Uitstekend.

Een zeer goede advocate, die op een eerlijke manier keihard voor de overwinning wil gaan.

Persoonlijk en professioneel

zie hieronder

Ik vond mijn advocate kundig, betrouwbaar, goed bereikbaarn steunend en prettig in contact en communicatie.

• Geholpen door: Danique Linders

Luistert, vraagt, is duidelijk, begrijpt waar het belang ligt van de cliënt en gaat ervoor.

Op zeer korte termijn de zaak aangenomen. De rechtszaak was 2 dagen later. Direct actie en reactie. Zeer goede interactie met cliënt. Efficiënt. Gaat er helemaal voor. Ook tegen instanties. Danique dank je wel dat je er was.

Zeer goede juridische bijstand

Claudelle heeft mij zeer goed geholpen bij twee hele vervelende zaken. Alles in duidelijke taal, empathisch, betrokken en vriendelijk.

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Persoonlijk, open, deskundig, betrokken en onpartijdig

Job heeft ons beiden prima begeleid tijdens een mediationtraject. Kan zich verplaatsen in de situatie en weet ook zaken in perspectief te plaatsen. Communiceert helder en verduidelijkt waar nodig. Positief oplossingsgericht met oog voor beider belang. Nauwkeurig en vooruitziend. Informeert over het traject en te nemen vervolgstappen. Reageert snel en inhoudelijk op vragen. Kan observeren en luisteren en vertaalt dit in zinnige adviezen. Job, namens ons beiden, hartelijk dank dat je er voor ons was!

• Geholpen door: Job Blok

Open, meedenkende begeleiding in een positieve sfeer.

Tijd en aandacht voor ons beider verhaal. Streven naar zo goed mogelijke afspraken. Neutraal. Gedetailleerd. Persoonlijk. Het werkproces stimulerend. Alles kon altijd op bijna elk gewenst moment. Job Blok is zeer toegankelijk, en ook het kantoor.

Prima en heldere begeleiding in begrijpelijke Jip en Janneke taal

Heel heldere communicatie en korte lijnen. Wordt gesproken in begrijpelijke Jip en Janneke taal. Wordt als mediator ook echt opgetreden als een mediator. Voelt je van beide partijen goed gehoord.

Professioneel, deskundig, persoonlijk

Helder verwachtingsmanagement vooraf, schriftelijk sterk betoog en krachtige performance in een zitting.

• Geholpen door: Robert Beukhof

In 2016 ben ik in contact gekomen met heer Braak, na een fantastische samenwerking is heer Braak nu met pensioen. Ondanks dat is heer Braak nog steeds bereid om indien nodig mij van advies te dienen. Geweldig toch! De secretaresse mevr. Kroesbergen bleef gelukkig wel, een altijd luisterend oor met goede adviezen, ook haar collega mevr. van Asselt is altijd bereid je goed te woord te staan. Een heerlijk koppel waar we nog veel steun aan hopen te mogen blijven houden. Mijn nieuwe advocaat,Robert Beukhof, een jonge hond, die zeker de advocaat van de toekomst wordt. Hij heeft zich vastgebeten in het dossier waarover ik mij vaak verrbaas,, niet vreemd dus dat ik blij met hem ben en zodoende ook met AXIUS. Herman.

• Geholpen door: Robert Beukhof

Job geeft vertrouwen en transparantie in de situatie, handelt direct, adequaat en consequent!

het "gehele" traject heeft Job mij correct geïnformeerd, duidelijk de afwegingen benoemd en directe communicatie tussen alle partijen. De inschattingen die Job voorstelde waren haalbaar en uiteindelijk voor de juiste oplossing.

• Geholpen door: Job Blok

Helder, altijd betrokken, empathisch waar wenselijk en krachtig waar nodig

Samen het hele proces ervoor gezorgd dat we eerlijk en zuiver bleven door bij onze eigen standpunten te blijven. Het was een prettige samenwerking. Job nam op vele belangrijke momenten het voortouw als zijn leiding en expertise nodig waren. Job heeft de kwaliteit om zijn cliënt in de gaten te houden. Op het moment dat ik er even doorheen zat of juist opgelucht was, dan nam hij daar even de tijd voor, zonder het uiteindelijke doel uit het oog te verliezen. De humormomenten tussendoor, maakten het tot evenwichtige overlegmomenten. Bedankt Job

Kundig en adequaat geholpen

goed en deskundige geholpen. En goede terugkoppeling.

