Verlossend...

Annet kwam op het juiste moment op de juiste tijd... Ik zou niet weten hoe ik het zonder haar zou moeten regelen. Ze denkt mee, geeft advies en is volledig transparant. En het belangrijkste vond ik dat ze vooral heel menselijk was in haar begeleiding, waardoor ik het gevoel had volledig te begrijpen wat er allemaal speelde in het proces. Absoluut een aanrader!

• Betrokkenheid

Duidelijk advies, hulp en achtergrond informatie afgestemd op mijn persoonlijke situatie.

Ik vond het zeer fijn te ervaren dat je echt oog had voor mijn situatie. Goed om te merken dat je met me meedacht en dat je altijd voor me klaar stond. Een zeer persoonlijke benadering. Heel fijn. Ook vond ik het prettig dat je informatie meestuurde uit eerdere rechtszaken, waardoor ik me meer kon inlezen en verdiepen in wat er mogelijk was. Ik voelde me gehoord en de sfeer was veilig, zodat ik alles open met je durfde te bespreken. Ik zal je echt aan iedereen aanbevelen. Bedankt!

• Betrokkenheid

Dankzij advocatenkantoor A. Streefkerk is het gelukt om in 13 maanden van de scheiding rond te krijg

Voordat ik de hulp van A. Streefkerk kreeg was ik al ruim 1,5 jaar bezig om van mijn ex te scheiden en ons huis te verkopen. Dankzij A. Streefkerk is het gelukt in 13 maanden om alles rond te krijgen en kan ik dit boek nu voor eens en altijd sluiten. Dit was met de andere 2 advocaten en mediation niet gelukt.

Top Advocaat

Het draaide om mij en niet een nieuwe cliënt , ze heeft me eerst gerust gesteld en daarna meteen laten zien waar ze haar tanden in zet het maximale eruit zal halen. Ben der eeuwig dankbaar

Top advocaat

Annet is betrokken

De samenwerking vond ik prettig, de communicatie is duidelijk en helder, in gewone taal.

• Betrokkenheid

Vond het prima maar wel veel geld voor een uurtje

Mijn ervaring was goed kort en krachtig

Kundige advocaat

Reele kijk op wat haalbaar is en wat niet. Oplossingsgerichte aanpak.

• Betrokkenheid

Annet is een zeer goede advocaat,

Annet denk goed met je mee in het proces, zij is geen standaard advocaat, want zij is zeer betrokken en geeft je ook goede raad en stuur je indien nodig ook bij, voor mij is Annet de beste advocaat van almere, de communicatie verloopt zeer goed, Deborah ( assistent annet) reageerd bijna direct op de emails

Ontzorgd

Vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat ik begrepen werd door Annette. Deze bevlogen advocaat werkt zo doortastend dat je werkelijk voelt dat er iemand naast je staat, met kennis en ervaring welteverstaan. Annette is direct in haar communicatie, je weet wat je aan haar hebt. De lijnen met haar kantoor zijn kort. Vragen worden snel beantwoord. Haar secretaresse is hartelijk en denkt met je mee. k beveel dit kantoor absoluut aan.

• Betrokkenheid

reageert deskundig ,begripvol maar weet toch de feiten goed te verwoorden

Menselijke advocaat.Ze geeft erkenning, snapt je verhaal en je gevoelens maar kan dan goed de feiten benoemen waardoor je wijzere keuzes kan maken. Behulpzaam. Ik heb een hekel aan die harde advocaten die elke minuut berekenen.

Goede ervaring

Goede ervaring, met name voor het geduld en het begrip / mee denken.

Super fijne advocaat

Annet, is een super fijne advocaat.. goed te bereiken, fijn contact, hart voor haar werk en cliënten. Mocht ik in de toekomst een advocaat nodig hebben dan zal ik zeker terug gaan naar Annet! Ik beveel haar zeker aan voor andere mensen.

• Betrokkenheid

Boven al mijn hoge verwachtingen

Mevrouw streefkerk en haar team, daar word je gehoord en gesteund, vrij direct en discreet, direct over tot aktie, scherp en meedenkend, ze maakt een goede inschatting van de benodigde tijd en kosten. Mijn zaak heeft ze snel afgehandeld met als positief resultaat. Mocht ik ooit weer in een soortgelijke situatie terecht komen, dan hoef ik iedergeval niet meer op zoek naar een andere advocaat. Want ik heb de beste al gevonden. Dank jullie wel advocatenkantoor streefkerk

• Betrokkenheid

Snel van begrip en handelen

Mijn echtscheiding moest in gang worden gezet..geen nonsense...geen gedoe...werd direct opgepakt. Heel transparant en zeer betrouwbaar. Duidelijke specificaties van gefactureerde werkzaamheden. Top advocate.

• Betrokkenheid

Snel geregeld en to the point

Deskundig, professioneel maar toch met een familiaire benadering.

Geweldig !

Gelukkig had ik nooit een advocaat nodig. Ik hoorde altijd alleen maar negatieve dingen . Geld trekkerij , hoelang het kon duren etc . Maar mevrouw Streefkerk heeft mij meteen op de zelfde dag gebeld als dat ik de aanvraag deed en dat terwijl ze vrij was ! Ze heeft mij heel snel en heel goed geholpen en is heerlijk nuchter en recht voor z’n raap in de omgang .

