Goede en bekwame hulp in deze zaak

Dit was voor mij de eerste keer dat ik met zoiets te maken had en de hulp en uitleg hierin was heel duidelijk en heel vriendelijk.

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Geweldig ! Ik ben 100% tevreden.

Alles is perfect verlopen. De verrichtte werkzaamheden, de communicatie, het advies, de expertise/deskundigheid, alles was top.

top!

fijn geholpen, luisterend oor en goed naar gehandeld

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Heel prettig en zeer goede info.

Vlot geholpen en we hadden een prima contact / overleg. Zaak is prima opgepakt en op de juiste manier afgehandeld. Namens onze kerkgemeenschap kan ik zeggen zeer tevreden.

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Kundig en snel resultaat.

Accuraat en kennis van zaken!

• Geholpen door: C. (Cem) Cenik

Ik ben heel goed geholpen, en erg tevreden. Ging lekker snel

• Geholpen door: J.W. (Wilja) Post

Snel hulp en goed advies over een procedure die al elders liep.

Ik heb de hulp en het advies als zeer prettig ervaren. Tijdens een voor mij stressvoll mediationtraject elders wist ik niet hoe verder. Ik vroeg om een second opinion. Deze vraag werd snel opgepakt en ik kreeg goed en helder advies. En werd zeer goed begeleid richting de afronding van het mediationtraject elders.

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Praktisch goed meedenken en oplossingsgericht

Voorink Advocaten nemen echt de tijd om goed met een klant mee te denken. Het is meer dan een dossier voor hen. En ze komen met praktische oplossingen en dat helpt een klant evrder. Daarbij komen ze hun afspaken na en vindt er geen onnodige vertragingen plaats. Wij als accountantskantoor bevelen onze klanten Voorink Advocaten aan.

• Geholpen door: N.v.t.

Precies de hulp die ik nodig had

Mevrouw Hendrikse-Voogd heeft mij op de juiste wijze geholpen en stond mij met de juiste raad en adviezen bij in een procedure. De manier van werken en communiceren heb ik als zeer prettig ervaren. Mijn dank gaat dan ook volledig naar haar uit voor het gedane werk en de plezierige omgang!

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Zeer zorgvuldig, snel en gedegen

Vriendelijk te woord gestaan. Zeer snel en adequaat geholpen. Prettige samenwerkingsrelatie.

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Professioneel, betrokken en staat altijd voor je klaar.

Ik ben al een aantal keer bijgestaan door mevrouw Post en ik ervaar dat elke keer als prettig. Geen vraag is te veel, snel bereikbaar en echt meedenkend.

Mijn ervaring was Zeer goed

Zeer goede ervaring

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Ik heb een super ervaring gehad bij jullie ik ben snel en goed geholpen

Betrokken

Tijdens de periode dat ik hulp nodig had van Voorink Advocaten waren ze altijd meedenkend en oplossingsgericht.

Persoonlijk, professioneel en eerlijk

Ik begon mijn proces erg onzeker en vol met angst. Mr. J.W. Post heeft mij hierin bijgestaan en goed begeleidt. Ze gaf me vertrouwen, stelde me gerust maar was wél eerlijk. Wat kan ik verwachten, en hoe kan ik daar dan het best naar handelen. Ondanks dat er dingen moesten gebeuren die ik zelf erg moeilijk vond, heeft zij mij hierin wel geholpen een weg te vinden. Ook voor meer persoonlijke, niet direct juridische, vragen kon ik bij haar terecht. We zijn gek gestart wegens COVID waardoor we elkaar maar 1 keer in het echt ontmoet hebben, maar dit bleek achteraf geen hinder te zijn. Ik kon mailen en/of bellen indien nodig en kreeg altijd spoedig reactie. Hartelijk dank!

• Geholpen door: J.W. (Wilja) Post

Fijn contact met persoonlijke aandacht

Mevrouw Post is een advocaat met aandacht voor mijn omstandigheden en gevoelens. Ze heeft mij geholpen om het scheidingsproces te doorlopen en hierbij mijn belangen te bewaken.

Uitstekend!

Het ontslag van mijn man was een complexe en emotionele situatie. Toch hebben wij het met goed gevolg af kunnen sluiten mede dankzij professionele deskundigheid en betrokkenheid.

Uitstekend...

Kordaat optreden, goed bereikbaar, duidelijk, betrokken en prettig persoonlijk contact.

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Prettig bijgestaan, vlotte afhandeling.

Ik ben op een prettige manier geholpen. Goede inschatting van de situatie en doeltreffende overlegmomenten. Fijn dat het zo adhoc kon worden opgepakt!

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Prima, ook over de uitkomst ben ik tevreden

Super fijn advocatenkantoor.

Onze ervaring is een zeer prettige samenwerking met het advocatenbureau. Het was een lastige situatie maar alles is toch tot een goed einde gekomen. Veel informatie gehad van het bureau en onze advocaat. Zijn zeer meedenkend en behulpzaam. Prijs technische gezien is het zeker het geld waard. Met vriendelijke groet, Plezierbootje B.V.

Zorgvuldig betrokken!

Prima en zorgvuldig contact met duidelijkheid in advies en reactie. Een goede ervaring.

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Ben heel goed geholpen met alles

Heel professioneel en vriendelijk

Heeft mij goed geholpen, altijd heel vriendelijk en heeft goed toegelicht. Super bedankt

Over Advocaatscore.nl