Ik had een uitstekende ervaring met jullie kantoor , special met mevrouw advocaat Aurélie Van Dijk! Ik wens jullie heel veel gelukt met alle cases.

• Geholpen door: Aurélie van Dijk

Landurig traject heel goed afgesloten.

Helderheid aan het begin. Verwachtingen overtroffen.

• Geholpen door: Isabelle Zwart

Duidelijke fijne samenwerking .

Fijne communicatie en erg duidelijk . was voor ons de eerste keer dat we gebruik hebben gemaakt van een advocaat. heel erg fijn samen gewerkt met Arlette Schijns en Irene Timmermans . niks was te veel en erg goed geholpen. zelfs voor een leek!

• Geholpen door: Irene Timmermans

Zeer professioneel, vakundig en persoonlijk.

Isabelle Zwart heeft ons zeer goed bijgestaan. Ze heeft ter zaak zeer goed behartigd. En had ook tijd voor persoonlijke steun in de zaak. Ik wens nooit meer zoiets mee te maken. Maar als ik ooit nog eens een advocaat nodig heb voor letselschade ga ik meteen naar Isabelle Zwart.

• Geholpen door: Isabelle Zwart

Een combinatie van professionaliteit, kennis en oprechte betrokkenheid.

Uiteindelijk is het een jarenlange zaak geworden, maar Beer advocaten heeft tot de allerlaatste dag voor mij gestreden. Altijd scherp, oog voor de cliënt, maar ook met een eerlijk advies. Meer kan je niet wensen. Beer advocaten heeft het dragen en verwerken van dit traumatische ongeval toch iets lichter weten te maken.

heel tevreden

goed contact en goede dossieropvolging

• Geholpen door: Miranda Walburg

Menselijk en deskundig!

Zeer prettig om mee te communiceren, voor mijn gevoel de beste en maximale prestatie geleverd!

• Geholpen door: Lucas Hogeling

Uitstekend geholpen door advocaat Bojan Dekker.

Mijn ervaring met Bojan Dekker is dat hij een zeer betrokken, integer en kundig advocaat is. Dat geeft vertrouwen, een fijn/goed gevoel waardoor er gezamenlijk naar een prima eindresultaat gewerkt kan worden. Bojan heeft mij bijgestaan bij een zeer langdurige mediation met mijn werkgever. Door de betrokkenheid , Integriteit, kundigheid en vertrouwen van Bojan hebben we het gezamenlijk vol gehouden wat heeft geleid tot een prima eindresultaat. Waarvoor nogmaals dank.

• Geholpen door: Bojan Dekker

Erg behulpzaam en in goeden baan laten lopen van de zaak

Professioneel, vertrouwlijk en persoonlijk

Enkele jaren gebruik mogen maken van een zeer menselijke professionele advocaat. Heeft mij tot de laatste minuut fantastisch bijgestaan.

• Geholpen door: Bojan Dekker

Dhr. Hogeling is een rustige sympatieke man

Wij kwamen in de wereld van het verzekeringswezen terecht, want voor ons vaak voor veel frustratie zorgde. In het bedrijfsleven waren we gewend aan snel afhandelen, direct en correct reageren en daar de tegenpartij dit absoluut niet deed, was heel onbegrijpelijk voor ons.

goede duidelijke steun

goede, duidelijke steun, vriendelijk,

• Geholpen door: Lucas Hogeling

Een financieel drama tot een goed einde gebracht.

Lucas Hogeling heeft heel slim een verzekering aangepakt, die totaal geen zin hadden om mijn financiële schade te betalen na een ongeval waar ik als slachtoffer totaal geen schuld aan had. Het heeft mij wel verbaasd toen alle schade en kosten betaald waren, door de inzet van Lucas Hogeling. Jullie administratie bij mij nog extra kosten wist op te voeren en deze ook van het schadebedrag afhaalde. De verzekering heeft alles betaald, zowel de advocaat kosten als mijn inkomsten derving. En bij jullie waren ze even vergeten dat door het geblunder van mevrouw Dorieke S. mijn drama een jaar langer heeft geduurd. Want door het gedrag van deze dame had de verzekering totaal geen zin om over gegaan tot het betalen van compensatie. Maar gelukkig heeft Lucas Hogeling het daarna heel goed gedaan, maar we begonnen wel met een achterstand. Dus hoe komt de administratie er dan nog bij om geld achter te houden, na deze slechte start. Roelof de Kuijer.

