Professioneel en toch met gevoel

Carlijn is professioneel maar toch betrokken en is goed in haar vakgebied. Ik zou in principe de volle sterren willen geven maar vind toch dat een uurtarief (waar ze zelf misschien geen eens invloed op heeft) van 450 euro ongeveer echt wel heftig als je kijkt wat een "normaal" uurtarief is. Dat je meer betaald voor meer expertise snap ik, maar dat is het enige minpunt, het is gewoon erg duur.

• Geholpen door: Carlijn van Dijk

Gedegen en vakkundig

Een langlopende zaak, met verschillende medewerkers van het kantoor die hun inbreng hebben gehad in mijn case. Geduld en vakkennis hebben ze laten zien.

• Geholpen door: Ilse Engwirda

Zeer betrokken, klantgericht en deskundige aanpak!

Wiebe heeft enorm veel kennis en ervaring. Betrekt je intensief in de voorbereidingen en het doornemen van het dossier. Dit om te komen tot een afgewogen en goed doorgronde aanpak. Integere persoonlijkheid die door het vuur wil gaan voor je in de zaak en als mens!

• Geholpen door: Wiebe de Vries

Uitstekend advies; Inhoudelijk sterk; zeer "to the point" en efficiënt. Geen onnodig lange gesprekken. Schoolvoorbeeld van "value for money"!

• Geholpen door: Niels Kolste

Super scherpe afhandeling en fantastisch resultaat

Het was een complexe zaak maar ik heb altijd het idee gevoel gehad dat alles helder was. Thijs was super scherp en altijd op de hoogte van alle details, wanneer ik dan ook contact opnam. Samen met het team is de zaak tot een einde gebracht wat nog mooier was dan ik had kunnen denken. Ik ben zeer tevreden en zou Jaeger advocaten absoluut aanbevelen!

• Geholpen door: Thijs Droog

Vakkundig en Deskundigen geholpen met mijn belasting problemen

Ik ben de nick v/d hoek geholpen met mijn belasting problemen op een vakkundige en deskundigen wijzen, ik ben hem eeuwig dankbaar voor

• Geholpen door: Nick van den Hoek

in spannende tijden een rots in de branding

Tijdens het lastige traject was Thijs een baken van rust, zorgvuldigheid en geduld. Deskundig en betrokken heeft hij zich ingezet voor ons en onze belangen.

• Geholpen door: Thijs Droog

Zeer Tevreden, Nauwkeurig & Zorgvuldig

“Ik kwam in een geschil terecht met de belastingdienst over BOX1 en BOX3. Uiteindelijk is het BOX3 geworden, en toen ontstond er een meningsverschil tussen de belastingdienst en mij over de waarde van het vastgoed in BOX3. Na ca. 5 jaar discussiëren heeft de heer Janssen de Lannoy alles tot in kleinigheden nauwkeurig en uiterst zorgvuldig in kaart gebracht. Alle geschillen met de fiscus zijn vereffend zonder een nog duurdere procedure te beginnen”.

• Geholpen door: Woody Jansen de Lannoy

Heel erg tevreden, duidelijk,doel behaald

Goeie samenwerking, alles was naar wens, advocaat Ilse ik wil je graag bedanken voor alles.

• Geholpen door: Ilse Engwirda

Zeer betrokken

Ik ben zeer deskundig geholpen en ook de betrokkenheid bij onze zaak was groot.

• Geholpen door: Carlijn van Dijk

Buitengewoon kundig geduldig en prettig

Als cliënt heb ik me gehoord gevoeld, goed begeleid en dat maakte dat ik vertrouwen had in mijn toegewezen raadsman. Ik zou deze raadsman zeker aanraden mocht iemand juridische ondersteuning nodig hebben

Efficiënte doelgerichte aanpak

Zet zich in om de (nieuwe) materie volledig te doorgronden, is duidelijk en toegankelijk in zijn communicatie.

Behulpzaam , duidelijk gewoon goed

Goede ervaring

• Betrokkenheid

Zeer professionele advocaten die je erg goed begeleiden

Goede professionele advocaten met hart voor hun cliënt! Niet goedkoop maar wel waar voor je geld! Een aanrader wanneer je echt hulp nodig hebt.

• Betrokkenheid

Ik had mij geen betere bijstand kunnen wensen. Ik ben Vanessa en Woody zeer dankbaar voor wat zij voor elkaar gebokst hebben.

Perfect en deskundig!

Ben zeer goed en deskundig bijgestaan door Nick van den Hoek! Hij verdient alle credits voor ons goed resultaat.

Professioneel

Kort maar gaf vertrouwen..

• Betrokkenheid

Deskundige, eerlijke en krachtige adviseurs

Een fiscaal strafrechtadvocaat opzoeken doe je nooit uit luxe, belangrijk om je 'thuis' te voelen, letterlijk een broodje eten in de keuken helpt. Maar meer dan dat een buitengewoon kundige, rustig en krachtige ondersteuning ervaren.

Geen enkel resultaat

Na belofte bij schulden van waarneming (na eerst 5.000 euro te moeten ophoesten) is in een half jaar tijd niets substantieels bereikt of gedaan, afgezien van een conceptbrief en een hoop vragen (niet alles in 1 keer maar iedere keer weer wat nieuws). En dan na 6 maanden: “wilt u dit formulier even invullen” terwijl hier alles wordt gevraagd wat over dit half jaar al eens is geleverd. Niet eens vooringevuld. Kosten: 2000 euro lichter, niets maar dan ook helemaal niets bereikt. Andere partij benaderd, die vooraf geen geld vroeg (wordt verrekend bij resultaat in de maandtermijn), voorafgaand aan intake al informatie bij belastingdienst ingewonnen en bij intake direct al over het formulier begonnen (wat wij _samen_ met u zullen invullen). Zo hoort service en begrip te zijn. Helaas niet bij dit kantoor.

• Betrokkenheid

Inmiddels hebben wij meermalen en tevergeefs contact opgenomen met de beoordelaar om nogmaals toe te lichten dat wij ons hebben onttrokken uit dit dossier omdat we geen informatie van de cliënt hebben gekregen. Met vriendelijke groet, Sjoerd Langelaar

Ik ervaar de mensen van dit kantoor als goed en deskundig

De inhoudelijke deskundigheid, de accuratesse en de snelheid van werken heb ik als zeer waardevol ervaren. Daarnaast was er een goede inleving en verbinding met mij als klant

Over Advocaatscore.nl