Ik ben gehoord, begrepen, en daarna zeer goed geadviseerd, wat leidde tot een succesvol resultaat.

Een goed luisterend oor en daarna een goed advies. Daar bleef het niet bij, ook een oprechte nazorg en belangstelling!

Professioneel en vlotte communicatie

Ik heb Myrddin ervaren als een professioneel, aangenaam en toegewijd persoon met vlotte communicatie.

Super!

Mr. van Westendorp heeft mij bijgestaan tijdens mijn arbeidsconflict. Mocht ik ooit weer in een arbeidsconflict komen, is er geen twijfel over mogelijk dat ik Mr. van Westendorp weer contacteer! Fijne gesprekken, goede adviezen en de manier van werken sprak mij perfect aan! Een top advocaat!

Fijne sparringpartners

Korte snelle lijnen, duidelijk advies en het is goed sparren!

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Een no-nonsens advocatenkantoor met haar wortels in het bedrijfsleven

Ik ken FLIB ruim 25 jaar en heb uitstekende ervaringen met ze. Altijd to-the-point en niet al te duur.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Duidelijk advies en staat voor haar cliënt.

Zeer Goed

Deskundige partner in vastgoedzaken

De advocaten van Fruytier staan ons als verhuurder van vastgoed al jaren zeer deskundig bij in ons contact met onze huurders. Zeker in de huidige corona tijd is het zowel voor ons als verhuurder als voor onze huurders prettig om iemand naast je te weten die open, oplossingsgericht en met kennis van zaken met ons mee kan denken.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Voelde me gesteund en comfortabel in een moeilijke periode

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Een warme en heldere begeleiding

Ik ben door Myrddin ondersteund en begeleid tijdens een ontslagprocedure in jan-21. Ontslagprocesseb zijn nooit leuk en als zeker niet als je zelf de hoofdrol speelt. Door de ervaring en kennis van Myrddin voelde ik me begrepen en bijgestaan, en wist hij mij stap voor stap door het proces te begeleiden. Hierdoor voelde ik me vooral gesterkt en bleef ik strijdlustig. Door vooraf elke stap mij informatie te verstrekken maakte ik in het begin geen misstappen en kwamen er geen vervelende issues om de hoek kijken. Ik kijk met een prettig gevoel terug op de nare ervaring. Hoop geleerd.

Ondersteuning bij sluiten geheimhoudingsoverkomst

Zeer adequate ondersteuning bij het sluiten geheimhoudingsoverkomst met een van onze klanten.

Helder en deskundig advies

We zijn zeer goed geholpen door dhr. Wanders. Hij luistert goed, geeft deskundig advies en heldere uitleg.

• Geholpen door: Koen Wanders

Geweldig kantoor met kundige- en vooral betrokken advocaten!

Ik heb (helaas) meer dan 9 jaar gebruik moeten maken van dit kantoor om mijn rechten te halen maar zonder deze geweldig toegewijde mensen had alles er totaal anders uitgezien. Bij dit kantoor kennen ze de klappen van de zweep! Mijn dank voor alles wat de advocaten van Fruytier (Marcel in het speciaal) voor mij hebben gedaan is groter dan groot, evenals mijn bewondering voor de kundigheid en betrokkenheid waarmee er bij dit kantoor gewerkt wordt. In ellendige tijden zijn dit de mensen die je naast je wilt hebben staan! Zowel bij prive als zakelijke geschillen.

• Geholpen door: Marcel Fruytier

Kwaliteit en inventiviteit met zorgzaamheid.

Mijn advocaat de heer Wanders heeft mij met veel zorgzaamheid geholpen dit kenmerkte zich door zijn kwaliteit in kennis en zijn inventiviteit daarin om mijn zaak tot een goed einde te brengen.

Top service

Alleen maar superlatieven. Naast zeer gedreven, professioneel, deskundig en efficiënt, is Koen Wanders ook vlot, begripvol en hartelijk. Koen is me aanbevolen door een Nederlandse vriend die ik als Belg zijnde enorm dankbaar ben.

