Geweldige Advocaat!!

Ik heb enorm fijn samengewerkt met Annet. Zij is enorm professioneel en enorm betrokken bij de zaak die zij behandelde. Een enorm goed doorlopen traject waarin zij je echt meeneemt in de mogelijkheden en ook kan uitleggen wat de consequenties zijn van keuzes die we maken. Echt heel erg fijn dat zij deze zaak wilde oppakken. Annet weet in lastige situaties de juiste keuzes te maken ook als deze enorm lastig zijn. Ondanks de enorme tegenwerking van de wederpartij blijft zij vasthouden aan haar plan. Hetgeen uiteindelijk ook het gewenste resultaat brengt. Op en top professional! Ik zou haar aan iedereen aanbevelen!

Samenwerking ten top

Altijd bereikbaar, snelle antwoorden. Duidelijk en helder in te zetten stappen.

• Betrokkenheid

Erg goed snel antwoord altijd en goed advies

Daadkrachtig en waardevolle adviezen

Er werd heel snel contact gelegd. Er werd duidelijk uitgelegd wat mijn rechten waren en de mogelijkheden. Er werd direct actie ondernomen en voelde mij zeer gesteund. Een last viel van mijn schouders. Regelmatig contact voor overleg en status updates. Ik kreeg er een veilig en beschermd gevoel bij. Enige verbeterpunt zou ik zeggen; opvolging tijdens vakantieperiode

• Betrokkenheid

Zeer kundig, vriendelijk en betrokken advocate!

Hele fijne en goede contacten gehad met mevrouw Mr. Annet Streefkerk in verband met echtscheiding. Voortvarend pakte ze een en ander op een buitengewoon professionele manier op en ook was ze heel erg meelevend en betrokken. Ze heeft gedegen kennis van zaken en is accuraat en houdt ook deadlines scherp in de gaten. Ook de menselijke kant werd daarbij niet uit het oog verloren. Ze hield ons goed op de hoogte van de stand van zaken. Kortom, een heel erg fijne en kundige advocate!!

• Betrokkenheid

Annet is een hele fijne advocate, die weet wat ze doet!

In de drie jaar dat Annet als mijn advocaat heeft opgetreden heb ik als 3 fijne jaren ervaren. Een luisterend oor waar nodig, advies of commentaar waar nodig en duidelijk in haar antwoorden en mogelijkheden. Ze is in mijn ogen een TOP Advocaat, die weet wat ze doet.

• Betrokkenheid

The best of support during the most difficult of times

Annet has supported me for a number of years dealing with a messy separation from a difficult and unpredictable ex. - She knows instinctively how and when to act, and when not to act. - She gives solid advice, even if it's not particularly easy for me to hear. - I trust her completely, she is very good at filtering out my, at times, emotional reactions to events, and acting in ways or giving advice, that will provide the best results. - Her knowledge, experience, and network is vast, which she applies often to create better outcomes for me. - To me she is always very warm and friendly. To the opposing party she is, when necessary, very intimidating and direct to the point, professionally terrifying i guess. This creates a strong deterrent effect. I'm glad she was there when I needed her and I would recommend her in a heartbeat.

persoonlijk en deskundige begeleiding

Prettig kantoor met deskundigheid en persoonlijke aandacht. Goede en snelle communicatie.

Professionele houding en sociaal

Ik heb onze samenwerking als positief ervaren en ging met een goed gevoel weg. Uitermate goede communicatie en altijd bereikbaar.

Weet van aanpakken

Annet staat mij al 6 jaar bij met langlopende zaken, ze is erg professioneel maar ook zeer benaderbaar en erg fijn in de omgang. Ze denkt echt met je mee zoekt naar verschillende opties en luistert echt naar je.

• Betrokkenheid

Meerdere goede ervaringen !

Wij hebben meerdere goede ervaringen met advocaten kantoor Streefkerk. Snelle respons en deskundige hulp. Een echte aanrader !

Verlossend...

Annet kwam op het juiste moment op de juiste tijd... Ik zou niet weten hoe ik het zonder haar zou moeten regelen. Ze denkt mee, geeft advies en is volledig transparant. En het belangrijkste vond ik dat ze vooral heel menselijk was in haar begeleiding, waardoor ik het gevoel had volledig te begrijpen wat er allemaal speelde in het proces. Absoluut een aanrader!

