Professioneel en persoonlijk

In een lastige periode heb ik mogen ervaren hoe het is om geholpen te worden door een organisatie die naast professioneel heel persoonlijk handelt. Je voelt je gehoord en er wordt snel en deskundig gewerkt. Hellen en Saidjah, dank jullie wel. En Daisy van Loon, dank je wel voor deze aanrader❣️ Met vriendelijke groet, Ilona Ticheloven

• Geholpen door: Hellen de Werd

Empatisch, doelgericht en goed advies

Gedurende een jaar contact met Anne Jo. Vanaf de eerste dag gaf zij mij een goed gevoel, en ook voor haar inzet ben ik haar nog altijd dankbaar. Fijne en duidelijke communicatie, bereid alles goed voor en overlegd over de vervolgstappen.

Professioneel en pragmatisch advies

Heel professioneel, vriendelijk en mooi kantoor. Goede combinatie tussen professionaliteit en pragmatsich handelen. Wordt goed geluisterd en waardevolle feedback gegeven. Zeker een aanrader voor juridische ondersteuning.

verstand van zaken

Mr.M.C. van Veen is een ontzettend kundige en betrokken advocate. Zij heeft verstand van zaken, verdiept zich in dossiers en geeft je daarnaast het gevoel dat je wordt gehoord. Tijdens de rechtszaak verdedigde zij mijn belangen en zij was niet van haar stuk te brengen. Ik voelde mij erg gesteund op professionele wijze. Ik kan haar van harte aanbevelen wat betreft familierecht.

• Geholpen door: Elize van Veen

Heel goed bijgestaan en geholpen

Ik had juridisch advies nodig waarvoor ik door Karakter Advocaten, maar in het bijzonder door Elize heel fijn ben bijgestaan. Open en eerlijk advies, betrokkenheid, maar ook tegengas durven geven op bepaalde zaken zorgt voor duidelijkheid en een fijne afhandeling. Ook in het laten meebewegen van de andere partij heeft Elize goed advies gedaan en uiteindelijk mij goed vertegenwoordigd. Top!

• Geholpen door: Elize van Veen

Professioneel, direct to the point en uitermate correct behandeld.

Wat kan je zeggen van een kantoor dat de perfectie benaderd. Uitermate professioneel en correct behandeld door mevrouw de Kuiper. Geen tijd verloren laten gaan, geen overbodige uren menen te moeten schrijven. Gewoon direct to the point. Absoluut aanbevelingswaardig! Enig puntje van verbetering: de locatie is wat moeilijk vindbaar metname door gebrek aan bewegwijzering.

Empathisch, Kundig, doortastend.

Elize kan goed luisteren, mensen op hun gemak stellen en toch snel tot de kern komen.. Is zeer professioneel, gedreven en zeer kundig.

Gewoon goed en accuraat!

Gewoon goed en accuraat!

Zeer goed geholpen

Enorm goed geholpen zowel op zakelijk vlak als op mentaal gebied want zij heeft de zorgen en stress van mij weggenomen door haar snelle handelen, betrokkenheid en haar bekwaamheid.

• Geholpen door: Hellen de Werd

Zeer prettig en professioneel geholpen

Ik ben erg tevreden over de samenwerking met Karakter Advocaten, ik ben goed op de hoogte gehouden over de mogelijkheden en de communicatie ging op een zeer gemoedelijke en prettige manier

Heel goed

Ik ben heel fijn geholpen en heb goede adviezen gehad

Arbeid gerelateerd.

Duidelijk, snel, behulpzaam.

De beste

Ik heb mevr. De Kuipers paar weken geleden benaderd om mij te helpen met een zaak. Gelijk ging ze werk van maken. Ik ben heel erg dankbaar aan haar voor de manier waarop ik geholpen werd en de communicatie is zo goed. Ik kan het eigenlijk niet met woorden uitleggen. Maar ze is zeker aan te raden.

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Karakter Advocaten kan ik hen van harte aanbevelen.

Mijn ervaring met Karakter Advocaten heb ik ervaren als zeer prettig en professioneel.

Erg goed geholpen

De ervaring die ik met karakter advocaten heb is erg goed. De hulp was erg goed. Zo ook het contact zowel via de mail als telefonisch. Nogmaals heel erg bedankt.

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Duidelijk , open en eerlijk.

Gelukkig weinig ervaring, Maar vertrouw mevrouw Mr. de Werd maar. Door haar heb ik doorgezet en mijn gelijk behaald. Werk gerelateerd: ( chronische gezondheidsklachten )

Goede ervaring

Snelle reactie op vragen met duidelijke uitleg.

Professioneel, accuraat en klantvriendelijk

In verband met een echtscheiding voor een gezamenlijke relatie goed contact gehad, snelle reacties en snel handelen waardoor we enkele dagen tijdswinst hebben behaald. Nogmaals dank namens Van Dijk Verzekeringen en Hypotheek en natuurlijk onze relatie, daar doen we het voor!

• Geholpen door: Elize van Veen

Heel erg tevreden.dikke 10.

Ze hielpen me altijd. Alle tijd namen ze voor me. Alles werd serieus verwerkt. Echt een 10 gouden ster verdiend.heel veel liefs van mij.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Professioneel, proactief, doelgericht en meedenkend.

Door goed op de bal te zitten, de andere partij niet de regie te laten pakken en snel tot overeenstemming komen. Het gevoel dat er potentieel meer in had gezeten zal bij mij nog wel even blijven bestaan. Tegelijkertijd is snelheid ook een belangrijke factor en die prioriteit is goed ingeschat.

Fijn en prettig contact.

Zie bovenstaand

Zeer goed geholpen.

Ik ben blij met de keuze om jullie als advocaat te nemen, bedankt voor alle goede hulp en steun.

• Geholpen door: Elize van Veen

Zeer fijn, deskundig, persoonlijk en snelle afwikkeling

Dit was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had en hopelijk ook de laatste keer. Desondanks heb ik de hulp als zeer prettig ervaren en ben ik zeer content over de deskundigheid en het persoonlijke medeleven. De communicatie verliep soepel waardoor de afwikkeling gelukkig ook snel ging. Hartelijk dank voor uw hulp!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Erg duidelijk en goed geholpen

Ik ben erg goed en duidelijk geholpen.

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Zeer goede begeleiding en hulp bij mijn zaak.

Ik ben zo dankbaar voor de begeleiding van mevrouw Helen de Werd, zij is zo goed. Dank U wel voor alles.

Over Advocaatscore.nl