Prima begeleiding en menselijke benadering .Chantal is erg goed.

Persoonlijke benadering . Realistisch en doortastend .

• Geholpen door: Chantal Lemmens

Snelle service, hands on mentaliteit.

• Geholpen door: Eugène Ong

Exceptional Advocacy and Support

I had the privilege of working closely with Mr. Ong (Eugene) during a recent interaction. He took the time to listen attentively to my concerns, addressing each one with utmost care and understanding. Claasen Advocaten demonstrated unparalleled professionalism, empathy, and expertise, making my experience exceptional in a time of need, and providing me with the reassurance and comfort I required. Furthermore, he exhibited extraordinary patience throughout our interaction. Did not feel rushed or pressured, ensuring I had ample time to comprehend the information presented and make informed decisions. Important to highlight the remarkable clarity in communication, conveying complex information and solutions with a level of clarity that was immensely helpful. His guidance was not generic but tailored to my specific needs, which made me feel valued and heard as a client. In summary, I cannot thank Claassen Advocaten and especially Eugene enough for their invaluable assistance and support. Their professionalism, empathy, clarity, and patience are qualities that truly set them apart. I highly recommend it to anyone seeking advocacy and support.

• Geholpen door: Eugène Ong

Kundig, betrokken en soepel werkend, met een daadkrachtige doch rechtvaardige begeleiding.

De begeleiding door Sacha was naar behoefte en op maat ingevuld. Juist dat heeft tot een soepele afwikkeling geleid, waarbij beide partijen een goed gevoel hadden. Er was voldoende ruimte voor ieders inbreng, waarbij toch doelgericht werd gewerkt aan een rechtvaardige afwikkeling. Blij dat we zo begeleid zijn om in goed overleg samen te komen tot een afwikkeling. Ze lijkt bijna onzichtbaar, maar is uiteindelijk scherp en sturend waar nodig. Complimenten voor die kwaliteit.

onpartijdig en duidelijk

NAV een scheiding, op initiatief van mijn ex man, bijzonder goed geholpen door Sacha. Ze was onpartijdig, zag direct wat onze huwelijkse voorwaarden inhielden en handelde ernaar. Ook haar inleiding en afronding van het gesprek was heel prettig voor mij. Dankjewel. Ook heel veel dank aan de secretaresse en waarneemster van Sacha, die mijn vraag over de aankoop van een nieuwe woning uitgebreid heeft beantwoord. Dat was grote opluchting voor mij!

Super goed bijgestaan.

Super goed geholpen door Annemarie Broers! Zowel zakelijk als persoonlijk!

Hele prettige ervaring

Ondanks dat de rede niet prettig was, is het een uitstekend kantoor met deskundigen mensen.

Top advocaat

Menselijk, deskundig en professioneel

• Geholpen door: Laura Warbroek

Heb leterlijk mijn leven terug

Raakte co ouderschap en daarmee mijn zoontje 10 jaar oud, bijna kwijt door mijn ex. Was zo depri van valse aantijgingen ,het gijzelen van mijn zoontje dat weinig woorden uit me kwam en zag er niet uit. Misde mijn zoontje voorals die al weken niet mocht zien. Mevrouw L.J.E Warbroek doorzag mij en vocht voor ons als een leeuw(heel zacht) zonder oordeel naar me. Ze had mij gehoord en dat bleek door de juiste verweer omschrijving. Alles gewonnen en nu heb ik mijn tong weer terug en mijn deug en mijn zoontje. Dankbaarheid naar mevrouw L.J.E Warbroek en haar kantoor is zo veel dat met geen pen te beschrijven is. Dankbaare vader Q.

• Geholpen door: Laura Warbroek

Vriendelijk, duidelijk en naar tevredenheid geholpen bij onze scheiding

Annemarie heeft ons goed geholpen bij onze scheiding. Ze is vriendelijk en stelde ons op ons gemak in deze toch wel moeilijke en ingewikkelde tijd.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Ik ben heel erg teleurgesteld in de juridische ondersteuning die ik heb gekregen.

De feedback die ik geef is gerelateerd aan Mevrouw Lemmens. Het merendeel is gebeurd voordat zij in dienst kwam bij Claassen advocaten. Al gelijk in het begin heb ik het gevoel gehad dat zij niet de juiste advocaat was voor mijn zaak. Ik had de indruk dat de zaak zowel te complex voor haar was en dat zij niet opgewasssen zou zijn tegen de advocaat van de tegenpartij. Aangezien ik niet in Nederland woon en ik nog niet eerder met advocatuur in Nederland te maken heb gehad, besloot ik door te gaan met haar. Ik wist niet hoe ik het anders zou moeten doen. Enkele voorbeelden ter ondersteuning van mijn ontevredenheid: - Ik heb vele uren besteed om te assisteren met een pleitnota, om er zeker van te zijn dat de essentie van mijn standpunt naar voren kwam. Ik heb feetback gegeven op de door Mevrouw Lemmens opgestelde pleitnota. Zij zij dat ze deze zou opnemen in de nota. In de zitten, tot mijn grote verbazing, heeft zij geen pleitnota voorgedragen. Dit zonder overleg met mij. - Ik heb in groot detail uiteengezet wat er is gebeurd, om haar in het process en evaluatie te ondersteunen. Zij heeft hier niets van gebruikt. Tijdens de zitting is zij in het geheel niet ingegaan op het pleidooi van de tegenpartij. Het werd volledig aan mij over gelaten. - Mevrouw Lemmens gaf haar oordeel over een aantal fiscale aspecten diet geheel onjuist waren - Mevrouw Lemmens heeft veel documenten van mij ontvangen die nodig waren voor de zitting. Het enige wat ze niet had was een belastingaangifte, omdat deze nog niet gedaan was. Alle documenten had zij al kunnen doorsturen. Dit heeft zij niet gedaan, maar besloot dit pas te doen twee weken (rond de laatste datum dat dit mocht). De rechter begon met een reprimande dat de documenten pas zo laat aangeleverd werden. Een zeer slechte start van de zaak.

