Goed advies, factuur gedoe

Advies en vastleggingen zijn goed. Facturatie is vaag (correspondentie —> met wie dan? Waarvoor?). Heel vaak 6 minuten irriteert. En 1 uurtarief ook. Deel gebeurt waarschijnlijk door secretaresse waarvoor uurtarief advocaat niet netjes is. Ook waren kosten veel hoger dan eerste indicatie.

Deskundig en betrokken.

Het advies in mijn erfrecht kwestie was deskundig en praktisch.

• Geholpen door: Eef Ong

Prima werk geleverd bij echtscheiding

Prima snel en deskundig

geweldig kan niet beter

zeer vriendelijke mevrouw ....altijd duidelijk dat je weet waar je aan toe bent .....een dikke aanrader zeer zeker ......

prima en sociale begeleiding

deskundig en menselijk advies met oog voor alle bijkomende zaken

Zoals altijd uitstekend.

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

Charlotte is een vertrouwenwekkend goede gids in juridische conflicten en dat geeft rust

zie zin

Fantastische advocaat

Ik werd bij mijn scheiding geadviseerd door advocaat Pui Ling. Ze heeft dit pijnlijke proces op een ongelooflijke manier aangepakt, altijd met haar beste advies, geduld om met me te praten om me de nodige begeleiding te geven en om zo snel mogelijk af te ronden met mijn ex-man. Zij loste het op een goede manier op, altijd op zoek naar de snelste en meest beknopte optie. Hoewel het een moeilijk proces was, zorgde ze ervoor dat alles op de beste manier geregeld was, zodat ik zo snel mogelijk was geregeld. Zeer dankbaar voor haar en haar assistent Heidi I was advised by attorney Pui Ling in my divorce. She handled this painful process in an incredible way, always with her best advice, patience to talk to me to give me the necessary guidance and to be able to finish as soon as possible with my ex-husband. She solved it in a good way, always looking for the fastest and most concise option. Although it was a difficult process, she made sure everything was arranged in the best way so that I could get on with my life. Very grateful to her and her assistant Heidi Yo fui aconsejada por la abogada Pui Ling en mi divorcio. Ella llevo este proceso doloroso de una manera increíble, siempre con sus mejores consejos, paciencia para hablarme para darme la guía necesaria y poder terminar lo más pronto posible con mi ex marido. Ella lo soluciono de una buena manera, siempre buscando la opción más rápida y más concisa. A pesar que fue un proceso difícil ,ella hizo que todo se arreglara de la mejor manera para que pudiera seguir con mi vida. Muy agradecida con ella y su asistente Heidi

• Geholpen door: Pui Ling

Duidelijke taal en goede afloop!

Van begin tot eind en prettige ervaring met duidelijke communicatie!

Snelle en correcte ondersteuning

Indien u 30 seconden van mijn tijd vraagt moet u dit veld niet verplicht stellen. maar goed. Ter zake kundig, brengt een persoonlijke noot in die kritisch maar zeker niet storend is

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Daniëlle Schipper

Goed advies en hele vriendelijke mensen

Ben meteen goed geholpen en werd meegedacht in hoe en wat

• Geholpen door: Annemarie Broers

Adequaat, snel, toegankelijk, deskundig en professioneel.

Over de werkwijze van Claassen advocaten ben ik zeer tevreden. Mijn ervaring is dat er goed geluisterd wordt, dat er een concreet passend persoonlijk advies wordt gegeven en dat er snel gehandeld wordt daar waar het nodig is.

Ik ben Top geholpen!

De advocaat heeft er alles aan gedaan om er voor mij het beste resultaat uit te halen. En met succes.

Meteen a tie ondernomen

Mevr schipper mijn dank voor u snelle reactie en actie die u heeft ondernomen

Heel fijn en persoonlijk

Beide partijen neutraal behandeld. Duidelijke uitleg. Goede en snelle communicatie

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Zeer vakkundig en denken écht mee

Zeer goed geholpen, altijd goede communicatie en oprecht advies.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Ik ben blij dat Gamze mijn zaak heeft opgepakt, dit verlichte enorm de stress eromheen

Allereerst wil ik zeggen dat ik enorm blij ben dat Gamze mijn zaak heeft opgepakt. Dit heeft dit m.i. Correct en kundig opgepakt. Ze heeft mij overal goed van op de hoogte gebracht en uiteindelijk tot een goed resultaat. Wat ik wel uiterst vervelend vind is dat de gemaakte begroting voor meer dan 40% is overschreden zonder enige communicatie hierover. Dit maakte het voor mij persoonlijk ook een lastige situatie aangezien hier geen rekening mee gehouden werd. Ik heb bewust besloten om geen contact te gaan zoeken met Gamze omtrent status of andere zaken aangezien dit alleen maar hogere kosten zou meebrengen. Sterker nog. Ik wou Gamze graag bedanken voor haar werk en hulp omtrent deze zaak, maar bewust gewacht tot deze enquête aangezien ik anders weer een rekening zou krijgen. Maurice

• Geholpen door: Gamze Toprak

Altijd snel antwoord op vragen en in mijn geval (mw. Ruys), een warme en fijne persoonlijkheid

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

'Gewoon betrokken', een slogan die dit kantoor met recht mag voeren.

Vanaf het begin had ik de indruk dat Mw. van Beukering iemand was die mij kon helpen. Het dossier was altijd compleet wat geleid heeft tot duidelijke opties en mogelijke vervolgstappen. Daarna heeft ze mij voldoende zelfvertrouwen gegeven om de zaak door te zetten tot in de rechtszaal. Uiteindelijk stond er een advocaat naast me die rustig reageerde op de dingen die er toe deden!

Goed en persoonsgericht

Hele fijne advocaat die de tijd neemt en persoonlijk is. Alleen maar positieve ervaringen!

• Geholpen door: Gamze Toprak

Goede, persoonlijke en adequate hulp

Persoonlijke en adequate hulp in een lastige situatie.

Gewoon top.

Geduldige advocaat, duidelijke uitleg over de stappen. Korte lijnen, snelle afhandeling. Gewoon super tevreden

• Geholpen door: N.v.t.

Prettige, directe en snelle afhandeling

Wij zijn geholpen door mevr Schippers, staat niet in keuzelijst hieronder

• Geholpen door: N.v.t.

Goede ervaringen

Zaak naar behoren afgewikkeld.

• Geholpen door: Jikke Stapaerts - Zijlmans

We zijn deskundig en betrokken geholpen.

Wij hebben tijdens de intake, voorbereiding en gang naar de rechtbank steeds vertrouwen gehad door de persoonlijke en deskundige zorg. Vooral de het terdege voorbereide pleidooi bij de rechtbank dwong bij ons en de rechter respect af.