Heel professioneel en prettige communicatie

Ik ben heel kundig en vriendelijk geadviseerd en het was prettig communiceren met Helllen de Werd. Een ervaren advocate die heel snel in mijn dossier zat en sterk communiceerde richting mijn ex werkgever. Enorme opluchting toen al heel snel 'mijn recht' werd behaald, terwijl ik er zelf weinig omkijken naar heb gehad. Super bedankt!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Voor juridische hulp raad in Karakter Advocaten aan.

Mijn ervaring met Karakter Advocaten is te omschrijving als professioneel, kennis van zaken. En bovenal het belang continue goed afwegende tussen beide partijen. Ik ben echt ontzettend goed geholpen met de strategie en één juiste plan van aanpak. Kortom, ik kan niet anders dan dit kantoor aanraden bij anderen die juridische hulp kan gebruiken.

• Geholpen door: Elize van Veen

Gedegen, professioneel en zakelijk. Uitstekend advocatenkantoor.

Gedegen, professioneel en zakelijk. Uitstekend advocatenkantoor dat me goed geholpen heeft tijdens een arbeidsrecht geschil. In het bijzonder noemenswaardig de persoonlijke betrokkenheid die ervaren werd. Zeer gewaardeerd!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Hele fijne advocaat en alles is naar tevredenheid afgehandeld

Karakteradvocaat Hellen heeft ons heel goed bijgestaan en we zijn tot een heel positief resultaat gekomen met behulp van haar. Wij hebben al eerder contact gezocht met karakter advocaten en zij hebben ons toen ook naar tevredenheid bijgestaan. Ze geven niet snel op ;)) super!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Nette en eerlijke hulp en advies

Ben zeer tevreden, zou het nodig zijn, en ik zou nog steeds in de buurt wonen dan weet ik zeker dat ik weer contact met jullie opneem

• Geholpen door: Elize van Veen

Adequate, doelgerichte, rechtgeaarde hulp en dienstverlening (door een stel toffe dames!)

Dank!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Je bent de beste Bedankt voor alles!

• Geholpen door: Elize van Veen

Pragmatisch en deskundig advies.

Anne Jo heeft ons op vriendelijke en duidelijke wijze bijgestaan. Haar aanpak was pragmatisch en met goede afstemming van de te nemen stappen. De stappen werden helder uitgelegd met uitleg van de keuzes en de effecten daarvan. De communicatie verliep gemakkelijk en snel.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Top, geweldige ervaring met Saïdjah!

Had totaal geen ervaring met Advocaten maar op aanraden van Netty ben ik dit avontuur aangegaan om niet zomaar ontslag te nemen. Ik had nl al jaren last van treiter-pestgedrag op mijn werk maar dit was nooit echt tot mij doorgedrongen tot ik Netty (vriendin) vertelde dat ik ontslag wilde nemen. Zij drukte mij toen de feiten onder mijn neus en zei: ho stop! Jij gaat niet op deze manier weg - niet zomaar de zaak opgebouwd door je vader achter je laten - je kan door dit gedrag met een vergoeding weg! Ik had er nog nooit van gehoord maar wilde het avontuur aangaan en kijken of dit echt kon werken!? Zodoende kwam ik bij Saïdjah. Totaal geen spijt dat ik naar Netty heb geluisterd en met Saïdjah dit proces ben gestart. Vanaf minuut één voelde het goed voor mij om met haar het diepe in te duiken. Wel slapeloze-onrustige nachten gehad maar iedere keer dat ik contact had met Saïdjah stelde zij mij gerust en heeft ze dit tot voor mij tot een succesvol einde gebracht. Het voelt nog vreemd - het bedrijf van mijn vader de rug toegekeerd te hebben maar ik krijg weer wat rust in mijn hoofd door niet meer te hoeven denken naar de fabriek te moeten - want daar had ik ook al maanden last van en sliep ik de nacht voordat ik weer moest werken nagenoeg niet. Het zal nog even moeten indalen maar Saïdjah je bent een "TOPPER". Als ik ooit nog een advocaat nodig heb - hoop het niet - dan zal ik zeker bij je terug komen. Ook zal ik mensen die op gebied van advocatuur hulp nodig hebben jou en jullie kantoor aanraden. Saïdjah nogmaals super bedankt en ik wens je nog heel veel meer goede zaken!!

Punctueel, accuraat en betrokken

Na mijn aangezegd ontslag contact opgenomen met Saidjah van Karakter advocaten. Met haar kennis en kunde heeft zij mij bijgestaan en veel zorg uit handen genomen en is deze zaak naar tevredenheid opgelost.

