Fijne hulp bij een ingewikkelde erf kwestie!

Moeizaam en ingewikkeld traject (erf kwestie) waar de nodige energie en aandacht naar uit is gegaan maar samen met mevrouw de Vries-Blom uiteindelijk tot een goed einde is gebracht naar ieders tevredenheid. Hier en daar de nodige frustratie puntjes maar zoals in elk proces is geduld en een lange adem het beste medicijn om te komen tot een evenwichtige oplossing voor iedere partij. Wij danken mevrouw de Vries-Blom voor haar hulp in onze case.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

prima te doen!

Had een zaak met een helikopter van de popo. uiteindelijk heel wat omlaag gegaan..... maar, mevrouw van de advocaten kantoor heeft mij heel fijn geholpen en ik kan iedereen aanraden om niet met een advocaat in aanraking te willen komen maar als je er toch 1 nodig hebt is dit een heel fijn bureau

• Geholpen door: N.v.t.

Toppers

Uitstekende ervaring

De procedure is goed behandeld door de advocaat. Het is een professioneel kantoor met zeer betrokken professionals. De adviezen waren duidelijk.

Prima!

Goed gewerkt met Jorgen! Dank daarvoor.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Vakkundig, gefocust en eerlijk advies.

Vakkundig, gefocust en eerlijk advies.

• Geholpen door: Stefan van Leeuwen

Mr Ruysch is an excellent lawyer who I trust with any legal issue regarding housing or similar.

Mr Ruysch has provided us with great advice and given us the desired reassurance on some legal matters around housing in the Netherlands. Apart from his great know-how, his commitment to your case and the effectiveness of his work, he stands out by listening to you and caring about you as a client. I can recommend Mr Ruysch to anyone regarding legal topics around housing and I would not hesitate to ask him about any other legal topic too - if it is too much out of his expertise he will still be able to connect you with the right experts.

• Geholpen door: Peter Ruysch

prima verlopen

prima verlopen gedurende de zaak. Kon soms wat sneller met antwoorden, echter weet ik de invloeden van anderen niet. Dus moeilijk daar volledig op te oordelen.

• Geholpen door: Stefan van Leeuwen

Goede ervaring

Ik ben goed geholpen door Caroline en nancy

• Geholpen door: Caroline Hansen

Bijzonder prettige samenwerking

Voelde mij gehoord en accurate behandeling van “mijn” zaak.

Goed maar duur

Super ondersteuning van mevrouw Stolk

Super ondersteuning van mevrouw Stolk, duidelijke uitleg bij vragen en ging echt de extra stap voor mij.

Ik ben zeer tevreden!!!

Geconfronteerd met et mijn recente problemen, wendde ik mij tot het EBH Legal bureau, kreeg gekwalificeerde hulp en oplossing voor alle juridische componenten van mijn probleem. En speciale dank aan mijn advocaat Nancy Stolk voor haar hard werk!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Uitstekend en fijn geholpen. Zeer aan te bevelen!

Ik heb Nancy ervaren als zeer deskundig en kalm. Haar persoonlijke en betrokken omgang met mij zorgde ervoor dat ik me steeds weer sterker voelde na een gesprek. Ze kon vlot de essentie weer even helder maken en dan wist ik dat het aan ons niet meer kon liggen. Nancy heeft mij een half jaar geadviseerd en bijgestaan met een positieve uitkomst.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ik ben goed en vakkundig geholpen

EBH Legal weet precies wat moet gebeuren en met welke stappen. Ook altijd adequate respons op vragen.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Exellent!

Deskundig advies en keurige begeleiding.

• Geholpen door: Caroline Hansen

super goede ervaring

vlot, adequaat, nuchter en warm

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Heel blij dat ik Natasha als mijn advocaat in de arm heb genomen.

Ik kwam totaal onverwacht als werknemer in een ontslagprocedure terecht. Wat doe je dan? Ik was ontzettend boos en verdrietig maar wilde absoluut "terugvechten" tegen het onrecht wat mij was aangedaan. Ik ging op zoek naar een goede arbeidsrechtadvocaat en kwam al snel bij Natasha terecht. Natasha is een hele fijne advocate die duidelijk communiceert, er niet omheen draait en zeer betrokken is; ik kreeg meteen een goed gevoel bij haar. Ze heeft mij ontzettend goed bijgestaan en geadviseerd en uiteindelijk, in zeer korte tijd, hebben we de zaak "gewonnen" zonder naar de rechtbank te moeten gaan. Natasha is een top advocate die ik een ieder zeer zeker zou aanbevelen!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Super goed geadviseerd en bijgestaan!

Ik ben heel goed geadviseerd en bijgestaan in mijn zaak!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Vriendelijk en goed meedenkend.

Zeer meedenkend met de zaak. Alleen jammer dat de uitwerking niet in mijn voordeelnis gebleken.

Vakkundigheid met betrokkenheid

Bijna 1 jaar lang heeft mevr. Mr. Len de Vries mij met grote deskundig- en betrokkenheid bijgestaan tijdens een nalatenschap. Haar inzicht en slagvaardigheid in onverwachte situaties, heeft de zaak tot een zeer goed en succesvol einde gebracht. Ik kan haar ten zeerste aanbevelen.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Super goed

Van begin tot eind super goed geholpen! Top

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Mijn man en ik hebben een fantastische begeleiding en uitleg gehad over en om de zaak.

zeer tevreden

ik ben bijgestaan in mij strafzaak door Nancy Stolk en ben erg tevreden. een rustige en duidelijke vrouw met verstand van zaken!

Heel persoonlijk geholpen

Heel mooi om te ervaren dat er goed geluisterd wordt en professioneel gehandeld wordt, secuur en de puntjes op de i worden gezet.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Boswoning 3