Strijdertje

Ik zie Danique als een strijdlustige, eerlijke en zeer gedreven advocate. Zei verstaat haar vak en is goed in wat ze doet. Ze is vast beraden als ze in haar recht staat. Ze is vrolijk, oprecht en heel aangenaam energie vol. Al met al zeer tevreden!

• Geholpen door: Danique Linders

een juridisch conflict is nooit aangenaam, maar het contact was uitmuntend.

vanaf dag 1 hebben wij direct een goed gevoel gehad. meedenkend, duidelijke uitleg, ook van eventuele negatieve consequenties. de begeleiding die wij hebben ondervonden was zeer prettig, maar vooral de empathie die we ontvingen hebben zeer gewaardeerd, dit is n.l. niet vanzelfsprekend.

• Geholpen door: Robert Beukhof

Fijn meedenken, alle benodigde kennis in de zaak goed paraat, en kansen goed en vlot benut.

Deze advocaat heeft een positief kritische houding, is een vlotte denker en voelt goed aan waar knelpunten zitten. Ze schroomt niet om flink door te pakken, en laat zich niet zomaar intimideren. In tegenstelling tot eerder had ik hier een heel positieve ervaring, dit is hoe het hoort!

• Geholpen door: Danique Linders

Professioneel, zeer kundig, betrouwbaar, eerlijk, altijd bereikbaar en oprecht geïnteresseerd.

Mijn complimenten aan Job! Het was een emotionele en onvoorspelbare zaak maar Job is altijd naar mij toe eerlijk en oprecht geweest over de kans van "slagen". Ook voor hem is het natuurlijk niet te voorspellen wat de uitkomst zal zijn. Maar Job heeft er alles aan gedaan om op een gentlemen waardige en eerlijke manier de zaak voor te laten komen. En dat is hem zeker gelukt en dat siert hem. Job, nogmaals ontzettend bedankt voor alles wat je voor mij en de kinderen hebt gedaan. Dank voor je oprechte betrokkenheid en eerlijkheid, wij zullen dit nooit vergeten!

• Geholpen door: Job Blok

Vriendelijke advocate maar hard in de zaak

Danique heeft mij prima begeleid tijdens een herberekening van de kinderalimentatie. Ze is duidelijk in haar communicatie. Nogmaals bedankt voor de begeleiding.

• Geholpen door: Danique Linders

goed maar met klein foutje

Heel goed en deskundig geholpen, Jop gaat indien nodig tot het uiterste. Maar ook kleine foutjes, zoals verkeerd mail adres, niet voldoende geinformeerd over pensioen verevening.

Duidelijk en meedenkend

Het was een kort gesprek waarin zij duidelijk voor mij was.

• Geholpen door: Danique Linders

Op een deskundige en zeer correcte manier bij gestaan door mijn advocaat.

Het was geen eenvoudige echtscheiding, maar door het kordate op treden, is het uiteindelijk tot een goed einde gebracht.

• Geholpen door: Job Blok

Prima kantoor en prettige communicatie

De contacten verliepen prima. De communicatie was duidelijk en alles ging in goed overleg. Ondanks dat het een 'druk' kantoor is, was er altijd tijd of in goed overleg een planning gemaakt voor de nodige zaken. Eigenlijk in alles tevreden, maar 1 kritisch puntje en daardoor geen maximale score. Mijn kritisch puntje zit in het feit dat er op een gegeven moment kritischer gekeken had moeten worden naar mijn financiële situatie en i.c.m. de peildatum.

• Geholpen door: Job Blok

Deskundig geadviseerd. Gehele project goed gecommuniceerd en uitgevoerd.

Top geholpen

Professionele aanpak,snelle en goede communicatie en een luisterend oor. Nogmaals dank voor alle juridische hulp en ondersteuning . Ik beveel Axius advocaten & mediators dan ook zeer aan .