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Zeer fijne en positieve ervaring!!

Er is goed geluisterd naar mijn wensen. Perfecte kennis van zaken. Uitstekend te bereiken, zowel per mail als telefonisch. Erg vriendelijk!

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Saidjah heeft mij heel goed ondersteund bij het opstellen van een vaststellingsovereenkomst

ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Een luisterend oor, goede en snelle communicatie, makkelijk schakelen. Helemaal tevreden, nogmaals dank voor de hulp.

Professioneel en persoonlijk

In een lastige periode heb ik mogen ervaren hoe het is om geholpen te worden door een organisatie die naast professioneel heel persoonlijk handelt. Je voelt je gehoord en er wordt snel en deskundig gewerkt. Hellen en Saidjah, dank jullie wel. En Daisy van Loon, dank je wel voor deze aanrader❣️ Met vriendelijke groet, Ilona Ticheloven

• Geholpen door: Hellen de Werd

Empatisch, doelgericht en goed advies

Gedurende een jaar contact met Anne Jo. Vanaf de eerste dag gaf zij mij een goed gevoel, en ook voor haar inzet ben ik haar nog altijd dankbaar. Fijne en duidelijke communicatie, bereid alles goed voor en overlegd over de vervolgstappen.

Professioneel en pragmatisch advies

Heel professioneel, vriendelijk en mooi kantoor. Goede combinatie tussen professionaliteit en pragmatsich handelen. Wordt goed geluisterd en waardevolle feedback gegeven. Zeker een aanrader voor juridische ondersteuning.

verstand van zaken

Mr.M.C. van Veen is een ontzettend kundige en betrokken advocate. Zij heeft verstand van zaken, verdiept zich in dossiers en geeft je daarnaast het gevoel dat je wordt gehoord. Tijdens de rechtszaak verdedigde zij mijn belangen en zij was niet van haar stuk te brengen. Ik voelde mij erg gesteund op professionele wijze. Ik kan haar van harte aanbevelen wat betreft familierecht.

• Geholpen door: Elize van Veen

Heel goed bijgestaan en geholpen

Ik had juridisch advies nodig waarvoor ik door Karakter Advocaten, maar in het bijzonder door Elize heel fijn ben bijgestaan. Open en eerlijk advies, betrokkenheid, maar ook tegengas durven geven op bepaalde zaken zorgt voor duidelijkheid en een fijne afhandeling. Ook in het laten meebewegen van de andere partij heeft Elize goed advies gedaan en uiteindelijk mij goed vertegenwoordigd. Top!

• Geholpen door: Elize van Veen

Professioneel, direct to the point en uitermate correct behandeld.

Wat kan je zeggen van een kantoor dat de perfectie benaderd. Uitermate professioneel en correct behandeld door mevrouw de Kuiper. Geen tijd verloren laten gaan, geen overbodige uren menen te moeten schrijven. Gewoon direct to the point. Absoluut aanbevelingswaardig! Enig puntje van verbetering: de locatie is wat moeilijk vindbaar metname door gebrek aan bewegwijzering.

Empathisch, Kundig, doortastend.

Elize kan goed luisteren, mensen op hun gemak stellen en toch snel tot de kern komen.. Is zeer professioneel, gedreven en zeer kundig.

Gewoon goed en accuraat!

Gewoon goed en accuraat!

Zeer goed geholpen

Enorm goed geholpen zowel op zakelijk vlak als op mentaal gebied want zij heeft de zorgen en stress van mij weggenomen door haar snelle handelen, betrokkenheid en haar bekwaamheid.

• Geholpen door: Hellen de Werd

Zeer prettig en professioneel geholpen

Ik ben erg tevreden over de samenwerking met Karakter Advocaten, ik ben goed op de hoogte gehouden over de mogelijkheden en de communicatie ging op een zeer gemoedelijke en prettige manier

• Geholpen door: Hellen de Werd

Ik ben heel fijn geholpen en heb goede adviezen gehad

Arbeid gerelateerd.

Duidelijk, snel, behulpzaam.

De beste

Ik heb mevr. De Kuipers paar weken geleden benaderd om mij te helpen met een zaak. Gelijk ging ze werk van maken. Ik ben heel erg dankbaar aan haar voor de manier waarop ik geholpen werd en de communicatie is zo goed. Ik kan het eigenlijk niet met woorden uitleggen. Maar ze is zeker aan te raden.

Over Advocaatscore.nl