invoelend, zeer professioneel en adequaat ondersteund door het team van Beer advocaten.

gedurende een zeer langdurige zaak tegen de verzekeraar van het ziekenhuis die verantwoordelijk waren voor medische missers, ben ik fantastisch geholpen door eerst John Beer en daarna Christa Wijnakker. Er is schuld bekend en na zeer lang traineren door de verzekeraar is er uiteindelijk geschikt. Al die tijd bleef het team van Beer zoeken naar mogelijkheden om tot oplossing te komen en waren daarbij zeer invoelend naar mij. Mocht je een advocaat nodig hebben inzake medische aansprakelijkheid dan zou ik zeker naar dit kantoor gaan. Mensen zijn deskundig, adequaat en invoelend en doen alles voor een goed resultaat voor de klant.

Communicatief

Prima club mensen die hun vak verstaan.

Top advocaat

Gerechtigheid gekregen na een lange weg te hebben gehad. Beer ik ben jullie altijd dankbaar!

• Geholpen door: Bojan Dekker

Altijd het vertrouwen gehad in mijn advocaat August Van, Beer advocaten.

Mijn advocaat August Van, van Beer advocaten, stond altijd voor mij klaar en gaf mij altijd het gevoel dat er opties waren, ondanks het soms sombere uitzicht op de zaak. Hij had de zaak scherp op zijn netvlies en heeft mij altijd goed weten te steunen. August is een zeer betrokken en deskundige advocaat die ik iedereen kan aanraden.

• Geholpen door: August Van

Verbinding

Louter goede ervaringen in een tijd van flinke tegenwind. In 2011 raakte ik ernstig gewond tijdens het bloedbad in Alphen aan den Rijn. Zoals later werd aangetoond was de Politie Hollands Midden afgeleid aansprakelijk voor het verlenen van een wapenvergunning aan de schutter omdat bij hen bekend was dat de dader leed aan een psychisch ziektebeeld. Het was een juridische strijd tot aan de Hoge Raad, waarin de nabestaanden en slachtoffers erkend werden in hun rechtsbescherming. Ik heb mij immer gehoord en gesteund gevoeld in het contact met John Beer en Christa Wijnakker. Hun professionaliteit en inlevingsvermogen hebben ertoe bijgedragen dat ik een stap kon zetten in een ander persoonlijk proces, dat van verwerking.

Zeer tevreden!

Het contact met mijn advocaat heb ik als zeer prettig ervaren. Het is een geruststelling wanneer iemand naast je staat die op professionele en warme wijze je ondersteunt, actief met je meedenkt en je zoveel mogelijk regelzaken uit handen neemt. Iemand die bereid is om meer dan eens met je te bespreken welke mogelijkheden je hebt en wat de voor en nadelen van de verschillende keuzes zijn. Er komt zoveel op je af als benadeelde partij, dat het voor mij soms lastig was om rationeel maar ook emotioneel aan te voelen waar ik goed 'aan deed' en of ik iets direct moest beslissen of dat ik mijn keuze ook kon uitstellen. Tijdens dit hele proces ben ik letterlijk met raad en daad bijgestaan door Arlette Schijns. Ik beveel haar en het kantoor zeer zeker aan!

• Geholpen door: Arlette Schijns

8 jaar moeten wachten op een top einde maar het was het wachten waard met dank aan Irene Timmermans

Betrokken en vertrouwelijk

mr. Schijns is een zeer ervaren advocate met met veel kennis. De afgelopen 5 jaar heeft zij mij en mijn familie bijgestaan als slachtoffer advocaat. Haar betrokkenheid heeft deze zware periode een lichtpuntje gegeven en daar zijn wij haar dankbaar voor.

Fantastisch bijgestaan

Ik ben tijdens één van de moeilijkste periodes in mijn leven of ter afsluiting daarvan bijgestaan door Christa Wijnakker. Haar nuchtere kijk op alles en haar eerlijkheid hebben mij veel geleerd in die periode. Ze is duidelijk, transparant en oprecht, ook als het slecht nieuws is. En hoewel ik het soms moeilijk vond om te horen hoe de tegenpartij tegen dingen aankeek, Christa kon het altijd goed uitleggen. Heel veel dank voor de bijstand in een helse periode in mijn leven. En Marjo, dank voor je geduld en altijd vriendelijke toon. Ik zal jullie nooit vergeten. Liefs Derya.

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Zeer betrokken en uitermate kundig advocatenkantoor

Ik ben nabestaande van een gewelsmisdrijf met dodelijke afloop. Ik ben jaren lang bijgestaan in de rechtsgang, door Beer advocaten met als advocaat Mr. Mevrouw A. Schijns. De bijstand van mijn advocaat heeft een wereld van verschil voor mij gemaakt als nabestaande. Er is oog geweest voor alle belangrijke onderwerpen, zowel inhoudelijk voor de rechtsgang als de communicatie en het oog hebben voor de emoties van de nabestaanden, die er voor hebben gezorgd dat mijn belangen goed zijn behartigd en ik mij gesteund heb gevoeld. Dit gun ik ieder slachtoffer/nabestaanden in de zware tijd tijdens een rechtzaak. Beer advocatenkantoor beveel ik ten zeerste aan! Mr. Mevrouw A. Schijns is een uitmuntend en sociaal bewogen advocaat!

Niets dan lof!

Een geweldige begeleiding door een complex traject. Een specialistisch kantoor met de cliënt voorop en alle know how om de zaken te regelen. Perfect juridisch advies, realistisch en fair. Warm aanbevolen!

Professioneel en bewogen.

Goed advies, persoonlijke begeleiding, inlevensvermogend en veel geduld.

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Persoonlijk, kundig en "warm" advocatenkantoor!

