Heel erg goed geholpen!

Mevrouw Boer heeft voor mij, wat het onmogelijke was, mogelijk gemaakt en ik ben daar zeer tevreden mee. Door haar expertise en professionele hulp heb ik toch de mogelijkheden kunnen behalen die ik op heden heb. Ik wens haar veel succes met toekomstige casussen die zij ontvangt.

• Betrokkenheid

Vakkundige & prettige hulp op het moment dat je die nodig hebt!

Kantoor De Koning - in concreto Menno Bos - heeft ons terzake kundig geholpen als onpartijdige mediator in ons echtscheidingstraject. Dit is precies waar je behoefte aan hebt in een dergelijke emotionele situatie.

• Betrokkenheid

Oprecht betrokken, juridisch adequaat begeleidend en communicatief helder.

Voor het traject om te komen tot vaststellingsovereenkomst (VSO) ben ik vanaf begin tot eind goed geholpen en werd er ook meegedacht om klant met raad en daad bij te staan. Het was prettig, betrokken en deskundig om uiteindelijk tot een bevredigende VSO te komen. Dit helpt ook om enige verlichting te krijgen in toch al een moeilijk traject.

Action réaction

Étant français dans un pays étranger avec le problème que j’ai eu… et la barrière de la langue j’appréhendais énormément mais koning advocaten ma très bien épaulait pendant cette épreuve difficile malgré la distance à magnifiquement répondu à mes attentes encore merci pour ce que vous avez accompli pour moi

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • Communication
  • Conseil
  • Expertise
  • Engagement

De begeleiding was constructief en professioneel.

Ondanks de pijnlijke situatie van onze scheiding, heeft de bijdrage van Menno er wel toe geleid dat de scheiding voorspoedig is verlopen.

• Betrokkenheid

Altijd goede en professionele hulp gehad!

• Betrokkenheid

Rots in de branding op een keerpunt in je leven

Vaak is het een emotioneel beladen moment als je een advocaat nodig hebt in je leven. Dan is het prettig om op de expertise te leunen van iemand voor wie zulke ernstige geschillen een dagelijkse kost is. De Koning Advocaten heeft mijn dossier professioneel en scheetsgewijs afgerond.

• Betrokkenheid

Goed advies, snelle reactie op vragen en betrokken.

Ik ben goed geholpen met advies omtrent een transitie vergoeding. Snel schakelen, de juiste aanpak kiezen en punten benoemen welke voor jezelf wel of niet bespreekbaar zijn. Dit heeft geleid tot een overeenkomst waarmee ik zeer tevreden ben.

Top advocaat Buis

Goed contact gehad met advocaat mevrouw Buis, Snelle reactie op mijn vragen en e-mail. Goed meedenken naar mogelijke Ben ik goed mee geholpen.

• Betrokkenheid

De deskundigheid en vriendelijkheid geven je rust in een stressvolle tijd.

Je wordt vriendelijk ontvangen. Ze nemen de tijd om goed naar je te luisteren en geven je helder en duidelijk advies. Werken snel en adequaat. Je voelt je gesteund.

• Betrokkenheid

goede ondersteuning en duidelijke uitleg

Het was een uniek probleem dat door de kennis van het kantoor tot het gewenste resultaat heeft geleid

First time in my life

After my dismissal, I had a disagreement with my employer. My friends advised me to seek help from lawyers from De Koning Advocaten. Thanks to the professional and prompt work of the lawyer, I was able to get a positive result in my case in the shortest possible time. My family and I are delighted and truly grateful to my lawyer for his attentive attitude, accurate advice and full support in my case. This helped restore justice, get my money back, and avoid depression.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Een ervaren advocaat, snelle aktie. Goed email kontakt. Prettig in de omgang.

Zie boven.

Advocaat

Goed advocaat

Positief

• Betrokkenheid

Snellere afhandeling van de aansprakelijkheid van de geleden schade na mijn ongeval.

• Betrokkenheid

Goed geholpen door mevrouw korteweg en alles is duidelijk uitgelegd.

Perfect!

Goed, deskundig, goed luisterend oor en heeel goed advies

• Betrokkenheid

Zeer goed begeleid en afgewikkeld van de zaak.

Erg tevreden

Absoluut aan te raden.

Bekwaam en persoonlijk betrokken

Van A tot Z prima service met persoonlijke betrokkenheid.

• Betrokkenheid

Goed geholpen en zijn vaak bereikbaar

Ik ben goed geholpen door mijn advocaat mevrouw Korteweg. Ik had echt het idee dat zij meer moeite voor mij deed dan mijn vorige advocaat. Zij zorgde voor duidelijkheid tegenover mij en mijn ouders. En daar ben ik zeer tevreden mee.

Goede service en ondersteuning

Zeer tevreden met de hulp die ik heb gekregen

Positive

Aandacht en service waren goed. Ik ben tevreden over hoe is het gegaan. Ik zal in de toekomst graag willen terug als nodig heb.

• Betrokkenheid

Heel erg professioneel en erg betrokken

Het was een hele fijne ervaring , ik ben erg goed geholpen jullie waren heel erg betrokken! Bedankt voor de betrokkenheid en de zaak goed te hebben afgehandeld

Over Advocaatscore.nl