Very very good

Very good communication, clarity of the process, help with the option. We were very happy with the cooperation.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • Helped by: Koen Wanders

Professioneel en betrokken

Deskundig advies waarbij mogelijkheden en onmogelijkheden worden besproken. Er wordt een duidelijke vertaling gegeven van de juridische situatie naar de feitelijke situatie. Zeer professioneel en behulpzaam.

• Geholpen door: Koen Wanders

Dankbaar voor de ondersteuning en het eindresultaat

Ik ben fantastisch bijgestaan door Myrddin en ik kan ik hem van harte aanbevelen. Het is fijn als je de zaak op een gegeven moment kan overdragen aan je advocaat die namens jou het woord voert na overleg en daadkrachtig & deskundig voor je optreed en met een heel mooi eindresultaat. Myrddin was altijd goed bereikbaar ook met ad hoc situaties en kon mij goed adviseren. In vervelende situaties zijn Fruytier advocaten de mensen waar je op kunt vertrouwen en die je graag naast je hebt staan.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Zeer bekwame en probleemoplossende advocaat

Koen Wanders heeft mij zowel zakelijke als privé meerdere keren bijgestaan. Als advocaat is hij bekwaam en probleemoplossend. Zijn communicatie duidelijk en begrijpbaar voor mensen met een niet juridische achtergrond. Een advocaat die ik vertrouw en aanraad.

Verhelderend

Koen heeft mij ontzettend goed geadviseerd in een complexe situatie met mijn buren. Hij luistert goed en vraagt goed door om het goed te begrijpen. Hij weet heel helder hoe de situatie juridisch in elkaar steekt en kan dit ook duidelijk communiceren. Dit geeft veel vertrouwen en vond ik erg fijn. Dankzij hem hebben wij de situatie goed kunnen juridisch kunnen oplossen, ontzettend fijn!

• Geholpen door: Koen Wanders

Super geholpen en erg klantvriendelijk

Ik ben goed geholpen door Koen Wanders bij een VVE kwestie die door zijn hulp snel is opgelost.

Professioneel, helder en vriendelijk

Mijn adviesvraag is deskundig beantwoord. We hebben afgesloten met een helder stappenplan. Ik ben zeer tevreden over dit eerste consult.

Concreet en doortastend

Dhr Wanders heeft snel en doortastend gehandeld en heeft ons van goed juridisch advies voorzien. De communicatie was duidelijk en helder waardoor hij ook zeer benaderbaar overkwam.

• Geholpen door: Koen Wanders

Going above and beyond legal advisory

Fruytier is an attentive firm of action that goes above and beyond legal advisory. Many thanks for drawing conclusions to my professional strategy.

• Geholpen door: Vincent van Oosteren

Doortastend en professioneel

Positief !

Zeer meedenkend en proactief

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Het fijne vond ik dat ze vrij snel begrepen wat mijn probleem was en ik had ook echt het gevoel dat ze al veel ervaring hadden met het onderwerp. Ik heb gedurende het proces continu goed contact gehad met mijn advocaat en uiteindelijk was de uitkomst ook naar mijn volle tevredenheid.

• Geholpen door: Koen Wanders

Blij dat ik met jullie in zee gegaan ben.

Heb mezelf in eerste instantie en beetje laten overdonderen door de situatie. Maar na een goed, verhelderend gesprek toch besloten tot actie over te gaan. En dat was maar goed ook. Het heeft het gewenste resultaat behaald.

• Geholpen door: Judy Sliepen

Altijd beschikbaar, flexibel en meedenkend!

Mij heeft de heer Fellinger meerdere keren bijgestaan. Er wordt vertrouwelijk, professioneel, meedenkend en zeer deskundig gewerkt. Alles wordt tot de bodem uitgezocht en er wordt altijd goed geluisterd.

• Geholpen door: Jop Fellinger

Persoonlijk, precies, proactief en ervaren

Het was een goede samenwerking waar er tijd was om te sparren en de juiste route en strategie te bepalen. Ik kon vertrouwen op de hulp van Myrddin, waarvoor dank.

Prima geadviseerd door Myrddin

Na een bijzondere start m.b.t. het overlijden van Bart ben ik prima geadviseerd.

Daadkrachtig en doeltreffend

Ik heb het contact met dhr. van Westendorp als zeer prettig ervaren. Zijn deskundigheid, daadkrachtig optreden en doeltreffendheid heeft bijgedragen aan een spoedig en goed eindresultaat. Erg prettig om samen te werken met Frytier.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Ik ben gehoord, begrepen, en daarna zeer goed geadviseerd, wat leidde tot een succesvol resultaat.

Een goed luisterend oor en daarna een goed advies. Daar bleef het niet bij, ook een oprechte nazorg en belangstelling!

Professioneel en vlotte communicatie

Ik heb Myrddin ervaren als een professioneel, aangenaam en toegewijd persoon met vlotte communicatie.

Super!

Mr. van Westendorp heeft mij bijgestaan tijdens mijn arbeidsconflict. Mocht ik ooit weer in een arbeidsconflict komen, is er geen twijfel over mogelijk dat ik Mr. van Westendorp weer contacteer! Fijne gesprekken, goede adviezen en de manier van werken sprak mij perfect aan! Een top advocaat!

Fijne sparringpartners

Korte snelle lijnen, duidelijk advies en het is goed sparren!

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Een no-nonsens advocatenkantoor met haar wortels in het bedrijfsleven

Ik ken FLIB ruim 25 jaar en heb uitstekende ervaringen met ze. Altijd to-the-point en niet al te duur.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Duidelijk advies en staat voor haar cliënt.

Zeer Goed

Deskundige partner in vastgoedzaken

De advocaten van Fruytier staan ons als verhuurder van vastgoed al jaren zeer deskundig bij in ons contact met onze huurders. Zeker in de huidige corona tijd is het zowel voor ons als verhuurder als voor onze huurders prettig om iemand naast je te weten die open, oplossingsgericht en met kennis van zaken met ons mee kan denken.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Voelde me gesteund en comfortabel in een moeilijke periode

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Een warme en heldere begeleiding

Ik ben door Myrddin ondersteund en begeleid tijdens een ontslagprocedure in jan-21. Ontslagprocesseb zijn nooit leuk en als zeker niet als je zelf de hoofdrol speelt. Door de ervaring en kennis van Myrddin voelde ik me begrepen en bijgestaan, en wist hij mij stap voor stap door het proces te begeleiden. Hierdoor voelde ik me vooral gesterkt en bleef ik strijdlustig. Door vooraf elke stap mij informatie te verstrekken maakte ik in het begin geen misstappen en kwamen er geen vervelende issues om de hoek kijken. Ik kijk met een prettig gevoel terug op de nare ervaring. Hoop geleerd.