• Betrokkenheid

Duidelijk advies, hulp en achtergrond informatie afgestemd op mijn persoonlijke situatie.

Ik vond het zeer fijn te ervaren dat je echt oog had voor mijn situatie. Goed om te merken dat je met me meedacht en dat je altijd voor me klaar stond. Een zeer persoonlijke benadering. Heel fijn. Ook vond ik het prettig dat je informatie meestuurde uit eerdere rechtszaken, waardoor ik me meer kon inlezen en verdiepen in wat er mogelijk was. Ik voelde me gehoord en de sfeer was veilig, zodat ik alles open met je durfde te bespreken. Ik zal je echt aan iedereen aanbevelen. Bedankt!

• Betrokkenheid

Dankzij advocatenkantoor A. Streefkerk is het gelukt om in 13 maanden van de scheiding rond te krijg

Voordat ik de hulp van A. Streefkerk kreeg was ik al ruim 1,5 jaar bezig om van mijn ex te scheiden en ons huis te verkopen. Dankzij A. Streefkerk is het gelukt in 13 maanden om alles rond te krijgen en kan ik dit boek nu voor eens en altijd sluiten. Dit was met de andere 2 advocaten en mediation niet gelukt.

Top Advocaat

Het draaide om mij en niet een nieuwe cliënt , ze heeft me eerst gerust gesteld en daarna meteen laten zien waar ze haar tanden in zet het maximale eruit zal halen. Ben der eeuwig dankbaar

Top advocaat

Annet is betrokken

De samenwerking vond ik prettig, de communicatie is duidelijk en helder, in gewone taal.

• Betrokkenheid

Vond het prima maar wel veel geld voor een uurtje

Mijn ervaring was goed kort en krachtig

Kundige advocaat

Reele kijk op wat haalbaar is en wat niet. Oplossingsgerichte aanpak.

• Betrokkenheid

Annet is een zeer goede advocaat,

Annet denk goed met je mee in het proces, zij is geen standaard advocaat, want zij is zeer betrokken en geeft je ook goede raad en stuur je indien nodig ook bij, voor mij is Annet de beste advocaat van almere, de communicatie verloopt zeer goed, Deborah ( assistent annet) reageerd bijna direct op de emails

Ontzorgd

Vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat ik begrepen werd door Annette. Deze bevlogen advocaat werkt zo doortastend dat je werkelijk voelt dat er iemand naast je staat, met kennis en ervaring welteverstaan. Annette is direct in haar communicatie, je weet wat je aan haar hebt. De lijnen met haar kantoor zijn kort. Vragen worden snel beantwoord. Haar secretaresse is hartelijk en denkt met je mee. k beveel dit kantoor absoluut aan.

• Betrokkenheid

reageert deskundig ,begripvol maar weet toch de feiten goed te verwoorden

Menselijke advocaat.Ze geeft erkenning, snapt je verhaal en je gevoelens maar kan dan goed de feiten benoemen waardoor je wijzere keuzes kan maken. Behulpzaam. Ik heb een hekel aan die harde advocaten die elke minuut berekenen.

Goede ervaring

Goede ervaring, met name voor het geduld en het begrip / mee denken.

Super fijne advocaat

Annet, is een super fijne advocaat.. goed te bereiken, fijn contact, hart voor haar werk en cliënten. Mocht ik in de toekomst een advocaat nodig hebben dan zal ik zeker terug gaan naar Annet! Ik beveel haar zeker aan voor andere mensen.

• Betrokkenheid

Boven al mijn hoge verwachtingen

Mevrouw streefkerk en haar team, daar word je gehoord en gesteund, vrij direct en discreet, direct over tot aktie, scherp en meedenkend, ze maakt een goede inschatting van de benodigde tijd en kosten. Mijn zaak heeft ze snel afgehandeld met als positief resultaat. Mocht ik ooit weer in een soortgelijke situatie terecht komen, dan hoef ik iedergeval niet meer op zoek naar een andere advocaat. Want ik heb de beste al gevonden. Dank jullie wel advocatenkantoor streefkerk

Over Advocaatscore.nl