Ruim 4 jaren ben ik op een fijne en professionele manier bijgestaan door Christa Wijnakker. Christa is heel vakkundig, tactisch sterk en bovenal een warme en eerlijke belangenbehartiger. In de moeilijke tijden gaf dit ons gezin veel moed en vertrouwen. Wij zijn zeer dankbaar voor de persoonlijke samenwerking. Onze dank gaat ook uit naar Marjo voor de fijne en snelle communicatie.

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Deskundig, betrokken en met een zeer goed eindresultaat.

Prima, Al vanaf het eerste contact de zekerheid dat je bij dit kantoor met de specialisten spreekt. Ervaren en betrokken. Zonder hen had ik dit eindresultaat nooit bereikt kunnen hebben.

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Het was een emotionele, verscheurende en ook optimistischere ervaring.

Het was vijf jaar en een paar maand overweldigend. Ik en mijn man werden - door de tegen/wederpartij- in vele emoties gebracht : verdriet, niet serieus genomen, boosheid, onmachtig etc. Gelukkig hielp Irene Timmermans ons daar doorheen, door keer op keer ons erop te wijzen dat het niet persoonlijk is. Oh oh oh dat was niet gemakkelijk, het voelt zo persoonlijk. Ik kan niet onder woorden brengen wat mijn letselschadezaal met mijn leven heeft gedaan - ruim vijf jaar stil staan zoiets dergelijks. Ik kan niet zeggen eind goed al goed - wel enorm bedankt Irene!

• Geholpen door: Irene Timmermans

Geweldige hulp, weten echt het onderste uit de kan te halen.

Door een bedrijfsongeval via via bij Beer advocaten terrecht gekomen. Daar een intake gesprek gehad met een dame, na mijn verhaal te hebben gedaan is zij aan de slag gegaan voor mij. En hoe!!!!, zoveel rust die de dame uitstraalde en voet bij stuk hield bij de tegenpartij. Hoop natuurlijk niet dat ik nog zoiets mee hoef te maken (blijvend letsel) maar weet wel bij wie ik dan weer aanklop. Zeker aan te raden dit bedrijf.

• Geholpen door: Mirella Hartman

Vakkundig, duidelijk en echt persoonlijk

Vakkundig en duidelijk advies ontvangen. De opties fijn kunnen overleggen, duidelijk uitgelegd gekregen welke stappen er gezet konden en gingen worden. Persoonlijk in zowel passend advies als persoonlijk, oprecht betrokken.

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Letselschade advocaten die wij iedereen aanbevelen.

Geweldig advocatenkantoor! Letselschade advocaten die wij iedereen aanbevelen. Wij zijn ruim 10 jaar ondersteund door Bojan Dekker in een complexe letselschade zaak. In die tijd is hij altijd scherp gebleven met als doel het beste voor ons. Enkel positieve dingen te zeggen over hem. Zeer professioneel en prettig in de omgang. Hij weet rust te vinden en over te brengen in een zware tijd voor zijn cliënten. Duidelijk, integer en inlevend.

• Geholpen door: Bojan Dekker

Dankbaar voor de geweldige hulp die ik van mr. Wijnakker heb gehad.

Ik heb jaren geleden de hulp ingeroepen van Christa. Christa heeft mij al die jaren adequaat bijgestaan. Op alle fronten heb ik me gesterkt gevoeld door haar support. Zowel emotioneel als juridisch inhoudelijk. Ze toont veel betrokkenheid maar verliest de ratio geen seconde uit het oog. Ook op tactisch vlak heb ik veel aan haar gehad. Ze kan goed uitleggen waarom we een bepaalde route volgens haar moesten nemen. Ik ben ontzettend tevreden over Christa en waardeer enorm wat ze voor mij heeft betekend. Het uiteindelijke resultaat liegt er ook niet om, en dat heb ik aan haar te danken. Ik dank Christa en haar team voor de langdurige en prettige samenwerking.

Uitstekend!

Arlette heeft ons bijgestaan toen mijn zusje omkwam in een ongeval. Ze was extreem meelevend en reageerde altijd snel en accuraat als wij vragen hadden. Ik raad dan ook iedereen aan om Beer Advocaten te benaderen als je in een soortgelijke situatie terechtkomt.

Top advocaat Isabelle Zwart

• Geholpen door: Isabelle Zwart

Helemaal super!

• Geholpen door: Isabelle Zwart

Warm contact en oprechte interesse

Warm contact en oprecht interesse in het leed achter de zaak. Zakelijk waar moet.

Geweldig en super dankbaar

Professioneel, menselijk, eerlijk, staan voor wat ze zeggen, gaan echt voor je belangen

• Geholpen door: Bojan Dekker

Ik ben zeer tevreden met Beeradvocaten hoe zij mij afgelopen 10 jaar begeleidt en geholpen hebben.

Ik heb afgelopen 10 jaar een juridische conflict gehad met mijn ex-werkgever. Dat is een zware opgaven. En dat gun ik aan niemand! Ik heb meerdere malen een handdoek in de ring gegooid, maar dankzij Beeradvocaten (Marije/Bojan) werd ik geadviseerd om dit niet te doen. Ik wilde graag stopen met procederen omdat ik niet meer op kon brengen. Maar Marije/Bojan hielpen mij toch om door dit proces heen te gaan. Zij waren zeer betroken, ik kreeg binnen no-time antwoordt op mijn vragen en ik heb nooit getwijfeld over hun deskundigheid. Uiteindelijk ben ik ontzettend blij dat ik naar hun geluisterd heb, niet gestopt met het procederen tegen mijn ex-werkgever. Ik heb gekregen waar ik recht op heb. Daarom ben ik zeer tevreden met Beeradvocaten. Nogmaals Bedankt Beeradvocaten (Bojan/Marije) Mvg, U...

Over Advocaatscore.nl