zeer positief

Fijne samenwerking en uiteindelijk positief resultaat

• Geholpen door: Corian Oudshoorn

Zeer kundig, vriendelijk en betrokken advocaat.

Ik heb begeleiding ontvangen van dhr. Aart Hofman. Voortvarend en op een buitengewoon professionele manier heeft hij mijn zaak behandeld. Hij was meelevend en betrokken, heeft kennis van zaken, is accuraat, heeft mensenkennis en de passie om op een adequate manier tot het eindresultaat komen. Ook vielen de totale kosten van de echtscheiding enorm mee! Hartelijk dank!

• Geholpen door: Aart Hofman

klantgericht en taakgerichte dienstverlening

Mijn erving met Wolleswinkel Hofman Advocaten is heel positief. Dhr Karels heeft mijn zaak behartigd op een profesionele en taakgericht manier. Hij is ter zake kundig en prettig in de omgang. Voor mij is dit advocaten kantoor aan te bevelen als je in een vervelende situatie terecht kom.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Jan-Kees Karels

Plezierig contact en goede ondersteuning, wij vulde elkaar goed aan.

Deze zaak was voor de heer J.C. Karels ook bijzonder en niet alledaags. Het vereist toch specifieke kennis. Na een eerste gesprek had de heer Karels al snel door waar het om ging. In de gesprekken met het management van de Rozelaar hadden wij m.i. steeds het overwicht door onze argumenten. Om uit deze impasse te komen stelde het management een onafhankelijk onderzoek t.a.v. mijn dochter voor. In eerste instantie was ik daar geen voorstander van, maar de heer Karels adviseerde om het toch maar te doen. Dat heeft goed uitgepakt, alles wat wij aangeven hadden, werd zonder weerstand opgenomen in het ondersteuningsplan. Doel bereikt!

• Geholpen door: Jan-Kees Karels

Goede ervaring, snel contact en resultaat

Via website toegankelijke manier van contact en hierop wordt snel en professioneel gereageerd.

• Geholpen door: Desiree van Klinken

Met recht van alle markten thuis!

Wij hadden al eerder ervaringen met Aart Hofman van Wolleswinkel-Hofman advocaten maar nog niet met hun incasso specialiteit. Helaas gebeurt het dat klanten niet betalen. Aangezien onze specialiteit gastvrijheid verlenen is past het "achter je geld aan moeten" daar niet echt in. Hiervoor Wolleswinkel-Hofman ingeschakeld. Naar Corian Oudshoorn 2 mailtjes met de gegevens gestuurd, zij pakte het op en binnen 3 weken stond het geld op onze rekening! Een goede "ontzorging" zodat wij onze energie konden steken in onze gasten!

Deskundig en betrokken

Gelukkig heb ik weinig ervaring met advocaten en kan ik daarom niet goed vergelijken maar ik kijk terug op een zeer prettige samenwerking met dhr Wolleswinkel. Zijn kennis, ervaring en adviezen hebben mij geholpen om krachtig in het proces te blijven staan. Daarbij was hij zeer betrokken en was er tevens veel ruimte om ook eigen inzichten te bespreken met alle voors en tegens. Het voelde dan ook als een pad dat gezamenlijk werd bewandeld waarbij er snel, adequaat en deskundig werd gereageerd op vragen en uit te zetten acties.

Tevreden

Tevreden over het resultaat en over de dienstverlening. De heer Hofman is een kundige jurist, reageert snel en adequaat.

• Geholpen door: Aart Hofman

Zeer positieve ervaring

Er is heel goed gehandeld door Corian. Het contact was duidelijk, ze was altijd bereid om mee te denken en vragen te beantwoorden. Een hele fijne dame die ons goed heeft geholpen met ons incassovraagstuk.

• Geholpen door: Corian Oudshoorn

Zeer deskundig, persoonlijk en professioneel.

Ondanks de vervelende situatie is er geen moment geweest waarin Jaap twijfel uitte over de te volgen weg en het vertrouwen in deze keuze. Zelfs op het moment suprême was de samenwerking en de verbinding tussen hem en mij een van een goed team. Alle feiten kon hij aantonen of weerleggen. Als ik wederom te maken krijg met een zaak zoals deze of van andere orde.... Jaap is mijn advocaat! Bedankt voor je inzet, deskundig, en persoonlijkheid.

Adequaat en effectief

Perfect geholpen, duidelijk uitleg gekregen van de strategie die we voerden en met 100 procent resultaat

prima begeleid

realistisch advies gekregen,

• Geholpen door: Jaap Wolleswinkel

we zijn er correct, discreet, adequaat en bijzonder goed geholpen.

gezien de complexiteit en zorg van onze vraag, zijn wij terug kijkend op het gehele proses, uiterst tevreden over de begeleiding en afhandeling in onze zaak. wij hebben hierom ook al diverse malen Wolleswinkel Hofman advocaten mogen aanbevelen aan onze omgeving.

• Geholpen door: Jaap Wolleswinkel

Betrokken en verstand van zaken

Onze vraag is uitstekend beantwoord en het bijgaande advies was compleet en professioneel. Een zeer prettige ervaring dus.

Betrokken en eerlijk

Helder, betrokken en eerlijk advies

Keurig

Staan direct voor je klaar

• Geholpen door: Jaap Wolleswinkel

Een betrokken en vaardige steun

Inhoudelijk zeer goed op de hoogte, scherp in de vraagstelling en de zaken die tussen de regels door gezegd worden. Daarnaast betrokken en geïnteresseerd.

• Geholpen door: A. Hofman

Prima geregeld, zeer correct en voortvarend.

Ik had geen ervaring met een deurwaarder, maar dit ging van het begin aan uitstekend. Ik zal jullie in voor komende gevallen aanbevelen bij kennissen en/of bedrijven.

• Geholpen door: C. Oudshoorn

Zitten er bovenop, proactief.

Zitten er bovenop, proactief.

ons doel berijkt

Perfect bijgestaan

Fijne ervaring met advocatenkantoor Wolleswinkel Hofman.

• Geholpen door: J.C. Karels

Snelle en duidelijke communicatie

Snelle en duidelijke communicatie door C. van Oudshoorn van Wolleswinkel. Helder advies en er wordt fijn meegedacht, ook in de complexer zaken.

• Geholpen door: C. Oudshoorn

Top advocaat,echt een aanrader!!

Mijn ervaring was heel goed. Ben zeer tevreden over samenwerkingen. Dhr.Wolleswinkel heeft ons vakkundig begeleid. We hebben gemerkt dankzij hem hoe belangrijk het is om een goede advocaat te hebben. Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Fam.Gurer

• Geholpen door: J.J. Wolleswinkel

Uitermate tevreden

Corian heeft ons nu al een aantal keren succesvol geholpen met een incasso, alle vorderingen heeft zij weten te innen. Het contact liep zeer plezierig en vlot. Een absolute aanrader voor iedereen die een wanbetaler heeft.

• Geholpen door: C. Oudshoorn

buitengewoon vriendelijk en kundig ervaren.

buitengewoon vriendelijk en kundig ervaren.

• Geholpen door: J.J. Wolleswinkel

Over Advocaatscore.nl