Erg tevreden

Glenn heeft mij perfect geholpen. Beter had ik het mij echt niet kunnen voorstellen!

• Geholpen door: Glenn Mostert

Heldere communicatie, oplossingsgericht.

Erg tevreden over de geleverde diensten.

• Geholpen door: Dick Bosboom

Fijne en professionele begeleiding

De begeleiding van Myrna van Wijk heb ik als zeer fijn en professioneel ondervonden. Wanneer de emoties hoog opliepen , had zij altijd een luisterend oor, was zij zeer empatisch en wist zij ook goed in te schatten wanneer er vaker en sneller contact gewenst was. Daarnaast was Myrna uitermate goed op de hoogte van mijn zaak en wist zij uit het verleden nog vele details die , nu ook weer, van belang waren. Door haar deskundig advies en combinatie met het menselijke aspect heb ik goede afwegingen kunnen maken en voelde ik mij altijd gesteund en gesterkt door haar. Mocht ik in de toekomst ooit nog gebruik moeten maken van een advocaat (wat ik uiteraard niet hoop), dan weet ik haar zeker te vinden.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Fijne ervaring, goede advocate, duidelijk en to the point.

Luistert goed en is duidelijk. Licht je goed in van te voren wat zij voor je gaat doen en kan betekenen. Goede en makkelijke communicatie.

Uitstekend geholpen

Mijn dank gaat uit aan M. van Wijk die mij zeer goed geholpen heeft met de financiele zaken, na het uit elkaar gaan tussen mijn vriendin en mij. Mvg Ed

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik werk nauw samen met de heer Bosboom, sinds de 1e kennismaking zaten we al op 1 lijn. Dick weet goed de belangen van ons bedrijf te behartigen denkt mee en werkt aan oplossingen. Ik hoop nog heel wat jaren, samen te mogen werken met EBH Legal. Tevens heb ik prive ook gebruik gemaakt van de dienstverlening van EBH legal, waar Paulette Vellekoop mijn zaak heeft behartigd. Dit is zo professioneel geweest, geen verspilde tijd, was kort, krachtig en duidelijk.

• Geholpen door: Dick Bosboom

EBH biedt veel assortimenten en professionele adviezen

ik heb ervaring met een paar adviseurs. Ze zijn allemaal erg goed. In het bijzonder dhr. Geelgoed heeft altijd professioinele en efficiënte adviezen.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zeer kundig, menselijk en adequaat geholpen

Wij zijn zeer warm ontvangen en voelde ons meteen veilig in een hectische en onzekere tijd. Erg kundige vrouwen en daadkrachtig. Ik voelde dat ik in goede handen was. Vertrouwen in hen, had ik dan ook meteen.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik ben heel blij met de adviezen en de raad die Mr. P. Vellekoop mij heeft gegeven.

Zeer plezierig geholpen

Zeer plezierig geholpen

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Oplossingsgericht en daar houden we natuurlijk van.

Snelle hulp bij strafzaak

Nancy is een doortastende advocate met oog voor de persoon achter het verhaal.

Zie hier onder

Wij hebben weinig ervaring met advocaten maar in de korte tijd die wij hadden met Nancy Stolk heb ze ons super geholpen en ons gerust gesteld.en het is goed afgelopen. Mvd fam Rijsdijk

Prima geholpen

Vrijspraak

• Geholpen door: Nancy Stolk

Goed geholpen in een lastige zaak

Het was een lastige zaak maar met een positief einde, ben mijn raadsvrouw erg dankbaar!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Blij met behaalde resultaat.

Zeer tevreden met de goede en deskundige hulp van deze advocaat.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Een nette advocaat die de weg weet.

Gewoon goede service geleverd tegen een heel normale prijs. Dus geen torenhoge factuur achteraf.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

In een korte tijd zeer goed ingelezen in de stukken en in begrijpbare taal gecommuniceerd.

Super goed geholpen

Super geholpen. Er wordt goed meegedacht en goed advies gegeven.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Prettige communicatie en deskundig advies

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Lief waar kan, hard waar nodig.

Prettige samenwerking met enerzijds warme betrokkenheid waar dat kon en anderzijds een wat zakelijkere afstand die ik dan juist zo nodig had.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

snel, accuraat en on the case

Jorgen is zeer on the case. Hield zelf de voortgang goed in de gaten, kwam met een goede strategie en was is zeer duidelijk in de communicatie.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

advocaat die voor je ontzorgt en voor je vecht

Was erg blij dat er iemand was die het regelde van begin tot eind: onderhandelen met rechtsbijstandsverzekering, zorgen voor een contra expertise en feiten van meningen onderscheiden. Heeft ons een goed gevoel gegeven dat we weten waar we staan. Niet alleen omdat de Raad van State het besluit vernietigde, maar ook omdat de werkelijke plannen boven water kwamen. Dat was heel wat anders dan wat er vergund was. Goed bereikbaar, belt terug.

• Geholpen door: Laurine van Schie-Kooman

Zeer deskundig en betrokken met veel inzet

Door de mix van inzet, betrokkenheid en deskundigheid is bij onze zaak het maximale resultaat bereikt. Communicatie was altijd snel en accuraat.

Professionele prettige dienstverlening

Deskundig advies met een adequate aanpak.

Over Advocaatscore