heel tevreden

goed contact en goede dossieropvolging

Menselijk en deskundig!

Zeer prettig om mee te communiceren, voor mijn gevoel de beste en maximale prestatie geleverd!

• Geholpen door: Lucas Hogeling

Uitstekend geholpen door advocaat Bojan Dekker.

Mijn ervaring met Bojan Dekker is dat hij een zeer betrokken, integer en kundig advocaat is. Dat geeft vertrouwen, een fijn/goed gevoel waardoor er gezamenlijk naar een prima eindresultaat gewerkt kan worden. Bojan heeft mij bijgestaan bij een zeer langdurige mediation met mijn werkgever. Door de betrokkenheid , Integriteit, kundigheid en vertrouwen van Bojan hebben we het gezamenlijk vol gehouden wat heeft geleid tot een prima eindresultaat. Waarvoor nogmaals dank.

• Geholpen door: Bojan Dekker

Erg behulpzaam en in goeden baan laten lopen van de zaak

• Geholpen door: Eline Spijker

Professioneel, vertrouwlijk en persoonlijk

Enkele jaren gebruik mogen maken van een zeer menselijke professionele advocaat. Heeft mij tot de laatste minuut fantastisch bijgestaan.

• Geholpen door: Bojan Dekker

Dhr. Hogeling is een rustige sympatieke man

Wij kwamen in de wereld van het verzekeringswezen terecht, want voor ons vaak voor veel frustratie zorgde. In het bedrijfsleven waren we gewend aan snel afhandelen, direct en correct reageren en daar de tegenpartij dit absoluut niet deed, was heel onbegrijpelijk voor ons.

goede duidelijke steun

goede, duidelijke steun, vriendelijk,

• Geholpen door: Lucas Hogeling

Een financieel drama tot een goed einde gebracht.

Lucas Hogeling heeft heel slim een verzekering aangepakt, die totaal geen zin hadden om mijn financiële schade te betalen na een ongeval waar ik als slachtoffer totaal geen schuld aan had. Het heeft mij wel verbaasd toen alle schade en kosten betaald waren, door de inzet van Lucas Hogeling. Jullie administratie bij mij nog extra kosten wist op te voeren en deze ook van het schadebedrag afhaalde. De verzekering heeft alles betaald, zowel de advocaat kosten als mijn inkomsten derving. En bij jullie waren ze even vergeten dat door het geblunder van mevrouw Dorieke S. mijn drama een jaar langer heeft geduurd. Want door het gedrag van deze dame had de verzekering totaal geen zin om over gegaan tot het betalen van compensatie. Maar gelukkig heeft Lucas Hogeling het daarna heel goed gedaan, maar we begonnen wel met een achterstand. Dus hoe komt de administratie er dan nog bij om geld achter te houden, na deze slechte start. Roelof de Kuijer.

Geweldig advocatenkantoor

Beer advocaten heeft voor ons een langlopende letselschade zaak ,zeer professioneel en met een persoonlijke benadering goed af weten te sluiten. Met name mr. Irene Timmermans heeft ons fantastisch geholpen met deze zaak. Haar empathie en kennis heeft er voor ons echt voor gezorgd dat dit vervelende traject toch goed is afgesloten.

Kundig, respectvol en doelgericht

De behandeling van mijn zaak is uitstekend gedaan door Irene Timmermans. Het contact met haar verliep prettig. Irene is prettig scherp en weet per mail juridisch inhoud goed te verduidelijken. Door de medische taxatie door Beer advocaten heb ik het vertrouwen gehad dat er goede afwegingen zijn gemaakt en er goede keuzes zijn gedaan in de eindregeling.

Eind goed al goed

Ik ben gestart bij Arlette Schijns. Na 2 jaar kreeg ik Mirella Hartman als advocaat. Met Arlette had ik een klik met Mirella minder. Mirella is deskundig, vakbekwaam en laat niet het kaas van haar brood eten. Haar bereikbaarheid was soms wat minder waardoor ik het gevoel kreeg dat haar stapel net even te groot was. Ik ben na 4 jaar heel tevreden met het resultaat en kan alles een plek geven. Daar ben ik blij om.

• Geholpen door: Mirella Hartman

Grote deskundigheid

Heb mijn nooit zorgen gemaakt dat het niet goed zou komen. Beer advocaten(Aurelie) zeer deskundig.

• Geholpen door: Aurélie van Dijk

Absoluut het gevoel gehad dat ik werd gehoord, en voor mij werd gestreden

Ik zou geen andere advocaat willen hebben.

