Betrouwbaar, open en eerlijk advies.

Stijn heeft mij telefonisch van informatie en advies voorzien, waarbij hij aandachtig en oprecht interesse heeft getoond in de situatie. Hij is betrokken en deskundig!

Uitstekend - Snel - Klantgericht

Na mijn woordje te hebben gedaan en de benodigde spullen te hebben gestuurd. Werd ik nauwkeurig en snel geholpen door Stijn, mijn belang stond duidelijk voor op. Het heeft een tijdje geduurd voor dat het proces klaar was, Stijn was altijd bereid mij goede advies te geven. Als je juridische advies of hulp nodig bent raad ik het zeker aan om het via Stijn Maas te doen.

• Betrokkenheid

Meneer Maas is betrokken, denkt mee en is prettig in de omgang.

Na een periode van vreemde beslissingen van de directie binnen de organisatie waar ik op dat moment werkzaam voor was, voorzag ik mijn conflict, Op dat moment uit voorzorg meneer Maas gevraagd voor advies. Op het moment dat het daar was heeft hij mij goed bijgestaan, het conflict volledig uit handen genomen en met uiteindelijk een resultaat waar ik zeer tevreden mee was.

• Betrokkenheid

Geeft duidelijk en realistisch advies

Het contact met de heer Maas verliep prettig. Afspreken worden nagekomen en zijn advies is realistisch. Ik was zeer content met het verloop van de procedure en de betrokkenheid die de heer Maas toonde.

• Betrokkenheid

Goed bijgestaan na plotseling ontslag

Stijn heeft mij geholpen in mijn onderhandeling bij ontslag met wederzijds goedvinden. Stijn zijn zelfvertrouwen en expertise gaf mij direct meer grip op de situatie en ik ben tevreden met ons behaalde resultaat. Hij heeft mij netjes bijgestaan van begin tot eind, zowel via telefoon als mail. Hij handelde snel, kwam al onze afspraken na en gaf mij eerlijke adviezen. Ik zou zijn contactgegevens zeker doorsturen naar vrienden en familie, mochten zij in een soortgelijke situatie terechtkomen.

Snel en vakkundig geholpen

De heer Maas heeft mij geholpen met een eenmalig advies. Dit is naar volle tevredenheid gebeurd. De heer Maas is volledig, snel en bekwaam.

• Betrokkenheid

Stijn is zeer kundig, vasthoudend en betrokken.

Ik heb Stijn leren kennen als een zeer kundige arbeidsrecht advocaat. Met zijn kennis, betrokkenheid en vasthoudendheid heeft hij mij in een emotioneel zware periode vzv goede adviezen die uiteindelijk tot een positief resultaat hebben geleid.

• Betrokkenheid

Zeer efficiënt, adequaat en vakbekwaam!!

De heer Stijn is zeer prettig om mee te werken en heeft een luisterend oor voor de klant. Zeer scherp en vakbekwaam. Korte lijntjes en goede communicatie met de klant. Je krijgt waar je recht op hebt bij de heer Stijn!

• Betrokkenheid

Snel goed en duidelijk geholpen.

Aangenaam verlopen contact. Dhr Maas heeft mij goed kunnen helpen bij het afhandelen van de zaak. Mocht ik in de toekomst nog een keer een arbeid gerelateerd probleem hebben. Dan ga ik zeker weer een beroep doen op de kennis en kunde van Dhr Maas.

Fijn kunnen sparren

Ik belde met een advies vraag en ik werd binnen 5 minuten teruggebeld door dhr Maas. Hij heeft goed geluisterd naar mijn situatie en door samen te sparren heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en weet ik wat mijn mogelijke vervolgstappen zijn. Heel fijn dat hij zo snel ondersteuning kon bieden. Mocht ik verder hulp nodig hebben in mijn proces dan zal ik direct met hem contact opnemen.

• Betrokkenheid

prima en heldere hulp en ondersteuning

Blij was ik met Stijn en hoe mij zag in mijn probleem. Hij heeft me prima, deskundig hulp en advies gegeven. Waarvoor dank.

• Betrokkenheid

Sterk juridisch advies op maat

Stijn Maas heeft me in een zaak tegen mijn voormalig werkgever bijgestaan. Samen hebben we de rechtzaak gewonnen. En daarna hebben we een mooi resultaat gehaald in de onderhandelingen. Stijn luisterde heel goed naar mijn gevoel en geweten. Hij wist goed hoe we de zaak moesten aanpakken. Ook als mijn emoties te veel de overhand hadden kon hij goed sturen met advies. Zeer prettig samengewerkt. Goed berijkbaar en deskundig.

Super!

Stijn Maas denkt mee, is realistisch, betrokken en staat echt achter je. Ook de communicatie was fijn!

Helder, to-the-point advies

Stijn was in staat om een helder overzicht te geven van de mogelijkheden en consequenties van bepaalde keuzes. En heeft mij met to-the-point advies in de goede richting gewezen.