• Geholpen door: Chantal Lemmens

Zeer deskundige hulp en adviezen

Il heb de hulp van Sascha als zeer fijn ervaren. Reageert snel en heb vakkundig advies gekregen. Denkt telkens met je mee en zal je oveal bij helpen.

Goed advies gekregen

Heel goed advies gekregen over vragen die we konden stellen bij een rechtszaak die in het Verenigd Koninkrijk speelde. Goed geluisterd naar de vraagstelling en de case zelf.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Fijn en prettig ervaring.

Snelle afhandeling. Goede communicatie. Zeer goed resultaat in mijn geval. Een 10 klinkt gek maar heeft ze helemaal verdient.

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

Had geen betere kunnen wensen

Ben erg goed geholpen, veel kennis van zaken niets op zijn beloop laten maar overal direct achteraan zitten. Eerlijk advies en een hele fijne en snelle communicatie. Grote dank aan Chantal Lemmens!!

Goed advies op vraag

Gied advies op vraag

• Geholpen door: Annemarie Broers

Communicatief in orde en interactief

Een menselijke en toegankelijke dienstverlening. Onverwachte tegenvallers wat betreft verwachtingen van juridische voorspellingen.

Super fijne ervaring!

Ik ben blij dat Sacha mij goed heeft begrepen en mij daardoor beter heeft kunnen begeleiden met mijn zaak. Ik zou Claassen Advocaten zeker aanbevelen.

Kundig en goed geholpen

Goed en kundig geholpen

Helemaal top, aanrader

Ik heb een goede keus gemaakt met dit kantoor, een hele fijne advocaat getroffen, die me goede adviezen heeft gegeven, en er altijd voor me was, en ook goede dingen voor mij bereikt heeft. En buiten dat alles was het vooral heel laagdrempelig en absoluut geen stijf kantoor, wat je wel eens meemaakt.

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

De hulp van Claassen advocaten is heel erg waardevol!

Ik ben geholpen door Annemarie Broers en tijdens haar vakantie is haar collega Sascha Ruijs-Kreté mij bij gaan staan voor twee weken. Ze hebben mij super bijgestaan tijdens mijn scheiding en heel veel bereikt voor mij. Ik kreeg hele fijne adviezen die me wel echt hebben laten nadenken met wat ik nu precies zou willen en wat ik beter niet kan doen. Ik zal niet vergeten wat zij allemaal voor mij gedaan hebben!

• Geholpen door: Annemarie Broers

Goed , maar jammer dat het mijn advocaat haar laatste zaak was.

Op zich vind ik het goed , maar mevr Ling zei op het laatst pas dat ze ophield met werken en dit haar laatste zaak was. Soms had ik het gevoel dat ze niet echt aan mijn kant stond en ik nog veel voor mezelf op moest komen. mevr Broers daarin tegen heeft goed en snel gehandeld toen ik haar nodig had. Over haar ben ik heel tevreden. Met vriendelijke groeten Cindy van der Sanden.

Vriendelijk en goed geholpen

Aardige advocaat, voelde me begrepen en geholpen. Een keer een fysieke afspraak gehad de rest per mail geholpen.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Prima geholpen - met een mooi eindresultaat

In eerste instantie was Mr Ling bij de zaak betrokken en nadat Mr Ling de organisatie had verlaten heeft MR Broers de zaak overgenomen. In eerste instantie vond ik een wisseling gedurende de looptijd van een zaak niet fijn. MR Broers heeft de zaak perfect overgenomen en uiteindelijk, ook vanwege direct contact op te zoeken met de advocaat van de tegenpartij, tot een goed eindresultaat weten te brengen. Dank hiervoor.

Betrokken en toch objectief

In mijn geval heb ik een fijne ervaring gemaakt met Claassen Advocaten. In de rol van Mediator hadden zij oog voor beide partijen zonder het gevoel van ongelijkheid te geven. Door gerichte vragen te stellen, toonden zij zich betrokken en hebben wij ons convenant op kunnen stellen. Hartelijk dank voor de ondersteuning.

Over Advocaatscore.nl