goed als mediator opgetreden helder en duidelijk.

de goede woorden en uitleg gegeven over de scheiding. 1 min punt . het rapport van flynth niet goed begrepen waardoor bedragen verkeerd het convenant terecht kwamen. vond ik een vervelend moment.

Helemaal top !!

Voor een arbeidsrechtelijke situatie bij dit kantoor aangeklopt en naar volle tevredenheid bijgestaan.

uitmuntend

We zijn goed ontvangen door deze advocaten kantoor. En zijn zeker met respect behandeld.

erg goed.

zag er best tegen op zo,n gesprek maar door de korte lijnen en zeer duidelijke uitleg was mijn het gauw duidelijk. goed begeleid en goede adviesen.

prima voorlichting en bemiddeling

Beide advocates mw van der Drift en mw de Vries hebben me bijgestaan in een lastige familiezaak, en de uitkomst is een schikking geworden die voor mij en de wederpartij volgens mij gunstig is. In de communicatie werd alles duidelijk en vriendelijk uitgelegd, ik wist goed waar ik aan toe was door deze uitleg. Ze waren ook prima bereikbaar per mail. Ik kan ze beiden aanbevelen, ze hebben me veel werk uit handen genomen.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Zeer professioneel geholpen

Nancy heeft mij zeer professioneel geholpen. Dit was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had en ik had geen idee maar ze stond altijd voor me klaar en gaf altijd een net en onderbouwd antwoord of advies. Ze kwam zeer deskundig over en gaf mij altijd het gevoel erg betrokken te zijn bij wat ik meemaakte.

Begripvol en snelle reactie

Heel fijn geholpen, begripvol, persoonlijk en goed te bereiken.

• Geholpen door: Sina Wulder

Zeer positief

Zeer positief

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Goed geholpen en geadviseerd

Prettig en uitstekend

• Geholpen door: Jorine van der Heiden

Goed en deskundig geholpen

Ik ben goed en deskundig geholpen. Zeer tevreden.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Highly recommended if you search for an employment law attorney

Natasha Riedijk was my lawyer in a conflict I had with my employer. I found her to be fair and effective. It was a great experience for me having never before been involved in conflict especially in country I do not speak the language. She was clearly my advocate and stood up for me when I was unable to do it for myself. Our case was resolved, and I was very satisfied with the resolution. The claim is payed and I still have my contract at the same company. In fact, the whole staff in her office was kind, friendly, and considerate.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

klantvriendelijk en kennis van zaken

Jorgen heeft kennis van zaken en heb hem ervaren als een specialist op zijn vakgebied. reageert snel en communiceert tijdig

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Fijne en menselijke ondersteuning

De advocaat van EBH Legal heb ik ervaren als een zeer empathische en deskundige advocate. Zij staat je met raad en daad terzijde, maar laat ook veel ruimte voor eigen inbreng.

• Geholpen door: Ingeborgh van der Drift

Meer dan uitstekend!

Al gauw bleek dat Natasha een topper was in haar vakgebied en kan een ieder dan ook aanraden, in geval van juridische bijstand, een beroep op haar te doen. Gedreven adequaat, doelgericht en snel reagerend met een voor alle partijen bevredigend resultaat.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Helder, betrokken, meelevend en kennis van zaken

Ik heb een zeer goede ervaring met EBH Legal. Dankzij de prettige en professionele werkwijze is mijn zaak op de best mogelijke manier afgerond.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Fijne hulp op begrijpbaar niveau uitgelegd

Advocaat Natascha van Riedijk heeft mij geholpen met het beoordelen van mijn VSO. Je merkt dat ze veel ervaring en kennis heeft en dit ook op een begrijpbare manier wist uit te leggen. Ze had goede strategische adviezen en tips maar liet de keuze ook geheel bij mij. Uiteindelijk ben ik erg tevreden met de inmiddels ondertekende VSO. Ook de communicatie was prettig en laagdrempelig.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Ik voelde mij op mijn gemak, alles rustig en duidelijk uitgelegd

Eerst hebben we telefonisch contact gehad en heb ik uitgelegd waarvoor ik hulp nodig had, dat was heel positief. Daarna een afspraak op kantoor wat ik heel positief heb ervaren. Er werd mij rustig en duidelijk uitgelegd wat we gingen doen. Daarna ging het best snel. En kwam er een mooie deal uit.