Efficiënt & Effectief

Via een andere advocaat, die ooit in een zaak tegenover hem stond, ben ik bij Stijn terecht gekomen (de andere advocaat kon mijn zaak niet doen). En wat was dit een goede doorverwijzing! Stijn maakte zich de ins en outs van mijn casus supersnel eigen en nam van meet af aan het voortouw en vloog de zaak heel voortvarend aan. Hij is betrokken er voor de volle 100% voor gegaan. Ik heb niet 1 keer het gevoel gehad dat ik één van de vele klanten was. Bij mij ging het erom of ik er met de werkgever 'met wederzijds goedvinden' uit kon komen, of dat het een gang naar het UWV zou worden, en die onderhandeling heeft Stijn tot het gaatje gevoerd. Zelfs toen ik op een zeker moment twijfelde om door te gaan want ik vond het resultaat eigenlijk wel 'goed genoeg', wist Stijn mij te overtuigen van zijn vertrouwen in de zaak dat hij ook dat laatste stukje binnen zou halen. Je merkt aan alles dat Stijn door de wol geverfd is; hij is gedegen in zijn juridische kennis, scherp -maar respectvol- in zijn communicatie, en treedt daadkrachtig op daar waar het moet. Dit alles heeft geleid tot een messcherp resultaat. Ik ben echt heel blij dat ik bij hem terecht gekomen ben en hij mijn belangen heeft behartigd. Ik had dit in de verste verte niet zelf gekund. Hij heeft mijn ex-werkgever alle hoeken van de kamer laten zien en zij zijn met al mijn (onze) eisen akkoord gegaan. Ik heb de samenwerking als zeer efficient ervaren: Hij komt snel to the point, hij denkt snel en hij overlegt snel en daardoor blijft de rekening ook nog te doen (de juridische kosten heeft hij, door middel van goede argumenten, overigens ook op mijn ex-werkgever weten te verhalen). Hij is daarnaast ook heel prettig in de omgang, geen pretenties what so ever. Eerlijk gezegd kan ik niets negatiefs over Stijn vertellen. Ik hoop niet ooit weer in zo'n situatie terecht te komen, maar als dat wel gebeurt dan zal ik hem met zekerheid wederom benaderen.

Snel, duidelijk en betrouwbaar

De heer Maas schakelde snel, gaf duidelijke en realistische feedback. Dankzij de hulp van de heer Maas zijn er enkele significante risico’s voorkomen. Zijn constructieve feedback is geheel overgenomen.

In een woord TOP.

Ik ben uitstekend geholpen door Stijn Maas. Na de kennismaking kreeg ik direct een vertrouwd gevoel voor mijn zaak. Hij is duidelijk en geeft goed inzicht over wat er juridisch mogelijk is. Door zijn vakkennis, deskundigheid en vooral zijn gedrevenheid stort hij zich volledig op de zaak. Dit resulteerde in een positief eindresultaat. Ik zou hem aan een ieder die een advocaat nodig heeft aanraden. Kortom TOP! Ben hem dankbaar voor zijn inzet/hulp.

Persoonlijke en super begeleiding

Stijn heeft mij in mijn case ten allen tijden zeer goed en op een persoonlijke wijze geholpen. Hij is duidelijk in de communicatie en waarschuwt ook voor alle mogelijke gevolgen.

Betrouwbaar en snel advies

Stijn is een weloverwogen advocaat met kennis van zaken.

Ik heb een goeie ervaring met de Heer Maas. Werkt uiterst zorgvuldig

De heer Maas heeft mij bijgestaan met een vso en is heel zorgvuldig te werk gegaan. Heeft alles goed uitgelegd en na een gedegen advies akkoord gegaan met vso.

• Betrokkenheid

Goede snelle reactie en top eindresultaat

Stijn Is een vreselijk goede advocaat kan hem aan iedereen aanprijzen , Tot geregeld Bedankt voor de goede samenwerking

Deskundig advies

Stijn heeft me in korte tijd goed geholpen met deskundig advies. Erg blij mee!

Uitstekend!

Mijn ervaring met mr. Stijn Maas was zeer goed! Een advocaat die scherp, vlot, realistisch en zeer kundig is. Verder was hij goed bereikbaar en betrokken. Hij schakelt snel en de lijntjes zijn kort. Kortom ik raad deze advocaat aan iedereen aan!

Zeer betrokken en kundig

Stijn neemt alle tijd om voor je! Hij reageert heel snel en zeer kundig. Stijn regelt alles voor je. Stijn gaf steeds een keus in strategie voorzien van duidelijk adviezen en communiceerde naar alle partijen snel en adequaat. Zonder hem had ik nooit de vaststellingsovereenkomst kunnen bereiken wat wij nu hebben bereikt. Waar andere arbeidsjuristen adviseerden het voorstel te accepteren om het aan wettelijk (minimale) eisen/basis voldeed, kijk Stijn naar hele situatie (en geschiedenis) en haalt het maximale eruit voor zijn klanten.

Snelle en duidelijke afhandeling

Heldere uitleg van verkregen en opgestelde juridische stukken, met voorbeelden en uitleg vanuit jurisprudentie en daarmee goed onderbouwd advies. Met een resultaat waar beide partijen tevreden mee zijn.

Over Advocaatscore.nl