Persoonlijke benadering

Er wordt goed naar de behoefte geluisterd en de hulp vraag wordt helder gemaakt. Er was veel kennis in huis die wij voor onze vraagstukken nodig hadden.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zeer adequate behandeling en grote betrokkenheid.

Wij hebben de bijstand van Jörgen Geelhoed in onze procedure tegen de gemeente Pijnacker als zeer deskundig en to-the-point ervaren. Jörgen heeft deze zaak met grote vasthoudendheid tot een voor ons zeer bevredigend einde gebracht.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zie onder (mijn zin is iets te lang)

"Zeer goede samenwerking waar het elkaar uitdagen tot het maximale resultaat heeft geleid bij het hoogste rechtsorgaan RvS" Door het naadloos samenvoegen van de rechtskundige kennis van Jörgen en mijn technische kennis met onuitputtelijke energie en kracht hebben we bij de bezwarencommissie in Pijnacker-Nootdorp inzake een Biomassa centrale (BW Stook B.V.) een spreekwoordelijke “dreun uitgedeeld” waarvan 95% van ons pleidooi is overgenomen in het advies van de BZC naar de gemeente toe. Het advies van de BZC en onze gezamenlijke inzet heeft geresulteerd in een overwinning bij de Rechtbank en de “Knock Out” voor BW Stook B.V. bij de Raad van State

Gewoon geweldig

Bij het zoeken naar een advocaat, ben ik bij EBH Legal terecht gekomen Doordat ik eerst op internet alle info over de verscheidene advocaten had gelezen Daar heb ik mijn keuze voor EBH legal gemaakt Toen het eenmaal zover was, was ik verwonderd over de gedrevenheid en kennis van de advocaat Ben een zeer tevreden klant Zal jullie ook bij iedereen aanbevelen Theo Rietdijk

Super gedaan

Heel goed geholpen met de afwikkeling

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Een erg betrokken en deskundige advocaat!

Natasha Riedijk heeft mij geholpen met een arbeidsconflict met mijn werkgever ivm zwangerschapsdiscriminatie. Ze begreep dat rechtvaardigheid voor mij erg belangrijk was en heeft mij dan ook zeer goed geholpen. Uiteindelijk heb ik deze rechtvaardigheid naar mijn gevoel zeker wel gekregen. Ze voelt zich erg betrokken en luistert goed naar wat voor jou als client belangrijk is. Een topper, ik zou haar zeker aanraden!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Spannende belevenis waarbij Paulette me enorm geholpen heeft

Ik zal Paulette indien nodig, haar zeker aanraden bij andere.

Je voelt je gesteund

Heel prettig. Natasha is ontzettend attent en doortastend. Ik voelde me echt gehoord.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Zeer deskundige en betrokken advocaat

Mr. Van Wijk is een advocaat die de complexe zaak waarin ik verzeild was geraakt, zeer snel doorgrondde en vlot wist te trekken. Zij zet strategisch de juiste stappen, werkt uiterst zorgvuldig en is daarnaast een empathische persoon bij wie je je op je gemak voelt. Een scherpzinnige advocaat die ik iedereen zou toewensen.

Duidelijk

Contact met Nancy was prettig. Ze gaf duidelijk uitleg over de positie waar Dolf zich in bevond en hoe hij daar mee om moest gaan. Tevens maakte ze goed inzichtelijk hoe het verhoor zou verlopen, wat Dolf kon verwachten en wat hij wel en niet moest doen in specifieke situaties. Prettige samenwerkings zowel voor Dolf als voor mij als moeder.

Vriendelijk, duidelijk en goed

Paulette heeft mij uitstekend begeleid in een zaak. Ze is deskundig, vriendelijk en leidde de zaak bijzonder goed. Het contact was prettig: geen poespas, vriendelijk en duidelijk. En bij vragen ook goed bereikbaar. Een topadvocaat!

Ronduit tevreden !

Snelle open reactie op onze vragen en opmerkingen. Lekker spontaan contact en erg laagdrempelig . Goed bijgestaan en vakkundig afgehandeld. super tevreden !

Zeer professionele begeleiding

Dank voor de hulp

Super geholpen

Via via in contact gekomen met dit kantoor op het juiste moment in contact gekomen wanneer de nood hoog was. Er is snel gehandeld en met hele goede resultaten, rustig alles aan hen over gelaten.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Professionele hulp op maat

Ik heb de diensten van EHB Legal als erg positief ervaren. Waar nodig was heeft EHB Legal mij bijgestaan en dit heeft goed uitgepakt.

Boven verwachting

Goede ervaring mijn angst overwonnen om een advocaat te raadplegen

• Geholpen door: Peter Ruysch

De juiste persoon die bij ons past

Goede communicatie

Goede communicatie en verloop van het traject. Wel aardig aan de prijs

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Zeer goed, professioneel en snel geholpen.

Via een vriend terecht gekomen bij Natasha Riedijk voor een kwestie over een afkeur voor een uitkering. Ze heeft me erg goed geholpen met bezwaar maken hiervoor. Dankjewel!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Fijne ervaring op kantoor werd ruim de tijd genomen advies met kennis van zaken. Zeer prettige menselijke benadering.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Ontzorgend

Mw Blom heeft ons heel fijn en goed ondersteund waardoor onze kwestie voorspoedig is afgerond.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

De echtscheiding heeft langer geduurd dan gehoopt

Mijn ex partner en corona hebben het proces niet bevorderd; maar uiteindelijk was de scheiding een feit.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik werd erg goed geholpen

Ik werd erg goed geholpen, erg zorgvuldig te werk.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Je wordt begrepen en goed geholpen!

Ik ben super geholpen en er werd in alles met mij meegedacht! Onwijs kundige en vriendelijke mensen die je in alles te woord staan en je overal mee helpen. In het begin van mijn dossier ben ik geholpen door mevrouw Zuiderwijk maar dat werd later overgenomen door mevrouw van Wijk. Ik als cliënt heb daar niet onder geleden en heb er niets van meegekregen dat ik van advocaat ben gewisseld , alles is netjes uitgewisseld en heb dit niet al vervelend ervaren! Super professioneel!

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Excelent werk en goede service

Ik werd met begrip benaderd, en er werden goede adviezen gegeven over de voortzetting van de procedure. Zelfs bij de moeilijke en trage communicatie met het betrokken land werd er steeds professioneel gereageerd en gehandeld. Ik spreek dan ook mijn uitgebreide dank uit voor uw uitstekend werk.