Geweldige ervaring met Fruytier Lawyers in Business

Wij zijn zeer goed geholpen door Judy en Vincent. Waar wij zelf tegen een muur aanliepen vonden Judy en Vincent gerechtigheid. Wij komen zeker terug bij Fruytier. Naast dit hielpen Judy en Vincent ons ook om ons bedrijf te promoten bij andere bedrijven waardoor wij weer klanten kregen. Kortom, een zeer fijne samenwerking.

• Geholpen door: Judy Sliepen

SUPERB business legal advice and service

I had the pleasure of having Vincent on my side during the whole process with my former company. Vincent is someone very knowledgeable, creative and gives you that feeling that "everything is taken care of because we are one step ahead". This gave me a lot of peace during the process and I know now that if I ever need to use my business lawyer, Vincent it is.

• Geholpen door: Vincent van Oosteren

I cannot rate Joël de Bruijn more highly for his professionalism.

Joël de Bruijn was courteous, supportive, competent and professional. He helped with a complex negotiation with a utility company which ended up saving me thousands of Euros. I had been thinking of pursuing the matter myself but was very glad to employ his services. The letter he wrote was informed, perceptive, empathetic and tactical. The letter itself made me feel much better about a problem that had been giving me many sleepless nights. I cannot recommend Joël more highly and I certainly will be employing him should I require legal help in the Netherlands.

• Helped by: Joel de Bruijn

Excellent service and quality of work

I am quite impressed with the expertise demonstrated by Mr Vincent van Oosteren.

• Helped by: Vincent van Oosteren

Helder en doortastend geholepn

We hebben een heldere prijsafspraak kunnen maken en zonder aanpassingen daarvan hebben we inhoudelijk goede stukken ontvangen. Ondanks de corona situatie hebben we alle documenten goed kunnen doornemen en zijn we goed beslagen op het ijs verschenen. Ik kom graag een keer terug

• Geholpen door: Koen Wanders

Snel en kordaat optreden en heldere taal!!!!!

Op aanraden van zakelijke vrienden met Fruytiers in contact gekomen i.v.m. een gecompliceerde zaak in 2 Aziatische landen. Zaak goed aangepakt en beschikken over diverse disciplines, communiceren met duidelijke taal en getuigen van vakmanschap!!

• Geholpen door: Koen Wanders

Prima juridische ondersteuning met een kundige en rationele kijk op zaken.

De juridische begeleiding vanuit Fruytier (door Myrddin en laatste traject door Vincent ivm vakantie Myrddin) heb ik als zeer plezierig ervaren. Een hoge betrokkenheid en beschikbaarheid, ook "buiten kantooruren". De juridische begeleiding vind ik van een hoog niveau met gedetailleerde kundigheid van zaken. In mijn netwerk zal ik zeker Fruytier aanbevelen indien een dergelijke situatie zich voordoet of van toepassing is. Hartelijke groet, Andre Jansen

• Geholpen door: Vincent van Oosteren

Vincent is zeer deskundig en luistert echt goed naar wat je als cliënt wilt

Ik ben heel erg tevreden over het advies dat ik van Vincent van Oosteren heb gekregen. Hij luisterde goed naar mijn verhaal, zodat zijn advies goed aansloot op mijn situatie. In korte tijd heb ik de onderhandeling met mijn (ex)werkgever over het aanzeggen van mijn arbeidsovereenkomst naar volle tevredenheid afgerond.

• Geholpen door: Vincent van Oosteren

Positively impressed with output so far

I've been working with Mr. Koen Wanders and, although our work is still in progress I'm truly impressed and satisfied with his work and commitment to my case. I came to Mr. Koen with a very unpleasant situation with my employer and since day one, the advice and engagement provided were beyond expectations. I believe that everything is being done to protect my interests.

• Helped by: Koen Wanders

Geweldige service en verwachtingen overtroffen

Begrip en inlevingsvermogen voor de situatie. Helder advies over wat de mogelijkheden en beperkingen zijn. Zowel in het proces voor als het proces na de zitting uitstekend gedaan!

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Heldere adviezen en concrete antwoorden.

Prettig gesprek, met heldere uitleg en concrete antwoorden op mijn vragen.