Adequaat, snel, toegankelijk, deskundig en professioneel.

Over de werkwijze van Claassen advocaten ben ik zeer tevreden. Mijn ervaring is dat er goed geluisterd wordt, dat er een concreet passend persoonlijk advies wordt gegeven en dat er snel gehandeld wordt daar waar het nodig is.

Ik ben Top geholpen!

De advocaat heeft er alles aan gedaan om er voor mij het beste resultaat uit te halen. En met succes.

• Geholpen door: Daniëlle Schipper

Meteen a tie ondernomen

Mevr schipper mijn dank voor u snelle reactie en actie die u heeft ondernomen

• Geholpen door: Daniëlle Schipper

Heel fijn en persoonlijk

Beide partijen neutraal behandeld. Duidelijke uitleg. Goede en snelle communicatie

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Zeer vakkundig en denken écht mee

Zeer goed geholpen, altijd goede communicatie en oprecht advies.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Ik ben blij dat Gamze mijn zaak heeft opgepakt, dit verlichte enorm de stress eromheen

Allereerst wil ik zeggen dat ik enorm blij ben dat Gamze mijn zaak heeft opgepakt. Dit heeft dit m.i. Correct en kundig opgepakt. Ze heeft mij overal goed van op de hoogte gebracht en uiteindelijk tot een goed resultaat. Wat ik wel uiterst vervelend vind is dat de gemaakte begroting voor meer dan 40% is overschreden zonder enige communicatie hierover. Dit maakte het voor mij persoonlijk ook een lastige situatie aangezien hier geen rekening mee gehouden werd. Ik heb bewust besloten om geen contact te gaan zoeken met Gamze omtrent status of andere zaken aangezien dit alleen maar hogere kosten zou meebrengen. Sterker nog. Ik wou Gamze graag bedanken voor haar werk en hulp omtrent deze zaak, maar bewust gewacht tot deze enquête aangezien ik anders weer een rekening zou krijgen. Maurice

• Geholpen door: Gamze Toprak

Altijd snel antwoord op vragen en in mijn geval (mw. Ruys), een warme en fijne persoonlijkheid

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

'Gewoon betrokken', een slogan die dit kantoor met recht mag voeren.

Vanaf het begin had ik de indruk dat Mw. van Beukering iemand was die mij kon helpen. Het dossier was altijd compleet wat geleid heeft tot duidelijke opties en mogelijke vervolgstappen. Daarna heeft ze mij voldoende zelfvertrouwen gegeven om de zaak door te zetten tot in de rechtszaal. Uiteindelijk stond er een advocaat naast me die rustig reageerde op de dingen die er toe deden!

Goed en persoonsgericht

Hele fijne advocaat die de tijd neemt en persoonlijk is. Alleen maar positieve ervaringen!

• Geholpen door: Gamze Toprak

Goede, persoonlijke en adequate hulp

Persoonlijke en adequate hulp in een lastige situatie.

Gewoon top.

Geduldige advocaat, duidelijke uitleg over de stappen. Korte lijnen, snelle afhandeling. Gewoon super tevreden

• Geholpen door: N.v.t.

Prettige, directe en snelle afhandeling

Wij zijn geholpen door mevr Schippers, staat niet in keuzelijst hieronder

• Geholpen door: N.v.t.

Goede ervaringen

Zaak naar behoren afgewikkeld.

• Geholpen door: Jikke Stapaerts - Zijlmans

We zijn deskundig en betrokken geholpen.

Wij hebben tijdens de intake, voorbereiding en gang naar de rechtbank steeds vertrouwen gehad door de persoonlijke en deskundige zorg. Vooral de het terdege voorbereide pleidooi bij de rechtbank dwong bij ons en de rechter respect af.

• Geholpen door: Eef Ong

Zeer fijn geholpen

Ik ben voor mijn kinderen geholpen en is suppletie gegaan nogmaals bedankt

Teveel aandacht voor 1 partner

Mijn ex heeft eigen bedrijf, is gehaaide zakenman en daardoor werd mediation teveel bepaald en vooral in zijnvoordeel. Zij kon niet tegen hem op en had dat aan moeten geven. Dan had ik zelf een advocaat of andere mediator gezocht Ikheb nooit advies gekregen om ons huis te laten taxeren, omdat dat ivm overname hypotheek sowieso door de bank geeist zou worden. Dat kleine advies zou me €75.000 in de eindafrekening opgeleverd hebben! Geen flauw bedrag! Ik denk dat mediator goed als advocaat van 1 partij kan optreden maar voor mediation te zwak is.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Professionele ondersteuning als mediator

Charlotte heeft ons als mediator professioneel begeleid bij het scheidingsproces.

• Geholpen door: Charlotte van Beukeringen - Michielsen

Op zich een goede ervaring

Had betere en positievere verwachting van de uitslag. Was niet precies wat me is voorgesteld

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

ondanks de stressvolle situatie heeft Sacha onwijs goed geholpen en mij gerustgesteld

super geweldige hulp

Betrokken

Ze zijn erg betrokken. Als je vragen hebt dan kan je er ook altijd terecht.

• Geholpen door: Eef Ong

No nonsens advocate, direct , duidelijk en zorgvuldig.

Een advocate die haar vak verstaat, helder in de communicatie en betrokken. Ze heeft onze zaak vlot en zorgvuldig afgehandeld.

• Geholpen door: Charlotte van Beukeringen - Michielsen

Goede directe ondersteuning, zonder franje

Prettige directheid. Goed overzicht over de mogelijk- en onmogelijkheden. Helder advies en uitvoering wat is afgesproken.

Top advies

Zeer betrokken

Correct en adequaat

Op het moment dat ik advies nodig heb wordt de telefoon direct opgenomen en krijg ik, indien mogelijk, direct goed advies.

• Geholpen door: Eugène Ong

Zeer prettige behandeling die ook serieus was.

Eigenlijk is mijn ervaring niet in een zin te vertellen. Er is heel serieus met mijn omstandigheden, waardoor ik hulp vroeg, omgegaan. Er werd heel zorgvuldig gehandeld. Er werd me ruim voldoende de tijd gegeven om mijn verhaal te doen. En zodoende te kijken welke hulp er geboden kon worden. Niet afstandelijk maar heel betrokken. Mijn waardering zijn vier sterren dan is er altijd nog ruimte voor verbetering. Nogmaals hartelijk dank voor alles.

• Geholpen door: Lisette van den Muyzenberg - van Zoelen