• Geholpen door: August Van

Zeer profesionele en persoonlijk betrokken juridische bijstand

Ik ben op uiterst professionele wijze en naar tevredenheid bijgestaan door mevrouw Hartman. Naast deskundig, toonde zij zich ook empathisch en betrokken. Zonder de realiteit en de haalbaarheid van de zaak uit het oog te verliezen, heeft ze mij (de ene keer met terughoudenheid, de andere keer met daadkracht) geadviseerd en juridisch bijgestaan. De communicatie over alles verliep zorgvuldig en snel. Het is erg fijn en waardevol in situaties als deze om een jurist als mevrouw Hartman aan je zijde te hebben.

• Geholpen door: Mirella Hartman

Jullie zijn geweldig

Miranda ik wil je bedanken voor alles, na 5 jaar hebben we eindelijk een geweldige resultaat behaald.

hoopvol

in verband met mijn financieel onvermogen is het niet langer mogelijk gebruik te maken van uw diensten.

• Geholpen door: August Van

Uiterst tevreden, inlevend, duidelijk en professioneel!

Ik heb de behartiging door Beer zeer gewaardeerd en gaf mij een goed gevoel. Kennis en ervaring die ik miste werd door Beer ingezet, zeer tevreden mee. Verwachtingen werden goed gedeeld en contact was super, duidelijkheid voorop!

• Geholpen door: Laura-Jean van de Ven

Ik heb de behandeling van mijn zaak door August Van al zeer prettig ervaren.

De heer Van heeft op zeer correcte wijze en duidelijk voor mij mijn zaak behandeld.

• Geholpen door: August Van

goed in het verwoorden, snel van begrip en betrokken

Wij vinden het lastig om onze (langdurige) ervaring samen te vatten maar kort gezegd is onze ervaring positief geweest. Hopelijk hebben we in de toekomst geen (letsel) advocaat meer nodig maar mocht het wel zo zijn dan zullen wij zeker weer bij Beer advocaten aankloppen.

• Geholpen door: August Van

Gedegen kennis, empathisch, goede communicatie over de voortgang van het juridisch traject. Samenwerking tussen Beer advocaten en hun US partner verliep goed.

• Geholpen door: Eline Spijker

Plezierig ondanks zwaarte zaak

Gedegen ondersteuning en adviezen

• Geholpen door: Miranda Walburg

Veel verstand van zaken en goed inschattingsvermogen wat er mogelijk is

Ze heeft ruim voldoende ervaring in soortgelijke casussen en kan goed inschatten wat de beste strategie is om het maximale eruit te halen.

• Geholpen door: Irene Timmermans

Behulpzaam en heeft ons erg goed geholpen

Irene heeft ons goed geholpen. Erg behulpzaam en betrokken. Er was goed en snel contact via de mail maar ook telefonisch

• Geholpen door: Irene Timmermans

Zeer ervaren specialisten op gebied van letselschade recht

Wanneer je in Nederland iets wordt aangedaan waardoor je in de rol van slachtoffer komt, ben je met recht overgeleverd aan het Nederlandse recht. Beer advocaten in de persoon van Arlette Schijns heeft ons met verve en kwaliteit geholpen door het helaas meest uitgebreide proces van de rechtsgang. Het uiteindelijk resultaat was rechtvaardig. Onze waardering is zeer groot.

• Geholpen door: Arlette Schijns

Deskundig, integer en accuraat

In een langslepende procedure van 20 jaar heeft Marco Zwagerman van Beer Advocaten mij vanaf het begin bijgestaan. De werkwijze van Marco zou ik omschrijven als integer, accuraat, handelt snel en is goed bereikbaar. Naast de zakelijke kant is Marco ook altijd betrokken geweest en had oog voor waar ik en mijn gezin doorheen gingen. Gedurende al die jaren heeft hij mij altijd gerustgesteld. Daarnaast is er altijd sprake van overleg waar hij ruimte geeft voor mijn eigen visie, maar geeft ook duidelijk en goed advies wat er naar zijn inziens het beste is. De medewerkers aan de telefoon waren altijd zeer vriendelijk, meeluisterend en gaven mij het gevoel dat ik geen nummer was, maar een persoon die zij kende bij naam. Via deze weg wil ik Marco en zijn medewerkers nogmaals hartelijk danken voor hun jarenlange inzet en betrokkenheid. Ik kan iedereen Marco ten zeerste aanbevelen.

• Geholpen door: Marco Zwagerman

Over Advocaatscore