Goed geholpen, juiste adviezen gehad.

We hebben in een scheiding gelegen en wisten op het moment geen raad waar te beginnen. Zodoende contact met jullie opgenomen en onwijs goed geholpen. Uiteindelijk het beste voor beide partijen om ruzie te voorkomen. Dank daarvoor.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Twee hoofdpijndossiers gesloten

Peter Ruysch heeft met zijn proactieve houding mij in twee onafhankelijke gevallen (een contract en een financiële kwestie) zeer effectief en snel geholpen. Vriendelijk en begripvol, zakelijk en meelevend. Ik heb van beide zaken nachten wakker gelegen en de opluchting dat beide zijn opgelost heeft mij onbeschrijflijk opgelucht.

• Geholpen door: Peter Ruysch

super geholpen en snel zeer te vrede en hoop me andere zaak ook geholpen kan worden

super heel snel advocaat nodig had snel geholpen de zaak gewonnen en goede steun uitleg alles gewoon super te vrede ben

• Geholpen door: Nancy Stolk

Fantastic and thorough!

I was not getting the attention, service and results from my previous lawyer, when I was referred to Peter at EBH. We spoke, and immediately he understood the situation, read through my case and developed a plan to help. Also he was able to communicate very well with me completely in English. They did not charge by the minute to formulate an email, or receive a phone call. In fact the opposite... once my case was settled, we came to a compensation arrangement together. In contrast to most legal help there was no time or money wasted! And yes, we got the result we wanted in a settlement outside of court! I hope not to need it, but I will definitely reach out to EBH next time I'm in need.

Zeer positief

Mevr de vries is meelevend, meedenkend en betrokken. Wij zijn haar dankbaar voor haar inzet

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Zet zich volledig in en gaat ervoor

Erg professioneel, vriendelijk en kundig.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Een fijne ervaring gehad, goed luisterend oor en is opgekomen voor mijn belangen.

Professioneel advies

Een zakelijk conflict was snel begrepen en professioneel juridische advies en begeleiding gegeven.

Goede en deskundige ondersteuning

Dhr Postma heeft ons in de 10 (!) jaar dat onze zaak liep zeer deskundig en fijn geholpen. Mede door hem is de zaak tot een goed einde gekomen

Betrokken en alert

Adequaat en met name betrokkenheid en bereikbaarheid

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Wat een geweldig advocaten kantoor.

Wat een top advocate is mevrouw Riedijk. Direct, eerlijk, vakkundig en weet hoe arbeidsrecht in elkaar zit. Binnen no time een gewonnen zaak! Super!!!

Top gelopen

Nooit gedacht dat ik een advocaat nodig zou hebben, en achteraf gezien geen spijt. Dick Bosboom is een kanjer in het arbeidsrecht en is recht door zee. Altijd bereikbaar en op alles een antwoord. Bedankt Dick.

• Geholpen door: Dick Bosboom

Meedenkend

Op vele vlakken betrokken bij diverse advocaten; Open en eerlijke communicatie.

• Geholpen door: N.v.t.

Uitstekend juridisch advies

Vlotte en pro-actieve afhandeling van mijn vraag inzake arbeidsrecht. Vriendelijke communicatie resulterend in een helder advies van de heer Bosboom, zowel mondeling als in een schriftelijke toelichting richting werkgever.

• Geholpen door: Dick Bosboom

Topervaring

Goede communicatie en duidelijk advies. Tijdens een stressvolle periode heb ik mij gehoord en gesteund gevoeld

Gewoon goed.

Kennis van de materie en de inzet om het uit te zoeken was erg goed.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Mevrouw van Wijk is doortastend, vriendelijk en heeft zeer veel kennis van familierecht.

Mevrouw van Wijk heeft mij bijgestaan en geadviseerd op het gebied van familierecht. Ik adviseer iedereen om bij een scheidingen en andere moeilijke zaken altijd advies in te winnen bij een specilist zoals mevrouw van Wijk. Hierdoor voorkom je juist problemen in de toekomst.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Fijne samenwerking met redelijk resultaat

Mijn zaak betrof een klant die weigerde te betalen. Veel gecommuniceerd en voorbereid. Enige tegenvaller was dat we blijkbaar niet helder genoeg hebben aangegeven dat aangeleverde informatie niet helemaal volledig was. Dat vond de rechter, al moet ik zeggen dat ik die mening niet helemaal deelde.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Peter denk goed mee. Peter is nummer 1 advocaat van Nederland.

Empatisch en deskundig

Prima ontvangst, goede uitleg, correcte en directe afhandeling. Helaas was er door de kerstdagen enige vertraging in het dossier en toezending naar de rechtbank.

Betrokken en assertief.

Zie boven.

Een soepel proces

Goed en snel geholpen met duidelijl advies en vervolg stappen

Uitmuntend

Zoals boven vermeld. Wij waren erg blij met de hulp en de adviezen. Wij hebben het afgerond met een lekkere taart voor de medewerkers.

Uitstekend betrokken

Mevrouw van Schie en de heer Postma hebben zich zeer goed in de materie verdiept en ook duidelijk aangegeven wat de slagingskans zou kunnen zijn.

• Geholpen door: Laurine van Schie-Kooman

Zeer professioneel en toch persoonlijk.

We zijn zeer professioneel geholpen maar het is wel altijd persoonlijk gebleven. We hebben dat als heel prettig ervaren.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed