communiceert informeel, kent de materie, komt met oplossingen die ik van andere kantoren niet hoor.

Geeft naast advies ook de achtergrondinformatie. Zij zoekt mee naar oplossingen, en is duidelijk over de juridische regels.

• Geholpen door: Danique Linders

Uitstekende advocaat. Meer waard dan een 10!

Wij hebben ons tijdens 2 rechtszaken en 1 hoger beroep laten bijstaan door Danique. Door haar vastberadenheid en kennis heeft zij voor ons een prachtig resultaat behaald. Ze gaat voor haar cliënten door het vuur, doet alles wat nodig is (en meer!) en geeft een heel eerlijk advies. Ze heeft oog voor detail, weet alles (of zoekt het uit) en neemt jou als cliënt uiterst serieus. Ze is voor ons meer waard dan een 10.

• Geholpen door: Danique Linders

Deskundige, betrokken en realistische begeleiding

Ik ben goed geholpen door mr. Job Blok. Hij is deskundig, heeft veel kennis, is realistisch en zijn communicatie was helder. Er waren korte lijntjes en de interactie verliep vlot. Job heeft een professioneel-betrokken houding, waarin ook ruimte is voor humor. Een fijne combi! Bij afwezigheid werd ik goed geholpen door mr. Danique Linders.

Professionele vakkundige advocaten

mr. Danique Linders heeft mij uitstekend en doeltreffend bijgestaan. Met enorme inzet en passie een maximaal resultaat behaald. Met duidelijke en heldere empathische communicatie met ruimte voor emoties weet ze de zaak rationeel aan te pakken. Bij haar afwezigheid neemt mr. Job Blok haar uitstekend waar. Danique hartelijk dank voor je enorme ondersteuning!

• Geholpen door: Danique Linders

Dienstverlening van hoge kwaliteit, snel schakelen, puur en betrokken.

Wij zijn Claudelle erg dankbaar voor zowel haar betrokkenheid als haar excellente begeleiding! Meedenkend, doelgericht, zeer kundig, snel maar secuur in handelen, fijne/sterke communicatie én een betrokken en puur karakter maakt onze ervaring met Claudelle/Axius zeer goed, dankjewel!

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Fijne samenwerking

Danique heeft mij op een heel prettige manier bijgestaan. Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel en dat is al die tijd zo gebleven. Altijd snel en duidelijke antwoorden op de vragen die er waren. Danique, bedankt voor de fijne samenwerking!

Wat één vakvrouw. Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend goed geholpen door Danique Linders . Ze heeft zich echt ingezet voor mij en ook voor de kinderen . Wat een inzet en motivatie !!! . Zelfs als ik het even niet meer zag . Dan wist je me te overtuigen waardoor ik de juiste keuzes kon maken . Ik ben je dankbaar voor het resultaat . Ga je goed Danique en nogmaals dank !! Ferry Remkes .

• Geholpen door: Danique Linders

Ben geweldig geholpen met,als gevolg,een prima resultaat

Het contact met Dhr. R. Van Huussen liep erg goed. Hij heeft mij naar volle tevredenheid geholpen.

• Geholpen door: Robert van Huussen

Prima kantoor met uitstekende service.

Zie bovenstaande.

• Geholpen door: Robert van Huussen

De samenwerking als zeer prettig ervaren onder de omstandigheden

Kundig geholpen. Gevoel van betrokkenheid. Menselijke maat.

• Geholpen door: Danique Linders

Zeer prettige ervaring met advocaat Robert van Huussen!

Robert van Huussen heeft mij zeer goed bijgestaan met zijn brede kennis en ervaring. Ik ben erg te spreken over hoe de communicatie is verlopen, gecombineerd met zijn betrokkenheid. Robert heeft mij het gevoel gegeven er niet alleen voor te staan en veel werk, stress en zorgen uit handen genomen. Robert pakt zaken voortvarend aan in goed overleg met cliënt.

• Geholpen door: Robert van Huussen

Goede begeleiding gedurende het hele traject.

Vanaf het eerste gesprek open communicatie, prima bijgestaan. Voor alle vragen telkens beschikbaar.

• Geholpen door: Job Blok

Super tevreden, open en duidelijke communicatie

Zeer tevreden, als het kon zou ik haar een 15 geven. Altijd een goed, open en tevreden gesprek kunnen voeren. Stelde me op mijn gemak in de rechtzaal, waar we helaas terecht kwamen.

Deskundige en sympathieke begeleiding

Mr. Blok is zeer deskundig en werkt nauwgezet. Hij heeft een open oor en is zeer geduldig en duidelijk bij de uitleg van de echtscheidingsprocedure.

Fijne, betrokken advocaat

Job heeft mij goed geholpen. Hij luistert, heeft kennis van zaken en adviseert realistisch. Daarnaast is er ondanks dat je met een moeilijk en verdrietig proces bezig bent ook plek voor humor.

Top advocaat

Heel fijn reageert snel op alles hele fijne samenwerking denk mee met alles

Prettige samenwerking

Geholpen door Danique Linders. Open en eerlijke communicatie en deskundig advies. Danique denkt met je mee en indien nodig zoekt ze zaken tot op de bodem uit. De samenwerking verliep prettig, alles gaat in goed overleg en de uitkomst was naar tevredenheid.

• Geholpen door: Danique Linders

Super. Ben meteen goed geholpen en behandeld. Erg blij met de samenwerking.

• Geholpen door: Danique Linders

Super fijne samenwerking en een top advies. Ook de duidelijkheid laat niks te wensen over. Mevrouw Linders is heel direct in haar communicatie en ik voelde mezelf altijd begrepen, ook geeft ze heel duidelijk aan wat wel kan en wat niet kan. Ik zou mevrouw Linders aan een ieder adviseren indien dit nodig is.

• Geholpen door: Danique Linders

Geadviseerd door Danique Linders. Zeer tevreden over het prettige contact en haar deskundige advies.

• Geholpen door: Danique Linders

Een prettige persoonlijke benadering met deskundig advies

Ik vond de persoonlijke benadering prettig en het deskundige advies waardevol.

• Geholpen door: Danique Linders

Proffesioneel en doen wat ze beloven

Vakkundig geholpen en adequaat gehandeld. Communicatie naar externen juridisch proffesioneel, soms dwingend maar ondanks de soms negatieve inhoud toch positief verwoord. Kortom zeer tevreden.

• Geholpen door: Danique Linders

Echt een top bedrijf en top advocaten zeer vriendelijk

Super goed geholpen door Danique Linders Goeie adviezen gekregen van haar Ook van job blok die me geholpen heeft in Danique haar vakantie echt top allemaal

Excellent

Job is een goede luisteraar en mediator, kantoor laat soms qua details in stukken te wensen over maar over het algemeen zijn we zeer goed geholpen

meer dan geruststellend

Oké... komt ie Een gezegde luidt 'Scheiden doet lijden' maarrrrr mijn persoonlijke toevoeging hierop is 'met Danique ken je geen Paniek'

Over Advocaatscore.nl