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

voelde me vertrouwd en werd ten alle tijden goed geholpen en te woord gestaan

ik voelde me vertrouwd met Robert Beukhof Hij heeft een enorme goede inzet die niet snel opgeeft Wanner hij mij niet verder kon helpen omdat hij daar niet de juiste kennis en ervaring mee heeft, doet hij zijn uiterste best de juiste persoon voor je te vinden die dat wel kan Robert stond mij ook in gewone begrijpbare taal bij zodat ik alles kon begrijpen Super goede ervaring dus gehad en zeker een aanrader

Deskundig en betrokken

Wij konden snel terecht voor een eerste vrijblijvende afspraak. Door de betrokken houding en het deskundig advies van de advocaat er dan ook voor gekozen ons door haar verder te laten ondersteunen. Wij zijn zeer tevreden over bejegening, ook door de verschillende administratieve medewerkers , en de vlotte afwikkeling van de procedure.

Accuraat, prettig en vakkundig

Werd pro-actief goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken in het proces.

• Geholpen door: Danique Linders

Hele fijne ervaring met Robert welke ik ieder ander kan aanraden.

• Geholpen door: Robert Beukhof

Juiste balans tussen belangenbehartiging en meelevendheid

Ik vond de samenwerking met Benine enorm prettig; in een prive nogal moeilijke tijd wist ze een balans te vinden tussen opkomen voor mijn belangen, en meeleven. En ook af en toe een spiegel voor houden om mij er aan het grotere plaatje te herinneren.

• Geholpen door: Bénine van der Maarl

Vakbekwaam en doelgericht

We hebben het vraagstuk/probleem in kaart gebracht, en de eventuele oplossingen besproken. Daarna samen beslist wat voor mij (de klant) de beste oplossing is. Dat gaf een goed gevoel.

Vakkundig en daadkrachtig.

Wanneer je met een advocaat te maken krijgt, dan is dat vaak in een lastige situatie. Ik vond het heel prettig om serieus genomen te worden. De expertise van de advocaat heb je dan echt nodig. Dit heeft Axius laten zien.

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Professionele begeleiding en goede nazorg.

Korte en krachtige lijnen. Directe benadering. Begrip voor financiele afwikkeling. Betrouwbaar gevoel. Dank voor alles.

• Geholpen door: Bénine van der Maarl

Werd goed naar ons geluisterd. Met zijn vakkennis kwamen we er goed uit

• Geholpen door: Job Blok

Axius Advocaten is een topkantoor!

Axius blinkt erin uit om op een uitermate plezierige, klantvriendelijke en toegankelijke manier met grote kennis van zaken doeltreffend advies en adequate bijstand te verlenen. De communicatie verloopt prettig en duidelijk.

• Geholpen door: Robert van Huussen

Robert is vriendelijk, betrokken, behulpzaam en duidelijk in zijn communicatie.

Robert heeft mij uitstekend geholpen met de zaak. De mogelijkheden werden duidelijk uitgelegd. De communicatie per mail en telefoon was prettig. Bij aanvullende vragen werd nog extra uitleg gegeven. Het mailverkeer richting de tegenpartij was uitstekend. De fouten die de tegenpartij veelvuldig heeft gemaakt, werden door Robert goed opgemerkt.

Zeer aan te bevelen

Kundig, praktisch, to the point, adviezen hebben absoluut meerwaarde (ideeën waar ik zelf nog niet aan had gedacht) en erg prettig in de omgang!

• Geholpen door: Robert van Huussen

betrokken, zeer deskundig, zeer klantvriendelijk en proberen alles er uit te halen voor klant op men

goede ervaring in minder leuke tijd. Job was zeer betrokken en deskundig, weet waar hij over praat en afspraak is afspraak, ook al werkte tegenpartij niet mee. Echt blij dat ik voor Axius heb gekozen.

Betrokken, nuchtere, accurate adviezen

Betrokken, nuchtere, accurate adviezen