mijn zijde. Op zijn tijd wat humor op de juiste momenten, de juiste combinatie van wat een cliënt wenst zou ik zeggen. Top!

Zeer prettige samenwerking

Danique is duidelijk in communicatie, meedenken, doorzetter, optimisme en humor, echt iemand die volledig naast je staat

• Geholpen door: Danique Linders

Van begin tot eind ben ik deskundig ondersteund door een geweldige advocaat. De communicatie was uitstekend en helder, zowel schriftelijk als telefonisch. Advocaat gaf bij elke stap aan welke mogelijkheden ik had, gaf hierbij deskundig advies, maar liet de keuze altijd aan mij over. Daarnaast was advocaat heel betrokken bij de zaak en mijn situatie.

Snel en efficiënt

Mijn advocaat heeft het zeer snel en vakkundig aangepakt

Uitstekend.

Een zeer goede advocate, die op een eerlijke manier keihard voor de overwinning wil gaan.

Persoonlijk en professioneel

zie hieronder

Ik vond mijn advocate kundig, betrouwbaar, goed bereikbaarn steunend en prettig in contact en communicatie.

• Geholpen door: Danique Linders

Luistert, vraagt, is duidelijk, begrijpt waar het belang ligt van de cliënt en gaat ervoor.

Op zeer korte termijn de zaak aangenomen. De rechtszaak was 2 dagen later. Direct actie en reactie. Zeer goede interactie met cliënt. Efficiënt. Gaat er helemaal voor. Ook tegen instanties. Danique dank je wel dat je er was.

Zeer goede juridische bijstand

Claudelle heeft mij zeer goed geholpen bij twee hele vervelende zaken. Alles in duidelijke taal, empathisch, betrokken en vriendelijk.

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Persoonlijk, open, deskundig, betrokken en onpartijdig

Job heeft ons beiden prima begeleid tijdens een mediationtraject. Kan zich verplaatsen in de situatie en weet ook zaken in perspectief te plaatsen. Communiceert helder en verduidelijkt waar nodig. Positief oplossingsgericht met oog voor beider belang. Nauwkeurig en vooruitziend. Informeert over het traject en te nemen vervolgstappen. Reageert snel en inhoudelijk op vragen. Kan observeren en luisteren en vertaalt dit in zinnige adviezen. Job, namens ons beiden, hartelijk dank dat je er voor ons was!