Uitstekende Juridische Dienstverlening

Mijn ervaring met het team van EBH Legal was niets minder dan uitstekend. Ik had te maken met een ingewikkelde kwestie met mijn internetprovider die zowel technische als contractuele aspecten had. Een ervaren advocaat van het team behandelde mijn zaak met indrukwekkende professionaliteit. De diepgaande kennis van contractrecht en technische details was onmisbaar. De communicatie was helder en tijdig, en ik voelde me altijd zeker dat mijn belangen werden beschermd. De steun van een zeer capabele jurist in het team was ook onmisbaar. Hij leverde uitstekend werk door bij te dragen aan een succesvolle afronding van de zaak. Kortom, ik kan EBH Legal ten zeerste aanbevelen voor hun expertise en klantgerichte benadering. Ik zou niet aarzelen om in de toekomst weer van hun diensten gebruik te maken.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Super geholpen!

Geweldig geholpen met ons probleem ,We waren subsidie mis gelopen door een verkeerd advies bij een adviesbureau. Samen met Peter hebben we het adviesbureau aansprakelijk gesteld en we hebben het gewonnen!

• Geholpen door: Peter Ruysch

duidelijkheid scheppend in een lastige situatie

Mijn ervaring met EBH Legal is positief en ik zou EBH Legal aanbevelen aan andere

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Paulette heeft ons geweldig geholpen met haar deskundige adviezen

Dankzij de hulp en voorbereidingen van Paulette is ons dossier zeer snel en kundig afgehandeld.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Professioneel, inlevingsvermogen, vriendelijk, 100% aan te bevelen!

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de uitstekende diensten van mijn erfrecht advocaat. Onlangs heb ik gebruikgemaakt van de diensten van deze professional om me bij te staan bij een complexe erfrechtzaak, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik meer dan tevreden ben met de resultaten. Vanaf het allereerste contact was mijn erfrecht advocaat buitengewoon professioneel en deskundig. Ze toonde een diepgaand begrip van de specifieke aspecten van erfrecht en legde me geduldig en duidelijk de details van mijn zaak uit. Ze luisterde aandachtig naar mijn zorgen en verzekerde me dat ik in goede handen was. Wat me vooral opviel, was de toewijding en betrokkenheid die mijn erfrecht advocaat aan de dag legde. Ze nam uitgebreid de tijd om mijn situatie te analyseren en te begrijpen, en ze werkte nauw samen met mij om de best mogelijke strategie te bepalen. Haar grondige kennis van de wet en haar vermogen om deze toe te passen op mijn specifieke situatie, gaven me het vertrouwen dat ik de juiste beslissing had genomen door haar in te schakelen. Gedurende het hele proces was mijn erfrecht advocaat altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden en mijn zorgen weg te nemen. Ze hield me regelmatig op de hoogte van de voortgang van mijn zaak en gaf me eerlijk en realistisch advies. Haar heldere communicatie en openheid creëerden een sfeer van vertrouwen en gemoedsrust, wat essentieel is in een juridische kwestie van deze aard. Wat me het meest onder de indruk bracht, was het resultaat dat mijn erfrecht advocaat behaalde. Ze wist mijn zaak succesvol af te ronden en zorgde ervoor dat mijn belangen volledig werden beschermd. Haar vaardigheden als pleitbezorger waren uitmuntend, en ik was zeer tevreden met de gunstige uitkomst die ze voor me heeft bereikt. Ze heeft mijn zaak met de grootste zorg en toewijding behandeld, en ik kan haar niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een bekwame en betrouwbare erfrecht advocaat.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Daadkrachtig en respectvol

Myrna is, zoals op de foto: (daad)krachtig maar daarnaast is ze opvallend zacht op de mens en zoekt altijd naar een oplossing voor de langere termijn. Ze neemt de tijd om te luisteren en kan met haar kennis en ervaring snel schakelen. Het is bewonderingswaardig hoe ze emotionele teksten kan vertalen in een helder goed lopend verhaal in korte tijd, waarbij ze veel oog heeft voor detail en respectvol blijft naar de andere partij. Ik voelde me tijdens het proces serieus genomen en ben tevreden over het resultaat.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Alle besprekingen / uitvoering waren 100 % duidelijkheid.

Geweldig en nogmaals dank jullie hele team.

Het was geweldig

Nancy was heel betrokken en heeft de zaak heel goed behandeld

Boswoning 3 2675 DZ Honselersdijk

Over Advocaatscore.nl