• Geholpen door: Bertine van den Heuvel-van Dijk

Meedenken, correct, inleven in zaak

Onze contactpersoon probeert altijd zich te verplaatsen in de situatie. Een stap verder te denken zodat we nu al kunnen voorsorteren op mogelijke situaties. Contacten verlopen soepel en op eigentijdse wijze, niet strak formeel (past niet bij ons). Al met al zeer prettige ervaringen!

• Geholpen door: Bertine van den Heuvel-van Dijk

ik word altijd op een betrokken en adequate manier geholpen

Mijn vragen worden altijd snel opgepakt en adequaat beantwoord. Dat is zeer efficient. Axius kent zijn klanten goed.

• Geholpen door: Bertine van den Heuvel-van Dijk

Fijne en duidelijke uitleg gekregen. En super snel contact.

professionele en deskundige begeleiding

Ik ben zeer positief en dankzij de professionele en deskundige hulp van Job Blok heb ik de juiste begeleiding gehad om het tot een goed resultaat te brengen. Korte lijnen en snelle service op momenten dat het nodig is.

• Geholpen door: Job Blok

zeer betrokken en een duidelijk advies

ik heb Axius advocaten leren kennen als een zeer betrokken team, een duidelijke lijn en daarbij erg veel hulp gekregen in moeilijke facetten, ook adviezen die je niet zomaar verwacht van een advocatenkantoor, heeft me veel energie en doorzettingsvermogen geven en een uiteindelijk bijzonder mooi resultaat

Weten wat er speelt

Altijd snel reacties terug en terugkoppelen altijd met de juiste informatie paraat.

Sneller reactie

Snelle reactie deskundige advocaat. Vriendelijk en doen qat ze zeggen

• Geholpen door: Danique Linders

Betrokken, deskundig en vooral geduldig.

We hebben bij elkaar 3 zittingen gedaan met Robert. Als partij ben je voornamelijk bezig met de bijzaken door emoties die veelal juridisch niet relevant zijn. Robert heeft dat goed weten te vertalen in relevante context. Hij was scherp en goed voorbereid tijdens de zittingen. De communicatie vanuit de secretaresse is ook erg prettig!

• Geholpen door: Robert Beukhof

Professionele en toch ook persoonlijke en samenwerking

Job luistert goed, denkt snel en weet heel knap de meest ingewikkelde situaties te reduceren tot een helder en concreet verhaal, zonder zomaar aan de emoties voorbij te gaan. Hij schatte de situatie goed in en waarschuwde me heel duidelijk maar toch respectvol voor de te verwachten opstelling van mijn ex in het financiële deel. En hij bleek gelijk te hebben. Hij maakte gebruik van mijn kennis in financiële zaken, maar stelde daarbij ook kritische vragen tot we beiden zeker wisten dat het klopte. Terwijl een advocaat waarschijnlijk altijd wil strijden tegen onrecht, kon hij snel schakelen toen ik mede omwille van de kinderen besloot de strijd over financiële zaken niet aan de rechter voor te leggen.

• Geholpen door: Job Blok

Ondersteuning met luisterend oor en openminded

Danique luisterent en vraagt door aan het begin (ook verder in het proces absoluut) om alle items goed boven water te krijgen. Al krijgt ze een idee ze vraagt totaal door om een goed beeld te krijgen en geeft daarna eerlijk toe dat ze het eerst anders zag, maar door haar doorvragen en open minded krijgt ze de waarheid naar boven. Daarna ondersteunt ze je elke stap, denkt mee en weet op een duidelijk manier aanwijzingen te geven en je te stimuleren om zaken aan te pakken waardoor het proces goed verloopt zover je het kan beinvloeden. Zeer goede en een zeer prettig ondersteuning eigenlijk een 10 waard!

• Geholpen door: Danique Linders

Doel samen weten te bereiken.

Samen met Danique de situatie besproken. Kwam vlot een goed advies met een doel voor ogen. Dit hebben we dan ook bereikt.