Geweldig advocatenkantoor

Beer advocaten heeft voor ons een langlopende letselschade zaak ,zeer professioneel en met een persoonlijke benadering goed af weten te sluiten. Met name mr. Irene Timmermans heeft ons fantastisch geholpen met deze zaak. Haar empathie en kennis heeft er voor ons echt voor gezorgd dat dit vervelende traject toch goed is afgesloten.

Kundig, respectvol en doelgericht

De behandeling van mijn zaak is uitstekend gedaan door Irene Timmermans. Het contact met haar verliep prettig. Irene is prettig scherp en weet per mail juridisch inhoud goed te verduidelijken. Door de medische taxatie door Beer advocaten heb ik het vertrouwen gehad dat er goede afwegingen zijn gemaakt en er goede keuzes zijn gedaan in de eindregeling.

Eind goed al goed

Ik ben gestart bij Arlette Schijns. Na 2 jaar kreeg ik Mirella Hartman als advocaat. Met Arlette had ik een klik met Mirella minder. Mirella is deskundig, vakbekwaam en laat niet het kaas van haar brood eten. Haar bereikbaarheid was soms wat minder waardoor ik het gevoel kreeg dat haar stapel net even te groot was. Ik ben na 4 jaar heel tevreden met het resultaat en kan alles een plek geven. Daar ben ik blij om.

• Geholpen door: Mirella Hartman

Grote deskundigheid

Heb mijn nooit zorgen gemaakt dat het niet goed zou komen. Beer advocaten(Aurelie) zeer deskundig.

• Geholpen door: Aurélie van Dijk

Absoluut het gevoel gehad dat ik werd gehoord, en voor mij werd gestreden

Ik zou geen andere advocaat willen hebben.

• Geholpen door: August Van

Zeer profesionele en persoonlijk betrokken juridische bijstand

Ik ben op uiterst professionele wijze en naar tevredenheid bijgestaan door mevrouw Hartman. Naast deskundig, toonde zij zich ook empathisch en betrokken. Zonder de realiteit en de haalbaarheid van de zaak uit het oog te verliezen, heeft ze mij (de ene keer met terughoudenheid, de andere keer met daadkracht) geadviseerd en juridisch bijgestaan. De communicatie over alles verliep zorgvuldig en snel. Het is erg fijn en waardevol in situaties als deze om een jurist als mevrouw Hartman aan je zijde te hebben.

• Geholpen door: Mirella Hartman

Jullie zijn geweldig

Miranda ik wil je bedanken voor alles, na 5 jaar hebben we eindelijk een geweldige resultaat behaald.

• Geholpen door: Miranda Walburg

hoopvol

in verband met mijn financieel onvermogen is het niet langer mogelijk gebruik te maken van uw diensten.

• Geholpen door: August Van

Uiterst tevreden, inlevend, duidelijk en professioneel!

Ik heb de behartiging door Beer zeer gewaardeerd en gaf mij een goed gevoel. Kennis en ervaring die ik miste werd door Beer ingezet, zeer tevreden mee. Verwachtingen werden goed gedeeld en contact was super, duidelijkheid voorop!

• Geholpen door: Laura-Jean van de Ven

Ik heb de behandeling van mijn zaak door August Van al zeer prettig ervaren.

De heer Van heeft op zeer correcte wijze en duidelijk voor mij mijn zaak behandeld.

• Geholpen door: August Van

goed in het verwoorden, snel van begrip en betrokken

Wij vinden het lastig om onze (langdurige) ervaring samen te vatten maar kort gezegd is onze ervaring positief geweest. Hopelijk hebben we in de toekomst geen (letsel) advocaat meer nodig maar mocht het wel zo zijn dan zullen wij zeker weer bij Beer advocaten aankloppen.

• Geholpen door: August Van

Gedegen kennis, empathisch, goede communicatie over de voortgang van het juridisch traject. Samenwerking tussen Beer advocaten en hun US partner verliep goed.

Over Advocaatscore.nl