• Betrokkenheid

Een helder warm lichtpunt in duistere tijden

Mr. Annet Streefkerk omschrijft zichzelf op haar website op een manier die mij uitnodigde haar te benaderen om me bij te staan in ‘barre tijden’. Die barre tijden waren verergerd door een negatieve ervaring met een slecht communicerende voorganger die mij niet als mens, maar als ‘zaak’ zag en mij bij vragen afpoeierde met de uitspraak ‘ben ik nu advocaat of jij?’ en me geen enkele uitleg gaf over de gang van zaken. In een wanhoopspoging om -slechts enkele dagen voor een zitting- tóch nog mijn persoonlijke verhaal en argumenten aan een rechter voorgelegd te krijgen én zelf iets te begrijpen van de komende procedure benaderde ik Mr Streefkerk en riep “help”. Vanaf dat moment ben ik omarmd door haar warme persoonlijkheid. Kennis van zaken, bereidheid om uit te leggen én duidelijke aanwijzigen van een betrokken ‘medemens’. Begrip voor zaken die niet persé juridisch waren, maar wel meespeelden in mijn persoonlijke situatie. Emoties, verdriet, er was ruimte voor. Soms ook ‘streng’ als ik te ver afdreef en daarmee de kosten voor mezelf onnodig zou verhogen. Zij is de eerste juridische professional waarmee ik in contact ben gekomen die ik volledig heb kunnen vertrouwen, zowel zakelijk als gevoelsmatig. De recente doorverwijzing naar een collega, die het tweede deel van de procedure (andere specialisatie) gaat afhandelen, was treffend ‘raak’. De klik die ik meteen heb met deze aanbevolen collega getuigt van inzicht in míjn persoonlijkheid. Ze wist wie ik nodig had. De extra kosten (haar tarief was iets hoger dan dat van haar ‘falende voorganger’) was het dubbel en dwars waard. Van déze ‘forse uitgave’ heb ik tenminste géén spijt. Zij (en haar kantoor) hebben mij door een vreselijke periode geholpen die ik niet had gedacht ‘te overleven’. En daar ben ik dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Zorg voor m'n kinderen en mijzelf

Annet is een zeer betrokken en bekwame advocaat die voor haar cliënt gaat maar ook zeer nauw let op de kinderen. Ze zal in haar adviezen daarom ook goed toelichten wat verstandig is en haalbaar. Ik heb een zeer goed gevoel overgehouden aan de afhandeling van een behoorlijk zwaar traject waarin mijn ex en ik enorm ver van elkaar af stonden in opvattingen hoe alles zou moeten verlopen. Al met al hebben wij nu wel alles achter ons kunnen laten, zijn wij beiden met een eigen leven begonnen en zijn onze kinderen niet de dupe. Naar mijn mening heb ik dat absoluut aan Annet te danken.

• Betrokkenheid

Heldere communicatie en afspraken i.c.m. Kennis van zaken.

Advocatenkantoor A Streefkerk heeft ons van begin tot eind geholpen met alle zaken die bij een scheiding komen kijken. Wij hebben enkel hoeven aan te geven wat beide partijen graag wilden en hoe zij dit wilden. Alle procedures zijn goed uitgelegd aan beiden en het geheel is naar tevredenheid afgerond. Dit kantoor is zeker aan te raden!

Fijne klik met Mevr Streefkerk

Mevr Steefkerk gaf mij het gelijk gevoel dat ik belangrijk was en pakte mijn zaak gelijk op.

• Betrokkenheid

Advocaat met begrip voor situatie van klant, prima constructieve samenwerlking.

De overgang van een scheiding van tafel en bed inaar een volledige scheiding is zeer goed en vlot verlopen. Kenmerkend was het begrip voor de situatie van mijn (ex-)vrouw en mij. Onze meningen zijn ten volle gerespecteerd en correct uitgewerkt, zodat geen overbodige tijd verloren is gegaan en de kosten beperkt zijn gebleven. Haar juridische adviezen zijn na overleg met ons op praktische wijze ingebracht in zowel de scheidingsaanvraag als in het convenant. Veel waardering ook voor de vlotte communicatie via internet.

Menselijke professionaliteit

Meester Streefkerk verricht haar werkzaamheden niet alleen goed, maar ook met oprechte betrokkenheid. Bravo hiervoor!

• Betrokkenheid

Begripvol, to the point, rechtvaardig, geweldig goed geholpen

Via via, bij haar terecht gekomen en had het niet beter kunnen treffen. Ze handelen snel, houden je goed op de hoogte van de stand van zaken. Ja, ik kan haar bij iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Super goed en duidelijk advies en alles opgepakt en geregeld.

Annet is een fijne advocaat. Zij heeft mij erg goed begeleid en gezorgd voor een snelle afhandeling van de scheiding. Wat erg fijn is in zo’n lastige periode. Ik kon met alle vragen bij haar terecht en kreeg altijd een snelle reactie. Ben ook altijd goed geïnformeerd over de voortgang en te ondernemen stappen.