Prima, vakkundige begeleiding

Robin heeft me vakkundig begeleid. Hij communiceert prettig en werkt grondig.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Zeer tevreden, professioneel en prettig contact.

Het contact met mr. Steensma, Robin, verliep van het eerste moment heel vlot en zeer prettig. Snelle reacties, duidelijk, no nonsens en met oog voor de cliënt. Het dossier werd dankzij hem succesvol afgesloten. Een hele goede ervaring.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Snelle en correcte communicatie die naar het gewenste resultaat heeft geleid.

Heb de samenwerking als heel plezierig en constructief ervaren. Uitleg en toelichting was deskundig en voldoende. Aanvraag en informatieverstrekking was tijdig en duidelijk.

Uiterst tevreden

Ik ben heel goed geholpen en raad MKS advocaten zeker aan.

100% Perfect

Robin Helped Us Really a Lot We Appreciate- Commitment, Honest and Super Fast Communication. Of course, the result of the case 100% satisfaction

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

We zijn zeer goed geholpen. Wij hebben mr. Steensma ervaren als vriendelijk, doortastend en to the point.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Behulpzaam, realistisch, duidelijk en deskundig

Het gehele proces werd door dhr Steensma een stuk duidelijker en minder stressvol. Door zijn duidelijke communicatie en realistische inzichten wisten wij waar we aan toe waren en stonden daardoor sterker in onze schoenen. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat!

Mr Robin Steensma was SNEL, BETROKKEN en PROFESSIONEEL

Wij hebben MKS advocaten benaderd, doordat we een huurovereenkomst hadden gesloten met een partij die later de getekende huurovereenkomst niet kon leveren dat wat er was afgesproken. Een hele getouwtrek, nalatigheid van de verhuurder en niet reageren, en lieten ze je communiceren met een electronisch ACCOUNT Helpdesk. Echter Mr Robin Steensma bleef erop zitten, en na veel mailwisselingen met sterke juridische argumenten, werd de huurovereenkomst ontbonden. We hebben geen huurverplichtingen meer hebben. Dit hebben we bereikt door het zeer professioneel optreden van Mr Steensma, bij elke stap onze stichting juridisch ondersteund. MKS advocaten, onder de dienst van mr Steensma is betaalbaar en professioneel. Dank u wel mr Robin Steenma Namens het bestuur van Stichting Intermenselijk Contact Loket Te Rotterdam

Prima geholpen, kunding

Prima geholpen, kunding en altijd bereikbaar om even te sparren

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Snelle communicatie omtrent gepaste oplossingen voor aangeleverde vraagstukken

Het overleggen van mijn doelen voor het afronden van een verwerkersovereenkomst met bijbehorende licentiecontract voor een grote stichting in Amsterdam (met daarop volgend het ontvangen van advies van dhr. Steensma) heeft geresulteerd in helderheid over gemaakte afspraken en voorwaarden, waarna alle geoptimaliseerde contracten door de klant zijn goedgekeurd.

Goede communicatie

Open advies en eerlijkheid

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Heldere en duidelijke communicatie + advies

Het contact hebben wij als prettig ervaren en veel gehad aan het advies dat wij vervolgens hebben opgevolgd.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Zeer goede behandeling en afhandeling

Hele fijne, duidelijke en snelle communicatie en met goed resultaat, dus niets dan lof

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Goede advocaat en weet waar het over gaat!

Ik heb diverse zaken gehad waarvan 90% veel succes mee heeft gehad! Hij geeft vooraf goede adviezen of het haalbaar is of niet. Een aanrader!!

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Ideale combinatie van hoge mate van expertise en praktische toepasbaarheid.

In alle zaken die ik met MKS advocaten heb gedaan was er steeds sprake van een hoge mate van expertise op het onderwerp die snel en helder werd vertaald naar pratische oplossingen en aanknopingspunten. Dat is idealiter de rol van een advocaat, maar vaak is de praktijk anders met veel onbegrijpelijk jargon.

Goed advies en duidelijk

goed advies en duidelijk , snel antwoord

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Vol passie word je als klant geholpen!

Robin is een advocaat die zich echt inleeft (naast inleest) in de zaak maar ook echt aandacht heeft voor zijn client. De passie voor z’n werk en de zaak merk je in alles. Ook valt op duidelijk en begrijpende manier met hem te communiceren. Duidelijkheid in alles.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Gewoon een leuke, deskundige advocaat.

Ongelooflijk, wat een raadgever

Meerdere keren conflictueuze arbeidssituaties aan Steensma voorgelegd die daarbij de tegenpartij op een nette manier duidelijk heeft gemaakt dat de HRM-afdeling van een groot bedrijf zich niet aan de wet gehouden had.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Prima, Beide benen op de grond en ze halen er uit wat erin zit.

Prima, tevreden.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Al vele jaren uitstekende arbeidsrechtelijke ondersteuning

Al vele jaren is Robin Steensma de advocaat die wij raadplegen voor arbeidsrechtelijke zaken. Het is zeer plezierig samenwerken, ook door zijn snel reageren (ook buiten reguliere werktijden waar nodig). Met zijn zeer ruime ervaring én persoonlijke professionele en pragmatische stijl, heeft hij iedere keer succesvol meegeholpen aan een oplossing.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Gelijk toe de pont met een afgewogen advies zonder vooraf te stoerheid van alle zaken vind ik wel

Gelijk to the pont met een afgewogen (voor ondernemers passend) advies zonder vooraf de stoerheid van “alle zaken win ik wel”.

Gewoon buitengewoon goed.

Ik heb MKS Advocaten ervaren als een open, eerlijk no nonsense kantoor. Ik heb zelf met Robin Steensma te maken gehad en ik kan niet anders zeggen dat het een zeer bekwaam persoon is met duidelijke afspraken die ook binnen no time nagekomen worden. Met vriendelijke groet, Hans Suik

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Na het uitleggen van het 'probleem' werd ik snel en zeer professioneel geholpen. De manier van communiceren was erg prettig.

• Geholpen door: R.H. (Robin) Steensma

Perfecte, directe benadering van de zaak

Duidelijk advies en directe benadering van een zaak, zodat de kosten ook betaalbaar blijven. Bij behandeling van een zaak worden wij direct op de hoogte gebracht van de stand van zaken, zodat beslissingen altijd up to date zijn. alles in een zeer klantvriendelijke sfeer

Over Advocaatscore.nl