Zeer positieve ervaring

Er is heel goed gehandeld door Corian. Het contact was duidelijk, ze was altijd bereid om mee te denken en vragen te beantwoorden. Een hele fijne dame die ons goed heeft geholpen met ons incassovraagstuk.

• Geholpen door: Corian Oudshoorn

Zeer deskundig, persoonlijk en professioneel.

Ondanks de vervelende situatie is er geen moment geweest waarin Jaap twijfel uitte over de te volgen weg en het vertrouwen in deze keuze. Zelfs op het moment suprême was de samenwerking en de verbinding tussen hem en mij een van een goed team. Alle feiten kon hij aantonen of weerleggen. Als ik wederom te maken krijg met een zaak zoals deze of van andere orde.... Jaap is mijn advocaat! Bedankt voor je inzet, deskundig, en persoonlijkheid.

Adequaat en effectief

Perfect geholpen, duidelijk uitleg gekregen van de strategie die we voerden en met 100 procent resultaat

• Geholpen door: Corian Oudshoorn

prima begeleid

realistisch advies gekregen,

• Geholpen door: Jaap Wolleswinkel

we zijn er correct, discreet, adequaat en bijzonder goed geholpen.

gezien de complexiteit en zorg van onze vraag, zijn wij terug kijkend op het gehele proses, uiterst tevreden over de begeleiding en afhandeling in onze zaak. wij hebben hierom ook al diverse malen Wolleswinkel Hofman advocaten mogen aanbevelen aan onze omgeving.

• Geholpen door: Jaap Wolleswinkel

Betrokken en verstand van zaken

Onze vraag is uitstekend beantwoord en het bijgaande advies was compleet en professioneel. Een zeer prettige ervaring dus.

Betrokken en eerlijk

Helder, betrokken en eerlijk advies

• Geholpen door: Jan-Kees Karels

Keurig

Staan direct voor je klaar

• Geholpen door: Jaap Wolleswinkel

Een betrokken en vaardige steun

Inhoudelijk zeer goed op de hoogte, scherp in de vraagstelling en de zaken die tussen de regels door gezegd worden. Daarnaast betrokken en geïnteresseerd.

• Geholpen door: A. Hofman

Prima geregeld, zeer correct en voortvarend.

Ik had geen ervaring met een deurwaarder, maar dit ging van het begin aan uitstekend. Ik zal jullie in voor komende gevallen aanbevelen bij kennissen en/of bedrijven.

• Geholpen door: C. Oudshoorn

Zitten er bovenop, proactief.

Zitten er bovenop, proactief.

ons doel berijkt

Perfect bijgestaan

Fijne ervaring met advocatenkantoor Wolleswinkel Hofman.

• Geholpen door: J.C. Karels

Snelle en duidelijke communicatie

Snelle en duidelijke communicatie door C. van Oudshoorn van Wolleswinkel. Helder advies en er wordt fijn meegedacht, ook in de complexer zaken.

• Geholpen door: C. Oudshoorn

Top advocaat,echt een aanrader!!

Mijn ervaring was heel goed. Ben zeer tevreden over samenwerkingen. Dhr.Wolleswinkel heeft ons vakkundig begeleid. We hebben gemerkt dankzij hem hoe belangrijk het is om een goede advocaat te hebben. Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Fam.Gurer

Uitermate tevreden

Corian heeft ons nu al een aantal keren succesvol geholpen met een incasso, alle vorderingen heeft zij weten te innen. Het contact liep zeer plezierig en vlot. Een absolute aanrader voor iedereen die een wanbetaler heeft.

• Geholpen door: C. Oudshoorn

buitengewoon vriendelijk en kundig ervaren.

buitengewoon vriendelijk en kundig ervaren.

Prettig, betrokken en deskundig

Fijne communicatie, betrokkenheid en bereikbaarheid.

• Geholpen door: C. Oudshoorn

Vlot, vriendelijk en deskundig geholpen

Voor een spoedadvies het kantoor gebeld en gelukkig konden we op korte termijn een afspraak inplannen. Vriendelijk ontvangen en deskundig van advies voorzien. Duidelijke communicatie. Ik raad dit kantoor zeker aan.

• Geholpen door: J.J. Wolleswinkel

Deskundig en snel geholpen, ben tevreden!

Goed en duidelijk behandeld

Voor het eerst een zaak doorgezet naar een advocaten bureau, wist niet wat ik moest verwachten. Het werd mij heel duidelijk uitgelegd wat er nodig was, en werd ook duidelijk terug gecommuniceerd als er meer informatie binnen was. Er waren dingen die ik zelf niet goed begreep, even een belletje en je wordt helemaal op de hoogte gebracht Zonder te overdrijven een echte aanrader!

Zeer positief

In moeilijke situatie, waarin ik zat heeft de heer Hofman me opgevangen en goed ter zijde gestaan. Daar voor heel veel dank aan dhr. Aart Hofman, maar ook aan de assistenten van het kantoor, die me telefonisch of per mail ook uitstekend hebben geholpen

• Geholpen door: A. Hofman

Goede ervaring

Goede ervaring

• Geholpen door: J.J. Wolleswinkel

Super service. Wordt gek van de berekeningen en schuiven van facturen

Vlot en goed geholpen Het gedoe met facturen je krijgt en renteberekeningen vind ik niks. Voor mij lastig boeken. (ik ben niet zo thuis in administratie) Het ging mij er puur om dat ik het basisbedrag kreeg.

Goede advocaat

Prima geholpen snel alles geregeld, zou jullie zeker aanbevelen bin andere mensen. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar mvg Wilma roskam

• Geholpen door: R.C.F. Schaap

Over Advocaatscore.nl